Als het goed is heb je mijn zegels gehad.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 07:08 schreef Ynske het volgende:
Zijn er hier nog mensen die niets doen met de Efteling zegels van de Albert Heijn?
Je zou mij hier een groot plezier mee doen.
Wil je me helpen sparen? https://www.ah.nl/digitaa(...)11-8f31-eff4017d1e6c
Dank je welquote:Op zaterdag 22 februari 2025 07:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Als het goed is heb je mijn zegels gehad.
Dank je wel!quote:Op zaterdag 22 februari 2025 08:21 schreef smizy het volgende:
Weet niet of je voor een heel weeshuis spaart maar 40 stuks jouw kant op
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 09:25 schreef Lt.Bookman het volgende:
Ik zie dat ik 22 volle spaarkaarten heb, dus als iemand nog nodig heeft...
Als jullie nog hebben heel graag! Willen met een grote groep gaan via school, dus kaarten zijn erg welkom!quote:Op zondag 23 februari 2025 17:38 schreef Lingue het volgende:
Ik heb ook een stuk of 5 kaarten beschikbaar. Graag mij even quoten als je ze wilt hebben.
20 spaarkaarten gestuurd.quote:Op maandag 24 februari 2025 15:52 schreef NicolasJoy het volgende:
[..]
[..]
Als jullie nog hebben heel graag! Willen met een grote groep gaan via school, dus kaarten zijn erg welkom!
https://www.ah.nl/digitaa(...)ae-881f-49ed37f57512
Ik heb 8 kaarten, nog nodig?quote:Op maandag 24 februari 2025 15:52 schreef NicolasJoy het volgende:
[..]
[..]
Als jullie nog hebben heel graag! Willen met een grote groep gaan via school, dus kaarten zijn erg welkom!
https://www.ah.nl/digitaa(...)ae-881f-49ed37f57512
Mocht het nodig zijn zien we de vraag hier wel verschijnen.quote:Op donderdag 27 februari 2025 15:50 schreef NicolasJoy het volgende:
Ik ga er stiekem vanuit dat andere ouders ook wel wat spaarkaarten apart hebben staan, dus dat het hier goed moet komen zo!
Waarschijnlijk gaan we met een groep van ~ 40 kinderen + ouders. Dus verwachten 80-120 kaartjes te halen tzt. Zoveel spaarkaarten heb ik natuurlijk nog niet, maar zal ook vast niet alles hoeven halen!
Ik zou er wel een paar kunnen gebruiken. Als je er zes zou kunnen missen?quote:Op maandag 21 april 2025 16:34 schreef Irri-tante het volgende:
Ik heb nog meer dan 30 spaarkaarten. Iemand interesse?
Ik heb je mijn laatste 5 gestuurd.quote:Op maandag 21 april 2025 18:07 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Ik zou er wel een paar kunnen gebruiken. Als je er zes zou kunnen missen?
Wil je me helpen met sparen?
https://www.ah.nl/digitaa(...)30-94c4-401f0bc3c446
Ik zou er nog eentje kunnen gebruiken met de link in mn vorige post.quote:
Link werkt bij mij niet...quote:Op maandag 21 april 2025 20:45 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Ik zou er nog eentje kunnen gebruiken met de link in mn vorige post.
@:resistor thnx voor de kaarten!
Gefixtquote:Op maandag 21 april 2025 20:45 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Ik zou er nog eentje kunnen gebruiken met de link in mn vorige post.
@:resistor thnx voor de kaarten!
Je hebt nog een kaart.quote:Op maandag 21 april 2025 20:45 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Ik zou er nog eentje kunnen gebruiken met de link in mn vorige post.
@:resistor thnx voor de kaarten!
4 kaarten jouw kant op gedaanquote:Op zaterdag 7 maart 2026 07:09 schreef Ynske het volgende:
Kick, mag ik hier weer vragen of er nog mensen zijn met zegels?
Ik heb de actie helemaal gemist en zou heel graag met mijn zoontje dit jaar nog eens gaan.
https://www.ah.nl/digitaa(...)05-a910-1f9759222ffd
Je kunt de spaarlink ook via DM of PM versturen. Kan er geen meelezer mee aan de haal gaan.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 07:17 schreef Tjoent het volgende:
Hoe deel je die anoniem? Ik heb 33 volle spaarkaarten, heb er zelf geen één nodig.
Wat is een paar?quote:Op zondag 15 maart 2026 00:16 schreef moemoe het volgende:
Mij maak je ook blij met wat spaarkaarten, wie het kan missen.
Wil je me helpen met sparen?
https://www.ah.nl/digitaa(...)2a-a483-c007b1f4315a
Met 4 zou ik al heel blij zijn!quote:Op zondag 15 maart 2026 00:20 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Wat is een paar?
Volgens mij heb ik er een stuk of 15, maar de app heeft een storing, dus kan morgen wel ff kijken
Ik heb er ook nog wel wat.quote:Op zondag 15 maart 2026 00:16 schreef moemoe het volgende:
Mij maak je ook blij met wat spaarkaarten, wie het kan missen.
https://www.ah.nl/digitaa(...)2a-a483-c007b1f4315a
Donequote:Op vrijdag 13 maart 2026 18:48 schreef laziness het volgende:
Ik kan nog wel 3 spaarkaarten gebruiken
https://www.ah.nl/digitaa(...)a8-8941-ac3a4120c63d
4 donequote:Op zondag 15 maart 2026 00:16 schreef moemoe het volgende:
Mij maak je ook blij met wat spaarkaarten, wie het kan missen.
https://www.ah.nl/digitaa(...)2a-a483-c007b1f4315a
4 donequote:Op zondag 15 maart 2026 00:16 schreef moemoe het volgende:
Mij maak je ook blij met wat spaarkaarten, wie het kan missen.
https://www.ah.nl/digitaa(...)2a-a483-c007b1f4315a
20 kaarten gegevenquote:Op zondag 15 maart 2026 00:16 schreef moemoe het volgende:
Mij maak je ook blij met wat spaarkaarten, wie het kan missen.
https://www.ah.nl/digitaa(...)2a-a483-c007b1f4315a
quote:
Ik ben op zoek naar twee kaarten denk ik, ik wil met mijn vriendin naar de Efteling. Kan een van jullie misschien helpen?quote:
donequote:Op vrijdag 1 mei 2026 23:40 schreef Hetekip het volgende:
Hoi, kan je me helpen efteling sparen sparen?
Ik heb nog 6 spaarzegels nodig.
https://www.ah.nl/digitaa(...)-8fad-a5f9cbb61111/6
Als mensen kunnen helpen bedankt
Heel erg bedankt kerel nogmaalsquote:
De Duke had je al voorzien, maar ik heb er ook nog een paar168 extra geven, kan je vast wel aan iemand kwijtquote:
Donequote:Op zondag 21 juni 2026 17:27 schreef CaVaBien het volgende:
Vandaag de laatste dag en ik heb eigenlijk 7 kaarten nodig. Wie maakt mij nog blij??![]()
Hoi, kan je me helpen efteling sparen sparen?
Ik heb nog 21 spaarzegels nodig.
Help mij met sparen.
https://www.ah.nl/digitaa(...)9c36-1d9558c6a053/21
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |