Klopt. Ik heb het ook wel met Zelensky te doen.quote:Op zondag 23 februari 2025 13:40 schreef theunderdog het volgende:
Het is wel echt tragisch om te zien hoe erg er met Oekraïne wordt gespeeld. Zou je het seksualiseren, dan heeft Oekraine nu een onderdanige bdsm relatie met VS, Rusland en eigenlijk ook de EU
Omtzigt had ook een mooie reactie op de eis dat Oekraïne nieuwe verkiezingen moet houden:quote:Op zaterdag 22 februari 2025 16:24 schreef michaelmoore het volgende:
Omtzigt ziet wat iedereen mist: Poetin's meesterzet
Je zou echt bijna denken dat Putin iets van Trump weet, wat niet naar buiten mag komen.quote:Op zondag 23 februari 2025 13:53 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Putin zegt dankje Trump voor de boost van de Russische markt
Wat een gelul. Frankrijk en UK hebben kernwapens en worden sinds WO2 niet meer als wereldmacht beschouwd.quote:Op zondag 23 februari 2025 13:06 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ze hebben kernwapens en zijn dus een wereldmacht
Laat eens zien dat de EU daar op aandringt.quote:Op zondag 23 februari 2025 13:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb het ook wel met Zelensky te doen.
Rusland doet er alles aan om zoveel mogelijke Oekraine te veroveren en de tijd na de oorlog zo moeilijk mogelijk te maken, Trump wil goedkoop grondstoffen afdwingen en is erg ambigu over steun maar lijkt Zelensky onder druk te zetten om tot een akkoord te komen. En de EU dringt er bij Zelensky op aan om vooral geen akkoord te tekenen omdat de EU daar nog niet klaar voor is.
ja die Faber is knettergekquote:Op zondag 23 februari 2025 13:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Omtzigt had ook een mooie reactie op de eis dat Oekraïne nieuwe verkiezingen moet houden:
[ x ]
Ze kon van mij nog geen klapstoel krijgen.quote:Op zondag 23 februari 2025 14:03 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ja die Faber is knettergek
ze is bij mij in een klap van haar voetstukje gedonderd
Mar ik denk dat het partij voorschrift is wat er gezegd moet worden , wat er gezegd moet worden komt direct van Moscow, anders komt de hele partij financiering in gevaarquote:Op zondag 23 februari 2025 14:05 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ze kon van mij nog geen klapstoel krijgen.
GB had 10 jaar lang geen verkiezingen door de oorlog. Ik hoor Faber graag uitleggen of ze ook denkt dat de jongens die in Oosterbeek liggen een ondemocratische bezettingsmacht waren.quote:Op zondag 23 februari 2025 13:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Omtzigt had ook een mooie reactie op de eis dat Oekraïne nieuwe verkiezingen moet houden:
[ x ]
Volgens mij is er niet een definitie van 'wereldmacht'. Voor mij is de definitie kernwapens = wereldmachtquote:Op zondag 23 februari 2025 13:57 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Wat een gelul. Frankrijk en UK hebben kernwapens en worden sinds WO2 niet meer als wereldmacht beschouwd.
Noord-Korea ook een wereldmacht zeker? Of Pakistan
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 23 februari 2025 13:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[ x ]
quote:Op zondag 23 februari 2025 15:01 schreef xzaz het volgende:
[..]
Volgens mij is er niet een definitie van 'wereldmacht'. Voor mij is de definitie kernwapens = wereldmacht
quote:Een wereldmacht is een land dat in staat is om op wereldniveau invloed uit te oefenen op politiek, economisch en militair gebied. Er is geen eenduidige, formele definitie van wat een wereldmacht precies inhoudt, maar er zijn wel een aantal kenmerken die vaak worden genoemd:
• Economische macht: Een sterke economie is essentieel voor een wereldmacht. Dit omvat een groot bruto binnenlands product (bbp), technologische ontwikkeling en controle over belangrijke grondstoffen.
• Militaire macht: Een krachtig leger, inclusief een nucleair arsenaal, stelt een land in staat om zijn belangen wereldwijd te verdedigen en af te dwingen.
• Politieke invloed: Wereldmachten hebben een grote invloed op internationale organisaties zoals de Verenigde Naties en kunnen internationale verdragen en overeenkomsten beïnvloeden.
• Culturele invloed: De verspreiding van cultuur, zoals taal, muziek en media, draagt bij aan de invloed van een land op de wereld.
• Geografische ligging en omvang: Een strategische ligging en een groot grondgebied kunnen een land een voordeel geven in termen van natuurlijke hulpbronnen en militaire macht.
Het is belangrijk om op te merken dat het concept van een wereldmacht dynamisch is en in de loop van de tijd kan veranderen. Historisch gezien zijn er verschillende wereldmachten geweest, en de huidige wereldorde wordt gekenmerkt door een verschuiving van een unipolar naar een multipolair systeem.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Germany supplies Ukraine with 6000 AI killer drones | BILD Lagezentrum International
quote:Op zondag 23 februari 2025 15:14 schreef michaelmoore het volgende:
Nederland moet zich richten op het aanschaffen van drones en die massaal naar oekraine sturen
ook hier gaan bouwen
[..]
Bekijk deze YouTube-video
fake newsquote:Op zondag 23 februari 2025 15:14 schreef michaelmoore het volgende:
Nederland moet zich richten op het aanschaffen van autonome killerdrones en die massaal naar oekraine sturen
ook hier gaan bouwen en met 1000 tegelijk aanvallen met automatisch doelherkenning
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Omtzigt slaat een realistische toon aan.quote:
Geen akkoord door 'onwelwillendheid' Westen, Trump trekt handen er van af, sluit deal met Putin dat hij grondstoffen kan exploiteren in deel Oekraïne, Rusland neemt (groter deel) Oekraïne in wegens wegvallen cruciale intel en wapens; Oekraïne en Wit-Rusland staging ground voor volgende operaties. Zoiets?quote:Op zondag 23 februari 2025 14:47 schreef Discombobulate het volgende:
Wat is eigenlijk het meest voor de hand liggende scenario?
50k troepen leveren en het wordt een zooitje daar?
50k troepen leveren, die Russen eruit schoppen en een dikke middelvinger naar Trump opsteken zou wel een genot scenario zijn ja, maar ach, Europa hè. We zitten volgend jaar nog te vergaderen wanneer we erover gaan vergaderen.quote:Op zondag 23 februari 2025 14:47 schreef Discombobulate het volgende:
Wat is eigenlijk het meest voor de hand liggende scenario?
50k troepen leveren en het wordt een zooitje daar?
Het eerste wat u noemt zal m.i. niet snel gaan gebeuren. Over dat tweede: het is niet zelden vrij gebruikelijk niet over één nacht ijs te gaan, en dat geldt al helemaal met heikele punten dan wel gevaarlijke kwesties (wereldwijd) als deze oorlog.quote:Op zondag 23 februari 2025 15:21 schreef Pek het volgende:
[..]
50k troepen leveren, die Russen eruit schoppen en een dikke middelvinger naar Trump opsteken zou wel een genot scenario zijn ja, maar ach, Europa hè. We zitten volgend jaar nog te vergaderen wanneer we erover gaan vergaderen.
NOSquote:'Rusland stuurt recordaantal drones op Oekraïne af'
Rusland heeft vannacht een recordaantal drones naar Oekraïne gestuurd. Dat zegt de woordvoerder van de Oekraïense luchtmacht. Het zou gaan om 267 drones, het grootste aantal droneaanvallen sinds het begin van de oorlog drie jaar geleden.
De Oekraïense luchtverdediging schoot 138 drones neer, 119 andere drones zijn "verloren" geraakt zonder schade te veroorzaken. Wat er met de overige 10 drones is gebeurd is onbekend.
Als Trump rottig doet tegen canada, dan gaat Canada nog eens in de oud IJzer voorraden struinenquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Germany Is About to SCREW Russia With This
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |