Laag in kcal per gram eiwitquote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:22 schreef MacorgaZ het volgende:
Een halve kilo doperwten voor 25g eiwit?
Ja, lekker.
Dat is bij mekaar maar 12gram~ eiwit.quote:
Dit is the way! Heb weleens geprobeerd om het met water te maken, maar snap niet dat mensen dat lekker vinden.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:59 schreef ditiswatikvind het volgende:
Ik eet altijd havermout met een beetje warme melk. Heerlijk
Soort simplistische shakshuka, maar dan met erwten i.p.v. eiquote:
Zwarte bonen, kidneybonen en witte bonen zijn allemaal veel lekkerder.quote:Op zondag 23 februari 2025 07:48 schreef Invisibli het volgende:
Blik bruine bonen.
Een uitvinding van mij.
Draai wel de dop eraf.
Alleen de inhoud eten, glas en deksel zijn niet nodig.
Deze week 1+1 gratis van het albert heijn merk. Heb een achterlijke hoeveelheid besteldquote:Op zondag 23 februari 2025 08:00 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Zwarte bonen, kidneybonen en witte bonen zijn allemaal veel lekkerder.
Lekker maat, al zou ik de AH mijden als de pest.quote:Op zondag 23 februari 2025 08:04 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Deze week 1+1 gratis van het albert heijn merk. Heb een achterlijke hoeveelheid besteld
Limabonen, black eyed bonen, zwarte bonen, kidneybonen, edamame bonen, cannellini bonen, witte bonen, borlotti bonen, bruine bonen, tuinbonen......
Ik ben settled voor de komende maand
Maar met AH premium krijg ik standaard korting op het hele AH vegan assortiment... inclusief producten die sowieso al vegan zijn, zoals bonen en pindakaasquote:Op zondag 23 februari 2025 08:06 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Lekker maat, al zou ik de AH mijden als de pest.
Echt geweldig. Yotam Ottolenghi mag wel uitkijken.quote:Op zondag 23 februari 2025 08:00 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Soort simplistische shakshuka, maar dan met erwten i.p.v. ei
Dat is toch die man met 300 kookboeken waar hij expres geen enkel lekker recept in zet?quote:Op zondag 23 februari 2025 09:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Echt geweldig. Yotam Ottolenghi mag wel uitkijken.
Expres?quote:Op zondag 23 februari 2025 09:02 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dat is toch die man met 300 kookboeken waar hij expres geen enkel lekker recept in zet?
@maily , expres is de juiste spelling toch?quote:
Dan doe je toch 200 gram tofu ofzo erbij. Is ook nog eens lekkerder.quote:Op zondag 23 februari 2025 09:08 schreef FlippingCoin het volgende:
25 gram? Dude ik heb minimaal 200 gram per dag nodig dit is niets.
Toegevoegd aan de OPquote:Op zondag 23 februari 2025 09:08 schreef FlippingCoin het volgende:
25 gram? Dude ik heb minimaal 200 gram per dag nodig dit is niets.
Dan mis je wel extra vitamines, vezels en antioxidanten!quote:Op zondag 23 februari 2025 09:08 schreef Jahr00n het volgende:
1 shake en je zit daar al boven. Om zo iets ontzettend goors weg te werken ben je ook al een uur bezig denk ik
is ongeveer 1 grote kom, eet snel weg!quote:Op zondag 23 februari 2025 09:19 schreef Feola het volgende:
Nou super wat een uitvinding zeg, bijna 500 gram erwten eten is echt een snack wat je even snel tussendoor eet. En wel 25 gram eiwit! Ik denk dat alle whey fabrikanten wel kunnen opdoeken nu.
Manmanman.
Komt in de buurtquote:Op zondag 23 februari 2025 09:33 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Toegevoegd aan de OP![]()
40 gram eiwit voor 500kcal als je 200 gram tofu erbij doet. Dan lijkt het ook nog meer op shakshukaa
Pas maar op, je valt uit je rol.quote:Op zondag 23 februari 2025 09:29 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
@:maily , expres is de juiste spelling toch?
? De ogen in je UI rollenquote:Op zondag 23 februari 2025 09:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Pas maar op, je valt uit je rol.
Liever niet...quote:Op zondag 23 februari 2025 09:45 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Komt in de buurt
Ik zou er nog 2 frikandellen bij doen denk ik
Je hebt het zelf over eiwit hè. Niet andere zaken erbij gaan halen. En die haal ik wel uit een normale maaltijd en niet 500 gram aan smerige erwten.quote:Op zondag 23 februari 2025 09:34 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dan mis je wel extra vitamines, vezels en antioxidanten!
als je 25 kilo weegt, dan heb je aan deze 1 maaltijd genoegquote:Op zondag 23 februari 2025 11:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Schijnt dat je 1 gram euwit nodig heeft per 1kg lichaamsgewicht
Mag jij wetenquote:
2 als je een sexy beest bent met veel testosteronquote:Op zondag 23 februari 2025 11:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ja inderdaad, en wat handig is, je maakt het ook gewoon overal klaar! Op je werk even snel tijdens een overleg, of onderweg ergens naartoe even 2 tomaten en een ui snijden, erwten erbij, gasbrandertje mee om alles te bakken. Wie doet het niet?quote:Op zondag 23 februari 2025 09:34 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
is ongeveer 1 grote kom, eet snel weg!
Als je geen spiermassa hebt wel jaquote:Op zondag 23 februari 2025 11:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |