SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Dan doe ik NOG verstandigere dingenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:38 schreef mschol het volgende:
[..]
als dat dronken gebeurd, wat gebeurd er dan als je niet dronken bent?
makkelijk, als de motivatie goed is.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:45 schreef Nizno het volgende:
I would walk 500 miles and I would walk 500 more
kun je dan ook bij HvH komen?
Ja en dan nog 804,67 erbij hequote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:46 schreef Nizno het volgende:
500 miles =
804.67
ow dat moet wel lukken
ja dan kun je een heel eind komen... vanuit elk deel van NL zeker wel 4 keerquote:
Ja vraag het haar zelf? Ik weet het ook nietquote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:51 schreef kwiwi het volgende:
De vraag was of Liesje het gefietst heeft, niet of jullie het in theorie in gedachten kunnen wandelen.
Yesss! Was heerlijk maar wel wat gehaast omdat ik op tijd terug moest zijn om te werken.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:42 schreef kwiwi het volgende:
@:liesje1979 ben je nog naar hoek van holland gefietst vandaag?
Helleu.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yesss! Was heerlijk maar wel wat gehaast omdat ik op tijd terug moest zijn om te werken.En had een klein kutlinkje niet gezien die in de weg ligt dus moet van het weekend eigenlijk nog een keer terug.
helleu je jezelf vaker?quote:
Denk dat we elkaar, ondanks onze gekken eigenaardigheden gewoon accepteren. En ja soms botsen we een beetje maar dan komt dat ook altijd wel weer goed.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Het mooiste van de liefde tussen @:liesje1979 en mij is dat we niks "achter de schermen" doen![]()
gaat niet altjd helemaal goed okeeMaar meestal best wel
zouden meer mensen moeten doenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Denk dat we elkaar, ondanks onze gekken eigenaardigheden gewoon accepteren. En ja soms botsen we een beetje maar dan komt dat ook altijd wel weer goed.
gewoon dikke vrienden om het zo maar even te noemen?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Denk dat we elkaar, ondanks onze gekken eigenaardigheden gewoon accepteren. En ja soms botsen we een beetje maar dan komt dat ook altijd wel weer goed.
Yes.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:10 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon dikke vrienden om het zo maar even te noemen?
Wie noem je nou dik???quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:10 schreef mschol het volgende:
[..]
fatshamerquote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:10 schreef mschol het volgende:
[..]
Hoeft niet perse met oorlog. Gewoon eerst wat afsprekenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:30 schreef mschol het volgende:
[..]
nog een burgeroorlog? dan kan amerika zeker inpakken op het wereldtoneel
O ja morgen kijken naar Woman of the Hourquote:
Jezus, deze heb ik echt al lang niet meer gehoord. Bijna nostalgisch.quote:
Wat fotografeerde de begeleider zoal?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
O ja morgen kijken naar Woman of the Hour
Wat fotografeerde de begeleider zoal?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
O ja morgen kijken naar Woman of the Hour
Groot stikkingsgevaar hequote:
Van alles van de omgeving tot de activiteiten die hij ondernamquote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:28 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Wat fotografeerde de begeleider zoal?
Ik hoor het nu voor het eerst. NIks aan gemist..quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jezus, deze heb ik echt al lang niet meer gehoord. Bijna nostalgisch.
Veel regenwoud denk ik wel, volgens mij heel klammig daarquote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Van alles van de omgeving tot de activiteiten die hij ondernam
Is heel populair geweest onder tieners rond 2012quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik hoor het nu voor het eerst. NIks aan gemist..
Toen was ik al boven de 30quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is heel populair geweest onder tieners rond 2012
Ik was toen ook nog tiener.
Vooral onder de leeftijdsgroep die nu alleen nog maar hersenrot kijkt.
godsgloeiend mooie dame onniedanquote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan niet ontkennen dat er een andere reden dan de muziek was dat ik die clip bleef kijken.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
godsgloeiend mooie dame onniedan
Ik hoor dit denk ik voor het eerstquote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe ga je dit mijlpaal vieren?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:47 schreef Dr_Flash het volgende:
hehe ,eindelijk begrijpen we elkaar een keertje
Tijd om de #viesdikke KSC'ers weer van een duin af te rollen. Brood en spelen houdt deze plek vredig.quote:
Je moet er je nadenk-gezicht bij halen?quote:
Wajoooooowquote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tijd om de #viesdikke KSC'ers weer van een duin af te rollen. Brood en spelen houdt deze plek vredig.
Doe rustigquote:
Wat heb jij tegen mijn nadenkgezicht?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je moet er je nadenk-gezicht bij halen?
Kreeg een krantje van de ziggo, daarin staat dat ik bij de foonhous in Budadorp een waardebon kan ophalen om 4 worstenbroodjes mee op te halen bij bakker Jacquote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat heb jij tegen mijn nadenkgezicht?
Kijk wel uit zometeen kan je vanacht niet meer slapenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:59 schreef Karzai het volgende:
ik heb net een paar uurtjes geslapen, ben nu plaatjes aan het draaien en heb verder niet zoveel te melden
Zit vast een addertje onder het worstenbroodquote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kreeg een krantje van de ziggo, daarin staat dat ik bij de foonhous in Budadorp een waardebon kan ophalen om 4 worstenbroodjes mee op te halen bij bakker Jac
Wat omslachtigquote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kreeg een krantje van de ziggo, daarin staat dat ik bij de foonhous in Budadorp een waardebon kan ophalen om 4 worstenbroodjes mee op te halen bij bakker Jac
Ja riekt naar omkoping ditquote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zit vast een addertje onder het worstenbrood
Wormen die je ook bij niet verse americāin filet hebtquote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zit vast een addertje onder het worstenbrood
Vind ik wel grappigquote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat heb jij tegen mijn nadenkgezicht?
Ben ik die rechter smiley en jij die linker ?quote:
Zeker met open achterkantquote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lijkt me vrij duidelijk tochquote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben ik die rechter smiley en jij die linker ?![]()
Ik had vorige week filet americain die vijf dagen over de datum wasquote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:06 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Wormen die je ook bij niet verse americāin filet hebt
De bestequote:
Niet opgegeten hoop ikquote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had vorige week filet americain die vijf dagen over de datum was![]()
ritme is een beetje in de war, het zal wel een uur of 3-4 worden denk ikquote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:04 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Kijk wel uit zometeen kan je vanacht niet meer slapen
Van bakker Jacquote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De bestezonder onnodig extra brood en meer vlees
Denk wel dat je de normale krijgt en niet die met spekquote:
Wekker op 8.30/9 zetten en dan die dag vroeg ingaanquote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:10 schreef Karzai het volgende:
[..]
ritme is een beetje in de war, het zal wel een uur of 3-4 worden denk ik
Die met spek is nķg duurder.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk wel dat je de normale krijgt en niet die met spek
Ja die gaat de ziggo echt niet sponsorenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die met spek is nķg duurder.
zal morgen wel weer om een 7 uur wakker zijnquote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:11 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Wekker op 8.30/9 zetten en dan die dag vroeg ingaan
Blijven liggen tot je hoofdpijn krijgt.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:13 schreef Karzai het volgende:
[..]
zal morgen wel weer om een 7 uur wakker zijn
Ja neequote:
hoofdpijn heb ik zelden, soms eens wat vermoeid, maar als even doorgaat kom je daar ook wel weer overheenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:14 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Blijven liggen tot je hoofdpijn krijgt.
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De bestezonder onnodig extra brood en meer vlees
Liever gratis worstenbroodjesquote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gratis stroom in de burgerrups
Grote blij
Die geeft de NS nietquote:
Dat ding ontsporen en in de fik steken danquote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat ding ontsporen en in de fik steken dan
Ja ik denk ik probeer in jouw termen te pratenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Oke brb
Wat ben je agressief btwof reikt mijn invloed zo ver ?
Super fijnquote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik denk ik probeer in jouw termen te praten
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De burgerrups ruikt naar Redbull en nu heb ik daar zin in
Laat ik het bij water houdenquote:
verstandige keus, redbull is smerigquote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Laat ik het bij water houden
Wees blij dat het daar naar ruikt dan, meestal ruiken die dingen, zeker op een vrijdagavond, naar hele andere dingenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben zo verstandigquote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:29 schreef mschol het volgende:
[..]
verstandige keus, redbull is smerig
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wees blij dat het daar naar ruikt dan, meestal ruiken die dingen, zeker op een vrijdagavond, naar hele andere dingen
Ja ben onderwegquote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:33 schreef mschol het volgende:
[..]
nou, verstandiger was als je nu in je warme bedje lag
quote:
had ik kunnen weten, maar het is laatquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Concertje zondagmiddag
ik kan hier volgens mij ook nog wel een avond winkel bezoeken.. maar die zijn zoveel duurder dan normale supermarkten dat ik het wel heel speciaal moet vinden om daar wat te halenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:39 schreef Karzai het volgende:
ik ga zo nog ff boodschappen doen, dat kan gewoon hier na twaalven tegenwoordig pompstation voor tabak en er zit sinds kort een winkel die 24/7 open zijn
ja dat wel je kan beter op normale tijden gaanquote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:43 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kan hier volgens mij ook nog wel een avond winkel bezoeken.. maar die zijn zoveel duurder dan normale supermarkten dat ik het wel heel speciaal moet vinden om daar wat te halen
Gore suikertroepquote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Huilenquote:
ik ben hier wel eens voor een midnight snack (chips ofzo) naar de lokale bezinepomp gegaan, maar dat is echt een uitzondering; nu is mn melk op en zou ik best wat lusten maar geen zin om daarvoor naar buiten te gaan meerquote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:45 schreef Karzai het volgende:
ik ga alleen voor een flesje bubbels en wat te roken, verse groenten hebben zo ook verder niet, tis puur voor de nightcrawlers
Ik heb nog drie liter.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:49 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben hier wel eens voor een midnight snack (chips ofzo) naar de lokale bezinepomp gegaan, maar dat is echt een uitzondering; nu is mn melk op en zou ik best wat lusten maar geen zin om daarvoor naar buiten te gaan meer
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wajoooooow
Heb je hulp nodig ?
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:51 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
En als je niet je borsten meerekend?
Nee, dat niet.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je wel geschoren benen voor de optimale beleving ?
@:bitterbal
Ok USquote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:51 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
En als je niet je borsten meerekend?
Van melk kun je kaas makenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:00 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
*probeert iets lolligs daarop te verzinnen
chocoladekaasquote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Van melk kun je kaas maken
nog niet overheen?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:23 schreef Ama het volgende:
Hedwig ligt nu bij Solo op schoot te knorren.
das beter dan een kat die wel aandacht wil maar niet op schoot wil komen liggen en dus continue rondjes om je heen looptquote:Op zaterdag 22 februari 2025 00:23 schreef Ama het volgende:
Hedwig ligt nu bij Solo op schoot te knorren.
Wat overigens best knap is he? Want Fles is heel gestructureerd en ergert zich aan chaos, alles kan strakker, planmatiger, beter. En ik ben van heeuj, chaos, ok, naja zal wel goedkomen allemaal, feest.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:10 schreef mschol het volgende:
[..]
nah maar 27 graden omdat het regentquote:Op zaterdag 22 februari 2025 02:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik wil niet weten hoeveel graden het daar is
Ja zag net de nos reportage over mensen die op het terras in eindhoven zatenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 02:23 schreef liesje1979 het volgende:
Maar wij hadden vandaag ook de eerste echte lentedag.
Doe gewoon juichen want 27 gradenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 02:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nah maar 27 graden omdat het regent
zeker de hele stad komt weer tot levenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 02:23 schreef liesje1979 het volgende:
Maar wij hadden vandaag ook de eerste echte lentedag.
ja dat begint toch ook saai te wordenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 02:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nah maar 27 graden omdat het regent
Ja hier ook.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 02:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Doe gewoon juichen want 27 graden
tot nu toe nog niet ;pquote:Op zaterdag 22 februari 2025 02:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja dat begint toch ook saai te worden
hij is inderdaad niet herkozen daar hebben ze gelijk inquote:Op zaterdag 22 februari 2025 02:41 schreef bitterbal het volgende:
Las net het nieuws bericht dat Faber de woorden van Trump herhaalde door te zeggen dat Zelensky niet democratisch verkozen en hoe ze later moest terug krabbelen. Wat een dipshit is dat mens ook![]()
Minister Faber noemt Zelensky 'niet democratisch gekozen', neemt woorden terug
https://nos.nl/artikel/25(...)-neemt-woorden-terug
hij is wel democratisch gekozenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 02:44 schreef Karzai het volgende:
[..]
hij is inderdaad niet herkozen daar hebben ze gelijk in
ja das toch logischquote:Op zaterdag 22 februari 2025 02:45 schreef Karzai het volgende:
tis een oorlogskabinet waarbij de verkiezingen uitgesteld zijn, maar putin is natuurlijk de echte dictator
er zijn geen verkiezingen geweest sinds de oorlogquote:Op zaterdag 22 februari 2025 02:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij is wel democratisch gekozen
nee maar dat staat ook in hun grondwet. Hij is wel op democratische manier op die positie gekomen.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 02:48 schreef Karzai het volgende:
[..]
er zijn geen verkiezingen geweest sinds de oorlog
dat wel, maar de oekraine is ook niet echt een stabiel land en met veel corruptie net als ruslandquote:Op zaterdag 22 februari 2025 02:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar dat staat ook in hun grondwet. Hij is wel op democratische manier op die positie gekomen.
same same , behalve amsterdammer met een biertjequote:Op zaterdag 22 februari 2025 02:54 schreef Karzai het volgende:
zou wel beter zijn als ze tot de EU toetreden maar dat zegt ook niet alles je ziet het aan Hongarije en Tsjechie die putin steunen
mja ik ben maar een simpele amsterdammer met een biertje op die de wereld politiek poogt te begrijpen
tja ik word doodziek van al dat geweld en waarvoor?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 03:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
same same , behalve amsterdammer met een biertje
Hey helloquote:
Yes gaat goedquote:Op zaterdag 22 februari 2025 05:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey helloAlles goed daar in het verre land
Fijn te horen.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 05:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Yes gaat goed![]()
ik heb net ontbeten, zou nu eigenlijk gaan kitesurfen 4e les maar de wind is weg![]()
hoe gaat het bij jou?
in de lucht zweven is alleen als je er goed in bentquote:Op zaterdag 22 februari 2025 06:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn te horen.
O dat is wel jammer dat de wind weg is. Maar leuk dat je dat doet. Lijkt mij eng. Dat is toch in de lucht zweven boven de zee.
Hier gaat alles goed
Oh en ik dacht al dat het kaartje er naar hier lang over had gedaanquote:Op zaterdag 22 februari 2025 02:19 schreef liesje1979 het volgende:
@:Kwiwi, ik weet niet of het aan de zwitserse post ligt, of de Nederlandse maar hier zijn de Mallorca kaartjes nog niet aangekomen. En nogop je whatsapp berichtje.
Zover ben je dus nog niet. Doet het niet zeer als je valt. Je gaat best hard lijkt mij?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 06:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
in de lucht zweven is alleen als je er goed in bent
meeste mensen surfen over het water
[ afbeelding ]
Zie jij er ook zo elegant uit op je board?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 06:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
in de lucht zweven is alleen als je er goed in bent
meeste mensen surfen over het water
[ afbeelding ]
Heb nog niet op een bord gesurft dus dat weet ik nog. Heb wel al een paar flinke duiken gemaakt achter de kite aan. deed. geen pijn maar flink wat zeewater gedronkenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 06:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zover ben je dus nog niet. Doet het niet zeer als je valt. Je gaat best hard lijkt mij?
Voorlopig niet denk ikquote:Op zaterdag 22 februari 2025 06:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zie jij er ook zo elegant uit op je board?
Lekker zout WaaR Surf je nu dan op?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 06:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb nog niet op een bord gesurft dus dat weet ik nog. Heb wel al een paar flinke duiken gemaakt achter de kite aan. deed. geen pijn maar flink wat zeewater gedronken
tot nu toe hebben we alleen nog maar leren besturen van de kite gedaan. Dus dan sta je in het water zonder surfbord. Vandaag zouden we met bord doenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 06:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker zout WaaR Surf je nu dan op?
O dan helemaal jammer dat er geen of te weinig wind is.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 06:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
tot nu toe hebben we alleen nog maar leren besturen van de kite gedaan. Dus dan sta je in het water zonder surfbord. Vandaag zouden we met bord doen
mjaquote:Op zaterdag 22 februari 2025 06:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan helemaal jammer dat er geen of te weinig wind is.
Jemig, nu ook al in kleding ppffffquote:Op zaterdag 22 februari 2025 06:23 schreef bitterbal het volgende:
keek net op de amerikaanse site van ripcurl en staat er bij al die surfkleding dat er een stof in zit die gelinkt is aan kanker. Waarom verkoop je het dan nog
Het waait dus alle kanten op daarquote:Op zaterdag 22 februari 2025 06:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mjaWoensdag was het ook zo. Wind sochtends goed en rond 12 uur , na een bui van regen was de wind weg. Vandaag ook. 0926 appte die de wind is goed , 0950 app; wind is weg
ja had er al eerder over gehoord. dat ook in de kledingindustrie bepaalde stoffen worden gebruikt die kanker kunnen veroorzaken. Maar dit is de eerste keer dat ik daadwerkelijk een waarschuwing zie op een website bij de kleding zelfquote:Op zaterdag 22 februari 2025 06:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jemig, nu ook al in kleding ppffff
Lekker dan, wel fijn dat er tenminste een waarschuwing bij staat.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 06:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja had er al eerder over gehoord. dat ook in de kledingindustrie bepaalde stoffen worden gebruikt die kanker kunnen veroorzaken. Maar dit is de eerste keer dat ik daadwerkelijk een waarschuwing zie op een website bij de kleding zelf
ja in die goedkope kleding zal het ook zitten denk ik. We ontkomen er niet meer aan.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 06:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker dan, wel fijn dat er tenminste een waarschuwing bij staat.
IK hebvaag wel iets gehoord dat er ook iets is met de kleding van Temu Iets met te veel hormonen of zo.
Nu heb ik daar een keer wat besteld maar dat was veel te klein en terug sturen te duur dus maar weggeven en daar nooit meer wat besteld aan kleding
Er zit ook bijna echt overal 'troep' in tegenwoordigquote:Op zaterdag 22 februari 2025 06:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja in die goedkope kleding zal het ook zitten denk ik. We ontkomen er niet meer aan.
Ik zit nu op de NL site van Ripcurl en daar staat de waarschuwing dus niet bij. Maar dat zijn natuurlijk dezelfde producten. gaat trouwens om wetsuits
Jepsquote:Op zaterdag 22 februari 2025 06:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zit ook bijna echt overal 'troep' in tegenwoordig
Ik lees het en dan delete ik het in mijn hoofd, sla het niet op op mijn harde schijfquote:Op zaterdag 22 februari 2025 06:40 schreef bitterbal het volgende:
Denk als je je er teveel mee bezig houdt je er ook niet gelukkig van wordt
omdat het alleen gelinkt is eraan, niet dat het bewezen is dat je het van dragen van kleding het ook krijgt ?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 06:23 schreef bitterbal het volgende:
keek net op de amerikaanse site van ripcurl en staat er bij al die surfkleding dat er een stof in zit die gelinkt is aan kanker. Waarom verkoop je het dan nog
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 05:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Yes gaat goed![]()
ik heb net ontbeten, zou nu eigenlijk gaan kitesurfen 4e les maar de wind is weg![]()
hoe gaat het bij jou?
In Amerika kunnen ze het maar beter overal bij vermelden, anders heb je als bedrijf straks de ene na de andere rechtszaak aan je broek hangen.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 06:23 schreef bitterbal het volgende:
maar je zit op een eiland,is er dan in geen enkele hoek wat wind?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 07:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja gevoelige sport dat kitesurfen :p
Hou maar daarquote:
Nu tot april is de wind alleen aan die kant geloof ik. Misschien zou er aan de andere wel wind kunnen zijn maar das dan misschien niet geschikt voor beginnersquote:Op zaterdag 22 februari 2025 07:42 schreef mschol het volgende:
[..]
maar je zit op een eiland,is er dan in geen enkele hoek wat wind?
Volgens buienradar blijft het ook de hele dag (tot een uur of 16) regenen in Nederland.quote:
We hebben ook weer een dag mooi weer gehad. Wordt gelijk afgestraft met regen.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 07:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Volgens buienradar blijft het ook de hele dag (tot een uur of 16) regenen in Nederland.
Stomme regenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 07:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Volgens buienradar blijft het ook de hele dag (tot een uur of 16) regenen in Nederland.
dat is wel knap jaquote:Op zaterdag 22 februari 2025 02:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat overigens best knap is he? Want Fles is heel gestructureerd en ergert zich aan chaos, alles kan strakker, planmatiger, beter. En ik ben van heeuj, chaos, ok, naja zal wel goedkomen allemaal, feest.
Misschien brengen we welkaar gewoon soms wat in balans.
dat kan gewoon hoorquote:Op zaterdag 22 februari 2025 07:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Stomme regen.
Ik hoopte even in de duinen te kunnen wandelen vandaag.
Ik wilde wel droog lopen danquote:Op zaterdag 22 februari 2025 07:57 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is wel knap ja
en wellicht werkt het inderdaad juist omdat jullie tegenpolen zijn
[..]
dat kan gewoon hoor![]()
Van mij mag je het laten horenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 02:43 schreef Karzai het volgende:
ik heb weer een goeie rap verzonnen over deze sc maar wil mensen ook weer niet al teveel beschadigen deep down gangster shit nobody got spared
quote:
kaplaarzen aan en afspoelen voor je weer de auto instaptquote:Op zaterdag 22 februari 2025 08:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Helpt niet tegen vermodderd zand.
Hebben ze daar ook Bah mi? Wel vietnamees maar a laquote:Op zaterdag 22 februari 2025 08:11 schreef bitterbal het volgende:
hmm kan een broodje brie halen. Al lang niet op
Is dat vieze mie?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 08:12 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook Bah mi? Wel vietnamees maar a la
Ja denk ik wel Maar heb dat nog nooit gegetenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 08:12 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook Bah mi? Wel vietnamees maar a la
Je weet niet wat je mist mnom mnom mnomquote:Op zaterdag 22 februari 2025 08:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja denk ik wel Maar heb dat nog nooit gegeten
Ik heb geen kaplaarzen, dan moet ik dus ook nog gaan winkelen. Zo stapelen de problemen zich alleen maar op doordat het kutweer isquote:Op zaterdag 22 februari 2025 08:11 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
kaplaarzen aan en afspoelen voor je weer de auto instapt
Miss heeft Bitterbal wel een plekje vrijquote:Op zaterdag 22 februari 2025 08:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb geen kaplaarzen, dan moet ik dus ook nog gaan winkelen. Zo stapelen de problemen zich alleen maar op doordat het kutweer is.
Genoeg plekjes vrij hierquote:Op zaterdag 22 februari 2025 08:29 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Miss heeft Bitterbal wel een plekje vrij
Veel te warm daarquote:Op zaterdag 22 februari 2025 08:29 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Miss heeft Bitterbal wel een plekje vrij
Gewoon tussenbeiden in gaan zitten en gebaren maken wie mag schreeuwenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 08:42 schreef bitterbal het volgende:
K zat hier dus rustig. Komen er 2 echtparen Israëli’s. I.p.v. dat ze bij elkaar aan de tafel gaan zitten nemen ze twee verschillende tafels en schreeuwen nu dus naar elkaar
Ja omdat ze een vurige temperament hebbenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 08:36 schreef bitterbal het volgende:
De Israëlische ambassade heeft een brief naar de Israëli’s in Thailand gestuurd met het vriendelijke verzoek zich te gedragen in Thailand
Uhuhquote:Op zaterdag 22 februari 2025 08:45 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ja omdat ze een vurige temperament hebben
Balliequote:
dus zonder licentie wordt je eerst opgehangen en daarna gedeporteerd? dat is wel drastischquote:Op zaterdag 22 februari 2025 08:54 schreef bitterbal het volgende:
NIET WERKEN IN THAILAND ZONDER LICENTIE - DIT IS EEN SERIEUS DIE KAN LEIDEN TOT OPHANG EN DEPORTATIE.
Thailand maakt geen grappen scholquote:Op zaterdag 22 februari 2025 09:05 schreef mschol het volgende:
[..]
dus zonder licentie wordt je eerst opgehangen en daarna gedeporteerd? dat is wel drastisch
Ja andersom is wat lastiger, dan moeten ze je er eerst uitschoppen en daarna weer terug halen om op te hangenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 09:05 schreef mschol het volgende:
[..]
dus zonder licentie wordt je eerst opgehangen en daarna gedeporteerd? dat is wel drastisch
Hier is weinig aan inderdaadquote:Op zaterdag 22 februari 2025 09:11 schreef LTVDK het volgende:
Wordt het nu heel de dag van dit troosteloze grijze miezerweerLiever die ijskou met strakblauwe luchten van vorige week
Ja, lekker tijdens de verhuizingquote:Op zaterdag 22 februari 2025 09:11 schreef LTVDK het volgende:
Wordt het nu heel de dag van dit troosteloze grijze miezerweerLiever die ijskou met strakblauwe luchten van vorige week
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ja, inderdaad. Dit is wel de juiste volgorde.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 09:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja andersom is wat lastiger, dan moeten ze je er eerst uitschoppen en daarna weer terug halen om op te hangen
Lekker met natte dozen schuivenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 09:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, lekker tijdens de verhuizing
same herequote:Op zaterdag 22 februari 2025 09:11 schreef LTVDK het volgende:
waaromquote:Op zaterdag 22 februari 2025 09:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Morgen naar de fitness ipv vandaag.
Eensquote:Op zaterdag 22 februari 2025 09:11 schreef LTVDK het volgende:
Hierom:quote:
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 09:11 schreef LTVDK het volgende:
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 09:29 schreef LTVDK het volgende:
Even @:CherryLips een traantje laten wegpikken bij deze voortreffelijke taalaanrandingAI genotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Ik wilde ook al uitstellenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 09:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Daar zit je nog op een tropisch eilandquote:
ja kom ook dan grmblquote:Op zaterdag 22 februari 2025 09:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar zit je nog op een tropisch eiland
Krijg nu ook niet direct de motivatie om een lekker groot rondje te gaan wandelen vandaagquote:Op zaterdag 22 februari 2025 09:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar de weg er naar toe is niet overdekt.quote:
Moet je met de fiets?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 09:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar de weg er naar toe is niet overdekt.
Ik moet maandag gewoon weer werken dus dat gaat nietquote:
hmquote:Op zaterdag 22 februari 2025 09:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik moet maandag gewoon weer werken dus dat gaat niet
In Den Haag schijnt de zon. Had je maar niet weg moeten gaan.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 09:35 schreef bitterbal het volgende:
ik zat hier net ook in de zeikregen met mijn regenponcho op de scootert
mimimimimiquote:Op zaterdag 22 februari 2025 09:37 schreef Haags het volgende:
[..]
In Den Haag schijnt de zon. Had je maar niet weg moeten gaan.
Dus daar hoeven we ook niet heen voor mooi weer .quote:Op zaterdag 22 februari 2025 09:35 schreef bitterbal het volgende:
ik zat hier net ook in de zeikregen met mijn regenponcho op de scootert
ah hmm oke dan moet je maar binnen blijven smurfenquote:
ben het inmiddels weer vergeten, misschien maar beter ookquote:Op zaterdag 22 februari 2025 08:10 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Van mij mag je het laten horen
nee we hebben slecht weer vanuit chinaquote:Op zaterdag 22 februari 2025 09:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus daar hoeven we ook niet heen voor mooi weer .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |