Lekkere hyperbool weer.quote:Op zondag 23 februari 2025 10:52 schreef Pistolero het volgende:
Visma die wanhopig met hun 3-mans ploegje op kop van het peloton aan het rijden is voor de top-20 van Bartje Lemmen. Wat een parodie op een ploeg, ik geniet toch zo intens van deze grootste downfall uit de wielergeschiedenis.
Wat moeten ze anders doen?quote:Op zondag 23 februari 2025 10:52 schreef Pistolero het volgende:
Visma die wanhopig met hun 3-mans ploegje op kop van het peloton aan het rijden is voor de top-20 van Bartje Lemmen. Wat een parodie op een ploeg, ik geniet toch zo intens van deze grootste downfall uit de wielergeschiedenis.
Ze kunnen niet veel anders inderdaad, maar het is wel heel grappig dat ze zich überhaupt in deze positie bevinden.quote:Op zondag 23 februari 2025 10:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat moeten ze anders doen?
Hebben ze jou een winkelverbod bij de plaatselijke Jumbo gegeven ofzo?quote:Op zondag 23 februari 2025 10:52 schreef Pistolero het volgende:
Maar het valt toch ook tegen? Ze moeten echt nog flink aan de uitlaat lurken boven op de Teide. Het is vooral het collectieve falen wat opvaltquote:Op zondag 23 februari 2025 11:24 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Hebben ze jou een winkelverbod bij de plaatselijke Jumbo gegeven ofzo?
En om nu van een downfall te spreken omdat die ploeg wat tegenvalt in een paar koersen in februari is ook wel wat voorbarig.
Ik zeg toch ook dat het tegenvaltquote:Op zondag 23 februari 2025 11:36 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Maar het valt toch ook tegen? Ze moeten echt nog flink aan de uitlaat lurken boven op de Teide. Het is vooral het collectieve falen wat opvalt
WLR / Afrikaans wielrennen #4quote:Op zondag 23 februari 2025 11:45 schreef Koffieplanter het volgende:
Taillieu die direct komt winnen, Sumpik die zich goed laat zien. Erg mooi. Taillieu is een beetje ondergesneeuwd door zijn harde val in de Europese TT, maar ik vind hem beter op dat vlak dan Schoofs en Van Kerckhove. Heeft daardoor potentiële medailles van Zurich gemist.
Halve minuut toch?quote:Op zondag 23 februari 2025 12:32 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Een minuut valt mee?
Volgens mij het grootste verschil met de nummer twee ooit op deze klim.
Ja, omdat hij de laatste 500m weer een verschrikkelijk showtje ging opvoeren.quote:Op zondag 23 februari 2025 12:35 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Halve minuut toch?
Al ging Pogi ook wel in de cruise control richting het einde
Broer van Kevinquote:Op zondag 23 februari 2025 12:36 schreef Bill_Hillie het volgende:
Ramses Debruyne...die kende ik nog niet
Je kan dit seizoen wel héél duidelijk zien welke teams in de winter in de ketel met toverdrank zijn gevallen en welke er een brief van de UCI hebben gekregen. Zo opzichtig was het zelden.quote:Op zondag 23 februari 2025 12:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Waarom is tientonner Romeo ineens een gevleugelde klimmer geworden?
Gescout door mijn FPCL teamquote:Op zondag 23 februari 2025 12:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Waarom is tientonner Romeo ineens een gevleugelde klimmer geworden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |