SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Dan doe ik NOG verstandigere dingenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:38 schreef mschol het volgende:
[..]
als dat dronken gebeurd, wat gebeurd er dan als je niet dronken bent?
makkelijk, als de motivatie goed is.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:45 schreef Nizno het volgende:
I would walk 500 miles and I would walk 500 more
kun je dan ook bij HvH komen?
Ja en dan nog 804,67 erbij hequote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:46 schreef Nizno het volgende:
500 miles =
804.67
ow dat moet wel lukken
ja dan kun je een heel eind komen... vanuit elk deel van NL zeker wel 4 keerquote:
Ja vraag het haar zelf? Ik weet het ook nietquote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:51 schreef kwiwi het volgende:
De vraag was of Liesje het gefietst heeft, niet of jullie het in theorie in gedachten kunnen wandelen.
Yesss! Was heerlijk maar wel wat gehaast omdat ik op tijd terug moest zijn om te werken.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:42 schreef kwiwi het volgende:
@:liesje1979 ben je nog naar hoek van holland gefietst vandaag?
Helleu.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yesss! Was heerlijk maar wel wat gehaast omdat ik op tijd terug moest zijn om te werken.En had een klein kutlinkje niet gezien die in de weg ligt dus moet van het weekend eigenlijk nog een keer terug.
helleu je jezelf vaker?quote:
Denk dat we elkaar, ondanks onze gekken eigenaardigheden gewoon accepteren. En ja soms botsen we een beetje maar dan komt dat ook altijd wel weer goed.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Het mooiste van de liefde tussen @:liesje1979 en mij is dat we niks "achter de schermen" doen![]()
gaat niet altjd helemaal goed okeeMaar meestal best wel
zouden meer mensen moeten doenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Denk dat we elkaar, ondanks onze gekken eigenaardigheden gewoon accepteren. En ja soms botsen we een beetje maar dan komt dat ook altijd wel weer goed.
gewoon dikke vrienden om het zo maar even te noemen?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Denk dat we elkaar, ondanks onze gekken eigenaardigheden gewoon accepteren. En ja soms botsen we een beetje maar dan komt dat ook altijd wel weer goed.
Yes.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:10 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon dikke vrienden om het zo maar even te noemen?
Wie noem je nou dik???quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:10 schreef mschol het volgende:
[..]
fatshamerquote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:10 schreef mschol het volgende:
[..]
Hoeft niet perse met oorlog. Gewoon eerst wat afsprekenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:30 schreef mschol het volgende:
[..]
nog een burgeroorlog? dan kan amerika zeker inpakken op het wereldtoneel
O ja morgen kijken naar Woman of the Hourquote:
Jezus, deze heb ik echt al lang niet meer gehoord. Bijna nostalgisch.quote:
Wat fotografeerde de begeleider zoal?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
O ja morgen kijken naar Woman of the Hour
Wat fotografeerde de begeleider zoal?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
O ja morgen kijken naar Woman of the Hour
Groot stikkingsgevaar hequote:
Van alles van de omgeving tot de activiteiten die hij ondernamquote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:28 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Wat fotografeerde de begeleider zoal?
Ik hoor het nu voor het eerst. NIks aan gemist..quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jezus, deze heb ik echt al lang niet meer gehoord. Bijna nostalgisch.
Veel regenwoud denk ik wel, volgens mij heel klammig daarquote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Van alles van de omgeving tot de activiteiten die hij ondernam
Is heel populair geweest onder tieners rond 2012quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik hoor het nu voor het eerst. NIks aan gemist..
Toen was ik al boven de 30quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is heel populair geweest onder tieners rond 2012
Ik was toen ook nog tiener.
Vooral onder de leeftijdsgroep die nu alleen nog maar hersenrot kijkt.
godsgloeiend mooie dame onniedanquote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan niet ontkennen dat er een andere reden dan de muziek was dat ik die clip bleef kijken.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
godsgloeiend mooie dame onniedan
Ik hoor dit denk ik voor het eerstquote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe ga je dit mijlpaal vieren?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:47 schreef Dr_Flash het volgende:
hehe ,eindelijk begrijpen we elkaar een keertje
Tijd om de #viesdikke KSC'ers weer van een duin af te rollen. Brood en spelen houdt deze plek vredig.quote:
Je moet er je nadenk-gezicht bij halen?quote:
Wajoooooowquote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tijd om de #viesdikke KSC'ers weer van een duin af te rollen. Brood en spelen houdt deze plek vredig.
Doe rustigquote:
Wat heb jij tegen mijn nadenkgezicht?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je moet er je nadenk-gezicht bij halen?
Kreeg een krantje van de ziggo, daarin staat dat ik bij de foonhous in Budadorp een waardebon kan ophalen om 4 worstenbroodjes mee op te halen bij bakker Jacquote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat heb jij tegen mijn nadenkgezicht?
Kijk wel uit zometeen kan je vanacht niet meer slapenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:59 schreef Karzai het volgende:
ik heb net een paar uurtjes geslapen, ben nu plaatjes aan het draaien en heb verder niet zoveel te melden
Zit vast een addertje onder het worstenbroodquote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kreeg een krantje van de ziggo, daarin staat dat ik bij de foonhous in Budadorp een waardebon kan ophalen om 4 worstenbroodjes mee op te halen bij bakker Jac
Wat omslachtigquote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kreeg een krantje van de ziggo, daarin staat dat ik bij de foonhous in Budadorp een waardebon kan ophalen om 4 worstenbroodjes mee op te halen bij bakker Jac
Ja riekt naar omkoping ditquote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zit vast een addertje onder het worstenbrood
Wormen die je ook bij niet verse americāin filet hebtquote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zit vast een addertje onder het worstenbrood
Vind ik wel grappigquote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat heb jij tegen mijn nadenkgezicht?
Ben ik die rechter smiley en jij die linker ?quote:
Zeker met open achterkantquote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lijkt me vrij duidelijk tochquote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben ik die rechter smiley en jij die linker ?![]()
Ik had vorige week filet americain die vijf dagen over de datum wasquote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:06 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Wormen die je ook bij niet verse americāin filet hebt
De bestequote:
Niet opgegeten hoop ikquote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had vorige week filet americain die vijf dagen over de datum was![]()
ritme is een beetje in de war, het zal wel een uur of 3-4 worden denk ikquote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:04 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Kijk wel uit zometeen kan je vanacht niet meer slapen
Van bakker Jacquote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De bestezonder onnodig extra brood en meer vlees
Denk wel dat je de normale krijgt en niet die met spekquote:
Wekker op 8.30/9 zetten en dan die dag vroeg ingaanquote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:10 schreef Karzai het volgende:
[..]
ritme is een beetje in de war, het zal wel een uur of 3-4 worden denk ik
Die met spek is nķg duurder.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk wel dat je de normale krijgt en niet die met spek
Ja die gaat de ziggo echt niet sponsorenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die met spek is nķg duurder.
zal morgen wel weer om een 7 uur wakker zijnquote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:11 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Wekker op 8.30/9 zetten en dan die dag vroeg ingaan
Blijven liggen tot je hoofdpijn krijgt.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:13 schreef Karzai het volgende:
[..]
zal morgen wel weer om een 7 uur wakker zijn
Ja neequote:
hoofdpijn heb ik zelden, soms eens wat vermoeid, maar als even doorgaat kom je daar ook wel weer overheenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:14 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Blijven liggen tot je hoofdpijn krijgt.
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De bestezonder onnodig extra brood en meer vlees
Liever gratis worstenbroodjesquote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gratis stroom in de burgerrups
Grote blij
Die geeft de NS nietquote:
Dat ding ontsporen en in de fik steken danquote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat ding ontsporen en in de fik steken dan
Ja ik denk ik probeer in jouw termen te pratenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Oke brb
Wat ben je agressief btwof reikt mijn invloed zo ver ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |