SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
![]()
* Moeraskat moet uit bed, ontbijten en koffiezetten gvd.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Topact.Don't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
Thanxquote:Op zaterdag 22 februari 2025 09:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hopen dat je dan idd beter slaaptDon't follow me. I am lost too
.
Dat is gekke koffieWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
.
Oeh. Brood bakken
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
OjaDon't follow me. I am lost too
.
Eerst 🥚 🥚 dan 🚿Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Altijd lekkerquote:
.
Ik douche nooit in de ochtend.Don't follow me. I am lost too
.
Altijd in de avond.Don't follow me. I am lost too
.
Eitjes met broodWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik douche zelden in de ochtend. Hou er niet van. Lekker s’avonds of midden op de dag.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ieder zijn dingDon't follow me. I am lost too
.
Ik wil schoon m’n bed in
Toch..Don't follow me. I am lost too
.
De hele dag ruiken naar nachtzweet
Ik heb er één en ik ben er trots op
We willen allemaal weleens watquote:Op zaterdag 22 februari 2025 09:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar ik wil het weer van gisteren![]()
![]()
Wij willen weer.Don't follow me. I am lost too
.
Ik ga wat doen...Don't follow me. I am lost too
.
Dat is mooiquote:Op zaterdag 22 februari 2025 09:52 schreef maily het volgende:
[..]
Daar ga ik even over nadenken.
Ben wel tevreden eigenlijk.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Bescheidenquote:
.
O eindelijk een tevreden mensquote:Op zaterdag 22 februari 2025 09:52 schreef maily het volgende:
[..]
Daar ga ik even over nadenken.
Ben wel tevreden eigenlijk.![]()
![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Morguh ToTquote:
Klinkt in ieder geval niet slecht, gelukkig!quote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:14 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Nog steeds niet geweldig , maar gaat de goede kant op![]()
Met jou
Ja gaat ook wel hier.Had nog langer willen slapen, maar EXACT om 7.30 kwam er een enorm blij mannetje de zoldertrap af lopen en ging verschrikkelijk schattig zitten doen om me te laten opstaan.
(Hij weet dat hij niet voor 7.30 zijn bed uit mag.)
![]()
Awh miniquote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Klinkt in ieder geval niet slecht, gelukkig!
Ja gaat ook wel hier.Had nog langer willen slapen, maar EXACT om 7.30 kwam er een enorm blij mannetje de zoldertrap af lopen en ging verschrikkelijk schattig zitten doen om me te laten opstaan.
(Hij weet dat hij niet voor 7.30 zijn bed uit mag.)
![]()
![]()
Zat aan mijn voeten te trekken om me naar beneden te krijgen, maar ik was te zwaar, dus riep hij: "CAVIA'S, HELP MIJ!!!"quote:![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Zat aan mijn voeten te trekken om me naar beneden te krijgen, maar ik was te zwaar, dus riep hij: "CAVIA'S, HELP MIJ!!!"![]()
![]()
hahaha wat een schatje
![]()
Nou hele operatie.
Splinter zit er nogWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Moet de teen er maar afquote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:17 schreef Moeraskat het volgende:
Nou hele operatie.
Splinter zit er nog
Heb je al geweekt in warm water?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:17 schreef Moeraskat het volgende:
Nou hele operatie.
Splinter zit er nog![]()
Laat mini het maar doenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:21 schreef ToT het volgende:
Een incisie maken met scalpel nummer 5, splinter er uit halen en dan de boel weer dicht hechten?
Youtube tutorial ernaast en gaan![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:22 schreef maily het volgende:
[..]
Laat mini het maar doen
Youtube tutorial ernaast en gaan![]()
![]()
![]()
![]()
Kan jij dat even doen?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:21 schreef ToT het volgende:
Een incisie maken met scalpel nummer 5, splinter er uit halen en dan de boel weer dicht hechten?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Fijn ditquote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:22 schreef maily het volgende:
[..]
Laat mini het maar doen
Youtube tutorial ernaast en gaanWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Laaaat maaaaaarquote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:31 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben heel goed met incisies maken!Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat is lang geledenquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja ook leuk om jou hier te zien![]()
Ja, alleen een splinter onder m’n teennagel. En hij wil er niet uit.
Hoe krijg je dat nu voor elkaar?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:39 schreef Moeraskat het volgende:
Ja, alleen een splinter onder m’n teennagel. En hij wil er niet uit.![]()
Al met een pincet, soda? of zo geprobeerd eruit te krijgen?Smile, it's free therapy.![]()
Ja ik werd ermee wakker. Maar ik weet niet wat er met m’n lijf is. Gisteren had ik ineens allemaal sneetjes in m’n duim. Alsof ik op een eisnijder heb geduwd.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat nu voor elkaar?![]()
Al met een pincet, soda? of zo geprobeerd eruit te krijgen?
Ook m’n gezicht begint te vervellen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Tot ik een ander mens ben?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
huh ben je vannacht gaan slaapwandelen of zo.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja ik werd ermee wakker. Maar ik weet niet wat er met m’n lijf is. Gisteren had ik ineens allemaal sneetjes in m’n duim. Alsof ik op een eisnijder heb geduwd.
Ook m’n gezicht begint te vervellen.
Raar!Smile, it's free therapy.![]()
![]()
.
Een vogel die blij is een kat te zien, nu heb ik alles meegemaakt!quote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Klopt!![]()
leuk je hier te zien!!
En heej!![]()
![]()
Verdorie elektrische muizenval zou vandaag geleverd worden, is het pakket nog niet eens ontvangen zie ik nu bij DHL
Smile, it's free therapy.![]()
Hallo ToTtieeee!!!quote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Een vogel die blij is een kat te zien, nu heb ik alles meegemaakt!
En heej!![]()
Ik hou dan ook van katten![]()
En moeraskat is lief
Nee niet eens. Denk ik.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
huh ben je vannacht gaan slaapwandelen of zo.
Raar!![]()
Maar die sneeetjes zijn echt zo gek. Kwam er ineens achter.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Waarom zou je dat doen..Don't follow me. I am lost too
.
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hallo ToTtieeee!!!![]()
Ik hou dan ook van katten![]()
En moeraskat is lief
zo lief! Dank je
Ik vind jou ook lief .
De pest is dat ik geen teiltjes meer heb. Dus m’n voet past nergens in.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Is ook raar dat je niks gemerkt hebt.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee niet eens. Denk ik.![]()
Maar die sneeetjes zijn echt zo gek. Kwam er ineens achter.Smile, it's free therapy.![]()
Ik kon in de winkel ook geen vierkante meer vinden. Alleen ronde. En daar pas je al niet met 2 voeten in. Echt stom.
Had op 123 schoon gekeken. Ook alleen ronde.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
LolDon't follow me. I am lost too
.
Grote pan kan ookquote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
De pest is dat ik geen teiltjes meer heb. Dus m’n voet past nergens in.![]()
Of een plastic grote voorraadbakSmile, it's free therapy.![]()
Al naar de dokter geweest?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja ik werd ermee wakker. Maar ik weet niet wat er met m’n lijf is. Gisteren had ik ineens allemaal sneetjes in m’n duim. Alsof ik op een eisnijder heb geduwd.
Ook m’n gezicht begint te vervellen.
Kunt ook 5e ziekte etc hebben..Trust nobody![]()
Jaquote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Is ook raar dat je niks gemerkt hebt.![]()
En ik heb niks geks gedaan. Want lig al de hele week ziek op de bank.
Heb je weekend?
Oh gelukkigquote:
Een kunstgebittenbakje anders?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
![]()
Oh gelukkigquote:
oh echt. Geen moment aan gedacht.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:47 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Al naar de dokter geweest?
Kunt ook 5e ziekte etc hebben..Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik heb kleine voeten, maar zo kleinquote:nee. Haha
![]()
.
Ohh dat is vaag.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja![]()
En ik heb niks geks gedaan. Want lig al de hele week ziek op de bank.
Heb je weekend?
Jaa lekker weekendvoor niks vroeg opgestaan.. vriendin van me zou mn nagels bijwerken (biapt) maar is ziek
quote:Don't follow me. I am lost too
.
Plplastic zak. Emmer.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Aw jammer. Rot dat ze ziek is.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ohh dat is vaag.
Jaa lekker weekendvoor niks vroeg opgestaan.. vriendin van me zou mn nagels bijwerken (biapt) maar is ziek
Moet je het nu zelf doen, of gaat dat niet?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja zoiets idd. Maar praktisch is anders.quote:
Om nou met m’n voet in de emmer van de mop te gaan zitten, geen fijn idee. Haha.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
![]()
.
Ik ben geen dokterquote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh gelukkig
[..]
oh echt. Geen moment aan gedacht.
Maar zou ff bellen..Trust nobody![]()
Dan heb ik geen tips meer.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja zoiets idd. Maar praktisch is anders.
Om nou met m’n voet in de emmer van de mop te gaan zitten, geen fijn idee. Haha.![]()
![]()
Tuurlijkquote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:52 schreef ToT het volgende:
Het koude schrale weer heeft ook wel invloed op de huid, hoeft geen enge ziekte te zijn.![]()
![]()
Oostenwindquote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:52 schreef ToT het volgende:
Het koude schrale weer heeft ook wel invloed op de huid, hoeft geen enge ziekte te zijn.
.
Zeker kan ookquote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:52 schreef ToT het volgende:
Het koude schrale weer heeft ook wel invloed op de huid, hoeft geen enge ziekte te zijn.
Maar aangezien ze al n tijdje ziek is zou ze best ff xe dokter kunnen bellen v adviesTrust nobody![]()
Mijn tere huidje gaat helemaal kapot.Don't follow me. I am lost too
.
Alles naar de klote![]()
HieeeehaaaaDon't follow me. I am lost too
.
Da's waar.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:53 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zeker kan ook
Maar aangezien ze al n tijdje ziek is zou ze best ff xe dokter kunnen bellen v advies![]()
![]()
Hoe is het met jou?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:53 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zeker kan ook
Maar aangezien ze al n tijdje ziek is zou ze best ff xe dokter kunnen bellen v advies![]()
Kernbom op de Putin.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Hopelijk komt er niks mee aanwaaien.
[ afbeelding ]Don't follow me. I am lost too
.
Happyquote:
.
Nee dat gaat niet ik heb die spullen niet.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Aw jammer. Rot dat ze ziek is.
Moet je het nu zelf doen, of gaat dat niet?
Die vriendin van me is een cursus ervoor aan het doen..(manicure en dat nagelspul) ik ben haar proefkonijn.![]()
We hebben het verschoven.Smile, it's free therapy.![]()
Ik ben eindelijk wakker...Don't follow me. I am lost too
.
Duurde ff, maar ik ben er.Don't follow me. I am lost too
.
Maandag even doen dan.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:51 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik ben geen dokter
Maar zou ff bellen..Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Alive and kicking..Don't follow me. I am lost too
.
Ah. Vandaar! Nou dan hoop ik dat ze t.z.t. beter isquote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nee dat gaat niet ik heb die spullen niet.
Die vriendin van me is een cursus ervoor aan het doen..(manicure en dat nagelspul) ik ben haar proefkonijn.![]()
We hebben het verschoven.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Simple MindsDon't follow me. I am lost too
.
Kill BillDon't follow me. I am lost too
.
Dat het mag smakenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
oh spuit 11 opmerking van me
Ik ga ff een koffie maken
.
Kan ook stress zijn. Maar bellen kan geen kwaad.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:52 schreef ToT het volgende:
Maak me ook geen zorgen. Maar die sneetjes zijn gewoon gek.
Normaal heb ik een kei goede huid. Nooit droog of zo.
Goed drinken
Nee hoor. Ik was afgeleidquote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
oh spuit 11 opmerking van me
Ik ga ff een koffie maken
![]()
![]()
.
NiceDon't follow me. I am lost too
.
Regen hier...Don't follow me. I am lost too
.
Mooie beelden wel. In the jungle book.
Hee Dimitri..quote:Don't follow me. I am lost too
.
HAK HAK HAKKUHHHDon't follow me. I am lost too
.
![]()
Het is een regenachtige dag.
+gquote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:01 schreef Moeraskat het volgende:
[ afbeelding ] Het is een regenachtige dag.![]()
![]()
AHoiquote:
.
Je bent te laat.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
In april aan de beurt in het ziekenhuis
Oh wat gaat er gebeuren?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:03 schreef Moeraskat het volgende:
In april aan de beurt in het ziekenhuisTrust nobody![]()
Kan de beste overkomen.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Fertiliteit. Ander ziekenhuis, ze konden ons niet meer helpen daar.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
![]()
HahahaDon't follow me. I am lost too
.
Yeah, you bleed just to know you're alivesinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
quote:quote:quote:quote:
'poen', die bijnaam heb ik nou nooit eerder gehad
:')![]()
Is dat sarcasmequote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
'poen', die bijnaam heb ik nou nooit eerder gehad
Is ook gewoon waar.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
![]()
Zo boodschappen doen.Don't follow me. I am lost too
.
Oef, hopen dat het gaat lukken daar dan!quote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Fertiliteit. Ander ziekenhuis, ze konden ons niet meer helpen daar.![]()
![]()
![]()
Oh wat fijn dat je terecht kanquote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Fertiliteit. Ander ziekenhuis, ze konden ons niet meer helpen daar.
Trust nobody![]()
Hoop dat ze jullie daar beter kunnen helpen.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Fertiliteit. Ander ziekenhuis, ze konden ons niet meer helpen daar.![]()
![]()
rot dat het nodig is.. erg vervelend traject.. (weet ik van vrienden)Smile, it's free therapy.![]()
![]()
Niet de melk vergetenDon't follow me. I am lost too
.
![]()
en denk om het brood.
.
Ja, hoop het ookquote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Oef, hopen dat het gaat lukken daar dan!![]()
ergens heb ik er wel vertrouwen in. Gezien het probleem denk ik dat dit beter is. Alleen jammer dat we eerst andere dingen moesten proberen waar ik al twijfels bij had. Alleen ik ben wel nerveus over dat eitjes oogsten.
Voor je het weet heb je ook zo'n mormel rondlopen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Pepsi niet vergeten.Don't follow me. I am lost too
.
Klinkt idd niet echt als een prettige procedure!quote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, hoop het ookergens heb ik er wel vertrouwen in. Gezien het probleem denk ik dat dit beter is. Alleen jammer dat we eerst andere dingen moesten proberen waar ik al twijfels bij had. Alleen ik ben wel nerveus over dat eitjes oogsten.
![]()
![]()
Ja dat is vaak een ding he.. eerst A doen voor ze B willen doen..quote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, hoop het ookergens heb ik er wel vertrouwen in. Gezien het probleem denk ik dat dit beter is. Alleen jammer dat we eerst andere dingen moesten proberen waar ik al twijfels bij had. Alleen ik ben wel nerveus over dat eitjes oogsten.
Normaal doen ze dat met een roesje
Jawel lange wachtlijst. Maar okéquote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:05 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oh wat fijn dat je terecht kaner staat nu een datum. Dus dat is fijn. Zal wel een gesprek zijn… maar hoop dat ze daarna gas geven.
![]()
Eitjes niet vergeten.
Check!Don't follow me. I am lost too
.
![]()
Tanken niet vergeten
.
Stop hiermee!quote:Don't follow me. I am lost too
.
Hey Birdiequote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ohh dat is vaag.
Ergens logisch. Want het is duurder en een aanslag op je lijf. Maar gelukkig hebben ze iui niet vaker gedaan dan nodig. We konden 10 keer maar na 3/4 keer toch het gesprek gevoerd dat het geen zin had. Maar al met al zijn we toch al meer dan 2 jaar in het ziekenhuis bezig. En ik word ook ouder, en Moeraskater ook.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja dat is vaak een ding he.. eerst A doen voor ze B willen doen..
Normaal doen ze dat met een roesjeWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oké, ik ga alquote:
.
Ik help je hopenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:08 schreef Moeraskat het volgende:
Ja
[..]
wel lange wachtlijst. Maar okéer staat nu een datum. Dus dat is fijn. Zal wel een gesprek zijn… maar hoop dat ze daarna gas geven.
Trust nobody![]()
Huh?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ergens logisch. Want het is duurder en een aanslag op je lijf. Maar gelukkig hebben ze iui niet vaker gedaan dan nodig. We konden 10 keer maar na 3/4 keer toch het gesprek gevoerd dat het geen zin had. Maar al met al zijn we toch al meer dan 2 jaar in het ziekenhuis bezig. En ik word ook ouder, en Moeraskat ook.Don't follow me. I am lost too
.
Hey Klaasjequote:
Tijd voor nieuwe koffie.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Vaag weer.
Vieze regen.Don't follow me. I am lost too
.
Heb je nog paracetamol ingenomen?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Good to GoDon't follow me. I am lost too
.
Ga zo weer nieuwe pakkenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heb je nog paracetamol ingenomen?
Vanaf nu elke dag
Slaapt stuk beterTrust nobody![]()
Go to GoodDon't follow me. I am lost too
.
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:06 schreef ToT het volgende:
Voor je het weet heb je ook zo'n mormel rondlopen!Zou leuk zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om de 4u twee innemenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:13 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ga zo weer nieuwe pakken
Vanaf nu elke dag
Slaapt stuk beterspiegeltje opbouwen.
Ja voor eeuwigquote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Om de 4u twee innemenspiegeltje opbouwen.
Trust nobody![]()
Ja, samen met kitten.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Kun je 'm ook leuke kleertjes aan doen!
[ afbeelding ]Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nouuuuuuuquote:
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:06 schreef ToT het volgende:
Voor je het weet heb je ook zo'n mormel rondlopen!Leuk, hij is groot geworden hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gelukkig zijn ze overstag gegaan en niet aangedrongen op nog een iui.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ergens logisch. Want het is duurder en een aanslag op je lijf. Maar gelukkig hebben ze iui niet vaker gedaan dan nodig. We konden 10 keer maar na 3/4 keer toch het gesprek gevoerd dat het geen zin had. Maar al met al zijn we toch al meer dan 2 jaar in het ziekenhuis bezig. En ik word ook ouder, en Moeraskater ook.
Ja het is ook duurder.. komt meer bij kijken. Klopt en het vervelende wat ook stress kan geven de leeftijd.. tijd tikt door.
Heb je veel last van de hormoon spuiten? (als je geen antwoord wil geven ,dikke prima he! )Smile, it's free therapy.![]()
Sterkte, ik hoop meequote:
Goedemorgen Lovely love!quote:![]()
![]()
![]()
Het heeft hier al geregendzei ik gister dat het droog zou blijven
![]()
Hoe is het bij jou?Smile, it's free therapy.![]()
Goed, en met jou? Leuke vooruitzichten voor jou vandaagquote:
Alles goed daar?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb de spuiten nog niet gehad. Ja, voor die iui had ik wel 1 spuitje per keer. Ik heb er 1x best last van gehad. Maar de rest viel mee. Durf alleen mezelf niet te prikken.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Gelukkig zijn ze overstag gegaan en niet aangedrongen op nog een iui.
Ja het is ook duurder.. komt meer bij kijken. Klopt en het vervelende wat ook stress kan geven de leeftijd.. tijd tikt door.
Heb je veel last van de hormoon spuiten? (als je geen antwoord wil geven ,dikke prima he! )Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Kan zijn dat ze er wat moeilijk over doen.. maaar je kunt er een verpleegkundige voor thuis laten komen als je prikangst hebt.. Maar dit kan wel.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb de spuiten nog niet gehad. Ja, voor die iui had ik wel 1 spuitje per keer. Ik heb er 1x best last van gehad. Maar de rest viel mee. Durf alleen mezelf niet te prikken.
OF
het bij de huisarts/ assistent daar laten doen.. of kijken of je het uiteindelijk zelf durft dan.Smile, it's free therapy.![]()
Je bent net op tijd voor de koffieWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Goedemorgen Birdie birdquote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Goedemorgen Lovely love!![]()
![]()
![]()
Het heeft hier al geregendzei ik gister dat het droog zou blijven
![]()
Hoe is het bij jou?![]()
![]()
![]()
Hier is t nattig buiten.. bleh
Ik ben net weer thuis. Ik heb me net weer een mok ingeschonken, en als die op is ga ik weer op pad.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:19 schreef Moeraskat het volgende:
Je bent net op tijd voor de koffie
Het regent wel, dat is jammer.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Deze andere zwaait nog maar een keerquote:
Hier nog steeds droog gelukkigquote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ben net weer thuis. Ik heb me net weer een mok ingeschonken, en als die op is ga ik weer op pad.
Het regent wel, dat is jammer.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ah bij jou ook al. Het is nu weer droog hierquote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Goedemorgen Birdie bird![]()
![]()
![]()
Hier is t nattig buiten.. bleh
Dottekequote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Deze andere zwaait nog maar een keer
Ja we kunnen bijna de hele dag naar elkaar zwaaien
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nou, dan weet ik het wel.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:22 schreef Kissingbird het volgende:
Slok koffie pakken of geen slok koffie pakken
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hier wordt t niet droog denk ik,maar t regent niet hard ofzquote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ah bij jou ook al. Het is nu weer droog hier
Welterusten, tot laterquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ja tussen de bedrijven door kom ik af en toe ff een kijken nemen hier en dan zwaai ik gewoon terugquote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dotteke
Ja we kunnen bijna de hele dag naar elkaar zwaaien
Slik het maar door heb je meer aanquote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:22 schreef Kissingbird het volgende:
Slok koffie pakken of geen slok koffie pakken
Ja ik ben hier ook niet steeds, heb zat te doen.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja tussen de bedrijven door kom ik af en toe ff een kijken nemen hier en dan zwaai ik gewoon terugAutocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Slik het maar door heb je meer aanik sloek het door
![]()
Houd niet van koude koffie ookSmile, it's free therapy.![]()
Koude koffie![]()
Tenzij ijskoffieWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Vind ik ook smerig. Snap niet dat mensen koffie koud laten worden en dan nog drinkenquote:
![]()
Geen koude koffie serveren.
Nog nooit gedronken hier IJskoffiequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maak het weleens zelf. Ik vind het in de zomer erg lekker.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog nooit gedronken hier IJskoffieWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Goedemorgenquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Toch jammer dat wanneer je iets in de droger doet. Het niet droog geworden is.
Hoe maak je dat dan?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maak het weleens zelf. Ik vind het in de zomer erg lekker.
O wacht kijk wel \op googleWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Misschien moet je het er ook langer in laten zittenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe maak je dat dan?
O wacht kijk wel \op google
Heb de mijne al wel 15 jaar ongebruikt op zolder staan
Ik koop ijskoffie van de Starbucks, ah huismerk of jumbo. Daar doe ik dan vanille-ijs in. Of ijsblokjes.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe maak je dat dan?
O wacht kijk wel \op google
En je kunt er nog caramel of zo in doen. Je kunt er ook slagroom op doen als je wil.
Of ik doe amandelmelk met zwarte koffie en ijsblokjes. Beetje vanillesuiker.
Want ik wil niet altijd een kcal-bom.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ijskoffiebolkquote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Of gewoon die pakken met ijskoffie en dan ijsklontjes crushen.
Je kunt het op veel manieren maken eigenlijk.
Ik drink altijd Decaf en die hebben ze vast niet van starbuckt, weet trouwens helemaal niet of ze dat hier verkopenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik koop ijskoffie van de Starbucks, ah huismerk of jumbo. Daar doe ik dan vanille-ijs in. Of ijsblokjes.
En je kunt er nog caramel of zo in doen. Je kunt er ook slagroom op doen als je wil.
Of ik doe amandelmelk met zwarte koffie en ijsblokjes. Beetje vanillesuiker.
Want ik wil niet altijd een kcal-bom.
Dacht dat je dat met gewone koffie kon makenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:38 schreef Moeraskat het volgende:
Of gewoon die pakken met ijskoffie en dan ijsklontjes crushen.
Dan met je eigen decaf makenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik drink altijd Decaf en die hebben ze vast niet van starbuckt, weet trouwens helemaal niet of ze dat hier verkopen
Van wat ik zo lees geen ijskoffie voor mij. Is koffie met ijsblokjes en een smaakje
Ik neem nooit iets met ijsblokjes maakt alles zo waterigWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dat kan zeker. Maar wij hebben nespresso. En ik vind dat dan wat minder handig allemaal.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dacht dat je dat met gewone koffie kon maken
Dus dan zou ik dat eerder met filterkoffie doen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Daarom kan je er ook vanille-ijs in doen. En geen ijsblokjesquote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:41 schreef Dotteke het volgende:
Van wat ik zo lees geen ijskoffie voor mij. Is koffie met ijsblokjes en een smaakje
Ik neem nooit iets met ijsblokjes maakt alles zo waterig
Oeps, ik heb senseoquote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja dat kan zeker. Maar wij hebben nespresso. En ik vind dat dan wat minder handig allemaal.
Dus dan zou ik dat eerder met filterkoffie doen.
Ik zie er al vanaf, mij te veel gedoe allemaalquote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Daarom kan je er ook vanille-ijs in doen. En geen ijsblokjes
Ik drink wel gewone koffie
Lijkt me ook niet de beste optiequote:
Hahaquote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie er al vanaf, mij te veel gedoe allemaal
Ik drink wel gewone koffie
![]()
Ik gooi het gewoon in de bullet en dan is het zo gedaan. Maar het kost wel meer tijd dan een gewone koffie ja. Maar goed, ik maak sowieso vaak smoothies. Dus dan kan dit ook wel prima. Niet elke dag trouwens.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat is wel lekker. Heb ik ook een tijdlang gedaan. Dacht gezond bezig te zijn maar de dokter zei dat het dus helemaal niet zo gezond was ivm iets met de suikers als je fruit bewerktquote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Haha![]()
Ik gooi het gewoon in de bullet en dan is het zo gedaan. Maar het kost wel meer tijd dan een gewone koffie ja. Maar goed, ik maak sowieso vaak smoothies. Dus dan kan dit ook wel prima. Niet elke dag trouwens.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is ook nooit goed hèquote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is wel lekker. Heb ik ook een tijdlang gedaan. Dacht gezond bezig te zijn maar de dokter zei dat het dus helemaal niet zo gezond was ivm iets met de suikers als je fruit bewerkt
Bijna volDon't follow me. I am lost too
.
LapohuntDon't follow me. I am lost too
.
![]()
.
Nee, wat je ook doet en hoe je het ook went of keert, alles wat lekker is is verkeerdquote:
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: