SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
![]()
* Moeraskat moet uit bed, ontbijten en koffiezetten gvd.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Topact.Don't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
Thanxquote:Op zaterdag 22 februari 2025 09:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hopen dat je dan idd beter slaaptDon't follow me. I am lost too
.
Dat is gekke koffieWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
.
Oeh. Brood bakken
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
OjaDon't follow me. I am lost too
.
Eerst 🥚 🥚 dan 🚿Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Altijd lekkerquote:
.
Ik douche nooit in de ochtend.Don't follow me. I am lost too
.
Altijd in de avond.Don't follow me. I am lost too
.
Eitjes met broodWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik douche zelden in de ochtend. Hou er niet van. Lekker s’avonds of midden op de dag.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ieder zijn dingDon't follow me. I am lost too
.
Ik wil schoon m’n bed in
Toch..Don't follow me. I am lost too
.
De hele dag ruiken naar nachtzweet
Ik heb er één en ik ben er trots op
We willen allemaal weleens watquote:Op zaterdag 22 februari 2025 09:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar ik wil het weer van gisteren![]()
![]()
Wij willen weer.Don't follow me. I am lost too
.
Ik ga wat doen...Don't follow me. I am lost too
.
Dat is mooiquote:Op zaterdag 22 februari 2025 09:52 schreef maily het volgende:
[..]
Daar ga ik even over nadenken.
Ben wel tevreden eigenlijk.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Bescheidenquote:
.
O eindelijk een tevreden mensquote:Op zaterdag 22 februari 2025 09:52 schreef maily het volgende:
[..]
Daar ga ik even over nadenken.
Ben wel tevreden eigenlijk.![]()
![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Morguh ToTquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Klinkt in ieder geval niet slecht, gelukkig!quote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:14 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Nog steeds niet geweldig , maar gaat de goede kant op![]()
Met jou
Ja gaat ook wel hier.Had nog langer willen slapen, maar EXACT om 7.30 kwam er een enorm blij mannetje de zoldertrap af lopen en ging verschrikkelijk schattig zitten doen om me te laten opstaan.
(Hij weet dat hij niet voor 7.30 zijn bed uit mag.)
![]()
Awh miniquote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Klinkt in ieder geval niet slecht, gelukkig!
Ja gaat ook wel hier.Had nog langer willen slapen, maar EXACT om 7.30 kwam er een enorm blij mannetje de zoldertrap af lopen en ging verschrikkelijk schattig zitten doen om me te laten opstaan.
(Hij weet dat hij niet voor 7.30 zijn bed uit mag.)
![]()
![]()
Zat aan mijn voeten te trekken om me naar beneden te krijgen, maar ik was te zwaar, dus riep hij: "CAVIA'S, HELP MIJ!!!"quote:![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Zat aan mijn voeten te trekken om me naar beneden te krijgen, maar ik was te zwaar, dus riep hij: "CAVIA'S, HELP MIJ!!!"![]()
![]()
hahaha wat een schatje
![]()
Nou hele operatie.
Splinter zit er nogWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Moet de teen er maar afquote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:17 schreef Moeraskat het volgende:
Nou hele operatie.
Splinter zit er nog
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Heb je al geweekt in warm water?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:17 schreef Moeraskat het volgende:
Nou hele operatie.
Splinter zit er nog![]()
Laat mini het maar doenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:21 schreef ToT het volgende:
Een incisie maken met scalpel nummer 5, splinter er uit halen en dan de boel weer dicht hechten?
Youtube tutorial ernaast en gaan![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:22 schreef maily het volgende:
[..]
Laat mini het maar doen
Youtube tutorial ernaast en gaan![]()
![]()
![]()
![]()
Kan jij dat even doen?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:21 schreef ToT het volgende:
Een incisie maken met scalpel nummer 5, splinter er uit halen en dan de boel weer dicht hechten?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Fijn ditquote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:22 schreef maily het volgende:
[..]
Laat mini het maar doen
Youtube tutorial ernaast en gaanWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Laaaat maaaaaarquote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:31 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben heel goed met incisies maken!Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat is lang geledenquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja ook leuk om jou hier te zien![]()
Ja, alleen een splinter onder m’n teennagel. En hij wil er niet uit.
Hoe krijg je dat nu voor elkaar?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:39 schreef Moeraskat het volgende:
Ja, alleen een splinter onder m’n teennagel. En hij wil er niet uit.![]()
Al met een pincet, soda? of zo geprobeerd eruit te krijgen?Smile, it's free therapy.![]()
Ja ik werd ermee wakker. Maar ik weet niet wat er met m’n lijf is. Gisteren had ik ineens allemaal sneetjes in m’n duim. Alsof ik op een eisnijder heb geduwd.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat nu voor elkaar?![]()
Al met een pincet, soda? of zo geprobeerd eruit te krijgen?
Ook m’n gezicht begint te vervellen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Tot ik een ander mens ben?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
huh ben je vannacht gaan slaapwandelen of zo.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja ik werd ermee wakker. Maar ik weet niet wat er met m’n lijf is. Gisteren had ik ineens allemaal sneetjes in m’n duim. Alsof ik op een eisnijder heb geduwd.
Ook m’n gezicht begint te vervellen.
Raar!Smile, it's free therapy.![]()
![]()
.
Een vogel die blij is een kat te zien, nu heb ik alles meegemaakt!quote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Klopt!![]()
leuk je hier te zien!!
En heej!![]()
![]()
Verdorie elektrische muizenval zou vandaag geleverd worden, is het pakket nog niet eens ontvangen zie ik nu bij DHL
Smile, it's free therapy.![]()
Hallo ToTtieeee!!!quote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Een vogel die blij is een kat te zien, nu heb ik alles meegemaakt!
En heej!![]()
Ik hou dan ook van katten![]()
En moeraskat is lief
Smile, it's free therapy.![]()
Nee niet eens. Denk ik.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
huh ben je vannacht gaan slaapwandelen of zo.
Raar!![]()
Maar die sneeetjes zijn echt zo gek. Kwam er ineens achter.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Waarom zou je dat doen..Don't follow me. I am lost too
.
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hallo ToTtieeee!!!![]()
Ik hou dan ook van katten![]()
En moeraskat is lief
zo lief! Dank je
Ik vind jou ook lief .
De pest is dat ik geen teiltjes meer heb. Dus m’n voet past nergens in.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Is ook raar dat je niks gemerkt hebt.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee niet eens. Denk ik.![]()
Maar die sneeetjes zijn echt zo gek. Kwam er ineens achter.Smile, it's free therapy.![]()
Ik kon in de winkel ook geen vierkante meer vinden. Alleen ronde. En daar pas je al niet met 2 voeten in. Echt stom.
Had op 123 schoon gekeken. Ook alleen ronde.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
LolDon't follow me. I am lost too
.
Grote pan kan ookquote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
De pest is dat ik geen teiltjes meer heb. Dus m’n voet past nergens in.![]()
Of een plastic grote voorraadbakSmile, it's free therapy.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: