abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216853597
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 14:55 schreef HowardRoark het volgende:
Een bijzonder verhaal over een Arabier wiens oma een tot de Islam bekeerde Joodse vrouw is. Hij heeft zich weten te ontkoppelen van de haat en barbarij binnen Islamtische culturen en zich wederom bij het Joodse volk gevoegd.

Bekijk deze YouTube-video
Van het ene achterlijke naar het andere. Helemaal loskoppelen kunnen dat soort mensen zich nooit.
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 21:01 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Dit lijkt echt op een gebied waar 13 maanden lang een genocide is gepleegd.

Ja cynische reactie maar damn zeg.
Dit dus. Ik vraag mij zelfs af waar ze denken het lef vandaan te halen? wij bepalen hun leven. Niet zij zelf.

Een ijsje halen. Pfff
pi_216853617
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2025 13:06 schreef egayalS het volgende:
Geldt uiteraard ook voor Nederland

[ x ]
Alles is weer perceptie. Het is ergens ook juist onwijs 'baas' dat Duitsland dit voor elkaar krijgt.
pi_216854668
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2025 23:37 schreef egayalS het volgende:
#israel heeft het recht zich te verdedigen :')

[ x ]
Boehoehoe :')

Je bent verslaafd aan anti-Isral nieuws. Al eens gedacht aan stoppen?
Intolerant voor intolerantie
pi_216854872
quote:
2s.gif Op woensdag 26 februari 2025 17:29 schreef egayalS het volgende:
[ x ]
Joden hebben het recht naar Isral te gaan omdat zij hier de inheemse bewoners zijn. Dit in tegenstelling Arabische moslims die hier voor het grootste deel kwamen na de verovering van dit gebied door moslimlegers en de Arabisering en Islamisering die er nadien heeft plaatsgevonden. Dit lijk jij geregeld te vergeten. Zie bijvoorbeeld:
quote:
The term “Arab,” as well as the presence of Arabs in the Syrian desert and the Fertile Crescent, is first seen in the Assyrian sources from the 9th century bce (Eph'al 1984). Originally referring to nomads of central and northern Arabia, the term “Arabs” later came to include the sedentary population of the south, which had its own language and culture.

The term thus covers two different stocks that became linguistically and culturally unified yet retained consciousness of their discrete origins (Grohmann et al. 1960; Rentz 1960; Caskel 1966, pp. 19–47; Goldziher 1967, pp. 45–97, 164–190; Beeston 1995; also see Peters 1999). Migrations of southern Arabian tribes northwards have been recorded mainly since the 3d century ce. These tribes settled in various places in central and northern Arabia, as well as in the Fertile Crescent, including areas that are now part of Israel (Dussaud 1955; Ricci 1984).

The emergence of Islam in the 7th century ce furthered the unification of the Arabian tribal populations. This unified Arab-Islamic community engaged in a large movement of expansion, the Fertile Crescent and Egypt being the first areas to have been conquered. It is very difficult to trace the tribal composition of the Muslim armies, but it is known that tribes of Yemeni origin formed the bulk of those Muslim contingents that conquered Egypt in the middle of the 7th century ce.

Bron
De Arabische moslim is hier de vreemde eend in de bijt, niet Joden. Normaal gezien zagen de meeste mensen er hier ook uit zoals in Cyprus, Anatoli (voor de influx van Turken) Libanon (voor de influx van Arabisch moslims) en Griekenland.

Wat dat betreft is het de vraag wat het Westen te wachten staat. Wat gaan moslims over een paar eeuwen doen als men de meerderheid is in landen zoals Frankrijk, Belgi of Zweden. Ook beweren dat men daar ineens de inheemse bewoner is?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  donderdag 27 februari 2025 @ 18:56:50 #129
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_216854884
quote:
In het noorden van Isral zijn twaalf mensen gewond geraakt toen een auto inreed op een groep mensen bij een bushalte. Dat melden meerdere Isralische media. De bestuurder van de auto is achtervolgd door de politie en doodgeschoten. Een van de gewonden is in kritieke toestand. Isralische media spreken van een aanslag.

Over de identiteit van de dader heerst nog onduidelijkheid. Isralische media meldden eerst dat het een 24-jarige man uit de Arabische gemeenschap in Isral zelf was. Later werd gemeld dat hij een 53-jarige Palestijn uit Jenin op de bezette Westelijke Jordaanoever was.
https://nos.nl/liveblog/2(...)-gedood-op-westoever

Voor wie zich afvraagt waarom Isral de controles op de Westelijke Jordaanoever opvoert.

[ Bericht 4% gewijzigd door Janneke141 op 27-02-2025 19:12:36 ]
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_216854901
De wereld van HR, ook al woont een familie al 1500 jaar in een gebied. Als dat in het huidige Israel is dan ligt het aan je geloof of je er hoort. In Europa maakt het niet uit
pi_216854964
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2025 18:58 schreef opgebaarde het volgende:
De wereld van HR, ook al woont een familie al 1500 jaar in een gebied. Als dat in het huidige Israel is dan ligt het aan je geloof of je er hoort. In Europa maakt het niet uit
Als je een claim gaat maken op inheemsheid of de inheemsheid van de daadwerkelijk inheemsen in twijfel probeert te trekken, inderdaad. En dat is natuurlijk wat er steeds weer opnieuw wordt geprobeerd met Joden. Dat zouden maar 'Khazaren' zijn of bekeerde blanke Europeanen en onterecht zomaar naar Isral kunnen verhuizen.

En laten we natuurlijk ook niet vergeten dat een flink aantal Arabische moslims pas in de 20e eeuw naar deze regio kwamen uit omringende landen, zoekende naar welvaart, zonder verder ook maar iets met dit gebied te hebben.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_216855612
quote:
14s.gif Op donderdag 27 februari 2025 19:04 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Als je een claim gaat maken op inheemsheid of de inheemsheid van de daadwerkelijk inheemsen in twijfel probeert te trekken, inderdaad. En dat is natuurlijk wat er steeds weer opnieuw wordt geprobeerd met Joden. Dat zouden maar 'Khazaren' zijn of bekeerde blanke Europeanen en onterecht zomaar naar Isral kunnen verhuizen.

En laten we natuurlijk ook niet vergeten dat een flink aantal Arabische moslims pas in de 20e eeuw naar deze regio kwamen uit omringende landen, zoekende naar welvaart, zonder verder ook maar iets met dit gebied te hebben.
Ik kan daar niet over oordelen want ik ben al tig generaties Nederlander en Nederland kent naar het schijnt geen inheemse bevolking. Het klinkt gewoon een beetje raar om ergens in de geschiedenis de streep te trekken en die bewoners als inheems aan te duiden om alles daarvoor, die er eerder waren en verdreven moesten worden te negeren. Ik kan er met mijn pet niet bij dat alles bepalend welk geloof iemand aanhangt, twintig generaties moslim in een dorp hebben minder recht op het gebied dan een eerste generatie jood, terwijl die laatste persoon natuurlijk wel kan zeggen dat zijn geloofsgenoten twee duizend jaar geleden met geweld verdreven zijn.

Het is gewoon logisch dat het gebied in de fik staat
pi_216855973
Dat er nog steeds een discussie gaande is. Hamas heeft zichzelf, en vooral de Palestijnen, royaal in hun eigen voet geschoten. Klaar.
pi_216856290
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2025 20:19 schreef havanagila het volgende:
Dat er nog steeds een discussie gaande is. Hamas heeft zichzelf, en vooral de Palestijnen, royaal in hun eigen voet geschoten. Klaar.
^O^

We kunnen naar huis, mensen.
pi_216856431
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2025 19:56 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Ik kan daar niet over oordelen want ik ben al tig generaties Nederlander en Nederland kent naar het schijnt geen inheemse bevolking. Het klinkt gewoon een beetje raar om ergens in de geschiedenis de streep te trekken en die bewoners als inheems aan te duiden om alles daarvoor, die er eerder waren en verdreven moesten worden te negeren.
Joden zijn hier juist degenen die voor een flink deel verdreven zijn. Denk maar aan de gevolgen van Bar Kochba-opstand. De Romeinen hebben flink huisgehouden in dit gebied. Mede door deze vijandigheid jegens Joden begonnen zij hun geluk elders te beproeven in het Romeinse en Byzantijnse Rijk als men niet tot slaaf werd gemaakt en afgevoerd.
quote:

[..]
Ik kan er met mijn pet niet bij dat alles bepalend welk geloof iemand aanhangt, twintig generaties moslim in een dorp hebben minder recht op het gebied dan een eerste generatie jood, terwijl die laatste persoon natuurlijk wel kan zeggen dat zijn geloofsgenoten twee duizend jaar geleden met geweld verdreven zijn.

Het gaat hier niet alleen om geloof. Joden zijn tevens een etnische groep, Arabieren trouwens ook.

En daarnaast, zoals we weten zijn Arabische moslims zelf degenen die: A) hier nooit een eigen land hebben gehad B) zelf met onderdrukking en geweld zijn begonnen jegens Joden en andere minderheden en C) dit hebben opgevoerd naarmate er meer Joden terug richting dit gebied keerden. Om vervolgens alle mogelijkheden tot een eigen staat af te wijzen, een burgeroorlog te beginnen, talloze andere oorlogen en antisemitisch en Islamitisch terrorisme.

Het blijft dan ook opmerkelijk om te zien dat je keer op keer partij voor deze mensen blijft kiezen. Als je naar de geschiedenis van deze mensen hier kijkt is die schrikbarend. En jij blijft maar doen alsof zij de grote slachtoffers zijn. Hoe komt dat toch?
pi_216856887
Zoals ik zei

twitter

Tja.

twitter

[ Bericht 48% gewijzigd door egayalS op 27-02-2025 22:06:51 ]
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_216857501
quote:
14s.gif Op donderdag 27 februari 2025 20:51 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Joden zijn hier juist degenen die voor een flink deel verdreven zijn. Denk maar aan de gevolgen van Bar Kochba-opstand. De Romeinen hebben flink huisgehouden in dit gebied. Mede door deze vijandigheid jegens Joden begonnen zij hun geluk elders te beproeven in het Romeinse en Byzantijnse Rijk als men niet tot slaaf werd gemaakt en afgevoerd.
[..]
Het gaat hier niet alleen om geloof. Joden zijn tevens een etnische groep, Arabieren trouwens ook.

En daarnaast, zoals we weten zijn Arabische moslims zelf degenen die: A) hier nooit een eigen land hebben gehad B) zelf met onderdrukking en geweld zijn begonnen jegens Joden en andere minderheden en C) dit hebben opgevoerd naarmate er meer Joden terug richting dit gebied keerden. Om vervolgens alle mogelijkheden tot een eigen staat af te wijzen, een burgeroorlog te beginnen, talloze andere oorlogen en antisemitisch en Islamitisch terrorisme.

Het blijft dan ook opmerkelijk om te zien dat je keer op keer partij voor deze mensen blijft kiezen. Als je naar de geschiedenis van deze mensen hier kijkt is die schrikbarend. En jij blijft maar doen alsof zij de grote slachtoffers zijn. Hoe komt dat toch?
Ik begrijp argument A niet. Ze hebben nooit een land gehad dus wat nu? Moeten ze dus schikken? Hebben ze dus nooit meer recht ergens op?
B ja die ken ik. 1860 zijn een aantal Arabieren begonnen en nu mogen Isralirs 164 jaar later nog steeds terugslaan. Altijd het slachtoffer (en als dit niet zo is begrijp ik niet waarom je zo vaak begint over dat 1860/1880 of welk jaar het ook is. Sla een Arabische kleuter op zijn neus en verwijt hem dat 1860 aub)
C kan ik je grotendeels in vinden. Isral heeft het niet getroffen met zijn buren. Ik ben van mening dat Isral recht heeft op een eigen land (jankjank opgebaarde neemt het altijd op voor de Palestijnen jankjank) en historisch gezien is dat in het huidige israel by far de beste plek. De pech is dat die Palestijnen er ondertussen ook al een tijdje wonen.

Ik weet dat die mensen er 2.000 jaar geleden nog nog niet woonden en nu pas 1.500 jaar alleen dat maakt ze dus niet 'illegaal' ofzo. Zij hebben de joden niet verdreven. Dat hun Arabische buurman er pas 100 jaar woont is ook een gegeven alleen wat doet dat er volgens jou toe? Wat zegt dat laatste over de legitimiteit van die familie die er al 1.500 jaar woont?

Isral heeft de pech dat ze een stuk land na 2.000 jaar weer terug hebben gepakt waar Palestijnen wonen en die Palestijnen zijn een beetje bekrompen, altijd zielig, agressief volk. Ze wilde niet samenleven onder de leiding van Joden, net zo min dat de Joden ook niet wilde leven onder de leiding van Arabieren. Groot conflict. Isral wilde die mensen voor het begin al kwijt, wat met behoorlijk groot succes gelukt is, en dat zorgt voor spanning waarbij zogenaamd altijd alles 'de schuld van de Palestijn is'. En dat laatste klopt volgens mij niet. Ik vind gebied C in de West Bank een voorbeeld dat laat zien hoe het er echt aan toe gaat onder leiding van de mensen die zogenaamd alleen maar vrede en veiligheid willen.

Theoretisch kan ik me bekeren tot het jodendom, zou me zeker niet tegen staan, en vanaf dat moment heb ik meer recht om in dat gebied te wonen dan een willekeurige arabier die er al woont. Dat meer recht vind ik gek

Ik kies geen partij voor de Palestijn.

[ Bericht 1% gewijzigd door opgebaarde op 27-02-2025 22:21:45 ]
  donderdag 27 februari 2025 @ 22:22:58 #138
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_216857578
quote:

[..]
Ik kan daar niet over oordelen want ik ben al tig generaties Nederlander en Nederland kent naar het schijnt geen inheemse bevolking. Het klinkt gewoon een beetje raar om ergens in de geschiedenis de streep te trekken en die bewoners als inheems aan te duiden om alles daarvoor, die er eerder waren en verdreven moesten worden te negeren. Ik kan er met mijn pet niet bij dat alles bepalend welk geloof iemand aanhangt, twintig generaties moslim in een dorp hebben minder recht op het gebied dan een eerste generatie jood, terwijl die laatste persoon natuurlijk wel kan zeggen dat zijn geloofsgenoten twee duizend jaar geleden met geweld verdreven zijn.

Natuurlijk kent Nederland wel een inheemse bevolking. De inheemse bevolking zijn diegenen die als eerste neerstreken hier, ook al zou dat slechts 3.000 jaar geleden zijn.
  donderdag 27 februari 2025 @ 22:27:14 #139
396550 Richestorags
pi_216857617
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2025 22:16 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Ik begrijp argument A niet. Ze hebben nooit een land gehad dus wat nu? Moeten ze dus schikken? Hebben ze dus nooit meer recht ergens op?
B ja die ken ik. 1860 zijn een aantal Arabieren begonnen en nu mogen Isralirs 164 jaar later nog steeds terugslaan. Altijd het slachtoffer (en als dit niet zo is begrijp ik niet waarom je zo vaak begint over dat 1860/1880 of welk jaar het ook is. Sla een Arabische kleuter op zijn neus en verwijt hem dat 1860 aub)
C kan ik je grotendeels in vinden. Isral heeft het niet getroffen met zijn buren. Ik ben van mening dat Isral recht heeft op een eigen land (jankjank opgebaarde neemt het altijd op voor de Palestijnen jankjank) en historisch gezien is dat in het huidige israel by far de beste plek. De pech is dat die Palestijnen er ondertussen ook al een tijdje wonen.

Ik weet dat die mensen er 2.000 jaar geleden nog nog niet woonden en nu pas 1.500 jaar alleen dat maakt ze dus niet 'illegaal' ofzo. Zij hebben de joden niet verdreven. Dat hun Arabische buurman er pas 100 jaar woont is ook een gegeven alleen wat doet dat er volgens jou toe? Wat zegt dat laatste over de legitimiteit van die familie die er al 1.500 jaar woont?

Isral heeft de pech dat ze een stuk land na 2.000 jaar weer terug hebben gepakt waar Palestijnen wonen en die Palestijnen zijn een beetje bekrompen, altijd zielig, agressief volk. Ze wilde niet samenleven onder de leiding van Joden, net zo min dat de Joden ook niet wilde leven onder de leiding van Arabieren. Groot conflict. Isral wilde die mensen voor het begin al kwijt, wat met behoorlijk groot succes gelukt is, en dat zorgt voor spanning waarbij zogenaamd altijd alles 'de schuld van de Palestijn is'. En dat laatste klopt volgens mij niet. Ik vind gebied C in de West Bank een voorbeeld dat laat zien hoe het er echt aan toe gaat onder leiding van de mensen die zogenaamd alleen maar vrede en veiligheid willen.

Theoretisch kan ik me bekeren tot het jodendom, zou me zeker niet tegen staan, en vanaf dat moment heb ik meer recht om in dat gebied te wonen dan een willekeurige arabier die er al woont. Dat meer recht vind ik gek

Ik kies geen partij voor de Palestijn.
Dat is etnostaat Isral. Wat jij beschrijft is het enige waar het wringt en waar Isral haar morele standpunt zou kunnen wijzigen. Het feit dat je als bekeerde Jood in theorie relatief ongehinderd Palestijnen van hun land kan jagen in de Westbank.
pi_216857938
Weet iemand of er nog raketten worden gelanceerd vanuit Gaza?
pi_216858122
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2025 22:44 schreef Cuendillar het volgende:
Weet iemand of er nog raketten worden gelanceerd vanuit Gaza?
Vier alerts afgelopen week: https://rocketalert.live
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_216858347
twitter

quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2025 21:27 schreef egayalS het volgende:
Zoals ik zei

[ x ]

Tja.

[ x ]
Hoi Meijer Nour Chai, natuurlijk komt er kritiek als je drie nietinmijnnamers vraagt.
pi_216859417
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2025 22:50 schreef Aether het volgende:

[..]
Vier alerts afgelopen week: https://rocketalert.live
Maar een paar... maar het is niet 0.

Dus is het nog niet klaar.
pi_216862159
Oud Franse premier Dominique de Villepin, ladies and Gentlemen. Hoeveel Nederlandse oud gezagsdragers hebben wij gehad, die dit soort betogen hielden?

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Moderator vrijdag 28 februari 2025 @ 12:34:17 #145
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_216862442
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 12:16 schreef egayalS het volgende:
Oud Franse premier Dominique de Villepin, ladies and Gentlemen. Hoeveel Nederlandse oud gezagsdragers hebben wij gehad, die dit soort betogen hielden?

[ x ]
Geen idee man
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_216862461
David Grn dus.niks ben goerion :D

twitter
-Rabia Al-Basri
pi_216862490
quote:

[..]

Goed verwoord, ik zit er precies zo in.. dat woord "inheems" is een hele vreemde!
https://www.amnesty.nl/en(...)ken-en-mensenrechten

Zouden wij op een dag als die Inheemse worden genoemd, als het niet meer hoeft zeg maar?

Wat mij opvalt is dat als je Browsed op "Inheems", dat het altijd over andere groepen gaat dan wijzelf. Dat er moet worden gezorgd voor bescherming van Inheemsen, dat het aandacht nodig heeft, etc. alsof er nooit iets kan gebeuren met ons, blakend van zelfvertrouwen tegen het arrogante aan.

Definitie Amnesty:
quote:
Inheemse volken zijn bevolkingsgroepen die een bepaald grondgebied bewoonden voordat daar kolonisten of immigranten kwamen wonen, en die eigen gebruiken en cultuur in stand hebben gehouden
Nou.. dat is een ingewikkelde. Ook spreekt Amnesty in verleden tijd: "Bewoonden", dus je bent pas Inheems als je al bent verdrukt en verdreven? Daarvoor ben je dus.. niets? :D

Het lijkt erop dat Inheemse mensen uit de klei zijn gekomen als Orks, of uit een ruimteschip... ze waren er ineens blijkbaar, uit het niets.

Wat mij logischer lijkt qua definitie is:

- Het land moet leeg, onbewerkt, onbewoond zijn
- De eerste settlers zijn de Inheemsen

En zet er criteria op bijv:
- Als die eerste settlers daar X-Jaar hebben gewoond, het land hebben bewerkt, een cultuur/identiteit hebben ontwikkeld dan is dat de Inheemse Cultuur. (die gerespecteerd dient te worden).

Moet je je voorstellen, wat het zou betekenen als deze definities + criteria op Palestina wordt toegepast.. of anders gezegd, moet je je voorstellen dat je na 1500 jaar en zoveel generaties verder NOG niet als Inheems wordt beschouwd. Dan is de criteria kennelijk, >1500 jaar om een beetje mee te tellen als Inheems.. dat is best wel streng zegmaar :)

De waarheid is vast, dat wat voor definitie of criteria je ook verzint.. als het om Israel/Joden gaat, gelden er HELE andere regels: HUN Regels.

Dat is gewoon de conclusie, ze zijn Beyond Reproach priester-klasse, die doen gewoon waar ze zin in hebben en als het je niet zint.. dan komt "God" (lees: Hulpje Amerika) om je even kort en klein te maken.

Waar of nie?

[ Bericht 4% gewijzigd door Buikbrein op 28-02-2025 12:45:29 ]
  vrijdag 28 februari 2025 @ 13:45:24 #148
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_216863394
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2025 21:27 schreef egayalS het volgende:
Zoals ik zei

[ x ]

Tja.

[ x ]
Ah de Grote Omkeersmurf zwaait weer met het stafje. 4 mei wordt zomaar ineens gekaapt voor het herdenken van de Joodse slachtoffers van de Tweede Wereldoorlog! Dat is totaal nieuw, dat we die gaan herdenken. Het is verder volkomen logisch dat de Palestijnse kwestie overal aan de haren bij gesleept wordt, van Dodenherdenking via avocado's tot strijkkwartetten!
pi_216863598
quote:
"They break my ribs"

Eli Sharabi spent almost 500 days as a hostage in Gaza. He recounts the torture and starvation:

"You're tied with ropes that tear into your flesh...I remember not being able to fall asleep because of the pain. The ropes are digging into your flesh, and every movement makes you want to scream."

Eli is on a mission to save the lives of the rest of the hostages. Bring them all home
twitter

https://x.com/AvivaKlompas/status/1895337118727393437

quote:
Breaking.

BBC accepts serious failings in the Gaza Hamas documentary. It has been pulled and will not be aired. The BBC takes full responsibility.

Those 500 media people who wanted it to be kept up sure look stupid now.

We see you. We will remember your names!
twitter

https://twitter.com/mishtal/status/1895194557899227327
pi_216863713
quote:
Mishandeling en leugens.

Wat verwachten we anders van die moslimterroristen?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_216882581
#most moral army in the world

twitter

twitter
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 1 maart 2025 @ 18:43:26 #152
396550 Richestorags
pi_216883032
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2025 18:11 schreef egayalS het volgende:
#most moral army in the world

[ x ]
[ x ]
De twee zijn niet in tegenspraak met elkaar.
  zaterdag 1 maart 2025 @ 19:51:56 #153
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_216884042
Slayage die het over moraliteit heeft...

Zeg @egayalS, geloof jij in de hel?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_216884760
Vindt slayage het zielig dat er geld en wapens zijn afgepakt van terroristen?
pi_216890479
De voedseltrucks moeten per boot naar Gaza.

quote:
Prime Minister Netanyahu's Office: “With the end of Phase 1 of the hostage deal, and in light of Hamas’s refusal to accept the Witkoff outline for continuing talks – to which Israel agreed – Prime Minister Netanyahu has decided that, as of this morning, all entry of goods and supplies into the Gaza Strip will cease.”
twitter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')