abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217434510
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2025 20:45 schreef hilliebillie het volgende:

[..]
Ik zou er nog eentje kunnen gebruiken met de link in mn vorige post.

@:resistor thnx voor de kaarten!
Link werkt bij mij niet...

Kijk maar of je ze bij mij kan ophalen: https://www.ah.nl/digitaa(...)b3-9ea1-17b04ed8bac4

Heb 9 kaarten
pi_217434724
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2025 20:45 schreef hilliebillie het volgende:

[..]
Ik zou er nog eentje kunnen gebruiken met de link in mn vorige post.

@:resistor thnx voor de kaarten!
Gefixt ^O^
pi_217440398
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2025 20:45 schreef hilliebillie het volgende:

[..]
Ik zou er nog eentje kunnen gebruiken met de link in mn vorige post.

@:resistor thnx voor de kaarten!
Je hebt nog een kaart.

Ik heb voor een goed doel een oproep geplaatst en had binnen een uur bijna 150 kaarten. En toen hadden we er opeens 30 "over".
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 7 maart 2026 @ 07:09:17 #29
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_220279502
Kick, mag ik hier weer vragen of er nog mensen zijn met zegels?
Ik heb de actie helemaal gemist en zou heel graag met mijn zoontje dit jaar nog eens gaan.

[ Bericht 40% gewijzigd door Ynske op 07-03-2026 09:19:12 ]
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 7 maart 2026 @ 07:10:38 #30
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_220279508
Dubbel
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_220279546
Hoe deel je die anoniem? Ik heb 33 volle spaarkaarten, heb er zelf geen één nodig.
pi_220279549
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 07:09 schreef Ynske het volgende:
Kick, mag ik hier weer vragen of er nog mensen zijn met zegels?
Ik heb de actie helemaal gemist en zou heel graag met mijn zoontje dit jaar nog eens gaan.

https://www.ah.nl/digitaa(...)05-a910-1f9759222ffd

4 kaarten jouw kant op gedaan :)
  zaterdag 7 maart 2026 @ 07:19:09 #33
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220279557
Ik heb je zojuist 2 spaarkaarten gegeven.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_220279632
Ik heb er nog 34 zie ik, dus als ik iemand er blij mee kan maken graag. Ik doe er niets mee
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 7 maart 2026 @ 09:19:34 #35
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_220280051
Toppers! Dank je wel! Wij zijn voorzien :*
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  vrijdag 13 maart 2026 @ 18:48:27 #36
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_220333518
Ik kan nog wel 3 spaarkaarten gebruiken O-)

Voorzien, bedankt

[ Bericht 36% gewijzigd door laziness op 15-03-2026 09:28:21 ]
Ik heb je lief mijn hele leven
  zondag 15 maart 2026 @ 00:16:41 #37
131278 moemoe
#teampanda
pi_220345884
Mij maak je ook blij met wat spaarkaarten, wie het kan missen :s).

https://www.ah.nl/digitaa(...)2a-a483-c007b1f4315a

[ Bericht 23% gewijzigd door moemoe op 15-03-2026 00:29:34 ]
  Spellchecker zondag 15 maart 2026 @ 00:19:11 #38
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220345890
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 07:17 schreef Tjoent het volgende:
Hoe deel je die anoniem? Ik heb 33 volle spaarkaarten, heb er zelf geen één nodig.
Je kunt de spaarlink ook via DM of PM versturen. Kan er geen meelezer mee aan de haal gaan.
pi_220345894
quote:
14s.gif Op zondag 15 maart 2026 00:16 schreef moemoe het volgende:
Mij maak je ook blij met wat spaarkaarten, wie het kan missen :s).

Wil je me helpen met sparen?
https://www.ah.nl/digitaa(...)2a-a483-c007b1f4315a
Wat is een paar?

Volgens mij heb ik er een stuk of 15, maar de app heeft een storing, dus kan morgen wel ff kijken
  zondag 15 maart 2026 @ 00:30:28 #40
131278 moemoe
#teampanda
pi_220345930
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 00:20 schreef eenjongen... het volgende:

[..]
Wat is een paar?

Volgens mij heb ik er een stuk of 15, maar de app heeft een storing, dus kan morgen wel ff kijken
Met 4 zou ik al heel blij zijn! O+
pi_220345963
quote:
14s.gif Op zondag 15 maart 2026 00:16 schreef moemoe het volgende:
Mij maak je ook blij met wat spaarkaarten, wie het kan missen :s).

https://www.ah.nl/digitaa(...)2a-a483-c007b1f4315a
Ik heb er ook nog wel wat.


Als de app geen storing geeft...zucht.
'oeps er is iets misgegaan'

Morgen probeer ik het opnieuw.
pi_220346382
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 18:48 schreef laziness het volgende:
Ik kan nog wel 3 spaarkaarten gebruiken O-)

https://www.ah.nl/digitaa(...)a8-8941-ac3a4120c63d
Done
pi_220346388
quote:
14s.gif Op zondag 15 maart 2026 00:16 schreef moemoe het volgende:
Mij maak je ook blij met wat spaarkaarten, wie het kan missen :s).

https://www.ah.nl/digitaa(...)2a-a483-c007b1f4315a
4 done
quote:
14s.gif Op zondag 15 maart 2026 00:16 schreef moemoe het volgende:
Mij maak je ook blij met wat spaarkaarten, wie het kan missen :s).

https://www.ah.nl/digitaa(...)2a-a483-c007b1f4315a
4 done
pi_220347947
Allemaal gegeven.

Wie wil er nog?
  zondag 15 maart 2026 @ 22:48:46 #45
131278 moemoe
#teampanda
pi_220352823
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 08:00 schreef eenjongen... het volgende:

[..]
4 done
Dank je wel! *O*

quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2026 09:57 schreef PieterDeRijcke het volgende:
Allemaal gegeven.

Wie wil er nog?
Jij ook bedankt *O*.
  Spellchecker vrijdag 20 maart 2026 @ 13:45:43 #46
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220388657
Wie wil er nog kaarten?
pi_220408995
quote:
14s.gif Op zondag 15 maart 2026 00:16 schreef moemoe het volgende:
Mij maak je ook blij met wat spaarkaarten, wie het kan missen :s).

https://www.ah.nl/digitaa(...)2a-a483-c007b1f4315a
20 kaarten gegeven
  zondag 22 maart 2026 @ 23:27:50 #48
131278 moemoe
#teampanda
pi_220409711
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 21:31 schreef Bucketlist het volgende:

[..]
20 kaarten gegeven


Ik ga meteen een uitje met de hele familie plannen, dank je wel :D.
  Moderator zaterdag 11 april 2026 @ 16:09:40 #49
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_220556155
Ik heb er nog 13 te geef
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  vrijdag 24 april 2026 @ 11:32:48 #50
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220644165
Ik heb er 9 weg te geven
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')