SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik mijn beleving is Paus Johannus Paulus nog altijd 'de vorige paus' die ooit een Ferrari demo runs heeft laten doen op het sint Petrus plein omdat Rome moeilijk deed met vergunningen en zulksquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jezus! Zo lang al weer?![]()
Ik word oud. In mijn beleving is hij nog steeds 'die nieuwe paus'![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Neej0hquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar de huidige zit er ook alweer bijna 20 jaar. Dus die is niet bijna dood begonnen (hoop ik dan toch)
Vanaf 2013Trust nobody![]()
Zo kort pasquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:. Ja hoor. Daar ook?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik dacht ff "maar dat is toch ook de vorige paus?". Maar dat was die Ratzinger, die is het alleen niet zo lang geweest.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik mijn beleving is Paus Johannus Paulus nog altijd 'de vorige paus' die ooit een Ferrari demo runs heeft laten doen op het sint Petrus plein omdat Rome moeilijk deed met vergunningen en zulks
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Jazekerquote:Beetje matig weer vandaag, maar verder goed
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
quote:![]()
Thats what the koorjongetjes zeiden achter in de pastorie na de dienst toen ze 'het lichaam gods' kregen van meneer de pausquote:
Oh nee, 11 jaar maar, had verkeerd gekekenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:58 schreef Grrrrrrrr het volgende: [..] Jezus! Zo lang al weer?
Ik word oud. In mijn beleving is hij nog steeds 'die nieuwe paus'
![]()
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
![]()
Grey’s hangt op de bank. * Moeraskat steelt schriftje terug.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik ben echt katholiek opgevoed wel.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:01 schreef kree het volgende:
zijn er hier aantal trouwens echt katholiek?
Vroeg me ff af?"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Jah zag het ook!quote:
Maar ja, oude mannen aan de macht komt vaker voor
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
![]()
Grrrrrrr is katholiek opgevoed.
Nu moet ik gaan opzoeken wie de laatste waren.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik dacht ff "maar dat is toch ook de vorige paus?". Maar dat was die Ratzinger, die is het alleen niet zo lang geweest.
Dat zekerquote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jah zag het ook!
Maar ja, oude mannen aan de macht komt vaker voor
JammerTrust nobody![]()
enne hoe denk je er nu over?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben echt katholiek opgevoed wel.
let wel maakt mij niet uit he? Maar vroeg me dat ff af? Ik ben toch van de protestante kant, dus eigenlijk die zeiden. klaar met katholiek en we maken er andere denominatie nvan.Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: