Lekker asociaalquote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:46 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik heb een vis intolerantie. In de vroegere vriendengroep zat een vrouw die heerlijke bolognese saus kon maken en altijd wanneer ik dat had gegeten was ik ‘s nachts beroerd (misselijk). Ik weet het er altijd aan dat ik teveel gegeten had, want echt, zo lekker. Later hoorde ik dat ze er gewoon ansjovis in deed want ze vond dat maar onzin. Dit van een vrouw met een zware lactose intolerantie waar iedereen altijd rekening mee hield.
Niet zo out of the top of my head, maar we krijgen wel vreemde verzoeken. Ergste vind ik nog als we heel erg ons best doen en iemand dan niet eet.quote:
De bieb heeft 'm, is het een aanradert?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:21 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Toleranz wird zum Verbrechen, wenn sie dem Bösen gilt.
Dat is wel k*t maar het kan ook komen door angst door ervaringen in het verleden.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:52 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Niet zo out of the top of my head, maar we krijgen wel vreemde verzoeken. Ergste vind ik nog als we heel erg ons best doen en iemand dan niet eet.![]()
Laatst was er iemand glutenvrij + nog wat allergieen. Allemaal speciale dingen en bordjes voor gemaakt, bijna alles onaangeraakt retour gekregen. Well fuck you then, volgende keer wapper ik alle gluten je kant op.
Kan, maar als je dat weet van jezelf kun je dat ook gewoon van te voren aangeven. Dan hoef ik er niet anderhalf uur druk mee te zijn los van het normale buffet voor 50 personen.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:57 schreef Blues het volgende:
[..]
Dat is wel k*t maar het kan ook komen door angst door ervaringen in het verleden.
Eens.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:02 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Kan, maar als je dat weet van jezelf kun je dat ook gewoon van te voren aangeven. Dan hoef ik er niet anderhalf uur druk mee te zijn los van het normale buffet voor 50 personen.
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:02 schreef Blues het volgende:
10 uur geslapen!
Virus![]()
![]()
![]()
Ik heb er vertrouwen in dat we vanaaf kunnen koken voor broer/schzus g en later met hen het bos in kunnen.
Het is een echt grote Europese klassieker.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:56 schreef Blues het volgende:
[..]
De bieb heeft 'm, is het een aanradert?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ken ik de hele radiozender nietde d.j. namen klinken bekend.
Helpen met tillen morgen: die zit in Parijs, die in Noordwijk, op bezoek bij vader in
Deventer, herstellende van griep.
Beide studenten op de rij hebben hun zondag baan.![]()
Logisch allemaal.
Edit: ja, hulp gevonden.![]()
Schilderze!quote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:16 schreef Candaasje het volgende:
Ik heb natuurlijk geen voedselintoleranties, maar ik heb wel de ervaring dat in veel gevallen je er echt als klant met je neus bovenop moet blijven zitten wil het niet toch ergens onbedoeld fout gaan. Nu wordt ik er gelukkig niet snel ziek van, maar ik begrijp wel dat als je echt een intolerantie/ allergie hebt, je sneller terughoudend bent.
Dus dat iemand met een gluten allergie voor de zekerheid al het brood afzweert, dat kan ik me wel voorstellen. Wel jammer voor degene die het wel echt met aandacht en kennis aanpast natuurlijk.
Mogguh trouwens! Ik ga weer eens schilderen.
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:35 schreef AnneX het volgende:
En voor de mensen, die graag meezingen en galmen:Ik hoorde JOE voor het eerst in de taxi naar schiphol vorig jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ken ik de hele radiozender nietde d.j. namen klinken bekend.
Helpen met tillen morgen: die zit in Parijs, die in Noordwijk, op bezoek bij vader in
Deventer, herstellende van griep.
Beide studenten op de rij hebben hun zondag baan.![]()
Logisch allemaal.
Edit: ja, hulp gevonden.
Gelukkig hulp gevonden![]()
Of omdat diegene dat uit één en dezelfde keuken ziet komen.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:57 schreef Blues het volgende:
[..]
Dat is wel k*t maar het kan ook komen door angst door ervaringen in het verleden.
Kennis heeft glutenintolerantie. Moet iedereen rekening mee houden en da’s prima. Totdat het stokbrood bij de bbq lekkerder is dan het speciaal gekochte glutenvrije broodquote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:59 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Maar goed, ik had wekelijks mensen in de bakkerij die vroegen naar glutenvrij brood. Liefst spelt.![]()
Dat zijn geen mensen met een allergie, want die kwamen bij mij überhaupt niet binnen, aangezien de lucht één en al gluut was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |