Glennis Goodman.quote:Op maandag 24 maart 2025 20:52 schreef Starflyer het volgende:
De vrouw van Yeager heeft dezelfde voornaam als een voormalige Ladirs of Soul zangeres.
Glennis is goed. Moet alleen nog wat voor.quote:
Glamorous Glennis inderdaadquote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 16:05 schreef Bargehassus het volgende:
Gerrit Jan Droge was dat toch?
(Gaat het weer een beetje, meneer Droge?)
Dat is juist. Herman "moest" dus oom zeggen tegen Gert Jan.quote:Op woensdag 26 maart 2025 09:57 schreef pipster het volgende:
Dan zal Xandra Jansen een nichtje zijn van Droge.
Jan Kruis it is.quote:Op woensdag 26 maart 2025 10:37 schreef Bargehassus het volgende:
Krijg zin in pannenkoeken nu.
Jan Kruis?
Close, maar niet close genoeg.quote:Op woensdag 26 maart 2025 11:24 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Denemarken, dacht ik.
Tulpen was Turkije
Dat is 'em.quote:
Oh ja.quote:Op woensdag 26 maart 2025 13:24 schreef H_T het volgende:
It ain't half hot mum en de opvolger van Are you being served die in Nederland is uitgezonden met de titel 'Heeft u goed geslapen?'
Ik ken de tweede niet, maar zou goed kunnen dat dat "You Rang M'Lord is.quote:Op woensdag 26 maart 2025 13:24 schreef H_T het volgende:
It ain't half hot mum en de opvolger van Are you being served die in Nederland is uitgezonden met de titel 'Heeft u goed geslapen?'
Ik denk dat ik Grace & Favour bedoelde. Wat ik me er vaag van herinner sluit daar het beste op aanquote:Op woensdag 26 maart 2025 13:34 schreef DTF het volgende:
[..]
Ik ken de tweede niet, maar zou goed kunnen dat dat "You Rang M'Lord is.
Dan had ik nog Dad's Army en Hi-de-Hi! op het lijstje.
Stand in ronde 3375
2 Burnett
3 Quyxz_
1 Opzoeknaarvrienden
4 DTF
2 tong80
3 Starflyer
3 slaveloos
2 H_T
1 Berkery
4 pipster
4 Bargehassus
quote:Op woensdag 26 maart 2025 14:30 schreef pipster het volgende:
Ik denk wel dat ik met redelijke zekerheid kan zeggen dat ik geen achtbaanbouwers ken.
Ik denk wel dat ik met redelijke zekerheid kan zeggen dat ik geen achtbaanbouwers ken.
Ik wil meteen Sid Meier zeggen, maar dat was Railroad Tycoon.quote:Op woensdag 26 maart 2025 17:38 schreef mitt het volgende:
Misschien het hoofdkantoor van Rollercoaster Tycoon.
Chris Sawyer voor RCTquote:Op woensdag 26 maart 2025 17:41 schreef DTF het volgende:
[..]
Ik wil meteen Sid Meier zeggen, maar dat was Railroad Tycoon.
(en nog veel meer geweldige spellen!)
quote:
Correctquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |