SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
FDon't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
Plaatje laat ik staan.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat MMMBop nummer van hun hoorde ik vandeweek nog op de radio.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
instant trauma?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat Mmmbop nummer van hun hoorde ik vandeweek nog op de radio.![]()
![]()
Hoeveel van die plaatjes heb jij
ZO Moeraskat, jij was van de snelle
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Nou wel van wow dat is oud....quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Heb je door het slotje gepost?quote:
slechts ....quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Lekker bezigquote:
![]()
228 Bolkplaatjes. Spaar ze allemaal.
Nee hoor ik zat te wachten op de laatste post en was benieuwd wie hem ging openen en hoe snelquote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heb je door het slotje gepost?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik laat er geen gras over groeienquote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoor ik zat te wachten op de laatste post en was benieuwd wie hem ging openen en hoe snel
Hoeveel suiker zit in smoothies?
In een glas smoothie van 250 milliliter zit al gauw een hoeveelheid suiker die vergelijkbaar is met 7 suikerklontjes (30 gram suiker).
https://www.voedingscentr(...)n%20groente%20zitten.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat kreeg ook geen kans niet eens om te zaaienquote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik laat er geen gras over groeien
Is toch gek. Want ik doe maar een handje erin. En een banaan of zo.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ongezond omdat je meer fruit binnen krijgt op die manier idd!quote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:53 schreef Dotteke het volgende:
Hoeveel suiker zit in smoothies?
In een glas smoothie van 250 milliliter zit al gauw een hoeveelheid suiker die vergelijkbaar is met 7 suikerklontjes (30 gram suiker).
https://www.voedingscentr(...)n%20groente%20zitten.![]()
![]()
Precies, volgens Buienradar. Die zit er wel eens naast, kan ik je melden.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zo geen regen meer in Utrecht volgens Buienradar
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Net zoveel fruit als dat ik anders zo eet.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ongezond omdat je meer fruit binnen krijgt op die manier idd!
Beheert deze meneer de buienradar?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zo geen regen meer in Utrecht volgens Buienradar![]()
![]()
Ja er was nog iets met die suikers, maaar weet het niet meer volgens mij legde @AardappelSchotel het de vorige keer goed uitquote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ongezond omdat je meer fruit binnen krijgt op die manier idd!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En ik denk niet dat het ongezond is. Het is gewoon gauw een overkill omdat men dan zou overdrijven.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
R.i.p.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Beheert deze meneer de buienradar?
[ afbeelding ]
Don't follow me. I am lost too
.
Dan wachten we daar opquote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja er was nog iets met die suikers, maaar weet het niet meer volgens mij legde @:aardappelschotel het de vorige keer goed uit
BolkDon't follow me. I am lost too
.
Jaquote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:55 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Don't follow me. I am lost too
.
.
Hier is het nu ook droog.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Precies, volgens Buienradar. Die zit er wel eens naast, kan ik je melden.
.
snel koffie inslaan. Prijzen gaan stijgen.
.
8,50 voor een kilo boontjes. Man3Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
![]()
.
Yeah, you bleed just to know you're alivesinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:55 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]:')![]()
Aardige vent was het.Don't follow me. I am lost too
.
Goede mutsquote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-videoWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
![]()
.
De klaar over stond verkeerd.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Waarom staat mijn beeldscherm zo donker...Don't follow me. I am lost too
.
irritant..Don't follow me. I am lost too
.
Das nie handig niequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
.
Echt he..Don't follow me. I am lost too
.
Je zou je kind maar Dejavu noemen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
![]()
.
Kattenquote:
.
.
Bij sommige namen vraag je je af ……quote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:09 schreef Moeraskat het volgende:
Je zou je kind maar Dejavu noemen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zekerquote:
.
Blijft kennelijk toch lastig om een normale naam te kiezen.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij sommige namen vraag je je af ……Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
.
Namen als Djevano enzo kom je wel steeds vaker tegen.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:09 schreef Moeraskat het volgende:
Je zou je kind maar Dejavu noemen.![]()
Namen met ‘Dj’ vind ik sowieso afschuwelijk.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Namen als Djevano enzo kom je wel steeds vaker tegen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
mam maam maaaaam..Don't follow me. I am lost too
.
Bolluk je de m...Don't follow me. I am lost too
.
Ooit een keer een feessie gezien waarbij 5 kinderen die bij elkaar stonden onderling maar een paar letters scheelden qua naam, allemaal van die "Dj"-namen.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Namen met ‘Dj’ vind ik sowieso afschuwelijk.![]()
En ontbeten en nu 2e kop koffie.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Bij een huis vol had je ook een gezin met van die namen"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Val maar lekker door de mand
.
Wat voor feestje was dat?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ooit een keer een feessie gezien waarbij 5 kinderen die bij elkaar stonden onderling maar een paar letters scheelden qua naam, allemaal van die "Dj"-namen.
Trap er niet in...Don't follow me. I am lost too
.
Ik heb mijn lunch al weer op, zo even de deur uit..quote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En ontbeten en nu 2e kop koffie."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Oja, die Limburgers die naar Duitsland gingen verhuizen, toch?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:14 schreef Lovely het volgende:
Bij een huis vol had je ook een gezin met van die namenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik ga ook ff lunchen..quote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik heb mijn lunch al weer op, zo even de deur uit..Don't follow me. I am lost too
.
Toppen van mijn vingers worden grijs.Don't follow me. I am lost too
.
Lekkerquote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik heb mijn lunch al weer op, zo even de deur uit..
En koud.Don't follow me. I am lost too
.
Echt ijsklompjes
.
Necrose?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:16 schreef RedShoe het volgende:
Toppen van mijn vingers worden grijs.![]()
Ahaquote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Verjaardag, werd bij een buurthuis gehouden.
Ach ja, het heeft ook niet mijn voorkeur.
Maar waarschijnlijk vinden hun het wel normaalquote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Blijft kennelijk toch lastig om een normale naam te kiezen.
Geen idee.quote:
Volgende week maar ff naar de huisarts. Ziet er raar uit.Don't follow me. I am lost too
.
Ze vinden het lekker creatiefquote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar waarschijnlijk vinden hun het wel normaal
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.sinterklaaskapoentje
![]()
Behalve DJ Jeanquote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Namen met ‘Dj’ vind ik sowieso afschuwelijk.:')![]()
Die inderdaad, vond ik niet zo'n leuk gezinquote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oja, die Limburgers die naar Duitsland gingen verhuizen, toch?
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Gewoon handschoenen dragen, dan valt het niet zo op!quote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:17 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Geen idee.
Volgende week maar ff naar de huisarts. Ziet er raar uit.![]()
![]()
Ik blijf wel bij de kachel vandaag..quote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Gewoon handschoenen dragen, dan valt het niet zo op!Don't follow me. I am lost too
.
Ik vind dat andere gezin in Amsterdam zo leukquote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Die inderdaad, vond ik niet zo'n leuk gezin
Dank je..quote:Don't follow me. I am lost too
.
Straks op visite bij familie.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:19 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik blijf wel bij de kachel vandaag..![]()
![]()
Oh die, Oos is wel een schattig ventjequote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik vind dat andere gezin in Amsterdam zo leuk
Ja!quote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh die, Oos is wel een schattig ventje
Heb jij de nieuwe seizoen ook gekeken? Ik nog nietquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Nee, moet ik nog doen.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb jij de nieuwe seizoen ook gekeken? Ik nog niet
Maar hoe zij de kinderen opvoeden staat me ook echt wel aan.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Qua voeding vind ik dan weer niet zo.. maar ze hebben wel een leuke en fijne band met de kidsquote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, moet ik nog doen.
Maar hoe zij de kinderen opvoeden staat me ook echt wel aan."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik moet bij jou steeds denken aan een andere user. Maar dat ben jij niet. Tenzij je een naamsverandering hebt gehad.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hoezo niet?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Qua voeding vind ik dan weer niet zo.. maar ze hebben wel een leuke en fijne band met de kidsWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
@Lovelylady ?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:22 schreef Moeraskat het volgende:
Ik moet bij jou steeds denken aan een andere user. Maar dat ben jij niet. Tenzij je een naamsverandering hebt gehad.![]()
Ik heette hier voor Loveable en daar voor Mrsloveablequote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:22 schreef Moeraskat het volgende:
Ik moet bij jou steeds denken aan een andere user. Maar dat ben jij niet. Tenzij je een naamsverandering hebt gehad.
Ojaaaaaaquote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik heette hier voor Loveable en daar voor Mrsloveable
Liefbaar!quote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik heette hier voor Loveable en daar voor Mrsloveable![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Allemaal terechte usernamesquote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik heette hier voor Loveable en daar voor Mrsloveable:')![]()
Ah dankjequote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Allemaal terechte usernames
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕sinterklaaskapoentje
![]()
Weet ik niet meerquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Banaan
.
vitamine..Don't follow me. I am lost too
.
Zie ik nog nietquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
goed voor jeDon't follow me. I am lost too
.
![]()
![]()
.
Love is allDon't follow me. I am lost too
.
Jawel maar ik zie de hele tijd dezelfde nogquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
![]()
.
![]()
![]()
.
Wissel nog eens?
Nog plannenDon't follow me. I am lost too
.
?Don't follow me. I am lost too
.
Vreemdquote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jawel maar ik zie de hele tijd dezelfde nog
Ballonnen zie ik.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
wat?quote:Don't follow me. I am lost too
.
vreemdDon't follow me. I am lost too
.
Oja, nu weet ik het weer
![]()
.
![]()
![]()
.
Yeah, you bleed just to know you're alivesinterklaaskapoentje
![]()
Ik heb deze UI echt al járen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
I am the ManDon't follow me. I am lost too
.
Anthrax..Don't follow me. I am lost too
.
En ik hou hem voorlopigWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
I am the WalrusDon't follow me. I am lost too
.
Beatles...Don't follow me. I am lost too
.
quote:
.
.
OjeeDon't follow me. I am lost too
.
Weer de melk vergeten
.
Geen chocolademelk
.
EllendeDon't follow me. I am lost too
.
Eensquote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Rook van sigaretten
Rook van worst
bolkjeDon't follow me. I am lost too
.
Kleintje bolkDon't follow me. I am lost too
.
Kleine jongenDon't follow me. I am lost too
.
Bijzonder hoeveel muziek met je mood kan doen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
.
Dit leven gaat voorbij...Don't follow me. I am lost too
.
Alles gaat voorbij..Don't follow me. I am lost too
.
.
![]()
![]()
.
.
Geef jij het verlossende antwoord op de smoothiesquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Jaquote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Geef jij het verlossende antwoord op de smoothies![]()
Such a shame..Don't follow me. I am lost too
.
.
Want :’(quote:
Ik ben in de war.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
.
.
Als ik een smoothie maak met fruit wat ik anders gewoon zo zou eten. Dan is ineens een smoothie ongezonder. Ik vind dat gek.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Rustaaaaagquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
RaarrDon't follow me. I am lost too
.
Wie zegt datquote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als ik een smoothie maak met fruit wat ik anders gewoon zo zou eten. Dan is ineens een smoothie ongezonder. Ik vind dat gek.![]()
Er zou iets met de suikers gebeurenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja, Duh..Don't follow me. I am lost too
.
Ik doe er niet meer fruit in dan ik anders zou nemen.
Gewoon yoghurt met fruit. Ipv zelf kauwen doet de blender dat. Kan het toch niet ineens meer suiker bevatten dan los.
Wie zegt datquote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als ik een smoothie maak met fruit wat ik anders gewoon zo zou eten. Dan is ineens een smoothie ongezonder. Ik vind dat gek.Er zit wel wat in. Vitamine C bijvoorbeeld verdwijnt in contact met licht en zuurstof. Ook krijg je veel meer suiker ineens binnen, wat met eten van los fruit geleidelijker gaatquote:![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:49 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Wie zegt dat
[..]
Er zit wel wat in. Vitamine C bijvoorbeeld verdwijnt in contact met licht en zuurstof. Ook krijg je veel meer suiker ineens binnen, wat met eten van los fruit geleidelijker gaat![]()
Of ik doe alles in een bakje en ik eet het. Of ik doe het in m’n blender en ik drink het.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:49 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Wie zegt dat
[..]
Er zit wel wat in. Vitamine C bijvoorbeeld verdwijnt in contact met licht en zuurstof. Ook krijg je veel meer suiker ineens binnen, wat met eten van los fruit geleidelijker gaat
Maar het kan niet ineens van gezond naar ongezond gaan.
Dat werd gezegd. Dat geloof ik niet.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Als je hetzelfde fruit gebruikt maakt het qua suikers niet uit, er zal alleen wat minder vitamines inzittenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Of ik doe alles in een bakje en ik eet het. Of ik doe het in m’n blender en ik drink het.![]()
Stay safeDon't follow me. I am lost too
.
Ja pak echt precies hetzelfde. Voornamelijk omdat ik een portable belender heb. Neem ik mee voor onderweg omdat ik vaak vroege dienst heb met veel file. Dan kan ik dus niet met m’n bakje achter het stuur gaan zitten.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:50 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Als je hetzelfde fruit gebruikt maakt het qua suikers niet uit, er zal alleen wat minder vitamines inzitten
Sap is wel stukken ongezonder, bij smoothie hoef je niet te kauwen waardoor je heel snel veel suikers binnen krijg dan het fruit afzonderlijk te etenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:51 schreef AardappelSchotel het volgende:
Leuk voor de mensen met epilepsie man3Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
M’n bakje is sneller leeg dan m’n bekerquote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:51 schreef hemarookworst het volgende:
Sap is wel stukken ongezonder, bij smoothie hoef je niet te kauwen waardoor je heel snel veel suikers binnen krijg dan het fruit afzonderlijk te eten
Not this shit again
.
Nou als het een paar vitamine scheelt maakt me niet uit. Heb geen vitamine tekort gelukkigWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
M’n bakje is sneller leeg dan m’n beker![]()
Het zonnetje mist een beetje vandaag.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Jaquote:ik adem echt m’n ontbijt in.
Ik miste al watquote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het zonnetje mist een beetje vandaag.
.
Maar bij een smoothie verdwijnt net de vezels, dat scheelt.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
M’n bakje is sneller leeg dan m’n beker
Anders dan dat je sinaasappel perstUw ADH vitamine Worst
Nevermind..quote:Don't follow me. I am lost too
.
dat is waar. Maar ongezond wordt het niet echt. Misschien minder gezond dan los. Maar dat neem ik voor lief.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Maar bij een smoothie verdwijnt net de vezels, dat scheelt.
Anders dan dat je sinaasappel perstWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
![]()
![]()
.
Haha ik had het al geedit.quote:
Viesdikke vingers en de o en i zitten naast elkaar
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Gewoon lekker blijven doen, niks mis meequote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dat is waar. Maar ongezond wordt het niet echt. Misschien minder gezond dan los. Maar dat neem ik voor lief.Uw ADH vitamine Worst
Shit.
Koffie niet aangezet..Don't follow me. I am lost too
.
Try again...Don't follow me. I am lost too
.
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ik had het al geedit.
Viesdikke vingers en de o en i zitten naast elkaar![]()
Preciesquote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon lekker blijven doen, niks mis mee
Ik had natuurlijk ook kunnen zeggen dat ik geen piep praat
Gewoon twee stuks fruit per dag.
Klaar...Don't follow me. I am lost too
.
Moeilijk gedoe.Don't follow me. I am lost too
.
Kost alleen maar geld
.
Hey aardappelquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hee Moka!quote:
Zag ik het goed, ben jij chauffeur? Vrachtwagen?I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
He? Wat? Neequote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hee Moka!
Zag ik het goed, ben jij chauffeur? Vrachtwagen?
Had eens aan scriptiebegeleider "het tijdstip schijt mij wel" geschrevenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ik had het al geedit.
Viesdikke vingers en de o en i zitten naast elkaar
Uw ADH vitamine Worst
Ik heb gister bloedsinaasappels gekocht, straks maar eens proberenI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ik heb van de week voor het eerst pomelo opquote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:00 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb gister bloedsinaasappels gekocht, straks maar eens proberen![]()
Zin in grapefruit nu.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:00 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb gister bloedsinaasappels gekocht, straks maar eens proberen
.
Oh daarom dacht je het. Nee als ik op weg ben naar mijn werk voor een vroege dienst. Dan sta ik vaak in de file.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oooh hahaha helemaal verkeerd gelezen denk ik, zag iets over drinken tijdens het rijden, maar is zeker het naar je werk toe rijdenquote:
.
Haha ja! Ik snap de verwarring wel.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oooh hahaha helemaal verkeerd gelezen denk ik, zag iets over drinken tijdens het rijden, maar is zeker het naar je werk toe rijden
Haha ja, het kwartje was gevallen.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:00 schreef Moeraskat het volgende:
Oh daarom dacht je het. Nee als ik op weg ben naar mijn werk voor een vroege dienst. Dan sta ik vaak in de file.
Mn hersenen hebben weekend
.
Das een hele grote toch?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:00 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb van de week voor het eerst pomelo opI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Haha geeft niks.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ja, het kwartje was gevallen.
Mn hersenen hebben weekend
Ik stel mezelf nu voor in een vrachtwagen.![]()
Hilarisch beeld.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik dacht dat bloedsinaasappels veel zoeter zijn eigenlijkquote:
Goedemorgenquote:
RedShoe nieuwe UI
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Zit wel verschil in.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik dacht dat bloedsinaasappels veel zoeter zijn eigenlijk
Maar een grapefruit is wel genoeg voor een dag fruit
.
Wat is jouw ui eigenlijk...quote:Don't follow me. I am lost too
.
Lekker lekkerquote:
Haha dat verbaast mij nietsquote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Had eens aan scriptiebegeleider "het tijdstip schijt mij wel" geschreven
Ik wil nog wel eens kwalitiet ipv kwaliteit schrijven
Een ingezoomede klokquote:
Well, life can be a riot
Ah okequote:
.
Ik snap het wel.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:06 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja elke keer denk ik.. wacht..Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja ik heb een tijdje grapefruit gegeten, maar dan alleen het vruchtvlees, elk partje peuterde ik open want het schilletje vond ik te bitterquote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:03 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Zit wel verschil in.
Maar een grapefruit is wel genoeg voor een dag fruit(maar zou gezond zijn, dus ik dacht waarom ook niet)
Grapefruit is echt zo lekker.
Doorsnijden en dan de vakjes leeg lepelen.
Allemaal nameshifters hier.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:07 schreef HappyCharly het volgende:
Zoveel mensen die eerst iemand anders warenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Mijn favoriet welquote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja ik heb een tijdje grapefruit gegeten, maar dan alleen het vruchtvlees, elk partje peuterde ik open want het schilletje vond ik te bitter(maar zou gezond zijn, dus ik dacht waarom ook niet)
.
Ja, niet de schilletjes eten!quote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:07 schreef Moeraskat het volgende:
Grapefruit is echt zo lekker.
Doorsnijden en dan de vakjes leeg lepelen.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Nu je het zegt! Ik dacht eerst dat jij mij was. Maar ik ben het toch zelf. Toch?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:07 schreef MizzezAmy het volgende:
Zijn we niet allemaal ook iemand anders?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nee, die zijn taai.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja, veel mensen zijn op anoniem gegaan en later weer teruggekomen. En veel mensen zijn ook gewoon weggegaan en niet meer teruggekomen (fresh fruit en aloa bijvoorbeeld)quote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:07 schreef HappyCharly het volgende:
Zoveel mensen die eerst iemand anders warenWell, life can be a riot
Ja dat denken wij ook.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nu je het zegt! Ik dacht eerst dat jij mij was. Maar ik ben het toch zelf. Toch?
Maar misschien zijn wij toch jullie?
Ff is toch teruggekomenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:08 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja, veel mensen zijn op anoniem gegaan en later weer teruggekomen. En veel mensen zijn ook gewoon weggegaan en niet meer teruggekomen (fresh fruit en aloa bijvoorbeeld)Trust nobody![]()
Is FF echt weg?! Neeeeeeequote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:08 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja, veel mensen zijn op anoniem gegaan en later weer teruggekomen. En veel mensen zijn ook gewoon weggegaan en niet meer teruggekomen (fresh fruit en aloa bijvoorbeeld)Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oh heb ik hier al lang niet meer zien postenquote:Well, life can be a riot
They drew first blood, not me.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:07 schreef HappyCharly het volgende:
Zoveel mensen die eerst iemand anders warenDon't follow me. I am lost too
.
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:08 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja, veel mensen zijn op anoniem gegaan en later weer teruggekomen. En veel mensen zijn ook gewoon weggegaan en niet meer teruggekomen (fresh fruit en aloa bijvoorbeeld)
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶
Forum Opties Forumhop: Hop naar: