Heel goed bezig laatste tijd.quote:Op zondag 23 februari 2025 14:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
JonBa gaat dit spel regelen.
Ganna staat scherp.quote:Op zondag 23 februari 2025 16:07 schreef Pistolero het volgende:
Welke van die 3 zal zijn massieve lijf het beste de Malhao op kunnen slepen?
Verliest bijna een halve minuut op een figuur als Callum Thornley (wie?) op de klim. Toch wat te zwaar.quote:
quote:Alleen Carl Berteele is niet overtuigd over Wout van Aert. "Zonder te willen vloeken in de kerk, denk ik niet dat hij de Ronde kan winnen. De tweede keer Paterberg is te zwaar voor hem, als hij er daar nog bij is. Alle krediet voor Wout, maar op dit moment zit ik nog met vraagtekens."
Als Pogi en Thieu aanzetten is Wout wel gezien ja. Ik dicht Wout meer kansen toe in Roubaixquote:Op zondag 23 februari 2025 16:24 schreef DiegoFuser het volgende:
WOUT duidelijk op rancune nadat varkenskop Carl Berteele gisteren flink uithaalde vanuit supporterscafé Sporza.
[..]
PCS PRO costs ¤49/year—that’s less than ¤1 a week. .quote:Op zondag 23 februari 2025 16:39 schreef Pino112 het volgende:
¤49 per year for PCS PRO?
That’s insanely cheap for an addiction.
For comparison:
* Smoking: ¤1000+ per year
* Coffee addiction: ¤500+ per year
* Gambling: Don't even ask
PCS PRO: All the cycling stats you could ever want—without the health risks (except for a racing heart during live updates).
Subscribe now to get PCS PRO! CLICK HERE
Afwachten hoe de diesel van Almeida vandaag is opgevoerdquote:
Valt niet mee voorlopig.quote:Op zondag 23 februari 2025 17:24 schreef Szura het volgende:
[..]
Afwachten hoe de diesel van Almeida vandaag is opgevoerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |