SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Oh? Kom je terug?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 09:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
eind 2026 ben ik weer een hagenees haags
Ben in Den Haag geborenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 09:43 schreef mschol het volgende:
[..]
dan ben je nog steeds geen echte hagenees
Ja, vooral dat met beetje cardio ertussen. Voor de afwisseling. En daarom ook op de fiets erheen, zodat ik dat stukje cardio al gedaan heb.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 09:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah hmm oke dan moet je maar binnen blijven smurfen![]()
Wat doe je in de sportschool? Krachttraining?
Wat leuk!quote:Op zaterdag 22 februari 2025 09:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb een studio gekocht die eind 2026 wordt opgeleverd
zou iemand dat hier ook vandaar hebben geïmporteerd?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 09:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee we hebben slecht weer vanuit china
altijd maar weer die buitenlanders die vastgoed moeten bezetten in nederlandquote:Op zaterdag 22 februari 2025 09:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb ik een plek om te slapen als ik op bezoek kom. plek voor mijn spullen en blijf ik in NL ingeschreven staanquote:
Word je pied à terre toch met Thailand als vaste woonplaats? Desalniettemin Haagse enclave FTW! 💚💛quote:Op zaterdag 22 februari 2025 09:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Rijke tata.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 09:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb ik een plek om te slapen als ik op bezoek kom. plek voor mijn spullen en blijf ik in NL ingeschreven staan
Yesquote:Op zaterdag 22 februari 2025 09:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Word je pied à terre toch met Thailand als vaste woonplaats? Desalniettemin Haagse enclave FTW! 💚💛
Gewoon avada kadavra'en!quote:Op zaterdag 22 februari 2025 09:46 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips Kat zit weer in de conifeer.
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 09:46 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips Kat zit weer in de conifeer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |