SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Godverdomme wat koud.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:06 schreef Dven het volgende: [..] Ben een dag geleden naar een kutdorp gegaan omdat ik er vanuit ging dat het de koudste plek van het land zou gaan worden. Uiteindelijk -21,3°C geworden dus niet teleurgesteld
Record staat op -42°C, en toen sliep ik buiten in een zelfgegraven sneeuwkuil. Dat ga ik niet meer evenaren denk ik.
stinkt die naast je zo ergquote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moeten we bij jou zijn als er iemand flauw is gevallen?
In de heuvels van het Zweedse Jämtland. 2016/2017.quote:
Behoorlijk fris aan de bips.quote:
quote:
Hm, misschien maar weer soep makenquote:
quote:
Oke Opoequote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm, misschien maar weer soep maken
wat voor?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De zogenaamde 7 graden soep?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hmm, dan is die van mij al een jaar of 15 niet meer geldigquote:
Linzensoep met spinazie en kokosmelkquote:
Je moet jaarlijks een herhaing doen .quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Hmm, dan is die van mij al een jaar of 15 niet meer geldig
Kom vechtenquote:
Oehhiiiiee, maaltijdsoepquote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Linzensoep met spinazie en kokosmelk
Als ik met een hartstilstand op de grond lig zal ik eerst de persoon die het uberhaupt aandurft mij te reanimeren eerst om een gelig BHV-certificaat vragen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:13 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
na dat jaar reanimatie gewoon weigeren
Alles went.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:13 schreef Koen66 het volgende:
Ik zie dat in Oymyakon de lente ook aanbreekt, gaat naar de -30 overdag
Dan maak je een frisse soep?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oehhiiiiee, maaltijdsoepnu heb ik zin in soep maar ook iets fris maar ben ook ineens heel erg moe pufpuf
tarator wilde ik nog een keer makenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Dan maak je een frisse soep?
Zoiets als gaspacho. Of tarator.
Tarator is de beste uitvinding ooitquote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
tarator wilde ik nog een keer makenEn denk dat ik hier geen behoefte meer aan heb als de zon weg is
maar wie weet
@:moeraskat komkommersoep!
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oehhiiiiee, maaltijdsoepnu heb ik zin in soep maar ook iets fris maar ben ook ineens heel erg moe pufpuf
ziet er ook echt lekker uitquote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Tarator is de beste uitvinding ooit
De smaak is ook compleet anders wanneer je de komkommers in schijfjes of in blokjes snijdt. Magistraal gewoon.
Ben op locatiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Jeetje, ziek is ziek hoorquote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ziet er ook echt lekker uit
[..]
Ben op locatiewat niks hoeft te zeggen, een collega heeft vorige week een dutje gedaan in de auto
![]()
180 liter voor een douchebeurtquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het was een kleine 15 cent per 7 minuten las ik, en ik douche meestal 15 minuten. Is zo'n 180 liter water.
Jij doet het met 5 liter?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
180 liter voor een douchebeurtDat is insane.
Dat is Fok weerquote:
Mja, als je je dan uiteindelijk meer klote voelt door niet te gaan, dan snap ik het wel. En het was echt een hele hele belangrijke dag, dat wel echt. Herken dat wel bij mezelf dat ik het ook heeeel moeilijk vind om dan niet te gaan als het enigszins wel gaatquote:
Ik moet eerst een keer een andere barbecue kopen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Balkonseizoen geopend![]()
Gauw fuck ton BBQ vlees bestellen.
Komende maand niet nodig want jah.
Sta jij onder een druppelaar ofzo?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is Fok weer![]()
Nee 70 liter is gemiddeld voor een douchebeurt.
Nee ik werk bij een drinkwaterbedrijf waar al een paar jaar data gemonitord wordt over dat soort dingen.quote:
Oefquote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is Fok weer![]()
Nee 70 liter is gemiddeld voor een douchebeurt.
Ik dacht dat je het over een gemiddelde douchebeurt voor jezelf hadquote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik werk bij een drinkwaterbedrijf waar al een paar jaar data gemonitord wordt over dat soort dingen.
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:53 schreef Dven het volgende:
Toegegeven, ik douche gemakkelijk een half uur. Sfeerverlichting, beetje muziek luisteren, biertje erbij. Ik heb een vape die ik speciaal voor het douchen gekocht heb want sigaretten roken is best lastig in al dat nat.
Nee, eigenlijk weet ik dat minder goed dan het gemiddelde van half Nederlandquote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het over een gemiddelde douchebeurt voor jezelf had
Als nat breien zou bestaan had ik dat ook gedaan. Douchen is leven.quote:
Nu ben ik benieuwd naar de andere helft van Nederland.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk weet ik dat minder goed dan het gemiddelde van half Nederland
geen ideequote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Nu ben ik benieuwd naar de andere helft van Nederland.
Waar douchen mensen het meest?
Bestaan er treinen met een douche?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
geen ideehet bedrijf waar ik werk bedient maar de helft van Nederland. Nog niet eens eigenlijk.
hier op de markt kan je ook luxe dingetjes kopen inderdaad tegenwoordig die je niet in de supermarkt kan krijgen, tis ook een gevolg van de andere bevolkingsamenstelling die hier nu leeft. die hebben wat meer poen in de zakquote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:10 schreef Nizno het volgende:
Op je markt is je gulden een daalder waard gaat ook allang niet meer op.
Maar goed heb mn visje binnen en voor de rest van de dingen mn bankapp niet meer geopend
uhu, ja allemaal. Geen eentje meer te vindenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:24 schreef Karzai het volgende:
alle bruine cafes zijn vervangen door koffietentjes
coffeeshops brengen meer opquote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
uhu, ja allemaal. Geen eentje meer te vinden
het gaat hard achteruitquote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
uhu, ja allemaal. Geen eentje meer te vinden
Jawel, meeste nachttreinen hebben wel douches. Ook op de coupé in de duurste klasse.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Bestaan er treinen met een douche?
Zou direct boeken.
dat maak ik zelf wel uitquote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:28 schreef Nizno het volgende:
Oke begin maar even gewoon in 1 bericht meerdere zinnen te typen dan 1 zin per post. Dit wordt een beetje vervelend @:karzai
Ik ben net begonnen. Ik zeg het maar vastquote:
Serieus?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jawel, meeste nachttreinen hebben wel douches. Ook op de coupé in de duurste klasse.
inb4 hele verhalen van chatgptquote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:28 schreef Nizno het volgende:
Oke begin maar even gewoon in 1 bericht meerdere zinnen te typen dan 1 zin per post. Dit wordt een beetje vervelend @:karzai
hahaha das het andere uiterste inderdaadquote:
Vanuit Budapest gaan er in ieder geval ÖBB RailJets die dat hebben. Misschien vanuit Roemenië ook wel, dat weet ik niet.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Serieus?
Hier nog nooit gehad helaas. Ik ga eens zoeken
Zin inquote:
Niet dat ik in Roemenië zit maar in ieder geval goed om te wetenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vanuit Budapest gaan er in ieder geval ÖBB RailJets die dat hebben. Misschien vanuit Roemenië ook wel, dat weet ik niet.
okquote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:31 schreef Karzai het volgende:
dit is een slowchat geen boekenclub dus lees ook graag korte berichten
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
hahaha das het andere uiterste inderdaad
ik heb vanavond bietjes en radijs en ga dat denk ik eten met van die hippe granen en zalm en courgette, ofzoquote:
quote:
Nee nou ja, Ik ben niet zo thuis in de Bulgaarse treinerij. Heb ooit eens Varna - Beloslav gereden met @liesje1979 en dat was het wel.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet dat ik in Roemenië zit maar in ieder geval goed om te weten
iesjequote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee nou ja, Ik ben niet zo thuis in de Bulgaarse treinerij. Heb ooit eens Varna - Beloslav gereden met @:iesje1979 en dat was het wel.
iesje eerde otje open angs de ange inde aanquote:
Je bent liefquote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heb begrepen dat dat iemand anders is
Toch vind ik dit wel veel beter dan wat hij eerst had.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:35 schreef Nizno het volgende:
Ik zie op AD een bericht over maik de boer.
met zn witte snorretje en baardje lijkt hij op een cartoon maar ik kan niet plaatsen welke. Kan ook een reclamefiguur zijn
Kanquote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:35 schreef Nizno het volgende:
Ik zie op AD een bericht over maik de boer.
met zn witte snorretje en baardje lijkt hij op een cartoon maar ik kan niet plaatsen welke. Kan ook een reclamefiguur zijn
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
iesje eerde otje open angs de ange inde aan
yes krijg ik cadeautjes van Sinterklaasquote:
ik vind het ook niet misstaanquote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Toch vind ik dit wel veel beter dan wat hij eerst had.
wat is die tussenlip bij die snorquote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vind het ook niet misstaan
maar ben nu dus de hele tijd aan het bedenken welk figuurtje het is dat ik hem mee vergelijk
[ afbeelding ]
is dat een AI plaatje?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar ben nu dus de hele tijd aan het bedenken welk figuurtje het is dat ik hem mee vergelijk
[ afbeelding ]
ik zet plastic beach even opquote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
das zn linkdin profielfoto dus kan een filtertje op zittenquote:
de scheiding zit niet in het middenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
deze lijkt nog scheef te zitten ook
gat-ver-dammequote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
de scheiding zit niet in het midden
Klinkt goedquote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
ik heb vanavond bietjes en radijs en ga dat denk ik eten met van die hippe granen en zalm en courgette, ofzo
ik heb nu de neiging om allemaal foto's te zoeken van snorretjes (waarom tikte ik snottetjes?) die niet precies in het midden de scheiding hebbenquote:
en jijquote:
ja dat vind ik echt super onaantrekkelijkquote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb nu de neiging om allemaal foto's te zoeken van snorretjes (waarom tikte ik snottetjes?) die niet precies in het midden de scheiding hebben
zodat jij alle tijd hebt om steeds weer naar die snor te kijken van Maikquote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:45 schreef Crack_ het volgende:
HUH, volgens mij is iedereen hier weggegaan![]()
ik zit hier nog omdat ik wat wilde overleggen met een collega die echt super sneaky is weggegaanquote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
zodat jij alle tijd hebt om steeds weer naar die snor te kijken van Maik
ik ben er nogquote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:45 schreef Crack_ het volgende:
HUH, volgens mij is iedereen hier weggegaan![]()
hahahahahaha ow das wel heel erg ernstig... ik dacht dat je hier in het topic bedoelde. Maar als je collega's ineens bij je vandaan vluchten dan denk ik dat douchen best een optie isquote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik zit hier nog omdat ik wat wilde overleggen met een collega die echt super sneaky is weggegaan![]()
of laat ik het zo zeggen, haar jas is ineens weg!!
Douchen is altijd een optiequote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
hahahahahaha ow das wel heel erg ernstig... ik dacht dat je hier in het topic bedoelde. Maar als je collega's ineens bij je vandaan vluchten dan denk ik dat douchen best een optie is
Oje heb ik weer iets gemistquote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:47 schreef Karzai het volgende:
okay mensen ik ging er even met gestrekt been in vandaag, maar ik houd van iedereen verder en de lente is begonnen
Ik krijg hem nog steeds per postquote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:47 schreef mschol het volgende:
gemeentelijke belastingen 2025 staan online, "maar" 30 euro meer tov vorig jaar
ik wil nog een dutje doen eigenlijk maar wordt het denk ik te laat voorquote:
Nu nog, klein dutje, eten, kan primaquote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik wil nog een dutje doen eigenlijk maar wordt het denk ik te laat voor
ik kan op zn vroegst om half acht een dutje doenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nu nog, klein dutje, eten, kan prima
quote:
ik krijg em vast ook nog per post.. maar net even op de site van de gemeente bij belastingen gekeken en ingelogd, hij blijkt per vandaag online in te zien te zijnquote:
Lag hier in de bus vandaagquote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:56 schreef mschol het volgende:
[..]
ik krijg em vast ook nog per post.. maar net even op de site van de gemeente bij belastingen gekeken en ingelogd, hij blijkt per vandaag online in te zien te zijn
Oeh een KSC-boekenclub. Leden: @kwiwi en ik.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:31 schreef Karzai het volgende:
dit is een slowchat geen boekenclub dus lees ook graag korte berichten
Ja, dat wel. Maar het was best een kort nachtje.quote:
Ja. Nu heb ik een dipje. Straks om 22 uur ben ik weer klaar wakker.quote:
Oh dan zou ik zelf geen dutje meer doen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik kan op zn vroegst om half acht een dutje doen
Ik dip meestal uur of 20quote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja. Nu heb ik een dipje. Straks om 22 uur ben ik weer klaar wakker.
hier lag er niks in de bus nogquote:
welke gast?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:58 schreef Koen66 het volgende:
Is die gast met z'n lange posts ook pleite?
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:58 schreef Koen66 het volgende:
Is die gast met z'n lange posts ook pleite?
Ik wil ook meedoenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oeh een KSC-boekenclub. Leden: @:Kwiwi en ik.
preciesquote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja. Nu heb ik een dipje. Straks om 22 uur ben ik weer klaar wakker.
nee, vind ik ook best laat. Of je moet een feestje hebben ofzoquote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh dan zou ik zelf geen dutje meer doen.
Nomzquote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:03 schreef Nizno het volgende:
Speklapje in de koekepan... zuurkool in de oven... zin an!
Maar ja die is nu ook weg.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:04 schreef mschol het volgende:
[..]
ah, ik denk dat die na een opmerking van dimmy is weggegaan hier
binnennnnnnnnnnnnnnn, binnen in mn hart binnen in mn ziel van biinnneeeeeeeeeeeeeeeeeenquote:
ik ben benieuwd of hij morgen wordt bezorgd die legoquote:Teruggekomen uit de rit van de bezorger,
vrijdag 21 februari 2025 om 16:11 (UTC +01:00)
die zangkunsten van jou, daar zou je wat mee moeten doen!quote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
binnennnnnnnnnnnnnnn, binnen in mn hart binnen in mn ziel van biinnneeeeeeeeeeeeeeeeeen
je benttt binnnennnnnnnnn
oeehoeaaawahoeeehowaaahoeee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
die zangkunsten van jou, daar zou je wat mee moeten doen!wat zeg jeee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OehoeeewhwaaaahoeeehowaaaaaBaby darling doll face honey
Wees welkomquote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:06 schreef Dven het volgende:
Tijd om @:kwiwi te bezoeken
[ afbeelding ]
met slagroom?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:22 schreef kwiwi het volgende:
Was gezellie op de verjaardag van de buurvrouw. @:4everblackeyed en @:bitterbal ik heb chocolademousse gegeten in plaats van taart
Ik ook welquote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:15 schreef mschol het volgende:
@:ama
[..]
ik ben benieuwd of hij morgen wordt bezorgd die lego
Lekkerquote:
ow ja nee dan kan het nietquote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]dat had die heerlijke pure chocoladesmaak verpest.
Ja die vind je alleen hierquote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:30 schreef kwiwi het volgende:
Had vanmiddag bij de chinees kip met satesaus. Wat een teleurstelling als je de nederlandse versie in gedachten al zat te eten
Het was een super vloeibaar sausje en veel te pittigquote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die vind je alleen hierWas zeker zo'n slap sausje zonder pit of smaak er in?
Oh van dat dunne spul dat je beter pinda jus kunt noemenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het was een super vloeibaar sausje en veel te pittig
Ik wil niet zeggen dat dat het enige is dat ik gehaald hebquote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker![]()
Al haal ik bij de chinees liever kip kerrie
Heb je gelijk een hele rijsttafel gehaaldquote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik wil niet zeggen dat dat het enige is dat ik gehaald heb
Ja dat ja, het was inderdaad meer jusquote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh van dat dunne spul dat je beter pinda jus kunt noemen
Bij de ikea ja, moet m alleen nog in elkaar zettenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je gelijk een hele rijsttafel gehaald
Mwehquote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat ja, het was inderdaad meer jus
Ja bij de chinees krijg je altijd van die rijke volle vettige pindasausquote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Beetje scherpquote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja bij de chinees krijg je altijd van die rijke volle vettige pindasausOf van die grove Surinaamse pindasaus
Ik heb zo wel weer lekker pittige sajoer boontjesquote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beetje scherp
Nu wil ik ook weer.
Haal jij wel eens eten bij een van onze buurt toko's?quote:
Nee, zelden eigenlijk. Jij wel?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Haal jij wel eens eten bij een van onze buurt toko's?
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb zo wel weer lekker pittige sajoer boontjes
Zeker. Niks met een goede Nasi Rames op zjn tijd. En wil ook nog een Surinaamse broodjes halen bij de Warung Mini op Kijkduin. Als die net zo lekker zijn als in het centrum...quote:
Je moet leren alles te omarmen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik doe alsof ik deze post niet gezien heb
Ze is vanaf vanochtend al wakker geweest.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:07 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Wat verwennen en hij is weer de oude
Ja sorry heb geen toffe uil.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet nog steeds wennen dat dit een kat is.
Nehquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:03 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Je moet leren alles te omarmen.
geraakt door de spreuk van Voldiequote:
Ja die kwam na twee uur weer naar beneden. Dierenambulance zei zet lekker eten neer en negeer haar dus dat had ik maar gedaan.quote:
Dat waren ze zekerquote:
Kadden zien al gauw als bemoeienisquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:13 schreef Ama het volgende:
Ik had juist de neiging om de hele tijd bij die conifeer te kijken maar die man zei ja hoe sneu het ook klinkt je kan beter gewoon weer naar binnen gaan en haar ook niet roepen verder.
Ja, eerste meisje waar ik verliefd op was.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:09 schreef Ama het volgende:
Tenzij je ergens anders aan moet denken bij die naam.
Nou ik hoop dat ze ervan heeft geleerd.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:17 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Kadden zien al gauw als bemoeienis
Oh 👀quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, eerste meisje waar ik verliefd op was.
HA.. HAHAAHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ik hoop dat ze ervan heeft geleerd.
Ja dat als ze even de boom in gaat ze even geen last heeft van dat mens en zodra ze het zat is er beneden eten klaar staatquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ik hoop dat ze ervan heeft geleerd.
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat als ze even de boom in gaat ze even geen last heeft van dat mens en zodra ze het zat is er beneden eten klaar staat
Oke die zit er morgen dus weer in.quote:
Wat heb ik gemist?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja die kwam na twee uur weer naar beneden. Dierenambulance zei zet lekker eten neer en negeer haar dus dat had ik maar gedaan.
Absoluutquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:23 schreef Ama het volgende:
[..]
[..]
Oke die zit er morgen dus weer in.
Oh Hedwig zat in een hele hoge conifeer en durfde er niet uit en ging steeds hoger dus had gebeld voor tips.quote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Of ze doet het nooit meer of ze zit er morgen weer in.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh Hedwig zat in een hele hoge conifeer en durfde er niet uit en ging steeds hoger dus had gebeld voor tips.
Maar had lekker natvoer onder dat ding gezet en ben naar binnen gegaan en toen kwam ze na twee uur zelf weer naar huis. Ze zeiden dat hele tijd aandacht geven juist niet goed is en ze was dichtbij.
Pizzabodem belegd met van alles, tomatensaus, paprika, ui, salami, kipreepjesquote:
Ze wou het een x van bovenaf zien ipv altijd het lagequote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh Hedwig zat in een hele hoge conifeer en durfde er niet uit en ging steeds hoger dus had gebeld voor tips.
Maar had lekker natvoer onder dat ding gezet en ben naar binnen gegaan en toen kwam ze na twee uur zelf weer naar huis. Ze zeiden dat hele tijd aandacht geven juist niet goed is en ze was dichtbij.
De reacties hier zeggen me dat ze het morgen weer doet maar goed hopelijk weet ze dan beter hoe ze weer beneden kwam.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of ze doet het nooit meer of ze zit er morgen weer in.
Had ze beter iets anders kunnen uitzoeken.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:41 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ze wou het een x van bovenaf zien ipv altijd het lage
Boom tekenen en dan aangeven dat ze elke dag een straf krijgt als ze Erin gaat.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:41 schreef Ama het volgende:
[..]
De reacties hier zeggen me dat ze het morgen weer doet maar goed hopelijk weet ze dan beter hoe ze weer beneden kwam.
Erin is niet zozeer het probleem maar weer naar beneden.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:43 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Boom tekenen en dan aangeven dat ze elke dag een straf krijgt als ze Erin gaat.
Heb je trek in Solo?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben braaf aan het wachten tot Solo er is.
Waarom vertel je niet meteen wat.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:57 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Gister nog wat bijzonders beleefd :p
Oh nee zo spannend is mijn leven niet.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:59 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Kbedoelde meer een vraag aan jou
Boeddhisme toch? Beetje Thailand Vietnam achtig vermoed ikquote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
Woonbegeleider is deze week terug gekomen van vakantie naar Laos. Vandaag had hij een fotoboek meegenomen. Mooi land lijkt me![]()
Poepen in de rivier bovenop de tilapia, luchtvochtigheid van 125 procent, overal kwebbelende Goofy's, miljoenmilard muggen, mensetende vogelspinnen en elk matras in het land ruikt naar kastanje bloesem.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Boeddhisme toch? Beetje Thailand Vietnam achtig vermoed ik
Oh dat is ook lekker.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:14 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb ciabatta met wat roomkaas en aioli gekocht voor straks..
eerst wat eten..
Eerst wat eten voordat je aan het eten begintquote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:14 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb ciabatta met wat roomkaas en aioli gekocht voor straks..
eerst wat eten..
Ik zou meteen over mijn nek gaan als ik ziek ben en dit lees.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:22 schreef essnhills het volgende:
Nieuwsbrief in de mail met als onderwerp:
Dit moet je eten als je ziek bent
Ondertitel: Italiaanse borrelplank | belegde broodjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
eerst een normale avondmaaltijd voor je je avondsnack begintquote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Eerst wat eten voordat je aan het eten begint
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zou meteen over mijn nek gaan als ik ziek ben en dit lees.Dus je ging continu over je nek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ja voor een paar dagen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dus je ging continu over je nek?
Faber is de plaspop van Trump die de plaspop is van Poetin. Waar gaan we heen met de wereld jongens.quote:Minister Faber noemt Zelensky 'niet democratisch gekozen', neemt woorden terug
de tering.... ?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Faber is de plaspop van Trump die de plaspop is van Poetin. Waar gaan we heen met de wereld jongens.
Wochenende!!! Saufen!!!!quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
14.207 stappies. Trek net de 7e halve liter open
Heerlijk hoe jij weer alles af kan Branden hahaquote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Poepen in de rivier bovenop de tilapia, luchtvochtigheid van 125 procent, overal kwebbelende Goofy's, miljoenmilard muggen, mensetende vogelspinnen en elk matras in het land ruikt naar kastanje bloesem.
ICH DREH DURCHquote:
Faber heeft een piemel denk ik.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Faber is de plaspop van Trump die de plaspop is van Poetin. Waar gaan we heen met de wereld jongens.
Ik ben de komende paar uur nog even zoet met tegen de slaap vechtenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Als ik niet nog op de picnic zat te wachten ging k nu naar bed ongeveer.
NIet dat dat wat op zou lossen maar okeequote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Faber heeft een piemel denk ik.
Poetin haat vrouwen met piemel.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NIet dat dat wat op zou lossen maar okee
moet je ook op picnic wachten?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben de komende paar uur nog even zoet met tegen de slaap vechten
ja vast. Doen wel meer mensen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Poetin haat vrouwen met piemel.
Niet alleen Poetin I guessquote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Poetin haat vrouwen met piemel.
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Boeddhisme toch? Beetje Thailand Vietnam achtig vermoed ik
Nee, maar ik ken mezelf. Als ik te vroeg in slaap val, word ik rond m'n gebruikelijke slaaptijd weer wakker en kan ik verder slapen vergeten.quote:
Neuh vrijdagavond is Foqueville meestal angstaanjagend stilquote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet je dan de brug extra in de gaten houden?
tja geen pubers meer die niet uitgaan?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Neuh vrijdagavond is Foqueville meestal angstaanjagend stil
Is die hoed belangrijk voor de rum?quote:
trumpquote:The US president said he’s ‘sick’ of Ukraine’s leader and claimed Zelensky isn’t ‘important’ enough to take part in negotiating the end of Russia’s war against his country
En dan straks zeggen wanneer er een 'deal' op tafel ligt, dat Oekraine geen vrede wil, omdat ze de deal niet accepteren.quote:
Het beste wat hieruit kan komen is dat de VS na deze periode alleen is, terwijl hun voormalige bondgenoten samen sterker zijn geworden.quote:
Ja die kant gaat het wel op ja.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het beste wat hieruit kan komen is dat de VS na deze periode alleen is, terwijl hun voormalige bondgenoten samen sterker zijn geworden.
Of juist wel dat niemand tijd heeft om te reageren.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:59 schreef mschol het volgende:
[..]
tja geen pubers meer die niet uitgaan?
Die de split doet en dat daardoor de legging scheurt.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:25 schreef UitStraling het volgende:
Poetin en Trump zijn als de houthakker en de graanboer die heel hard lachen om ballerina Zelensky in een te strakke legging.
Eerder dat verschillende Staten zullen afsplitsen California bijvquote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het beste wat hieruit kan komen is dat de VS na deze periode alleen is, terwijl hun voormalige bondgenoten samen sterker zijn geworden.
nog een burgeroorlog? dan kan amerika zeker inpakken op het wereldtoneelquote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:28 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Eerder dat verschillende Staten zullen afsplitsen California bijv
wij WW3 zei civil war 2quote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:30 schreef mschol het volgende:
[..]
nog een burgeroorlog? dan kan amerika zeker inpakken op het wereldtoneel
Ach beter naar je spaarrekening als je dronken bent dan uitgeven.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
even in volslagen dronken toestand 500 euro naar spaarrekening geboekt omdat ik weet dat dat een goed idee is
als dat dronken gebeurd, wat gebeurd er dan als je niet dronken bent?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
even in volslagen dronken toestand 500 euro naar spaarrekening geboekt omdat ik weet dat dat een goed idee is
Dan koopt hij er biletjes van.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:38 schreef mschol het volgende:
[..]
als dat dronken gebeurd, wat gebeurd er dan als je niet dronken bent?
Intelligentquote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Geen slechte dronken impulsquote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |