quote:
En hoe weten ze dit?quote:Op zondag 23 februari 2025 17:28 schreef srekiurbegnaam het volgende:
Een politiewoordvoerder zegt tegen Bild dat het om „bekende Youtubers uit het buurland” gaat.
Leuk om te fotograferen, maar echt diep een verlaten mijn ingaan is natuurlijk niet zo slim.quote:Op zondag 23 februari 2025 17:39 schreef halfway het volgende:
Een bekende van mij doet dat ook met een groepje, abandoned places in vooral Frankrijk en België, ziekenhuizen, fabrieken noem het maar op. Erg interessant.
https://www.bild.de/regio(...)d1d35cbd13341d0e37a5quote:Eine Zeugin schrieb in einer Facebook-Gruppe aus der Region: „Wir haben die beiden Männer gesehen, zwischen 9:15 und 9:30, als sie kurz vor der Auffahrt in Richtung Hasslingen zu Fuß die Landstraße überquert haben.
Van de camerabeelden bij de ingang van het terrein, zoek het filmpje ff voor je op momentje.quote:
Maar hoe zien ze dat het Nederlandse youtubers zijn?quote:Op zondag 23 februari 2025 17:42 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Van de camerabeelden bij de ingang van het terrein, zoek het filmpje ff voor je op momentje.
https://www.bild.de/news/(...)e2757bb4d33b4af23146
Ze zullen na het vrijgeven van de beelden wel herkend zijn, die politie liet weten meerdere tips te hebben ontvangen over die twee.quote:Op zondag 23 februari 2025 17:51 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Maar hoe zien ze dat het Nederlandse youtubers zijn?
Nou, Bob Thissen is toch wel een internationaal bekende in dat wereldje.quote:Op zondag 23 februari 2025 17:51 schreef Ama het volgende:
Nou ik denk dat we bekend wel met een korreltje zout kunnen nemen.
Geluk bij een ongelukquote:Volgens de Duitse krant Bild zou het mogelijk gaan om twee Nederlandse Youtubers.
Urban Explorer Bob Thissen: 'Ik word wat voorzichtiger'quote:Op zondag 23 februari 2025 18:05 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nou, Bob Thissen is toch wel een internationaal bekende in dat wereldje.
Dat is degene die voorop loopt, volgens mij.
Zaltbommel is ontstaan uit Saltboemel. Duitsers leverden hier per schip zout in een ver verleden. Tegenwoordig is Zung80 bürgemeister omdat hij een 10 voor Duits had op de middelbare school.quote:Op zondag 23 februari 2025 17:51 schreef Ama het volgende:
Nou ik denk dat we bekend wel met een korreltje zout kunnen nemen.
Ja raar.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:20 schreef tesssssssss het volgende:
Waarom zeggen ze eigenlijk niet weet het zijn? Is daar een reden voor?
Dan zouden ze toch gewoon bereikbaar moeten zijn? Ik bedoel, dan zouden ze toch niet vermist zijn?quote:Op zondag 23 februari 2025 17:42 schreef Hyperdude het volgende:
Mogelijk zijn ze gespot NA hun avontuur?
[..]
https://www.bild.de/regio(...)d1d35cbd13341d0e37a5
Ze worden ook niet meer actief gezocht sinds begin van de middag.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:37 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dan zouden ze toch gewoon bereikbaar moeten zijn? Ik bedoel, dan zouden ze toch niet vermist zijn?
Ik moest ff zoeken maar nu hoop ik dat je gelijk hebt. Foei 215, dat mag je niemand toewensen...quote:
Denk je dat je bereik hebt twee kilometer onder de grond?quote:Op zondag 23 februari 2025 18:45 schreef Tengano het volgende:
Reageren wss ook niet meer op hun telefoon.
Dat gaat nu wel lukken waarschijnlijk; finally Instant World Fame.(For once and for all)quote:
Nee, maar ik wou even kijken wie er zou happen.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:47 schreef 215 het volgende:
[..]
Denk je dat je bereik hebt twee kilometer onder de grond?
quote:Op zondag 23 februari 2025 18:43 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ze worden ook niet meer actief gezocht sinds begin van de middag.
Dus er zijn helemaal niet twee mensen vermist in die mijn?quote:Op zondag 23 februari 2025 18:43 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ze worden ook niet meer actief gezocht sinds begin van de middag.
quote:Op zondag 23 februari 2025 18:54 schreef Tengano het volgende:
Titel van de nieuwe upload moest worden 'Het Gaza hostage gevoel'.
De politie heeft aanwijzingen dat ze er al uit zijn, mensen hebben die twee gezien rond 09:30 en dit doorgegeven aan de politie.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:53 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dus er zijn helemaal niet twee mensen vermist in die mijn?
Dus.quote:Op zondag 23 februari 2025 19:02 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
De politie heeft aanwijzingen dat ze er al uit zijn, mensen hebben die twee gezien rond 09:30 en dit doorgegeven aan de politie.
https://www.bobthissen.com/quote:Op zondag 23 februari 2025 18:54 schreef Tengano het volgende:
Titel van de nieuwe upload moest worden 'Het Gaza hostage gevoel'.
Verdwaald in de tunnel van Kim Holland.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:42 schreef Gunner het volgende:
[..]
Don en ad.
De YouTubers van vroeger.
Good times
Maar heeft de politie dan niet even contact opgenomen ofzo?quote:Op zondag 23 februari 2025 19:02 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
De politie heeft aanwijzingen dat ze er al uit zijn, mensen hebben die twee gezien rond 09:30 en dit doorgegeven aan de politie.
Wow!quote:Op zondag 23 februari 2025 19:11 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
https://www.bobthissen.com/
Deze maakt wel ontzettend mooie foto’s op die bijzondere locaties.
wat?quote:Op zondag 23 februari 2025 18:20 schreef tesssssssss het volgende:
Waarom zeggen ze eigenlijk niet weet het zijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |