SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
FDon't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
Plaatje laat ik staan.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat MMMBop nummer van hun hoorde ik vandeweek nog op de radio.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
instant trauma?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat Mmmbop nummer van hun hoorde ik vandeweek nog op de radio.![]()
![]()
Hoeveel van die plaatjes heb jij
ZO Moeraskat, jij was van de snelle
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Nou wel van wow dat is oud....quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Heb je door het slotje gepost?quote:
slechts ....quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Lekker bezigquote:
![]()
228 Bolkplaatjes. Spaar ze allemaal.
Nee hoor ik zat te wachten op de laatste post en was benieuwd wie hem ging openen en hoe snelquote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heb je door het slotje gepost?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik laat er geen gras over groeienquote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoor ik zat te wachten op de laatste post en was benieuwd wie hem ging openen en hoe snel
Hoeveel suiker zit in smoothies?
In een glas smoothie van 250 milliliter zit al gauw een hoeveelheid suiker die vergelijkbaar is met 7 suikerklontjes (30 gram suiker).
https://www.voedingscentr(...)n%20groente%20zitten.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat kreeg ook geen kans niet eens om te zaaienquote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik laat er geen gras over groeien
Is toch gek. Want ik doe maar een handje erin. En een banaan of zo.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ongezond omdat je meer fruit binnen krijgt op die manier idd!quote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:53 schreef Dotteke het volgende:
Hoeveel suiker zit in smoothies?
In een glas smoothie van 250 milliliter zit al gauw een hoeveelheid suiker die vergelijkbaar is met 7 suikerklontjes (30 gram suiker).
https://www.voedingscentr(...)n%20groente%20zitten.![]()
![]()
Precies, volgens Buienradar. Die zit er wel eens naast, kan ik je melden.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zo geen regen meer in Utrecht volgens Buienradar
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Net zoveel fruit als dat ik anders zo eet.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ongezond omdat je meer fruit binnen krijgt op die manier idd!
Beheert deze meneer de buienradar?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zo geen regen meer in Utrecht volgens Buienradar![]()
![]()
Ja er was nog iets met die suikers, maaar weet het niet meer volgens mij legde @AardappelSchotel het de vorige keer goed uitquote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ongezond omdat je meer fruit binnen krijgt op die manier idd!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En ik denk niet dat het ongezond is. Het is gewoon gauw een overkill omdat men dan zou overdrijven.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
R.i.p.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Beheert deze meneer de buienradar?
[ afbeelding ]
Don't follow me. I am lost too
.
Dan wachten we daar opquote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja er was nog iets met die suikers, maaar weet het niet meer volgens mij legde @:aardappelschotel het de vorige keer goed uit
BolkDon't follow me. I am lost too
.
Jaquote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:55 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Don't follow me. I am lost too
.
.
Hier is het nu ook droog.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Precies, volgens Buienradar. Die zit er wel eens naast, kan ik je melden.
.
snel koffie inslaan. Prijzen gaan stijgen.
.
8,50 voor een kilo boontjes. Man3Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
![]()
.
Yeah, you bleed just to know you're alivesinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:55 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]:')![]()
Aardige vent was het.Don't follow me. I am lost too
.
Goede mutsquote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-videoWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
![]()
.
De klaar over stond verkeerd.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Waarom staat mijn beeldscherm zo donker...Don't follow me. I am lost too
.
irritant..Don't follow me. I am lost too
.
Das nie handig niequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
.
Echt he..Don't follow me. I am lost too
.
Je zou je kind maar Dejavu noemen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
![]()
.
Kattenquote:
.
.
Bij sommige namen vraag je je af ……quote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:09 schreef Moeraskat het volgende:
Je zou je kind maar Dejavu noemen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zekerquote:
.
Blijft kennelijk toch lastig om een normale naam te kiezen.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij sommige namen vraag je je af ……Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
.
Namen als Djevano enzo kom je wel steeds vaker tegen.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:09 schreef Moeraskat het volgende:
Je zou je kind maar Dejavu noemen.![]()
Namen met ‘Dj’ vind ik sowieso afschuwelijk.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Namen als Djevano enzo kom je wel steeds vaker tegen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
mam maam maaaaam..Don't follow me. I am lost too
.
Bolluk je de m...Don't follow me. I am lost too
.
Ooit een keer een feessie gezien waarbij 5 kinderen die bij elkaar stonden onderling maar een paar letters scheelden qua naam, allemaal van die "Dj"-namen.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Namen met ‘Dj’ vind ik sowieso afschuwelijk.![]()
En ontbeten en nu 2e kop koffie.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Bij een huis vol had je ook een gezin met van die namen"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Val maar lekker door de mand
.
Wat voor feestje was dat?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ooit een keer een feessie gezien waarbij 5 kinderen die bij elkaar stonden onderling maar een paar letters scheelden qua naam, allemaal van die "Dj"-namen.
Trap er niet in...Don't follow me. I am lost too
.
Ik heb mijn lunch al weer op, zo even de deur uit..quote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En ontbeten en nu 2e kop koffie."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Oja, die Limburgers die naar Duitsland gingen verhuizen, toch?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:14 schreef Lovely het volgende:
Bij een huis vol had je ook een gezin met van die namenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik ga ook ff lunchen..quote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik heb mijn lunch al weer op, zo even de deur uit..Don't follow me. I am lost too
.
Toppen van mijn vingers worden grijs.Don't follow me. I am lost too
.
Lekkerquote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik heb mijn lunch al weer op, zo even de deur uit..
En koud.Don't follow me. I am lost too
.
Echt ijsklompjes
.
Necrose?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:16 schreef RedShoe het volgende:
Toppen van mijn vingers worden grijs.![]()
Ahaquote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Verjaardag, werd bij een buurthuis gehouden.
Ach ja, het heeft ook niet mijn voorkeur.
Maar waarschijnlijk vinden hun het wel normaalquote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Blijft kennelijk toch lastig om een normale naam te kiezen.
Geen idee.quote:
Volgende week maar ff naar de huisarts. Ziet er raar uit.Don't follow me. I am lost too
.
Ze vinden het lekker creatiefquote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar waarschijnlijk vinden hun het wel normaal
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Behalve DJ Jeanquote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Namen met ‘Dj’ vind ik sowieso afschuwelijk.:')![]()
Die inderdaad, vond ik niet zo'n leuk gezinquote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oja, die Limburgers die naar Duitsland gingen verhuizen, toch?
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Gewoon handschoenen dragen, dan valt het niet zo op!quote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:17 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Geen idee.
Volgende week maar ff naar de huisarts. Ziet er raar uit.![]()
![]()
Ik blijf wel bij de kachel vandaag..quote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Gewoon handschoenen dragen, dan valt het niet zo op!Don't follow me. I am lost too
.
Ik vind dat andere gezin in Amsterdam zo leukquote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Die inderdaad, vond ik niet zo'n leuk gezin
Dank je..quote:Don't follow me. I am lost too
.
Straks op visite bij familie.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:19 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik blijf wel bij de kachel vandaag..![]()
![]()
Oh die, Oos is wel een schattig ventjequote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik vind dat andere gezin in Amsterdam zo leuk
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Forum Opties Forumhop: Hop naar: