Dat zijn het ook!quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 10 maart 2025 22:25 schreef H_T het volgende:
Welke admiraal nam het stokje van het Derde Rijk over na de zelfmoord van Adolf Hitler?
Inclusief de video waardoor ik het onthouquote:
Wie isquote:verscheen voor het eerst op de Nederlandse televisie op 12 november 1989. In hun programma Keek op de week gaven Van Kooten en De Bie bij monde van de Oost-Europa-deskundige
regelmatig commentaar en (vage) duiding bij de ontwikkelingen in met name Roemenië, waaronder vooral de vrijmaking na de val van dictator Nicolae Ceaușescu. Neergezet als een expert die uitblonk in bloemrijk verhulde onwetendheid voerde hij een gesprek met presentator Louc Hobbema (gespeeld door Wim de Bie), waarin zijn reacties op de gestelde vragen niet veel meer waren dan de letterlijke herhalingen daarvan.
Met veel omhaal van woorden kwam zijn verhaal er in feite op neer dat hij ook niet wist hoe het verder zou gaan met de landen achter het IJzeren Gordijn, en dat hij Hobbema niet meer kon vertellen dan deze zelf al wist.
Stand in ronde 3375quote:
De vieze man?quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:54 schreef tong80 het volgende:
Met welk Koot en Bie personage vormde Dirk op een gegeven moment een duo?
Volgens mij is dit correct. Tong80 heeft weer een ban te pakken dus wat mij betreft stel je de volgende vraag.quote:
quote:Op donderdag 20 maart 2025 08:46 schreef Bargehassus het volgende:
De kerk van het Vliegende Spaghettimonster.
Excuus, het zijn er drie.quote:Op donderdag 20 maart 2025 13:16 schreef Bargehassus het volgende:
Begint, in Nederlandse spelling, met vier medeklinkers.
Zeker!quote:Op donderdag 20 maart 2025 15:06 schreef pipster het volgende:
Ik was al op zoek naar iets van Schraap of Schreeuwpaard.
Maar Przewalski paard zal het dan wel zijn.
quote:Hij was betrokken bij stroperij, inbraak, gewelddadige overvallen en moord, maar hij is vooral bekend gebleven als struikrover ('highwayman'). Hij werd uiteindelijk veroordeeld wegens paardendiefstal en in de stad York ter dood gebracht.
Zeker!quote:
Jazeker!quote:
Ik heb ook het idee dat ik heel veel afleveringen heb gezien. Maar er zijn er maar 31 opgenomen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:28 schreef Bargehassus het volgende:
Heel wat afleveringen van gezien.
Wie schreef het boek 'ivanhoe"?
Correct!quote:
Anaeroobquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:52 schreef Quyxz_ het volgende:
Het was slechts een korte suborbitale vlucht terwijl hij min of meer in zijn eigen urine lag.Wegens meerdere vertragingen kon hij het niet meer ophouden.
betekent 'zonder lucht plaatsvindend of kunnen leven', waarbij met "lucht" zuurstof bedoeld wordt.
is?
quote:
Yupquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |