Hij komt een en al met whataboutisms en valse projecties om de verantwoordelijkheid en schuld van de Palestijnen af te schuiven op, heel origineel, de joden. Antisemitisme is meerlaags, d.w.z. als joden worden afgeslacht zoals op 7 oktober krijgen ze er vervolgens ook de schuld van. Zelfde geldt voor het lot van de Israelische gijzelaars. Allemaal zogenaamd de schuld van Israel/de joden/zionisten. Nooit van de Palestijnen zelf. Palestijnen dragen zogenaamd nooit schuld. Dat omdraaien en projecteren is iets wat je continu ziet bij antisemieten.quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:47 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Dat punt dat je wil maken? Dat bestaat niet.
Als de Duitsers dat niet hadden gewild hadden ze niet als beesten tekeer moeten gaan in de USSR of de oorlog moeten winnen. En bij verlies tijdig moeten opgeven. Ze hadden een hoop leed kunnen besparen bij tijdige overgave, want dan waren de provinciejongetjes uit de Aziatische USSR niet in het heetst van de strijd en opgepompt de stad ingetrokken.quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:47 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik durf de stelling wel aan dat de concentratiekampen geen goede reden waren om bijvoorbeeld iedere Berlijnse vrouw meerdere keren te verkrachten.
quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:44 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Goed dat je dat ziet. Fijn dat je voortaan niet langer de etnische zuivering van Palestijnen steunt omdat ze toevallig uit dezelfde bevolkingsgroep als Hamas komen.
This you?quote:Op woensdag 5 maart 2025 10:07 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
En dan heb je in het westen nog kakkerlakken die het allemaal maar ontkennen.
Iedere keer als wij een gesprek hebben over Israël dan doet Israël nooit wat fout en zouden ze het nooit doen. Blijkt dat Israël toch geen schone handjes heeft dan is dat of heeeeel anders of eigenlijk heel logisch dat ze het doen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:50 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Bijzondere manier om zo op geen enkele manier in te haken op de punten die ik maak of de vragen die ik stel. Het is wat dat betreft zorgwekkend om te zien hoe snel je radicaliseert op dit onderwerp, je kunt bijna de user bianconeri de hand schudden.
Het is niet Palestijnen en "toevallig" Hamas. Hamas is verkozen en de juichende menigten waren iets te groot om Hamas als een losse entiteit te beschouwen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:44 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Goed dat je dat ziet. Fijn dat je voortaan niet langer de etnische zuivering van Palestijnen steunt omdat ze toevallig uit dezelfde bevolkingsgroep als Hamas komen.
Wie noem ik daar ook alweer kakkerlakken?quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:58 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
[..]
This you?
Je mag wel door proberen te discussiëren hoor! Ik blijf graag winnen.
Daar gaat het niet om. Voor de Palestijnen wil je nuance, maar Israëlsteuners zijn kakkerlakken.quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:04 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Wie noem ik daar ook alweer kakkerlakken?
quote:Ex-gijzelaars klagen Amerikaanse nieuwssite aan
In de VS spannen drie vrijgelaten gijzelaars een proces aan tegen het Amerikaanse nieuwsplatform Palestine Chronicle (PC). Het drietal, Almog Meir Jan, Andrey Koz-lov en Shlomi Ziv, werd vorig jaar juni samen met Noa Argamani bevrijd door de IDF. Hun cipier Abdallah Aljamal zou sinds 2019 als journalist voor de PC hebben gewerkt. Na 7 oktober schreef hij zelfs verschillende artikelen per dag voor de nieuwssite. Tegen zijn gijzelaars schepte hij op dat hij samenwerkte met bondgenoten op Amerikaanse universiteiten en de media. Hamas zou er volgens hem voor zorgen dat Amerika, Israël en de Joden overal gehaat zouden worden. Aljamal werd met zijn vrouw en vader gedood tijdens de bevrijdingsoperatie.
Volgens de aanklagers heeft de PC geld betaald aan iemand die overduidelijk verbonden was aan Hamas. De huidige hoofdredacteur Ramzy Baroud komt uit dezelfde plaats in Gaza als Aljamal en schreef in 2017 samen met hem een artikel voor Al Jazeera. Na de bevrijdingsactie en de dood van de ‘journalist’ veranderde de PC Aljamals status van correspondent in freelance medewerker. Wel herdacht de website in een artikel ‘de beroemde journalist die door Israël was vermoord’, zonder erbij te vermelden dat hij gijzelaars vasthield.
Je liegt hier.quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:36 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Voor de Palestijnen wil je nuance, maar Israëlsteuners zijn kakkerlakken.
Lachen man. @Cuendillar is dit soort groepsdenken niet een van de eerste stappen naar genocide, of ben je alleen kritisch als iemand zich uitspreekt tegen oorlogsmisdadigers?quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:53 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Als de Duitsers dat niet hadden gewild hadden ze niet als beesten tekeer moeten gaan in de USSR of de oorlog moeten winnen. En bij verlies tijdig moeten opgeven. Ze hadden een hoop leed kunnen besparen bij tijdige overgave, want dan waren de provinciejongetjes uit de Aziatische USSR niet in het heetst van de strijd en opgepompt de stad ingetrokken.
Een uitermate triest lot voor de Berlijnse vrouwen maar dat lot is hen door hun gekke overheid en de barbaarse misdaden en het doorvechten tot het bittere eind min of meer opgelegd als een zwaard van Damocles. Boemerang enzo.
De kakkerlakken zoals ik het gebruikte zijn westerlingen die ontkennen dat er bergen sociale media posts van IDF soldaten zijn waarop misdrijven te zien zijn. De gequote meneer probeert dat al een paar pagina's gelijk te stellen aan alle mensen met een warm hart voor Israël kakkerlakken noemen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:31 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Licht jij de nuance maar toe dan.
Sterk hoor 80% van de post weghalen om de context bij die quote te verwijderenquote:Op donderdag 6 maart 2025 11:58 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
[..]
This you?
Je mag wel door proberen te discussiëren hoor! Ik blijf graag winnen.
Hoe is vastgesteld dat het misdrijven zijn, waar hebben we het over? Ik ben niet bekend met het materiaal.quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:39 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
De kakkerlakken zoals ik het gebruikte zijn westerlingen die ontkennen dat er bergen sociale media posts van IDF soldaten zijn waarop misdrijven te zien zijn. De gequote meneer probeert dat al een paar pagina's gelijk te stellen aan alle mensen met een warm hart voor Israël kakkerlakken noemen.
De Duitsers waren toch oorlogsmisdadigers?quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:36 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Lachen man. @:cuendillar is dit soort groepsdenken niet een van de eerste stappen naar genocide, of ben je alleen kritisch als iemand zich uitspreekt tegen oorlogsmisdadigers?
Dan heb je echt je best gedaan op dit forum om het allemaal te ontwijken. Google zelf maar. Vanaf de eerste weken begon het met soldaten die lingerie hadden geplunderd en er massaal mee op de foto gingen en het escaleerde naar mannen die trots door brandende wijken reden waarover ze zelf vertelden dat ze de boel in de fik hadden gezet.quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:23 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Hoe is vastgesteld dat het misdrijven zijn, waar hebben we het over? Ik ben niet bekend met het materiaal.
quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:40 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Sterk hoor 80% van de post weghalen om de context bij die quote te verwijderen![]()
![]()
Je lult je er niet onderuit, Glazenmaker.quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:36 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Lachen man. @:cuendillar is dit soort groepsdenken niet een van de eerste stappen naar genocide, of ben je alleen kritisch als iemand zich uitspreekt tegen oorlogsmisdadigers?
Oh dus dat versta jij onder misdrijven. Die lingerie foto's heb ik wel gezien. Ach, een verzetje voor die jongens.quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:34 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Dan heb je echt je best gedaan op dit forum om het allemaal te ontwijken. Google zelf maar. Vanaf de eerste weken begon het met soldaten die lingerie hadden geplunderd en er massaal mee op de foto gingen en het escaleerde naar mannen die trots door brandende wijken reden waarover ze zelf vertelden dat ze de boel in de fik hadden gezet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |