Jammer dat ze niet meer richting Arnhem gaan om wat heuveltjes mee te pakken.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Dit zou zo'n beetje het parkoers zijn.
[ afbeelding ]
en het profiel (over 3 rondjes)
[ afbeelding ]
Dat wereldkampioenschap in Rwanda gaat er komen, hoe dan ook. Lappartient is sterk afhankelijk van de Afrikaanse stem in zijn hoop president van het IOC te worden. Nu hun nieuwe, glanzende speeltje afpakken zou voor zijn persoonlijke kansen waarschijnlijk een soort doodsvonnis zijn. Dat is natuurlijk waar alles om draait. Ik verwacht op korte termijn een sterk staaltje propaganda over de globalisering van het wielrennen en het gebrek aan alternatieven.quote:
Ondanks alles had ik gehoopt dat dit een impuls voor het Afrikaanse wielrennen zou zijn. Maar het leeft echt totaal niet. Niet eens een outsider voor het wk die het hier eens wil zien.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 13:02 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat wereldkampioenschap in Rwanda gaat er komen, hoe dan ook. Lappartient is sterk afhankelijk van de Afrikaanse stem in zijn hoop president van het IOC te worden. Nu hun nieuwe, glanzende speeltje afpakken zou voor zijn persoonlijke kansen waarschijnlijk een soort doodsvonnis zijn. Dat is natuurlijk waar alles om draait. Ik verwacht op korte termijn een sterk staaltje propaganda over de globalisering van het wielrennen en het gebrek aan alternatieven.
Die liggen allemaal ten oosten van Arnhem en dat is denk ik helemaal niet te doen zonder politiebegeleiding. Je zit daar met zoveel snelwegen en andere drukke verkeersaders.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
Jammer dat ze niet meer richting Arnhem gaan om wat heuveltjes mee te pakken.
Inderdaad, reden dat ook Veenendaal Veenendaal niet meer aan die kant van Arnhem zit.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:45 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Die liggen allemaal ten oosten van Arnhem en dat is denk ik helemaal niet te doen zonder politiebegeleiding. Je zit daar met zoveel snelwegen en andere drukke verkeersaders.
Dat klopt wel, Italiaanse weg of de holleweg rondom Doorwerth zijn ook mooi, maar daar wil je ook niet met een peloton voorbij.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:45 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Die liggen allemaal ten oosten van Arnhem en dat is denk ik helemaal niet te doen zonder politiebegeleiding. Je zit daar met zoveel snelwegen en andere drukke verkeersaders.
IDLT denkt dat het om de vrouwenversie gaatquote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:24 schreef Marcoss het volgende:
[ x ]
Ploegentijdrit volgens het PN-format
Hoe lang zal het duren voordat ze dit doorhebben?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:30 schreef franklop het volgende:
[..]
IDLT denkt dat het om de vrouwenversie gaat
https://www.indeleiderstr(...)kend-bekend?twit=309
Heb ze er op gewezenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hoe lang zal het duren voordat ze dit doorhebben?
Ze hebben het door nu, zowel het twitter bericht als het bericht op de site zijn verwijderd.quote:
quote:"Ik heb de uitspraak "er moet just niks" altijd al een beetje flauw gevonden", pikt Christophe Vandegoor in. "Want er moet juist heel veel."
"De dertigers zoals Van der Poel en Van Aert moeten hun overwinningen nu nog niet beginnen op te lijsten."
"Maar als Van Aert kijkt naar de klassiekers die achter de naam staan van zijn grote concurrent Van der Poel, dan ziet hij een groot verschil. Dat is geen mening, maar wel een feit."
Familieman zijn is plots niet meer genoeg.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 21:25 schreef DiegoFuser het volgende:
Er gebeuren vreemde dingen op de redactie in Brussel. Sporza voert de druk op WOUT gigantisch op. Waar voorheen de mindere prestaties in de klassiekers van WOUT met de mantel de liefde werden bedekt lijkt de sfeer nu helemaal om te slaan. Afgelopen weekend was Carl Berteele al verrassend kritisch. Vandaag gaat ook Babbelziek er met een gestrekt been in.
[..]
Ik las ook ergens (Teletekst) dat het de eerste keer is dat de Tour met een ploegentijdrit begint.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:24 schreef Marcoss het volgende:
[ x ]
Ploegentijdrit volgens het PN-format
Beat en Markus Zberg eerste versterkingenquote:Op woensdag 26 februari 2025 17:20 schreef H.Vviv het volgende:
Rabobank terug in de wielersport. Worden co-sponsor van Visma Lease a Bike.
Vooral positief dat ze gaan investeren in het jeugdwielrennen.quote:Op woensdag 26 februari 2025 17:20 schreef H.Vviv het volgende:
Rabobank terug in de wielersport. Worden co-sponsor van Visma Lease a Bike.
De huidige beloften- en juniorenploeg van Visma is wel volledig internationaal. Het vlaggetje boeit ze niks meer daar, ze gaan puur voor de (in hun ogen) beste renners.quote:Op woensdag 26 februari 2025 17:27 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Vooral positief dat ze gaan investeren in het jeugdwielrennen.
Jij als cavia-liefhebber zal toch ook in je nopjes zijn met de 4e plek van Daniel Cavia.quote:Op woensdag 26 februari 2025 17:33 schreef Mani89 het volgende:
Pohh bijna een Efapel overwinning, zonde zonde.
Staat dat niet los van elkaar? Als ik zo lees, stappen ze als cosponsor in bij Visma en stappen ze daarnaast ook in bij TeamNL en gaan ze zich daar voornamelijk richten op de jeugd en breedtesport.quote:Op woensdag 26 februari 2025 17:31 schreef Pistolero het volgende:
[..]
De huidige beloften- en juniorenploeg van Visma is wel volledig internationaal. Het vlaggetje boeit ze niks meer daar, ze gaan puur voor de (in hun ogen) beste renners.
Benieuwd of dat nu weer gaat veranderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |