SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-videoDon't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
.
Wat zullen we drinken wat een dorstquote:Op zondag 23 februari 2025 17:32 schreef hemarookworst het volgende:
Wat zullen we drinken wat een dorst
Bouillon gemaakt van hemarookworstMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Hé bah...quote:Op zondag 23 februari 2025 17:35 schreef Homijn het volgende:
[..]
Bouillon gemaakt van hemarookworstDon't follow me. I am lost too
.
Even wuiven
.
Lekkerquote:Op zondag 23 februari 2025 17:35 schreef Homijn het volgende:
[..]
Bouillon gemaakt van hemarookworstUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:
.
quote:
.
NiceDon't follow me. I am lost too
.
LyonDon't follow me. I am lost too
.
![]()
.
quote:Op zondag 23 februari 2025 17:35 schreef Homijn het volgende:
[..]
Bouillon gemaakt van hemarookworstquote:Op zondag 23 februari 2025 17:45 schreef Nova het volgende:
[..]
Om bouillon te maken van hema rookworst, kun je het Doe water in een grote pan en voeg de stukjes worst toe samen met de groenten en kruiden.
c) Breng alles aan de kook op middelhoog vuur.
d) Zet het vuur lager zodra het kookt en laat ongeveer een uur sudderen voor maximale smaakoverdracht.
3. **Afronden:**
Verwijder na afloop eventuele vaste stoffen door af te zeven totdat je alleen nog heldere bouillon overhoudt!
Deze zelfgemaakte bouillons kan dienen als basis voor soepen of sauzen! Probeer jij dit uit?Uw ADH vitamine Worst
Nee maar wel lekker bezig geweest in huis enzquote:Op zondag 23 februari 2025 17:46 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nog lekker buiten geweest vandaag?
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik vind dit een geweldig plan.quote:
Van de "vaste stoffen" maken we dan gewoon een nieuw FOK!-account. Hemarestantjes.MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Dat moet ook gebeurenquote:Op zondag 23 februari 2025 17:47 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee maar wel lekker bezig geweest in huis enz
Maar het was heerlijk weer![]()
![]()
Klopt de zon kwam hier ook in de middag er doorquote:Op zondag 23 februari 2025 17:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat moet ook gebeuren
Maar het was heerlijk weer"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik had vandaag nog flink wat vaste stoffen geloosdquote:Op zondag 23 februari 2025 17:47 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik vind dit een geweldig plan.
Van de "vaste stoffen" maken we dan gewoon een nieuw FOK!-account. Hemarestantjes.Uw ADH vitamine Worst
En een vleesschotel van Homijnquote:Op zondag 23 februari 2025 17:35 schreef Homijn het volgende:
[..]
Bouillon gemaakt van hemarookworst
O wat zal dat lekker zijn.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niet homijn etenquote:Op zondag 23 februari 2025 17:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En een vleesschotel van Homijn
O wat zal dat lekker zijn.
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op zondag 23 februari 2025 17:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En een vleesschotel van Homijn
O wat zal dat lekker zijn.
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Misschien bedoelt ze dat jij die hebt gemaakt en heeft ze veel vertrouwen in je kookkunstenquote:Uw ADH vitamine Worst
Dat hoop ik dan maar...quote:Op zondag 23 februari 2025 17:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Misschien bedoelt ze dat jij die hebt gemaakt en heeft ze veel vertrouwen in je kookkunstenMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Bring it onDon't follow me. I am lost too
.
BolkalongIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Come alongDon't follow me. I am lost too
.
BolkaroundIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Hey Lovelyquote:
Its coming home..Don't follow me. I am lost too
.
ET? Oh nee, die belde naaar huisquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Spuit 11quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Foon hoomDon't follow me. I am lost too
.
Ik heb komkommer met een mosterd dille dipjeTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Lekker.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb komkommer met een mosterd dille dipje![]()
![]()
Is dat lekker?quote:Op zondag 23 februari 2025 18:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb komkommer met een mosterd dille dipjeIk doe dat wel eens met oude kaas
Ja waarom niet?quote:Op zondag 23 februari 2025 18:03 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is dat lekker?Ik doe dat wel eens met oude kaas
Trotste mama van Ambar
Zalm is ook lekker met mosterd dillequote:Op zondag 23 februari 2025 18:03 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is dat lekker?Ik doe dat wel eens met oude kaas
Uw ADH vitamine Worst
Nou waarom welquote:
Misschien ook even uit proberen.. zit natuurlijk ook wel eens in een salade waar een mosterd dille dressing in zit"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Door de wind...Don't follow me. I am lost too
.
Gelukkig. Ik ben wel toe aan voorjaar, lente en lekker zonnig weer...quote:Op zondag 23 februari 2025 17:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Eind volgende week weer mooi zonnige weer
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Als ik oude kaas in huis had dan had ik waarschijnlijk de dip gemaakt met een beetje kaas erinTrotste mama van Ambar
Kloptquote:Op zondag 23 februari 2025 18:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zalm is ook lekker met mosterd dilleAt ik wel eens bij de Ikea
Broodje, warm. Of getoast.
Mayo, mosterd, dille.
Kaas
Komkommer.Trotste mama van Ambar
Ik ook wel, vrijdag was t echt heerlijk weer.. gewoon weer de warmte van de zon voelenquote:Op zondag 23 februari 2025 18:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gelukkig. Ik ben wel toe aan voorjaar, lente en lekker zonnig weer...
Met zalmquote:Op zondag 23 februari 2025 18:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Broodje, warm. Of getoast.
Mayo, mosterd, dille.
Kaas
Komkommer.Uw ADH vitamine Worst
Ik heb mezelf tussen 12 en 13 nog even well done gebakkenquote:Op zondag 23 februari 2025 18:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik ook wel, vrijdag was t echt heerlijk weer.. gewoon weer de warmte van de zon voelenTrotste mama van Ambar
Toen was hier geen zon..quote:Op zondag 23 februari 2025 18:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb mezelf tussen 12 en 13 nog even well done gebakken
Hoeveel graden was t dan bij jouw?
Witte bleke mensen problemenquote:Op zondag 23 februari 2025 18:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb mezelf tussen 12 en 13 nog even well done gebakkenUw ADH vitamine Worst
12 of 13?quote:Op zondag 23 februari 2025 18:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Toen was hier geen zon..
Hoeveel graden was t dan bij jouw?Trotste mama van Ambar
Ik zal hem ook niet eten hou niet van konijnenvleesquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:quote:
Ah hier ook..maar dan was t op je balkon warmer in de zon denk ik...quote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Zalm zou ik juist eten met een roomkaas met bieslook en rucolaTrotste mama van Ambar
Jups. Trui en sokken uit.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah hier ook..maar dan was t op je balkon warmer in de zon denk ik...Trotste mama van Ambar
Ja, is heel rustig eigenlijk al een paar dagen.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
HHeerlijk weer hequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Af en toe wel even druk, maar dat is maar evenquote:Op zondag 23 februari 2025 18:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, is heel rustig eigenlijk al een paar dagen...
Je kan het deuntje ook als ringtone doenquote:Op zondag 23 februari 2025 18:13 schreef hemarookworst het volgende:
Heb hele dag deuntje ASOT intro in mijn hoofd
Bijna te warm op het balkon, maar het is wel even lekker om boekje te lezen en om het lichaam op te warmenquote:Trotste mama van Ambar
Het is deze maand drukker dan voorgaande maandenquote:Op zondag 23 februari 2025 18:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, is heel rustig eigenlijk al een paar dagen.![]()
Heb het standaard op tril staanquote:Op zondag 23 februari 2025 18:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Je kan het deuntje ook als ringtone doenUw ADH vitamine Worst
Gaat zijn telefoon; neemt hij op met dat deuntjequote:Op zondag 23 februari 2025 18:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Je kan het deuntje ook als ringtone doen![]()
![]()
Zat net te kijken, volgens mij zijn er de afgelopen dagen juist meer topics doorheen gegaan.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:14 schreef JustinK het volgende:
[..]
Het is deze maand drukker dan voorgaande maanden![]()
En je telefoon in je broekzak zekerquote:Op zondag 23 februari 2025 18:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb het standaard op tril staan
Dat dacht ik ook alquote:Op zondag 23 februari 2025 18:14 schreef Shii het volgende:
[..]
Zat net te kijken, volgens mij zijn er de afgelopen dagen juist meer topics doorheen gegaan.![]()
Hahaquote:Op zondag 23 februari 2025 18:14 schreef maily het volgende:
[..]
Gaat zijn telefoon; neemt hij op met dat deuntje
Is it beautiful where you arequote:Op zondag 23 februari 2025 18:14 schreef maily het volgende:
[..]
Gaat zijn telefoon; neemt hij op met dat deuntje
Uw ADH vitamine Worst
Ligt eraan of ik buiten benquote:Op zondag 23 februari 2025 18:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
En je telefoon in je broekzak zekerUw ADH vitamine Worst
O heerlijk weer na al die tijd weer binnen te hebben gezeten.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bijna te warm op het balkon, maar het is wel even lekker om boekje te lezen en om het lichaam op te warmenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Er wordt meer gebolkt, maar volgens mij zijn er minder mensenquote:Op zondag 23 februari 2025 18:14 schreef JustinK het volgende:
[..]
Het is deze maand drukker dan voorgaande maandenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat wil nog niet zeggen dat er veel mensen zijn.quote:
Alles goed met mien skattie?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als mn balkon niet aan een drukke weg zat had ik daar ook gezetenUw ADH vitamine Worst
Maar wil ook niet zeggen dat het rustig isquote:Op zondag 23 februari 2025 18:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat wil nog niet zeggen dat er veel mensen zijn.![]()
![]()
BolkboomIk heb er één en ik ben er trots op
Vanmiddag was het redelijk rustigquote:Op zondag 23 februari 2025 18:18 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar wil ook niet zeggen dat het rustig is![]()
En rustig vind ik het als er twee of drie personen zitten
Maar dat is het zo vaak op een zaterdag of zondagmiddag. In vorige maanden nog wel rustiger geweest.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vanmiddag was het redelijk rustig![]()
En rustig vind ik het als er twee of drie personen zitten![]()
En een topic kan ook snel vol gepost worden door weinig mensen
quote:Op zondag 23 februari 2025 18:22 schreef Lovely het volgende:
En een topic kan ook snel vol gepost worden door weinig mensen![]()
![]()
Ja was lekker he, moest even iets afgeven vanmiddag bij ijemand en je zag allemaal blije mensen buiten, wandelaars. Fietsers en motorrijdersquote:Op zondag 23 februari 2025 18:19 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jazeker, lekker genoten van het zonnige weer
Gaat ie nog een btje met Dottie?
Ja hoor gaat goed, alleen af en toe ff een sprintje pakken
Nog steeds in hotel of alweer thuisquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Thuisquote:Op zondag 23 februari 2025 18:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog steeds in hotel of alweer thuisIk heb er één en ik ben er trots op
Oke Jussie je hebt gelijk, zoals altijdquote:Op zondag 23 februari 2025 18:21 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar dat is het zo vaak op een zaterdag of zondagmiddag. In vorige maanden nog wel rustiger geweest.
Dat dusquote:Op zondag 23 februari 2025 18:22 schreef Lovely het volgende:
En een topic kan ook snel vol gepost worden door weinig mensen
Ja iedereen vrolijk met dit weerquote:Op zondag 23 februari 2025 18:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja was lekker he, moest even iets afgeven vanmiddag bij ijemand en je zag allemaal blije mensen buiten, wandelaars. Fietsers en motorrijders
Ja hoor gaat goed, alleen af en toe ff een sprintje pakken
Was je wel steeds op tijd?![]()
![]()
Weljaquote:Op zondag 23 februari 2025 18:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke Jussie je hebt gelijk, zoals altijd![]()
![]()
Niet overdrijven nu hequote:Op zondag 23 februari 2025 18:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke Jussie je hebt gelijk, zoals altijd![]()
![]()
@Harrie plopperdeplop![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 23 februari 2025 18:27 schreef Shii het volgende:
@:Harrie plopperdeplop![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had vandaag nog wat shiitakes in een noedelsoep gestoptquote:
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op zondag 23 februari 2025 18:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Had vandaag nog wat shiitakes in een noedelsoep gestopt![]()
![]()
Lekker hoorquote:Op zondag 23 februari 2025 18:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Had vandaag nog wat shiitakes in een noedelsoep gestopt
Dat is ook lekker, alleen eet ik het niet zo vaakquote:
Behalve heerlijke blauwe kaas, had ik ook een kaas gekocht met een korst van Provençaalse kruiden en wit schimmel. Die is erg lekkerTrotste mama van Ambar
Ik kwam nog kaasquotes tegenquote:Op zondag 23 februari 2025 18:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Behalve heerlijke blauwe kaas, had ik ook een kaas gekocht met een korst van Provençaalse kruiden en wit schimmel. Die is erg lekker![]()
![]()
![]()
Ik wil als ik dood ben opgegeten worden door schimmels. Dan voel ik mij net kaasTrotste mama van Ambar
En dan ipv koffie en cake, krijgt iedereen een stukje schimmelkaasTrotste mama van Ambar
En later nog een keer terug komen om jou op te eten omdat je in kaas bent veranderd?quote:Op zondag 23 februari 2025 18:57 schreef ieniminimuis het volgende:
En dan ipv koffie en cake, krijgt iedereen een stukje schimmelkaasUw ADH vitamine Worst
quote:Op zondag 23 februari 2025 18:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil als ik dood ben opgegeten worden door schimmels. Dan voel ik mij net kaasquote:
Kan gewoon![]()
Nee nee. Dan ben ik voedsel voor de aarde en niet voor de mensenquote:Op zondag 23 februari 2025 18:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En later nog een keer terug komen om jou op te eten omdat je in slaap bent veranderd?Trotste mama van Ambar
Dat je gewoon een mini kaasplankje krijgt van mijn favoriete kazen![]()
Extra lol als de uitvaart in de ochtend is
Trotste mama van Ambar
Borreltijd, beste tijd voor een uitvaart, is mijn mening.quote:Op zondag 23 februari 2025 19:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Extra lol als de uitvaart in de ochtend is![]()
Beter in de middag.quote:Op zondag 23 februari 2025 19:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Extra lol als de uitvaart in de ochtend is
Dat de kaas goed gechambreerd is.
Wegloopkaas![]()
![]()
Roquefort
Stilton
Gorgonzola
Dat soort dingen
Mooie fruitje er nog bijTrotste mama van Ambar
Wow, ik zou komen.quote:Op zondag 23 februari 2025 19:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Roquefort
Stilton
Gorgonzola
Dat soort dingen
Mooie fruitje er nog bij![]()
![]()
OlaDon't follow me. I am lost too
.
Burn it up.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
UpDon't follow me. I am lost too
.
7upDon't follow me. I am lost too
.
Zit je daar in de kinderhoek omdat je geen kaas lust
Trotste mama van Ambar
Kinderen, vegans en mensen zonder smaak. Leuk hoekje wel.
Of zoals ik ze noem: losersTrotste mama van Ambar
Het wordt ook steeds jonger en gekker pppfff
Jongen (13) zwaargewond door steekpartij in Schiedam, verdachte jongen (13) opgepakt
SCHIEDAM - Een 13-jarige jongen is zondag zwaargewond geraakt door een steekpartij in Schiedam. „Hij is met spoed naar het ziekenhuis vervoerd”, laat de politie weten. Een woordvoerster kon nog niet vertellen wat de aanleiding voor het geweld was.
https://www.telegraaf.nl/(...)e-jongen-13-opgepaktWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik lust wel kaas maar wat jij net allemaal opnoemde heb ik nooit gehad.quote:Op zondag 23 februari 2025 19:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Zit je daar in de kinderhoek omdat je geen kaas lust
Het trek mij niet zo al die schimmelkazenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo jong al en dan dit al op je kerfstok hebben pppfffquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat een loser ben je dan Dotquote:Op zondag 23 februari 2025 19:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik lust wel kaas maar wat jij net allemaal opnoemde heb ik nooit gehad.
Het trek mij niet zo al die schimmelkazen
![]()
![]()
Casu marzuquote:Op zondag 23 februari 2025 19:01 schreef maily het volgende:
[..]
Beter in de middag.
Dat de kaas goed gechambreerd is.
WegloopkaasUw ADH vitamine Worst
Qftquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Lig ik niet wakker van, laat mij maar een loser zijn. Dan ben je tenminste nog watquote:
Zo is hetquote:Op zondag 23 februari 2025 19:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lig ik niet wakker van, laat mij maar een loser zijn. Dan ben je tenminste nog wat![]()
![]()
Tis mijn uitvaart he? Dus als ik mensen nog voor een laatste keer voor loser wil uitmaken, mag datquote:Trotste mama van Ambar
Prima johquote:Op zondag 23 februari 2025 19:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tis mijn uitvaart he? Dus als ik mensen nog voor een laatste keer voor loser wil uitmaken, mag dat![]()
Er was op LinkedIn een figuur die hele ladingen lulverhalen schreef, en dan altijd eindigde met "Eens?"Uw ADH vitamine Worst
Me
.
Al dat gebolk ook..Don't follow me. I am lost too
.
Ja iddDon't follow me. I am lost too
.
![]()
.
quote:Don't follow me. I am lost too
.
quote:Don't follow me. I am lost too
.
Kaas
.
KaasbolkDon't follow me. I am lost too
.
Hallo?Don't follow me. I am lost too
.
Is daar iemand?Don't follow me. I am lost too
.
Kan iemand mij horen?Don't follow me. I am lost too
.
Yeah, you bleed just to know you're alive
Forum Opties Forumhop: Hop naar: