Wordt twee keer van z’n fiets geramd.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:31 schreef Pistolero het volgende:
Hahahaha Wout.![]()
Hang je fiets toch aan de wilgen man.
Er zat echt helemaal niks op, sprintte compleet achteruit.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:34 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Wordt twee keer van z’n fiets geramd.
Kan weer een jaartje rentenieren na dat topjaar, komt toch een beetje lui over terwijl je juist bij hem zou verwachten dat hij enorm hongerig is.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik weet niet waar ze bij Intermarche op getraind hebben, maar Bini heeft geen enkele snelheid momenteel.
Hot take: Visma gaat niet eens in de buurt van de top-10 eindigen dit seizoen. Niet qua punten en al helemaal niet qua overwinningen.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:38 schreef Koffieplanter het volgende:
Horrorhelm en gebrek aan wonderlak, dat kan alleen maar betekenen dat Vingegaard en Wout morgen respectievelijk 12e en 18e worden.
Jarno Widar gaat Rwanda koloniseren.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:35 schreef Mani89 het volgende:
Gaat Amy de Gendt een rit in de Tour winnen? Gaat Sylvain Moniquet het Giro podium halen?
Vorig jaar was het ook bagger tot de Tour voor mijn gevoel. Ik heb mij ieder geval een aantal keer einde tijdperk Vink aangekondigd in het eerste deel van het seizoen.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik weet niet waar ze bij Intermarche op getraind hebben, maar Bini heeft geen enkele snelheid momenteel.
Ze gaan Nordhagen en Barry keihard, bijna DSMiaans verneuken, is het niet?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:40 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Hot take: Visma gaat niet eens in de buurt van de top-10 eindigen dit seizoen. Niet qua punten en al helemaal niet qua overwinningen.
Michael? Pieter? Blind?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Vorig jaar was het ook bagger tot de Tour voor mijn gevoel. Ik heb mij ieder geval een aantal keer einde tijdperk Vink aangekondigd in het eerste deel van het seizoen.
Appelvink met deze stikstofuitstootquote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Michael? Pieter? Blind?
Ik heb de hoop dat hun juniorenploeg met Barry nog wel gaat draaien. Die is echt gigantisch stacked, als ze dat weten te verneuken is het een misdaad tegen het wielrennen.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:06 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ze gaan Nordhagen en Barry keihard, bijna DSMiaans verneuken, is het niet?
Oopsquote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Michael? Pieter? Blind?
Henok is natuurlijk de man die het moet gaan doen. We gaan het Afrikaanse topic weer een week lang leven inblazen.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
@:rellende_rotscholier, kijk je al uit naar de Ronde van Rwanda? En in het bijzonder de werken van Zeray?
Ik zie dat er stiekem nog een lastige Fransoos is toegevoegd. Die tip ik. Al ben ik ook heel erg benieuwd naar Donie.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Henok is natuurlijk de man die het moet gaan doen. We gaan het Afrikaanse topic weer een week lang leven inblazen.
Ook hier gaat UAE weer met onze voeten spelen, in de vorm van Pericas.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zie dat er stiekem nog een lastige Fransoos is toegevoegd. Die tip ik. Al ben ik ook heel erg benieuwd naar Donie.
Hopelijk voelt Kagame niet te veel druk van de IOC verkiezing.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ook hier gaat UAE weer met onze voeten spelen, in de vorm van Pericas.
Fenomeen Lappartient is overigens aanwezig in Rwanda, die komt even kijken hoe het met de voorbereidingen op ZIJN WK staat.
Met Christen op 2 en Morgado op 3 uiteraard.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
Almeida pakt morgen 30 seconden op Vingegaard en 60 op Roglic.
Ontzettend goed, van een vergelijkbaar niveau als Alvarez en/of Orn-Kristoff. Niet de beste van zijn generatie, wel net daaronder. Type rouleur, nu de twijfelachtige eer verneukt te mogen worden door DSM.quote:Op zondag 23 februari 2025 09:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hoe goed is ie? Ik heb je er al een paar keer over zien posten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |