SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Godverdomme wat koud.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:06 schreef Dven het volgende: [..] Ben een dag geleden naar een kutdorp gegaan omdat ik er vanuit ging dat het de koudste plek van het land zou gaan worden. Uiteindelijk -21,3°C geworden dus niet teleurgesteld
Record staat op -42°C, en toen sliep ik buiten in een zelfgegraven sneeuwkuil. Dat ga ik niet meer evenaren denk ik.
stinkt die naast je zo ergquote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moeten we bij jou zijn als er iemand flauw is gevallen?
In de heuvels van het Zweedse Jämtland. 2016/2017.quote:
Behoorlijk fris aan de bips.quote:
quote:
Hm, misschien maar weer soep makenquote:
quote:
Oke Opoequote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm, misschien maar weer soep maken
wat voor?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De zogenaamde 7 graden soep?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hmm, dan is die van mij al een jaar of 15 niet meer geldigquote:
Linzensoep met spinazie en kokosmelkquote:
Je moet jaarlijks een herhaing doen .quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Hmm, dan is die van mij al een jaar of 15 niet meer geldig
Kom vechtenquote:
Oehhiiiiee, maaltijdsoepquote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Linzensoep met spinazie en kokosmelk
Als ik met een hartstilstand op de grond lig zal ik eerst de persoon die het uberhaupt aandurft mij te reanimeren eerst om een gelig BHV-certificaat vragen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:13 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
na dat jaar reanimatie gewoon weigeren
Alles went.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:13 schreef Koen66 het volgende:
Ik zie dat in Oymyakon de lente ook aanbreekt, gaat naar de -30 overdag
Dan maak je een frisse soep?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oehhiiiiee, maaltijdsoepnu heb ik zin in soep maar ook iets fris maar ben ook ineens heel erg moe pufpuf
tarator wilde ik nog een keer makenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Dan maak je een frisse soep?
Zoiets als gaspacho. Of tarator.
Tarator is de beste uitvinding ooitquote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
tarator wilde ik nog een keer makenEn denk dat ik hier geen behoefte meer aan heb als de zon weg is
maar wie weet
@:moeraskat komkommersoep!
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oehhiiiiee, maaltijdsoepnu heb ik zin in soep maar ook iets fris maar ben ook ineens heel erg moe pufpuf
ziet er ook echt lekker uitquote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Tarator is de beste uitvinding ooit
De smaak is ook compleet anders wanneer je de komkommers in schijfjes of in blokjes snijdt. Magistraal gewoon.
Ben op locatiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Jeetje, ziek is ziek hoorquote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ziet er ook echt lekker uit
[..]
Ben op locatiewat niks hoeft te zeggen, een collega heeft vorige week een dutje gedaan in de auto
![]()
180 liter voor een douchebeurtquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het was een kleine 15 cent per 7 minuten las ik, en ik douche meestal 15 minuten. Is zo'n 180 liter water.
Jij doet het met 5 liter?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
180 liter voor een douchebeurtDat is insane.
Dat is Fok weerquote:
Mja, als je je dan uiteindelijk meer klote voelt door niet te gaan, dan snap ik het wel. En het was echt een hele hele belangrijke dag, dat wel echt. Herken dat wel bij mezelf dat ik het ook heeeel moeilijk vind om dan niet te gaan als het enigszins wel gaatquote:
Ik moet eerst een keer een andere barbecue kopen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Balkonseizoen geopend![]()
Gauw fuck ton BBQ vlees bestellen.
Komende maand niet nodig want jah.
Sta jij onder een druppelaar ofzo?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is Fok weer![]()
Nee 70 liter is gemiddeld voor een douchebeurt.
Nee ik werk bij een drinkwaterbedrijf waar al een paar jaar data gemonitord wordt over dat soort dingen.quote:
Oefquote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is Fok weer![]()
Nee 70 liter is gemiddeld voor een douchebeurt.
Ik dacht dat je het over een gemiddelde douchebeurt voor jezelf hadquote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik werk bij een drinkwaterbedrijf waar al een paar jaar data gemonitord wordt over dat soort dingen.
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:53 schreef Dven het volgende:
Toegegeven, ik douche gemakkelijk een half uur. Sfeerverlichting, beetje muziek luisteren, biertje erbij. Ik heb een vape die ik speciaal voor het douchen gekocht heb want sigaretten roken is best lastig in al dat nat.
Nee, eigenlijk weet ik dat minder goed dan het gemiddelde van half Nederlandquote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het over een gemiddelde douchebeurt voor jezelf had
Als nat breien zou bestaan had ik dat ook gedaan. Douchen is leven.quote:
Nu ben ik benieuwd naar de andere helft van Nederland.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk weet ik dat minder goed dan het gemiddelde van half Nederland
geen ideequote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Nu ben ik benieuwd naar de andere helft van Nederland.
Waar douchen mensen het meest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |