SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Oh? Kom je terug?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 09:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
eind 2026 ben ik weer een hagenees haags
Ben in Den Haag geborenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 09:43 schreef mschol het volgende:
[..]
dan ben je nog steeds geen echte hagenees
Ja, vooral dat met beetje cardio ertussen. Voor de afwisseling. En daarom ook op de fiets erheen, zodat ik dat stukje cardio al gedaan heb.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 09:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah hmm oke dan moet je maar binnen blijven smurfen![]()
Wat doe je in de sportschool? Krachttraining?
Wat leuk!quote:Op zaterdag 22 februari 2025 09:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb een studio gekocht die eind 2026 wordt opgeleverd
zou iemand dat hier ook vandaar hebben geïmporteerd?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 09:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee we hebben slecht weer vanuit china
altijd maar weer die buitenlanders die vastgoed moeten bezetten in nederlandquote:Op zaterdag 22 februari 2025 09:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb ik een plek om te slapen als ik op bezoek kom. plek voor mijn spullen en blijf ik in NL ingeschreven staanquote:
Word je pied à terre toch met Thailand als vaste woonplaats? Desalniettemin Haagse enclave FTW! 💚💛quote:Op zaterdag 22 februari 2025 09:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Rijke tata.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 09:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb ik een plek om te slapen als ik op bezoek kom. plek voor mijn spullen en blijf ik in NL ingeschreven staan
Yesquote:Op zaterdag 22 februari 2025 09:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Word je pied à terre toch met Thailand als vaste woonplaats? Desalniettemin Haagse enclave FTW! 💚💛
Gewoon avada kadavra'en!quote:Op zaterdag 22 februari 2025 09:46 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips Kat zit weer in de conifeer.
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 09:46 schreef Ama het volgende:
Kun je meestal niets aan doen, of je moet je moeder keihard de juiste richting intrappen in de baarmoeder.quote:
Ja gisteren had ik wel even een lichtelijk paniekmomentje maar nu denk ik echt ja fuck it.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 09:48 schreef mschol het volgende:
[..]
ze kan er in, ze weet ook hoe ze er uit kan, dus inderdaad, bekijk het maar
Beetje hetzelfde als je schoonmoeder op dr buik begraven als ze doodgaat? Mocht ze dan toch wakker worden graaft ze in ieder geval de goede kant op.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 09:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je meestal niets aan doen, of je moet je moeder keihard de juiste richting intrappen in de baarmoeder.
Dom achter alles aanrennen wat vliegt of beweegt.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 09:49 schreef mschol het volgende:
wat doet ze in die conifeer? praten met vogels?
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 09:49 schreef Haags het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als je schoonmoeder op dr buik begraven als ze doodgaat? Mocht ze dan toch wakker worden graaft ze in ieder geval de goede kant op.
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 09:49 schreef Haags het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als je schoonmoeder op dr buik begraven als ze doodgaat? Mocht ze dan toch wakker worden graaft ze in ieder geval de goede kant op.
Komen ze ook nog wat doen of gaan ze gewoon 2 uur lang ongemakkelijk voor de deur staan?quote:
ik was ook een couveuse babyquote:Op zaterdag 22 februari 2025 09:51 schreef UitStraling het volgende:
Alle pasgeboren baby's proberen altijd naar 's-Hertogenbosch te kruipen zodra de navelstreng doorgeknipt is, daarom sluiten ze sommige baby's in couveuses op.
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 09:46 schreef Ama het volgende:
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat als ze even de boom in gaat ze even geen last heeft van dat mens en zodra ze het zat is er beneden eten klaar staat
aah dat verklaart wel het een en ander🤔quote:Op zaterdag 22 februari 2025 09:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ook, best wel lang in gelegen volgens mij, ik floepte er 6 weken te vroeg uit.
Ik was 3 weken te laat, had niet zo'n zin in de boze buitenwereldquote:Op zaterdag 22 februari 2025 09:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ook, best wel lang in gelegen volgens mij, ik floepte er 6 weken te vroeg uit.
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 09:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
aah dat verklaart wel het een en ander🤔
Ik denk dat ik de ingang vanuit de binnenkant gevonden had en dacht "zoooo dit vind ik wel erg fascinerend"quote:Op zaterdag 22 februari 2025 09:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik was 3 weken te laat, had niet zo'n zin in de boze buitenwereld
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 09:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de ingang vanuit de binnenkant gevonden had en dacht "zoooo dit vind ik wel erg fascinerend"
Nog even en we betalen 19.99 voor 3 dozen dolce gusto.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:00 schreef LTVDK het volgende:
Na de chocolade wordt ook de koffie dus 3x zo duur![]()
[ afbeelding ]
koffie en chocolade hebben last van verandering in het klimaat.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:00 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Zo danquote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:00 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is al zes maanden bezig, lege schappen in de supermarkten qua verse koffieboontjes.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:00 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Bij de eerstvolgende aanbieding maar flink inslaan danquote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:01 schreef Haags het volgende:
[..]
Nog even en we betalen 19.99 voor 3 dozen dolce gusto.
het wordt goedkoper om s'ochtends een lijntje te nemen om ff wakker te kunnen wordenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:00 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Koffie is een verslavende drug.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:00 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
* alle neefjes van Takkie danken u.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:04 schreef Karzai het volgende:
[..]
het wordt goedkoper om s'ochtends een lijntje te nemen om ff wakker te kunnen worden
Dolce Gusto nooit op eigenlijk, is dat wat ivm Nespresso etc?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij de eerstvolgende aanbieding maar flink inslaan dan
of de dollar drie keer zo goedkoop met die clown aan het stuur daarquote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:00 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zeg doenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:07 schreef UitStraling het volgende:
Misschien moet de Nederlandse regering gewoon de drugshandel overnemen en verkopen aan zijn burgers, flikker je de drugsverslaafden uit de zorg en de rest is multimiljonair, Syria style.
als het goed is komen ze deze afleveren:quote:Op zaterdag 22 februari 2025 09:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Komen ze ook nog wat doen of gaan ze gewoon 2 uur lang ongemakkelijk voor de deur staan?
Ik vind het lekker en makkelijkquote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dolce Gusto nooit op eigenlijk, is dat wat ivm Nespresso etc?
Nou weet niet of je de koers hebt gezien sinds die bezig is, maar die is niet zo heel gunstigquote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
of de dollar drie keer zo goedkoop met die clown aan het stuur daar
M'n eerste levensbehoefte wat doe jequote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:00 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:14 schreef mschol het volgende:
[..]
als het goed is komen ze deze afleveren:
[ afbeelding ]
Netjes hoorquote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:17 schreef mschol het volgende:
[..]
en met 50 eurootjes korting tov lego prijs
goed dat ik beide niet nodig hebquote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:00 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
ja de euro gaat nog slechter iddquote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou weet niet of je de koers hebt gezien sinds die bezig is, maar die is niet zo heel gunstig
wel achter het net gevist met een andere set..quote:
Ga je het ook in elkaar zetten of laat je de doos dicht?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:20 schreef mschol het volgende:
[..]
wel achter het net gevist met een andere set..
oorspronkelijk 2 sets besteld, die order werd geannuleerd, daarna snel een nieuwe order geplaatst maar toen was 1 van de 2 niet te bestellen online
ik koop om te bouwen..quote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ga je het ook in elkaar zetten of laat je de doos dicht?
Die clown gaat vrede brengen, want die is al 40 jaar de beste onderhandelaar ter wereld, even door het geblaf heen proberen te kijken.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
wat ga je eten vanavond?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die clown gaat vrede brengen, want die is al 40 jaar de beste onderhandelaar ter wereld, even door het geblaf heen proberen te kijken.
- Europa gaat zich bewapenen en misschien een keer volwassen worden.
- Wapenstilstand Oekraïne-Rusland (Krim zit legaal bij Rusland, het Donetsbekken was voor 85 procent etnisch Russisch)
- Rusland, Europa en de VS staan sterk tegenover China. (de Witjes tegen de Geeltjes)
- De NAVO gaat zijn eerste twee letters weer respecteren en probeert zijn piemel niet in Rusland te steken.
- Gratis hulp van de belastingbetalers in de Westerse wereld komt niet meer in criminele Oekraïense handen.
- Het bloedvergieten stopt.
- HAMAS gaat compleet plat nadat de gijzelaars en (baby)lijken terug zijn, inwoners terug naar Arabische landen.
- En we leefden nog lang en gelukkig, we zullen wel de werkelozen en de part timers een schop onder de kont moeten geven om sterk te worden.
Dacht dat jij een Bidenfan was.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Denk dat Trump en Musk de verkiezingen in Duitsland nog even afwachten. Als AfD de grootste is zullen ze wel eisen dat die gaan regeren in Duitsland.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die clown gaat vrede brengen, want die is al 40 jaar de beste onderhandelaar ter wereld, even door het geblaf heen proberen te kijken.
- Europa gaat zich bewapenen en misschien een keer volwassen worden.
- Wapenstilstand Oekraïne-Rusland (Krim zit legaal bij Rusland, het Donetsbekken was voor 85 procent etnisch Russisch)
- Rusland, Europa en de VS staan sterk tegenover China. (de Witjes tegen de Geeltjes)
- De NAVO gaat zijn eerste twee letters weer respecteren en probeert zijn piemel niet in Rusland te steken.
- Gratis hulp van de belastingbetalers in de Westerse wereld komt niet meer in criminele Oekraïense handen.
- Het bloedvergieten stopt.
- HAMAS gaat compleet plat nadat de gijzelaars en (baby)lijken terug zijn, inwoners terug naar Arabische landen.
- En we leefden nog lang en gelukkig, we zullen wel de werkelozen en de part timers een schop onder de kont moeten geven om sterk te worden.
Ja, we weten ook niet wat hij erbij gaat eten.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Cruciale informatie die ontbreekt inderdaad.
Met wat er bij?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gebrande paprikasoep met wat drupjes Citrus, room en knapperige spekkies.
Zoals JD al stelde, dan hoor je niet meer bij ons en dan verbreken we de banden.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat Trump en Musk de verkiezingen in Duitsland nog even afwachten. Als AfD de grootste is zullen ze wel eisen dat die gaan regeren in Duitsland.
Sluit Duitsland zich dan aan bij Rusland? Dan woon ik op de grens van het conflict.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat Trump en Musk de verkiezingen in Duitsland nog even afwachten. Als AfD de grootste is zullen ze wel eisen dat die gaan regeren in Duitsland.
Wutquote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb ik al een week niet op denk ik
nou at het eerst vaak voor ontbijt maar ben overgestapt naar granola. Dus nu eet ik het savonds somsquote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wutwaar gaat het heen als de basiswaarden al niet meer kloppen
De oude DDR grens is de meest natuurlijke grens ter wereld op welk gebied dan ook.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Sluit Duitsland zich dan aan bij Rusland? Dan woon ik op de grens van het conflict.
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker smikkelen en smAkken.
Had je die illusie dan nog?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:37 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)rder-uitgebreid.html
Toch voor de zekerheid even deze nuttige tip:quote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:37 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)rder-uitgebreid.html
wat allemaal?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:41 schreef kwiwi het volgende:
Alle franse wijnen zijn alvast ingeslagen, nu ontbijten
Wijnverslaving?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:41 schreef kwiwi het volgende:
Alle franse wijnen zijn alvast ingeslagen, nu ontbijten
Goedkope nogquote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:46 schreef Dr_Flash het volgende:
zo maar even een potje koffie zetten.
Kachingquote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:46 schreef Dr_Flash het volgende:
zo maar even een potje koffie zetten.
Dat alle koffieautomaten verwijderd worden uit kantoren en vervangen door een biertapquote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:50 schreef UitStraling het volgende:
Dat koffie straks weer voor de elite en de allerbeste mensen gaat worden.
Koffie voor de directie.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat alle koffieautomaten verwijderd worden uit kantoren en vervangen door een biertap
ja je ontbijtquote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
24 verschillende flessen, om te proberen
Niets dat zo goed helpt als gropsdruk.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:57 schreef Nattekat het volgende:
Even hier aankondigen dat ik het komende uur naar de sportschool ga om mezelf gropsdruk op te leggen
oeeeh my favouritequote:
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niets dat zo goed helpt als gropsdruk.
Oeh kijk daar joh, een hele grop vissen.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:59 schreef bitterbal het volgende:
' ga je daar met een grop heen of alleen?'
Kijk nou komen we ergensquote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Koffie voor de directie.
Wijn (goedkope) voor de receptionistes en de tiepgeiten.
Bier voor de arbeiders.
Bananensap voor de schoonmakers.
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oeh kijk daar joh, een hele grop vissen.
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:01 schreef Karzai het volgende:
Zo laat ontbijt voor mijn doen
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niets dat zo goed helpt als gropsdruk.
Ja, licht wil het nog niet worden vandaag.quote:
Welke spoert?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:13 schreef Nattekat het volgende:
Geen gropsdruk, wel wegpesten om mij te laten spoerten
Je bent zelf een flikkerquote:
Groppen?quote:
quote:
quote:
Goedemorgen Karzaiquote:
Kun je geen groppen toevoegen in de meterkast anders?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hopelijk valt die niet uit straks als het donker is
Ja dat doe ik meestal in het weekendquote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goedemorgen Karzai
Lekker ontbeten zag ik
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kun je geen groppen toevoegen in de meterkast anders?
ik heb meestal geen trek in de ochtend als ik moet werkenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:23 schreef Karzai het volgende:
Ik ontbijt altijd wel ook op een doordeweekse dag, ga niet met een lege maag de deur uit
Nee stroom is een paar keer ook uitgevallen. Het regende net best hard dus misschien ergens een kabel beschadigtquote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:23 schreef Koen66 het volgende:
Heb jij alleen last van flikkerlichtjes @:bitterbal?
Heb het mij aangeleerd, maar meestal niet meer dan een cracker en een stukje fruit, dan eet ik meestal weer om een uur elf op het werkquote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:24 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb meestal geen trek in de ochtend als ik moet werken
Ik neem ook al is het half 6 wel ff de tijd voor ontbijt. Crackers, yoghurt met fruit of ik bak een ei oidquote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:24 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb meestal geen trek in de ochtend als ik moet werken
God bezig vochtig posjequote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:40 schreef Nattekat het volgende:
Ik wil even mededelen dat ik nu op weg ben naar de spoertschool, dus dat wegpesten heeft gewerkt.
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:40 schreef Nattekat het volgende:
Ik wil even mededelen dat ik nu op weg ben naar de spoertschool, dus dat wegpesten heeft gewerkt.
Billen of borst vandaag?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:40 schreef Nattekat het volgende:
Nicequote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:43 schreef bitterbal het volgende:
Mijn sterrenlamp werkt. zal straks fotos maken als het donker is
Gaarnequote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:43 schreef bitterbal het volgende:
Ik werd gisteren boos op een woonbegeleider.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:43 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik werd gisteren boos op een woonbegeleider.
Die denkt er over om zijn volgende reis naar Nepal te plannen. ik dus. Daar wonen Rode Panda's in het wild![]()
![]()
Zegt hij doodleuk. Ik ben benieuwd hoe die dieren er uitzien als ze de vacht scheren...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een monster bosquote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die denkt er over om zijn volgende reis naar Nepal te plannen. ik dus. Daar wonen Rode Panda's in het wild![]()
![]()
Zegt hij doodleuk. Ik ben benieuwd hoe die dieren er uitzien als ze de vacht scheren...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Denk als een frikandel op pootjesquote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb veel geschoren doornemen gezien toen ik op Naturalis zat, maar nog nooit een rode panda.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat stomquote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hersengymnastiek.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, even een uurtje lopen kauwen op iets in Excel maar ik ben eruit hoor
nou dat niet zo zeer. Ik moest gewoon iets opzoeken maar het was het steeds net niet.quote:
Hier ben ik blij mee.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:02 schreef gianni61 het volgende:
ok, na een stukje rennen voel ik me oprecht een stuk beter
nee supquote:
Sipquote:
zonder stroom geen Fok!quote:
Morgen ben je weer aan het klagen dat je een wrak bent.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:59 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb echt precies hetzelfde gedaan als woensdag, maar toch had ik woensdag meer het idee dat ik tot het uiterste ging dan nu.
Progressie genot.
Ik ga zo ook even buiten lopen als het weer droog wordt denk ik.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:02 schreef gianni61 het volgende:
ok, na een stukje rennen voel ik me oprecht een stuk beter
Ik had donderdag verdacht weinig spierpijn, dus dat zal nu niet heel erg anders zijn.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Morgen ben je weer aan het klagen dat je een wrak bent.
ik heb kippenpootjes uit de vriezer getrokken voor vanavondquote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:07 schreef Ama het volgende:
Bij de visboer wachten op kibbeling en visfriet.(Is dus niet voor mij alleen haha)
Alsof ze meelezen hier, volgende week bij de AH:quote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:01 schreef Haags het volgende:
[..]
Nog even en we betalen 19.99 voor 3 dozen dolce gusto.
Ik ben als een mietje met de auto gegaan net. Bleek niet nodig, valt reuze mee die regen.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:09 schreef LTVDK het volgende:
Het viel gelukkig mee met de regen tijdens het lopen, alleen eerste half uurtje nog een beetje miezer maar daarna zo goed als droog
Poh ook lekker. Zo jammer dat ik hier in de wijk niet een lekker gegrild kippetje kan kopen.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:11 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb kippenpootjes uit de vriezer getrokken voor vanavond
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:10 schreef Ama het volgende:
Ik moet een deurmat fiksen voor bij de achterdeur.
Hierbij bent u bevorderd tot Korporaal der 1e klasse bij de 43e Gemechaniseerde Brigade van de Koninklijke Landmacht.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had donderdag verdacht weinig spierpijn, dus dat zal nu niet heel erg anders zijn.
Ben gewoon sterk aan het worden
Ja ik liep ook een beetje voor niets met een paraplu rondquote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben als een mietje met de auto gegaan net. Bleek niet nodig, valt reuze mee die regen.
vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:07 schreef Ama het volgende:
Bij de visboer wachten op kibbeling en visfriet.(Is dus niet voor mij alleen haha)
PFAS koffie.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsof ze meelezen hier, volgende week bij de AH:
[ afbeelding ]
Ook nog even @:4EverBlackEyed taggen
ik heb hier volgens mij nu 2 slagers waar ik wat zou kunnen halenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Poh ook lekker. Zo jammer dat ik hier in de wijk niet een lekker gegrild kippetje kan kopen.
Haha die is ook wel nice. Maar zat meer aan binnen te denken zodat de poes daar eerst op moet lopen met haar vieze pootjes. Door de regen is mijn vloer zo vies nu.quote:
gewoon gaan schreeuwen als een karin en persoon wegduwenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:15 schreef bitterbal het volgende:
Vandaag een dag vol asociale mensen. Sta ik net te wachten voor de kassa. springt er iemand voor mij , dus ik zeg dat die onbeschoft is. Zegt die ja zo is gaat dat. Ik heb haast/.
Gewoon geen schaamte ook
Droeg die een gele ster?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:15 schreef bitterbal het volgende:
Vandaag een dag vol asociale mensen. Sta ik net te wachten voor de kassa. springt er iemand voor mij , dus ik zeg dat die onbeschoft is. Zegt die ja zo is gaat dat. Ik heb haast/.
Gewoon geen schaamte ook
DOE HET DAN VOOR ONS!!!!!!quote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:16 schreef bitterbal het volgende:
En ben uitgevraagd door iemand. die probeer ik te ontlopen. Kom ik hem net tegen
Is het de Groene Prins?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee hij is een beetje creepy us
Zonder PFAS doe je niet meer mee tegenwoordigquote:
Pleonasme ditquote:
ik had vast al PFAS voor het populair was..quote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zonder PFAS doe je niet meer mee tegenwoordig
nee het is de zwarte crimineel denk ikquote:
Zelfs het plastic uit driehoekszakjes thee krijg je nooit meer uit je hoofd.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zonder PFAS doe je niet meer mee tegenwoordig
Je had er een zwart regenpak bij moeten doen, dan was het gewoon stijlvol geweest.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik liep ook een beetje voor niets met een paraplu rond
Soort Badr?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee het is de zwarte crimineel denk ik
hij loopt altijd in driedelig pak en zijn nek zit vol met tattoo's. Hij is niet eens lelijk eigenlijk
Nee ik liep in terminator modus, dan kan dat nietquote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je had er een zwart regenpak bij moeten doen, dan was het gewoon stijlvol geweest.
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zijn nek zit vol met tattoo's.
balllie doet de allerfoutste typesquote:Hij is niet eens lelijk eigenlijk
dus je hebt niet ja gezegd?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:16 schreef bitterbal het volgende:
En ben uitgevraagd door iemand. die probeer ik te ontlopen. Kom ik hem net tegen
jij bent dan ook geen gangsterquote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:25 schreef bitterbal het volgende:
zelfs voor mij is hier rondlopen in een 3delig pak te heet
Ze komt uit Rotterdam Zuidquote:
In Casablanca lopen ze allemaal in een pak van de C&A.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:25 schreef bitterbal het volgende:
zelfs voor mij is hier rondlopen in een 3delig pak te heet
Gestoordquote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:26 schreef bitterbal het volgende:
de lamp![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
misschien koopt die het wel op sheinquote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In Casablanca lopen ze allemaal in een pak van de C&A.
Hij ligt al in bed zie ik?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:26 schreef bitterbal het volgende:
de lamp![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met zonnebril?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ik liep in terminator modus, dan kan dat niet
ja had ik geen zin inquote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom hebben we dan nog geen filmpje?
Serieus?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Wel typisch trouwens dat die groene spikkels bij beide foto's op exact dezelfde plek zitten. Horen die er niet bij dan?
jawel maar had geloof ik de kleur veranderd toen . Die spikkels blijven geloof ik groen. Dat moeten de sterren zijnquote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Wel typisch trouwens dat die groene spikkels bij beide foto's op exact dezelfde plek zitten. Horen die er niet bij dan?
ze zegt toch dat het beweegt? Nou die groene spikkels bewegen dus niet.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:34 schreef UitStraling het volgende:
Jouw lampen geven steeds op een andere plek in huis licht?
Altijd maar afwachten.
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:34 schreef UitStraling het volgende:
Jouw lampen geven steeds op een andere plek in huis licht?
Altijd maar afwachten.
Plankgas en wijkend voor niets of niemandquote:
Klopt, alleen dat 'melkstelsel' beweegtquote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ze zegt toch dat het beweegt? Nou die groene spikkels bewegen dus niet.
Het licht achterna rennen door het huis.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
elke keer met je boek verplaatsen naar waar het licht is
hey, dat kan ik aanzetten op mijn hue lampenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het licht achterna rennen door het huis.
Leukkkkkquote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:26 schreef bitterbal het volgende:
de lamp![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Morgenochtend sta je op met een ernstige visuele overprikkeling en kots je het dak van je huisje af.quote:
ga er niet mee slapenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Morgenochtend sta je op met een ernstige visuele overprikkeling en kots je het dak van je huisje af.
bouwlampquote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:39 schreef bitterbal het volgende:
moet voor in de woonkamer ook wat sfeerverlichting
Tot je een pijlwagen ramt.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Plankgas en wijkend voor niets of niemand
Wat dat betreft blijft je een Nubische met een aangeboren voorliefde voor spiegeltjes, kraaltjes en lichtjes.quote:
Gok dat dat lopend wel mee zal vallenquote:
ja kan er niets aan doenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat dat betreft blijft je een Nubische met een aangeboren voorliefde voor spiegeltjes, kraaltjes en lichtjes.
Misschien is het verstandig als je een helm opdoet tijdens het wandelen grmblquote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gok dat dat lopend wel mee zal vallen
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat dat betreft blijft je een Nubische met een aangeboren voorliefde voor spiegeltjes, kraaltjes en lichtjes.
Voor wie is dat precies verstandig?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Misschien is het verstandig als je een helm opdoet tijdens het wandelen grmbl
Hazmat pak.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
voor jouquote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor wie is dat precies verstandig?
Denk dat dat voor alle anderen nodig isquote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Word ik straks de hele tijd aangesproken om te vragen waar mijn begeleider isquote:
Wen je wel aan.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Word ik straks de hele tijd aangesproken om te vragen waar mijn begeleider is
ja die heb je misschien ook nodigquote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Word ik straks de hele tijd aangesproken om te vragen waar mijn begeleider is
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die heb je misschien ook nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |