abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 22 februari 2025 @ 07:08:05 #1
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_216790342
Zijn er hier nog mensen die niets doen met de Efteling zegels van de Albert Heijn?

Je zou mij hier een groot plezier mee doen.

Wil je me helpen sparen? https://www.ah.nl/digitaa(...)11-8f31-eff4017d1e6c
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  zaterdag 22 februari 2025 @ 07:11:37 #2
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_216790349
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 07:08 schreef Ynske het volgende:
Zijn er hier nog mensen die niets doen met de Efteling zegels van de Albert Heijn?

Je zou mij hier een groot plezier mee doen.

Wil je me helpen sparen? https://www.ah.nl/digitaa(...)11-8f31-eff4017d1e6c
Als het goed is heb je mijn zegels gehad.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 22 februari 2025 @ 07:19:19 #3
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_216790367
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 07:11 schreef livelink het volgende:

[..]
Als het goed is heb je mijn zegels gehad.
Dank je wel O+
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_216790755
Weet niet of je voor een heel weeshuis spaart maar 40 stuks jouw kant op
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 22 februari 2025 @ 08:28:18 #5
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_216790792
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 08:21 schreef smizy het volgende:
Weet niet of je voor een heel weeshuis spaart maar 40 stuks jouw kant op
Dank je wel!

Jongens wat lief, ik ben voorzien

Maar misschien willen anderen er ook nog anders mag t topic dicht
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_216790813
Is er weer een nieuwe actie ?
U MAD?
pi_216791049
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 08:31 schreef de_boswachter het volgende:
Is er weer een nieuwe actie ?
Ja
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_216791148
Ik zie dat ik 22 volle spaarkaarten heb, dus als iemand nog nodig heeft...
pi_216809314
Ik heb ook een stuk of 5 kaarten beschikbaar. Graag mij even quoten als je ze wilt hebben.
pi_216819009
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 09:25 schreef Lt.Bookman het volgende:
Ik zie dat ik 22 volle spaarkaarten heb, dus als iemand nog nodig heeft...
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2025 17:38 schreef Lingue het volgende:
Ik heb ook een stuk of 5 kaarten beschikbaar. Graag mij even quoten als je ze wilt hebben.
Als jullie nog hebben heel graag! Willen met een grote groep gaan via school, dus kaarten zijn erg welkom!

https://www.ah.nl/digitaa(...)ae-881f-49ed37f57512
pi_216820356
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2025 15:52 schreef NicolasJoy het volgende:

[..]
[..]
Als jullie nog hebben heel graag! Willen met een grote groep gaan via school, dus kaarten zijn erg welkom!

https://www.ah.nl/digitaa(...)ae-881f-49ed37f57512
20 spaarkaarten gestuurd.
pi_216830432
Iedereen heel erg bedankt! O+
  Spellchecker woensdag 26 februari 2025 @ 12:54:46 #13
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_216839904
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2025 15:59 schreef NicolasJoy het volgende:
Iedereen heel erg bedankt! O+
Heb je er nog meer nodig?
pi_216840133
Ik heb ook nog vrij veel kaarten voor de liefhebber.
pi_216846512
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2025 15:52 schreef NicolasJoy het volgende:

[..]
[..]
Als jullie nog hebben heel graag! Willen met een grote groep gaan via school, dus kaarten zijn erg welkom!

https://www.ah.nl/digitaa(...)ae-881f-49ed37f57512
Ik heb 8 kaarten, nog nodig?
pi_216852959
Ik ga er stiekem vanuit dat andere ouders ook wel wat spaarkaarten apart hebben staan, dus dat het hier goed moet komen zo!

Waarschijnlijk gaan we met een groep van ~ 40 kinderen + ouders. Dus verwachten 80-120 kaartjes te halen tzt. Zoveel spaarkaarten heb ik natuurlijk nog niet, maar zal ook vast niet alles hoeven halen!
pi_216891847
Ik heb ook nog iets van 25 spaarkaarten.
Dat zien we nu weer, met deze actie raken we de kaarten aan de straatstenen niet kwijt en met het servies waren ze niet aan te slepen. Appie weet ons iig bezig te houden :+
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  Spellchecker zondag 2 maart 2025 @ 11:11:38 #18
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_216892042
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2025 15:50 schreef NicolasJoy het volgende:
Ik ga er stiekem vanuit dat andere ouders ook wel wat spaarkaarten apart hebben staan, dus dat het hier goed moet komen zo!

Waarschijnlijk gaan we met een groep van ~ 40 kinderen + ouders. Dus verwachten 80-120 kaartjes te halen tzt. Zoveel spaarkaarten heb ik natuurlijk nog niet, maar zal ook vast niet alles hoeven halen!
Mocht het nodig zijn zien we de vraag hier wel verschijnen. ^O^
  Moderator zondag 16 maart 2025 @ 22:29:44 #19
236264 crew  capricia
pi_217079887
Wie wil er nog?
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
pi_217176270
Ik heb ook nog 12 kaarten voor wie wil
pi_217431262
Ik heb nog meer dan 30 spaarkaarten. Iemand interesse?
pi_217431937
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2025 16:34 schreef Irri-tante het volgende:
Ik heb nog meer dan 30 spaarkaarten. Iemand interesse?
Ik zou er wel een paar kunnen gebruiken. Als je er zes zou kunnen missen?

Wil je me helpen met sparen?
https://www.ah.nl/digitaa(...)30-94c4-401f0bc3c446
pi_217432868
quote:
1s.gif Op maandag 21 april 2025 18:07 schreef hilliebillie het volgende:

[..]
Ik zou er wel een paar kunnen gebruiken. Als je er zes zou kunnen missen?

Wil je me helpen met sparen?
https://www.ah.nl/digitaa(...)30-94c4-401f0bc3c446
Ik heb je mijn laatste 5 gestuurd.
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_217432967
Ik heb er ook nog 30+ voor de liefhebber
pi_217434353
quote:
1s.gif Op maandag 21 april 2025 19:26 schreef Aure het volgende:
Ik heb er ook nog 30+ voor de liefhebber
Ik zou er nog eentje kunnen gebruiken met de link in mn vorige post.

@Resistor thnx voor de kaarten!
pi_217434510
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2025 20:45 schreef hilliebillie het volgende:

[..]
Ik zou er nog eentje kunnen gebruiken met de link in mn vorige post.

@:resistor thnx voor de kaarten!
Link werkt bij mij niet...

Kijk maar of je ze bij mij kan ophalen: https://www.ah.nl/digitaa(...)b3-9ea1-17b04ed8bac4

Heb 9 kaarten
pi_217434724
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2025 20:45 schreef hilliebillie het volgende:

[..]
Ik zou er nog eentje kunnen gebruiken met de link in mn vorige post.

@:resistor thnx voor de kaarten!
Gefixt ^O^
pi_217440398
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2025 20:45 schreef hilliebillie het volgende:

[..]
Ik zou er nog eentje kunnen gebruiken met de link in mn vorige post.

@:resistor thnx voor de kaarten!
Je hebt nog een kaart.

Ik heb voor een goed doel een oproep geplaatst en had binnen een uur bijna 150 kaarten. En toen hadden we er opeens 30 "over".
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 7 maart 2026 @ 07:09:17 #29
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_220279502
Kick, mag ik hier weer vragen of er nog mensen zijn met zegels?
Ik heb de actie helemaal gemist en zou heel graag met mijn zoontje dit jaar nog eens gaan.

[ Bericht 40% gewijzigd door Ynske op 07-03-2026 09:19:12 ]
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 7 maart 2026 @ 07:10:38 #30
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_220279508
Dubbel
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_220279546
Hoe deel je die anoniem? Ik heb 33 volle spaarkaarten, heb er zelf geen één nodig.
pi_220279549
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 07:09 schreef Ynske het volgende:
Kick, mag ik hier weer vragen of er nog mensen zijn met zegels?
Ik heb de actie helemaal gemist en zou heel graag met mijn zoontje dit jaar nog eens gaan.

https://www.ah.nl/digitaa(...)05-a910-1f9759222ffd

4 kaarten jouw kant op gedaan :)
  zaterdag 7 maart 2026 @ 07:19:09 #33
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220279557
Ik heb je zojuist 2 spaarkaarten gegeven.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_220279632
Ik heb er nog 34 zie ik, dus als ik iemand er blij mee kan maken graag. Ik doe er niets mee
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 7 maart 2026 @ 09:19:34 #35
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_220280051
Toppers! Dank je wel! Wij zijn voorzien :*
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  vrijdag 13 maart 2026 @ 18:48:27 #36
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_220333518
Ik kan nog wel 3 spaarkaarten gebruiken O-)

Voorzien, bedankt

[ Bericht 36% gewijzigd door laziness op 15-03-2026 09:28:21 ]
Ik heb je lief mijn hele leven
  zondag 15 maart 2026 @ 00:16:41 #37
131278 moemoe
#teampanda
pi_220345884
Mij maak je ook blij met wat spaarkaarten, wie het kan missen :s).

https://www.ah.nl/digitaa(...)2a-a483-c007b1f4315a

[ Bericht 23% gewijzigd door moemoe op 15-03-2026 00:29:34 ]
  Spellchecker zondag 15 maart 2026 @ 00:19:11 #38
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220345890
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 07:17 schreef Tjoent het volgende:
Hoe deel je die anoniem? Ik heb 33 volle spaarkaarten, heb er zelf geen één nodig.
Je kunt de spaarlink ook via DM of PM versturen. Kan er geen meelezer mee aan de haal gaan.
pi_220345894
quote:
14s.gif Op zondag 15 maart 2026 00:16 schreef moemoe het volgende:
Mij maak je ook blij met wat spaarkaarten, wie het kan missen :s).

Wil je me helpen met sparen?
https://www.ah.nl/digitaa(...)2a-a483-c007b1f4315a
Wat is een paar?

Volgens mij heb ik er een stuk of 15, maar de app heeft een storing, dus kan morgen wel ff kijken
  zondag 15 maart 2026 @ 00:30:28 #40
131278 moemoe
#teampanda
pi_220345930
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 00:20 schreef eenjongen... het volgende:

[..]
Wat is een paar?

Volgens mij heb ik er een stuk of 15, maar de app heeft een storing, dus kan morgen wel ff kijken
Met 4 zou ik al heel blij zijn! O+
pi_220345963
quote:
14s.gif Op zondag 15 maart 2026 00:16 schreef moemoe het volgende:
Mij maak je ook blij met wat spaarkaarten, wie het kan missen :s).

https://www.ah.nl/digitaa(...)2a-a483-c007b1f4315a
Ik heb er ook nog wel wat.


Als de app geen storing geeft...zucht.
'oeps er is iets misgegaan'

Morgen probeer ik het opnieuw.
pi_220346382
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 18:48 schreef laziness het volgende:
Ik kan nog wel 3 spaarkaarten gebruiken O-)

https://www.ah.nl/digitaa(...)a8-8941-ac3a4120c63d
Done
pi_220346388
quote:
14s.gif Op zondag 15 maart 2026 00:16 schreef moemoe het volgende:
Mij maak je ook blij met wat spaarkaarten, wie het kan missen :s).

https://www.ah.nl/digitaa(...)2a-a483-c007b1f4315a
4 done
quote:
14s.gif Op zondag 15 maart 2026 00:16 schreef moemoe het volgende:
Mij maak je ook blij met wat spaarkaarten, wie het kan missen :s).

https://www.ah.nl/digitaa(...)2a-a483-c007b1f4315a
4 done
pi_220347947
Allemaal gegeven.

Wie wil er nog?
  zondag 15 maart 2026 @ 22:48:46 #45
131278 moemoe
#teampanda
pi_220352823
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 08:00 schreef eenjongen... het volgende:

[..]
4 done
Dank je wel! *O*

quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2026 09:57 schreef PieterDeRijcke het volgende:
Allemaal gegeven.

Wie wil er nog?
Jij ook bedankt *O*.
  Spellchecker vrijdag 20 maart 2026 @ 13:45:43 #46
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220388657
Wie wil er nog kaarten?
pi_220408995
quote:
14s.gif Op zondag 15 maart 2026 00:16 schreef moemoe het volgende:
Mij maak je ook blij met wat spaarkaarten, wie het kan missen :s).

https://www.ah.nl/digitaa(...)2a-a483-c007b1f4315a
20 kaarten gegeven
  zondag 22 maart 2026 @ 23:27:50 #48
131278 moemoe
#teampanda
pi_220409711
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 21:31 schreef Bucketlist het volgende:

[..]
20 kaarten gegeven


Ik ga meteen een uitje met de hele familie plannen, dank je wel :D.
  Moderator zaterdag 11 april 2026 @ 16:09:40 #49
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_220556155
Ik heb er nog 13 te geef
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  vrijdag 24 april 2026 @ 11:32:48 #50
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220644165
Ik heb er 9 weg te geven
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_220685709


[ Bericht 100% gewijzigd door nooitgenoeg1962 op 30-04-2026 21:16:18 ]
  vrijdag 1 mei 2026 @ 12:45:15 #52
511221 Hetekip
Depressief
pi_220688951
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 16:09 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb er nog 13 te geef
quote:
88s.gif Op vrijdag 24 april 2026 11:32 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb er 9 weg te geven
Ik ben op zoek naar twee kaarten denk ik, ik wil met mijn vriendin naar de Efteling. Kan een van jullie misschien helpen?

Dankjewel :D
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  vrijdag 1 mei 2026 @ 23:40:21 #53
511221 Hetekip
Depressief
pi_220693976
Hoi, kan je me helpen efteling sparen sparen?
Ik heb nog 6 spaarzegels nodig.

https://www.ah.nl/digitaa(...)-8fad-a5f9cbb61111/6

Als mensen kunnen helpen bedankt :)
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
pi_220693992
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 23:40 schreef Hetekip het volgende:
Hoi, kan je me helpen efteling sparen sparen?
Ik heb nog 6 spaarzegels nodig.

https://www.ah.nl/digitaa(...)-8fad-a5f9cbb61111/6

Als mensen kunnen helpen bedankt :)
done ^O^
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  vrijdag 1 mei 2026 @ 23:46:29 #55
511221 Hetekip
Depressief
pi_220693994
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 23:46 schreef mschol het volgende:

[..]
done ^O^
Bedankt _O_ held _O_
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  vrijdag 1 mei 2026 @ 23:50:02 #56
511221 Hetekip
Depressief
pi_220694007
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 23:46 schreef mschol het volgende:

[..]
done ^O^
Heel erg bedankt kerel nogmaals :)

Fuckin duke nukem helpt mij even _O_
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
pi_220694156
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 23:40 schreef Hetekip het volgende:
Ik heb nog 6 spaarzegels nodig.
De Duke had je al voorzien, maar ik heb er ook nog een paar168 extra geven, kan je vast wel aan iemand kwijt :+
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
pi_221110248
Vandaag de laatste dag en ik heb eigenlijk 7 kaarten nodig. Wie maakt mij nog blij?? O+

Hoi, kan je me helpen efteling sparen sparen?
Ik heb nog 21 spaarzegels nodig.
Help mij met sparen.

https://www.ah.nl/digitaa(...)9c36-1d9558c6a053/21
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 21 juni 2026 @ 17:50:59 #59
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_221110414
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 17:27 schreef CaVaBien het volgende:
Vandaag de laatste dag en ik heb eigenlijk 7 kaarten nodig. Wie maakt mij nog blij?? O+

Hoi, kan je me helpen efteling sparen sparen?
Ik heb nog 21 spaarzegels nodig.
Help mij met sparen.

https://www.ah.nl/digitaa(...)9c36-1d9558c6a053/21
Done
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_221110516
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 17:50 schreef Ynske het volgende:

[..]
Done
Zo lief, dankjewel! O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')