SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Knoflookquote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Smakelijk!
Wat is dat voor saus op de biefstuk?Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Terug in de oven?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Uhu, alleen had ie wel wat warmer gemogenTrust nobody![]()
Ah ja dat is wel een logische saus jaquote:
Ziet er goed uit!I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :Psinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
En dan dansen als Hitler??quote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:02 schreef hemarookworst het volgende: Over 4 uur weer [ afbeelding ]
:')![]()
Birdie birdquote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Goedenavond lovely love![]()
![]()
[..]
Ja een reuze rol![]()
![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Of als Muskquote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
En dan dansen als Hitler??
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Mwa wil eigenlijk wel wat kilootjes kwijt, maar ik hou van etenquote:
Dat ik eet is wel uitzonderlijk te noemen ja. Ik eet vaker niet dan wel.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Hey Birdiequote:
Lovelyquote:
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hier het eten net op. Simpel erwtensoep zodat ik kan wennen om met prothese te eten
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik ben wel té zwaar lieve birdiequote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Is niet waar!!!![]()
je bent een mooie vrouw met een normaal postuur![]()
Als je dat gaat doen, slaap je dan vannacht nog?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:11 schreef _UserName_ het volgende:
Hier het eten net op. Simpel erwtensoep zodat ik kan wennen om met prothese te eten
Zo'n prothese?![]()
![]()
Kan je nog wel mooi zijn.quote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Meen ik echt; je ziet er mooi uit! Mooi figuur, helemaal niks mis mee.quote:
Verre van teamdik jij
Smile, it's free therapy.![]()
Nee dat moest er nog eens bijkomenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Wij houden je niet tegen.Trust nobody![]()
Sta ik al 1e?Don't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
Awwwquote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Je bent gewoon meer vrouw om van te houden!Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
True that, alleen maakt t mij soms wel onzeker of zie ik kleding wat ik graag wil dragen maar niet kan.. maar goedquote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:13 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Meer liefde om van te houden dan, toch
Maar dit ging over softijsjes...quote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Meerdere mensen denk ik wel?
In een softijsje misschien niet, maar waterijsje en cornetto enzo wel toch?![]()
![]()
SilenceDon't follow me. I am lost too
.
Heel veelquote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Je bent gewoon meer vrouw om van te houden!
Goedenavond
Don't follow me. I am lost too
.
Hmm, ja dat snap ik dan wel weer.. dan is een maatje minder wel fijnquote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
True that, alleen maakt t mij soms wel onzeker of zie ik kleding wat ik graag wil dragen maar niet kan.. maar goed
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Wat maakt het uit.Don't follow me. I am lost too
.
Yes, ach wie weet ooitquote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:16 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Hmm, ja dat snap ik dan wel weer.. dan is een maatje minder wel fijn
Hee hoiquote:
.
Zoet er wel beetje thuis zo uit als ik ga ravenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
En dan dansen als Hitler??
Maar dan minus de snor en de fascistische ideologieUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Dik...dun.
Who gives a shit.Don't follow me. I am lost too
.
Dan bijt ik in het hoorntje!quote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:14 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar dit ging over softijsjes...
Ik begrijp het gevoel wel.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Het is het beste wanneer je in elk geval blij bent met jezelf en goed in je vel zit.
En het is kut wanneer je de kleding niet aan kan die je graag aan zou willen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Die wordt gemaakt door die mensen.quote:Don't follow me. I am lost too
.
.
En mensen vinden dat dusquote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:18 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Die wordt gemaakt door die mensen.Trust nobody![]()
I love it...Don't follow me. I am lost too
.
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:18 schreef Moeraskat het volgende:
Het is het beste wanneer je in elk geval blij bent met jezelf en goed in je vel zit.
En het is kut wanneer je de kleding niet aan kan die je graag aan zou willen.
Zo dun als de modellen op een catwalk zijn hoeft van mij ook niet.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Das weer een uiterstequote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:20 schreef gebrokenglas het volgende:
Zo dun als de modellen op een catwalk zijn hoeft van mij ook niet.Trust nobody![]()
Maar dat is tegenwoordig toch ook al iets minder dun?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:20 schreef gebrokenglas het volgende:
Zo dun als de modellen op een catwalk zijn hoeft van mij ook niet.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Nahquote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar dat is tegenwoordig toch ook al iets minder dun?Trust nobody![]()
Iewl nee of van die bekende vrouwenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:20 schreef gebrokenglas het volgende:
Zo dun als de modellen op een catwalk zijn hoeft van mij ook niet.
Gooit een doosjequote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
.
[ Bericht 98% gewijzigd door gebrokenglas op 22-02-2025 18:26:42 ]Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat klopt. Gelukkig wel. Sommige waren ongezond dun.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar dat is tegenwoordig toch ook al iets minder dun?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Vind ze daar idd ook best dun. Hangt er overigens wel een beetje vanaf. Maar nog steeds is het over algemeen dun.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
En mannen zijn ook niet altijd allemaal afgetraindquote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Iewl nee of van die bekende vrouwen
* gebrokenglas kijkt even de andere kant op.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En mannen zijn ook niet altijd allemaal afgetraind
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Potje deksel etcquote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En mannen zijn ook niet altijd allemaal afgetraindTrust nobody![]()
Lieeeevvvvvquote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Iewl nee of van die bekende vrouwen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zag eens iemand die echt fors was. Daarna 60 kilo afgevallen. Er miste gewoon ‘vet’ in haar gezicht. Vond ze zelf ook. Ze was in één klap 5 jaar ouder geworden in haar gezicht.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Welke kant opquote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas kijkt even de andere kant op.
Jah, geloof dat die wat beter beschermd worden nu tegen eetstoornissen enzoquote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat klopt. Gelukkig wel. Sommige waren ongezond dun.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Dat gebeurt sowieso.. ook door je huidquote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:25 schreef Moeraskat het volgende:
Ik zag eens iemand die echt fors was. Daarna 60 kilo afgevallen. Er miste gewoon ‘vet’ in haar gezicht. Vond ze zelf ook. Ze was in één klap 5 jaar ouder geworden in haar gezicht.Trust nobody![]()
Ja, dus wat dat betreft had ze wel spijt.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:25 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat gebeurt sowieso.. ook door je huidWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Of deed ze er 5 jaar over om 60 kilo af te vallen?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:25 schreef Moeraskat het volgende:
Ik zag eens iemand die echt fors was. Daarna 60 kilo afgevallen. Er miste gewoon ‘vet’ in haar gezicht. Vond ze zelf ook. Ze was in één klap 5 jaar ouder geworden in haar gezicht.
Mc Donalds heeft daar wel een oplossing voor!quote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, dus wat dat betreft had ze wel spijt.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:12 schreef Moeraskat het volgende: [..] Namen met ‘Dj’ vind ik sowieso afschuwelijk.
En bedankt he julliequote:
Ik keek even naar buiten alsof ik het niet lasquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Verrek, ik had ooit nog een photoshopje gemaakt van een haatbaard die LP's zat te scratchen met een mengpaneel en had daar een DJ Mo bolk van gemaakt.![]()
![]()
Als ik mij in drieen deel ben ik drie keer dun. Telt dat ookquote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Vind ze daar idd ook best dun. Hangt er overigens wel een beetje vanaf. Maar nog steeds is het over algemeen dun.
Je bent nog wel groter hoor.. of je moet bukkenquote:
Ja, dit is niet best. Snel wegduiken onder de DTS tafel.....quote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Nu moeten we serieus écht dekking zoeken!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Mwah, je reet was toch ter grootte van het Himalaya-gebergte inclusief watervallen, speleologie-grotten en wildwaterbanen enzo?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ik mij in drieen deel ben ik drie keer dun. Telt dat ook![]()
![]()
Owwwww dan valt het dus allemaal nog wel mee met jou!quote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Je bent nog wel groter hoor.. of je moet bukken![]()
![]()
Is toch niet je naam ?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wat mij betreft telt hetquote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ik mij in drieen deel ben ik drie keer dun. Telt dat ook
Nou en?quote:
Boeiend wat mensen vinden.Don't follow me. I am lost too
.
Jawelquote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Owwwww dan valt het dus allemaal nog wel mee met jou!![]()
Kon ze niet meer eten. Maagbandjequote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Mc Donalds heeft daar wel een oplossing voor!Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dit is niet best. Snel wegduiken onder de DTS tafel.....Quick, Batman! Let's flee in the
![]()
![]()
Primaquote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:31 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Nou en?
Boeiend wat mensen vinden.Trust nobody![]()
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kon ze niet meer eten. Maagbandje![]()
![]()
Stop.Don't follow me. I am lost too
.
Met gierende bandenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:32 schreef ToT het volgende:
[..]Quick, Batman! Let's flee in the
[ afbeelding ]Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Huehuehuequote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Of deed ze er 5 jaar over om 60 kilo af te vallen?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hallo LYLTquote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
Goedenavond uw alle weledele menschen
Heeeee loveyoulongtime, goeienavondquote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Juist ja.quote:
.
O ik vergat de 0 er achter tezetten 30 x moest het zijnquote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Mwah, je reet was toch ter grootte van het Himalaya-gebergte inclusief watervallen, speleologie-grotten en wildwaterbanen enzo?
Er staat geen moeraspoesquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Diepzeevisser!quote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
Goedenavond uw alle weledele menschen![]()
![]()
quote:![]()
Yeah ik ben dun
![]()
Don't stop the musicquote:Don't follow me. I am lost too
.
Gaat snel.Don't follow me. I am lost too
.
Goedenavond lieffiequote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
Goedenavond uw alle weledele menschen![]()
Heyquote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
Als je mij over straat ziet lopen heb je meer kans dat ik reageer als je Hee DJ roept dan wanneer je he Monique begint te zingen.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
HmmmDon't follow me. I am lost too
.
Hoeraaaaaquote:
En beste mensen, geen Hee Trut roepen. Dat is voorbehouden aan Rob.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als je mij over straat ziet lopen heb je meer kans dat ik reageer als je Hee DJ roept dan wanneer je he Monique begint te zingen.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Goede tipquote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En beste mensen, geen Hee Trut zeggen. Dat is voorbehouden aan Rob.
En nieuwe uiTrust nobody![]()
Ik noem alleen @ToT trutjequote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En beste mensen, geen Hee Trut roepen. Dat is voorbehouden aan Rob.Lach met een schone bips![]()
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik noem alleen @:ToT trutje
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Maar ik zou je niet herkennen dus hoe moet ik dat dan doenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als je mij over straat ziet lopen heb je meer kans dat ik reageer als je Hee DJ roept dan wanneer je he Monique begint te zingen.![]()
Maar het gaat niet om DJ zoals in jouw username. Maar om namen zoals Django. Die vind ik niet mooi. Dat begreep je al, toch zeg ik het
Dat je het maar weet idd.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En beste mensen, geen Hee Trut roepen. Dat is voorbehouden aan Rob.Ik heb er één en ik ben er trots op
OlaDon't follow me. I am lost too
.
Komt nog welquote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar ik zou je niet herkennen dus hoe moet ik dat dan doen![]()
Maar het gaat niet om DJ zoals in jouw username. Maar om namen zoals Django. Die vind ik niet mooi. Dat begreep je al, toch zeg ik hetTrust nobody![]()
Ja, die fout ga ik niet maken.... 🫣quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Mij niet herkennen?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar het gaat niet om DJ zoals in jouw username. Maar om namen zoals Django. Die vind ik niet mooi. Dat begreep je al, toch zeg ik het
Colaquote:
.
Djamyla vindt hier wel wat vanquote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik herken je wel, ik heb je ontmoet. En sowieso tientallen keren op foto's gezien.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Pepsi
.
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik noem alleen @:ToT trutje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tr utje hier...quote:
Tr utje daar...Don't follow me. I am lost too
.
Ik heb al jaren geen TR meer gezet. Misschien moet ik daar eens mee beginnen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
U vraagt, wij draaienquote:
.
Wel even meldenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:43 schreef gebrokenglas het volgende:
.
Ow!quote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:43 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ohhh ik typte te te snel![]()
Had niks met tr te maken![]()
![]()
Ik had Pozza
.
TRquote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:43 schreef gebrokenglas het volgende:
Zo, alweer gelukt
Oeh. Zonder ananas hoop ik dan?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Beiden ge'tr'edquote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oeh. Zonder ananas hoop ik dan?Lach met een schone bips![]()
Geen ananas.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oeh. Zonder ananas hoop ik dan?
Wel salami
.
Ik ben wel groot liefhebber van de hooded sweaterquote:
En champignons
.
Mijn sweater heeft zijn hoedje ook nog. Telt dat ook?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ben wel groot liefhebber van de hooded sweaterLach met een schone bips![]()
Ik heb een keer op de TR knop geklikt. Moest je vanalles invullen, daar was ik te lui voor
Wie ligt daar met zijn hoedje op bij jou te zweten?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mijn sweater heeft zijn hoedje ook nog. Telt dat ook?![]()
![]()
Is het een mooi hoedje?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mijn sweater heeft zijn hoedje ook nog. Telt dat ook?
Heel lang en dik verhaal maat.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Wie ligt daar met zijn hoedje op bij jou te zweten?Lach met een schone bips![]()
Klinkt goedquote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Heel lang en dik verhaal maat.
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Heel lang en dik verhaal maat.Ik hou me ff in!
![]()
![]()
Is optioneelquote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:47 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb een keer op de TR knop geklikt. Moest je vanalles invullen, daar was ik te lui voorTrust nobody![]()
Oh, dacht dat je een uitgebreide reden moest ingevenquote:I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Neehoorquote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, dacht dat je een uitgebreide reden moest ingevenTrust nobody![]()
Sorry, soms zie ik een spelfout waar ik op moet reagerenquote:
Ik heb natuurlijk wel eens op de rapporteer knop gedrukt ipv op quote. Dat was een foutje. Maar gelukkig moet je dan idd wat invullen en kun je dus terug.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:47 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb een keer op de TR knop geklikt. Moest je vanalles invullen, daar was ik te lui voorAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat is niet erg hoorquote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Sorry, soms zie ik een spelfout waar ik op moet reagerenIk wist wel dat t tevens was, maar de s wat weg gelopen
Soms komt Liev wel onverwacht uit de hoek. Dan opeens allemaal mensen die zich verslikken
Nee zoiets mag ik idd niet zeggenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Potjandikkie, was al verbaasd dat jij zoiets zei
Dat klopt.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:53 schreef MizzezAmy het volgende:
Soms komt Liev wel onverwacht uit de hoek. Dan opeens allemaal mensen die zich verslikkenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Deze post is:quote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, dacht dat je een uitgebreide reden moest ingeven
- Racistisch
- Seksistisch
- Haatdragend
- Aanstootgevend
- Pornografisch
- All of the above (Ik verf mijn okselhaar paars)![]()
Goede optiesquote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Deze post is:
- Racistisch
- Seksistisch
- Haatdragend
- Aanstootgevend
- Pornografisch
- All of the above (Ik verf mijn okselhaar paars)Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik drukte soms wel eens op de delete knop bij sommige posts, en dat was geen foutjequote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb natuurlijk wel eens op de rapporteer knop gedrukt ipv op quote. Dat was een foutje. Maar gelukkig moet je dan idd wat invullen en kun je dus terug.Maar dat kan ik nu niet meer.
Lach met een schone bips![]()
Heb idd soms van die mooie momentenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:53 schreef MizzezAmy het volgende:
Soms komt Liev wel onverwacht uit de hoek. Dan opeens allemaal mensen die zich verslikken
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik drukte soms wel eens op de delete knop bij sommige posts, en dat was geen foutjeMaar dat kan ik nu niet meer.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Om Lambiekje tegen zichzelf in bescherming te nemen?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik drukte soms wel eens op de delete knop bij sommige posts, en dat was geen foutjeMaar dat kan ik nu niet meer.
![]()
![]()
Oh handig zo'n standaardtekstje, ik noteer het, handig om te hebben voor de dag dat ik mn eerste TR ga zettenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Deze post is:
- Racistisch
- Seksistisch
- Haatdragend
- Aanstootgevend
- Pornografisch
- All of the above (Ik verf mijn okselhaar paars)
Die was van voor mijn blauw tijd.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Om Lambiekje tegen zichzelf in bescherming te nemen?Lach met een schone bips![]()
Heeft goed gesmaaktquote:
.
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh handig zo'n standaardtekstje, ik noteer het, handig om te hebben voor de dag dat ik mn eerste TR ga zetten![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh handig zo'n standaardtekstje, ik noteer het, handig om te hebben voor de dag dat ik mn eerste TR ga zetten
Ja. Terug naar het hotel en de welness verkennen.Ik heb er één en ik ben er trots op
Je hebt je eigen posts gedeleted?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die was van voor mijn blauw tijd.![]()
![]()
Ja, blijft een schok wel, verwacht het nooitquote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb idd soms van die mooie momenten
Allemaal ondeugende users....quote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb mezelf de moeder gemod, omdat het kon
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
![]()
.
Nee, ondeugende lylt!quote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Allemaal ondeugende users....I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Deze post is:quote:
- Racistisch
- Seksistisch
- Haatdragend
- Aanstootgevend
- Pornografisch
- All of the above (Ik verf mijn okselhaar paars)I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ticket geboekt naar That Phanomquote:Nou ja, vliegveld is Nakhon Phanom maar ga dus naar That Phanom.
Hee mooi man!quote:Op zaterdag 22 februari 2025 19:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ticket geboekt naar That PhanomNou ja, vliegveld is Nakhon Phanom maar ga dus naar That Phanom.
![]()
![]()
Ok meesterquote:Op zaterdag 22 februari 2025 19:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik zal het ff voor je doen, ben daar een meester in.
Houtkacheltje aanWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik las The Phantomquote:Op zaterdag 22 februari 2025 19:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ticket geboekt naar That PhanomNou ja, vliegveld is Nakhon Phanom maar ga dus naar That Phanom.
Ik kan er wel bij opera jodelen maar dan moet ik eerst iemand boos maken. Dan gaat mijn stem omhoog als klokkenspel begint te spelen.quote:Lach met een schone bips![]()
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 19:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik kan er wel bij opera jodelen maar dan moet ik eerst iemand boos maken. Dan gaat mijn stem omhoog als klokkenspel begint te spelen.![]()
Jammer dat je niet naar de meet komt
Hier vandaag ook aan gehad, maar nu langzaam uit laten gaan. Kom toch niet meer in de woonkamerquote:Maar is wel echt lekker, en gezellig een houtvuurtje.
Ja jullie allemaal kiezen kut dataquote:Op zaterdag 22 februari 2025 19:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Jammer dat je niet naar de meet komtLigt niet aan mij
![]()
![]()
.
Ik heb niets gekozen!quote:Op zaterdag 22 februari 2025 19:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja jullie allemaal kiezen kut dataLigt niet aan mij
Here we goDon't follow me. I am lost too
.
Ja goffer, moet allemaal niet gekker worden in deze wereld. Volgend jaar DTS meet in Thailand dan?quote:Lach met een schone bips![]()
En het ruikt lekkerquote:Op zaterdag 22 februari 2025 19:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hier vandaag ook aan gehad, maar nu langzaam uit laten gaan. Kom toch niet meer in de woonkamerMaar is wel echt lekker, en gezellig een houtvuurtje.
Ik heb niet heel veel hout meer in het houthok, en eigenlijk verdom ik ook om nog nieuw te gaan kopen. Ik heb namelijk geen idee hoe lang ik hier nog woon.quote:Lach met een schone bips![]()
Ik heb hier continu milieu-alarm in mijn straat!quote:
Althans met Het Weer op mijn mobiel krijg ik steeds de melding dat de luchtkwaliteit ongezond is door fijnstof!
Maar het ruikt idd altijd wel lekker!![]()
![]()
![]()
Ik kan mij daar zo niets bij voorstellen dat je niet merkt dat je zwanger bent. Het gebeurd vaker, maar hoe dan
https://nos.nl/artikel/25(...)zonnebank-in-zutphenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat probleem had ik ook toen ik een huis verkocht.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 19:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb niet heel veel hout meer in het houthok, en eigenlijk verdom ik ook om nog nieuw te gaan kopen. Ik heb namelijk geen idee hoe lang ik hier nog woon.![]()
Ik zag het bericht ja, ik wist niet dat het in Zutphen was.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 19:09 schreef Dotteke het volgende:
Ik kan mij daar zo niets bij voorstellen dat je niet merkt dat je zwanger bent. Het gebeurd vaker, maar hoe dan
https://nos.nl/artikel/25(...)zonnebank-in-zutphen![]()
Gewoon uitzetten die meldingenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 19:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb hier continu milieu-alarm in mijn straat!
Althans met Het Weer op mijn mobiel krijg ik steeds de melding dat de luchtkwaliteit ongezond is door fijnstof!
Maar het ruikt idd altijd wel lekker!![]()
Problem solved.
Mensen vragen mij ook wel eens of ik zwanger ben, dan zeg ik "nee joh, is gewoon een bierbuik"quote:Op zaterdag 22 februari 2025 19:09 schreef Dotteke het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)zonnebank-in-zutphen
Hoe kan dat he zwanger zijn en het niet weten, of voelen.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 19:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zag het bericht ja, ik wist niet dat het in Zutphen was.
Zeker als je buik niet dikker wordt zit zo kindje toch overal tegen aan te schoppen.
Je borsten groeien etc en je merkt niets. Lijkt mij een hele rare gewaarwording
Dochter ven een vriendin van mij had het ook. Die ging naar de wc en gillen hing er een kopje uit. Kind was 15Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat kind was 15 toen ze eruit kwam??? WTF!!!quote:Op zaterdag 22 februari 2025 19:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe kan dat he zwanger zijn en het niet weten, of voelen.
Zeker als je buik niet dikker wordt zit zo kindje toch overal tegen aan te schoppen.
Dochter ven een vriendin van mij had het ook. Die ging naar de wc en gillen hing er een kopje uit. Kind was 15Lach met een schone bips![]()
Ik hebidd wel eens berichten gezien over slanke vrouwen die naar de wc gingen (een keer in een ziekenhuis bij iemand op bezoek) en dat er onverwacht een kindje uit kwam!quote:Op zaterdag 22 februari 2025 19:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe kan dat he zwanger zijn en het niet weten, of voelen.
Dochter ven een vriendin van mij had het ook. Die ging naar de wc en gillen hing er een kopje uit. Kind was 15![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 19:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat kind was 15 toen ze eruit kwam??? WTF!!!![]()
![]()
![]()
Jou gereedschap hangt onder een afdakje, je bent er gewoon zuinig op. Niets mis mee.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 19:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mensen vragen mij ook wel eens of ik zwanger ben, dan zeg ik "nee joh, is gewoon een bierbuik"Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dochter van mijn vriendinquote:Op zaterdag 22 februari 2025 19:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat kind was 15 toen ze eruit kwam??? WTF!!!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mooie zwangerschap gehad, maar het lijkt mij vreslijk schrikken. Je weet toch niet wat je overkomt hequote:Op zaterdag 22 februari 2025 19:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik hebidd wel eens berichten gezien over slanke vrouwen die naar de wc gingen (een keer in een ziekenhuis bij iemand op bezoek) en dat er onverwacht een kindje uit kwam!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wel een leuke stad Zutphen. Even los van dit verhaalquote:Op zaterdag 22 februari 2025 19:09 schreef Dotteke het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)zonnebank-in-zutphen
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 19:15 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Wel een leuke stad Zutphen. Even los van dit verhaalZeker!
![]()
Ben je we vaak geweest?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 19:15 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Wel een leuke stad Zutphen. Even los van dit verhaal
Ik woon er zelf niet, woon in een dorpje wat er aan grenstWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh nu ik snap. Mijn Thaise ex is tweeling. 1e was geboren en moeders dacht is klaar. Maar moest naar wc dacht ze, dat was toen nog in het rijstveld. En ze hurkte en ineens floepte mijn ex eruitquote:
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 19:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Oh nu ik snap. Mijn Thaise ex is tweeling. 1e was geboren en moeders dacht is klaar. Maar moest naar wc dacht ze, dat was toen nog in het rijstveld. En ze hurkte en ineens floepte mijn ex eruit!
![]()
Niet heel vaak. Denk 3-5 keer. Maar een jaar geleden wel geweest. Toen waren we een weekendje dicht bij Gorssel en gingen we even middagje Zutphen doenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 19:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben je we vaak geweest?
Ik woon er zelf niet, woon in een dorpje wat er aan grenst
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
O ja dat kon toen ook. Was ook b ij mijn schoonouders, een geboren en vader wil weglopen om familie te bellen. Zegt de dokter wacht, er komt nog wat. Wat nu komt mag u houden dokter zei hij en liep wegquote:Op zaterdag 22 februari 2025 19:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Oh nu ik snap. Mijn Thaise ex is tweeling. 1e was geboren en moeders dacht is klaar. Maar moest naar wc dacht ze, dat was toen nog in het rijstveld. En ze hurkte en ineens floepte mijn ex eruit![]()
Hij dacht de nageboorte
Die meldingen krijg ik niet gelukkigquote:Op zaterdag 22 februari 2025 19:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb hier continu milieu-alarm in mijn straat!
Maar het ruikt idd altijd wel lekker!
Zat je tussen 2 mooie steden in!quote:Op zaterdag 22 februari 2025 19:17 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Niet heel vaak. Denk 3-5 keer. Maar een jaar geleden wel geweest. Toen waren we een weekendje dicht bij Gorssel en gingen we even middagje Zutphen doen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 19:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja dat kon toen ook. Was ook b ij mijn schoonouders, een geboren en vader wil weglopen om familie te bellen. Zegt de dokter wacht, er komt nog wat. Wat nu komt mag u houden dokter zei hij en liep weg![]()
Hij dacht de nageboorte![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 19:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja dat kon toen ook. Was ook b ij mijn schoonouders, een geboren en vader wil weglopen om familie te bellen. Zegt de dokter wacht, er komt nog wat. Wat nu komt mag u houden dokter zei hij en liep weg![]()
Hij dacht de nageboorteWTF!
![]()
![]()
O ja dan ken je het wel een beetje.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 19:17 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Niet heel vaak. Denk 3-5 keer. Maar een jaar geleden wel geweest. Toen waren we een weekendje dicht bij Gorssel en gingen we even middagje Zutphen doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ook niet, zou niet best zijn voor mijn longen.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 19:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Die meldingen krijg ik niet gelukkigWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Achteraf had het beter de nageboorte kunnen zijnquote:
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: