SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Gewoon alles cremerenquote:
Jaquote:
Dropquote:Op donderdag 20 februari 2025 17:55 schreef Crack_ het volgende:
Ik kom niet veel verder dan inktvisinkt!
Black puddingquote:
Alles grillen op standje brankweerquote:Op donderdag 20 februari 2025 17:55 schreef Crack_ het volgende:
Ik kom niet veel verder dan inktvisinkt!
Zolang duurde het nou toch ook weer niet?quote:Op donderdag 20 februari 2025 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wij gewoon braaf op jou wachten alles
lekkerquote:Op donderdag 20 februari 2025 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alles grillen op standje brankweer
@kwiwiquote:Op donderdag 20 februari 2025 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alles grillen op standje brankweer
Als mijn vreten zwart is dan heb ik het aan laten branden.quote:Op donderdag 20 februari 2025 17:56 schreef Crack_ het volgende:
Oke zwart is de meest vervelende kleur eten
De huidige TT is perfectiequote:Op donderdag 20 februari 2025 17:55 schreef essnhills het volgende:
Gemiste kans
Geen goorgonzolacirculatie TT
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Wel handig als die dan aanwezig is bij het dinerquote:
Onmisbaar iddquote:Op donderdag 20 februari 2025 17:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wel handig als die dan aanwezig is bij het diner
blauwe bessenquote:Op donderdag 20 februari 2025 17:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Blauw eten dan.
Dan heb je die anijspucks uit de Engelse drop
Blauwe bessenquote:Op donderdag 20 februari 2025 17:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Blauw eten dan.
Bahquote:Op donderdag 20 februari 2025 17:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Blauw eten dan.
klinkt ook niet zo lekkerquote:Op donderdag 20 februari 2025 17:57 schreef Haags het volgende:
[..]
Als mijn vreten zwart is dan heb ik het aan laten branden.
Toevallig goorgonzola?quote:
zwarte bonen en zwart sesamzaad heb je ook nogquote:Op donderdag 20 februari 2025 17:58 schreef essnhills het volgende:
Wel jammer dat we het thema zwart voor een diner zo snel zwart maken
Nee, dat zit al in de naamquote:
Ik vind meiden die rijden echt een programma voor jou.quote:
Tweede circulatie weer rondquote:
Bramenquote:Op donderdag 20 februari 2025 17:59 schreef Crack_ het volgende:
Bramen zitten ook tegen het zwarte aan
Oke, bedankt.quote:Op donderdag 20 februari 2025 17:59 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik vind meiden die rijden echt een programma voor jou.
Maar dat terzijde.
Hebben weer ons best gedaan vandaagquote:Op donderdag 20 februari 2025 17:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tweede circulatie weer rond
Lekker bezig
Goed gewerkt
Ja, pfff.. zo even bijkomenquote:Op donderdag 20 februari 2025 18:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hebben weer ons best gedaan vandaag
Ik lig al op de bankquote:Op donderdag 20 februari 2025 18:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, pfff.. zo even bijkomen
Ik vind jou ook een stoere wegpiraat chick maar dan niet in een tientonner.quote:
Goed zoquote:
quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:01 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik vind jou ook een stoere wegpiraat chick maar dan niet in een tientonner.
Fijnquote:
Maar ik vind dat soort programma's na het avondeten vaak wel ff lekker om te kijken. Goede bak koffie erbij, niet na hoeven denken. B&B, first dates en zulksquote:Op donderdag 20 februari 2025 18:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
nee, klopt.. zo groot is de schoen niet
Wanneer ga je het toepassen en welke kleur kies je?quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:06 schreef kwiwi het volgende:
Ik vind een kleur als thema voor een etentje wel echt een leuk idee trouwens, word je wat creatiever van.
Ja, na een dag hard aan de bak even de hersens uitquote:Op donderdag 20 februari 2025 18:07 schreef Haags het volgende:
[..]
Maar ik vind dat soort programma's na het avondeten vaak wel ff lekker om te kijken. Goede bak koffie erbij, niet na hoeven denken. B&B, first dates en zulks
Ja, kan best leuk zijnquote:Op donderdag 20 februari 2025 18:06 schreef kwiwi het volgende:
Ik vind een kleur als thema voor een etentje wel echt een leuk idee trouwens, word je wat creatiever van.
mag je de ijsbaan niet op lijkt me?quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, ik wist niet dat je verplicht handschoenen aan moest bij de ijsbaan, als je gaat schaatsen![]()
En als je dat nou niet doen? Krijg je dan te maken met de handschoenen-politie?
Zwart gewoon alles laten aanbrandenquote:Op donderdag 20 februari 2025 18:10 schreef Ama het volgende:
Zat nog even aan rood te denken maar valt denk ik tegen.
Ja ik weet het niet.. maar ik heb daar echt nooit bij stilgestaanquote:Op donderdag 20 februari 2025 18:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
mag je de ijsbaan niet op lijkt me?
Zoveel vragen waar ik nog geen antwoord op hebquote:Op donderdag 20 februari 2025 18:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wanneer ga je het toepassen en welke kleur kies je?
Ik ben goed in zulke vragen stellenquote:Op donderdag 20 februari 2025 18:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zoveel vragen waar ik nog geen antwoord op heb
Wit. Yoghurt met engels dropquote:Op donderdag 20 februari 2025 18:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zoveel vragen waar ik nog geen antwoord op heb
Ik ook niet maar zou ook niet snel naar een ijsbaan zonder handschoenen gaan denk ik (ik ga daar uberhaupt nooit heenquote:Op donderdag 20 februari 2025 18:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ik weet het niet.. maar ik heb daar echt nooit bij stilgestaan
De laatste keer had ik sowieso wel handschoenen aan
Is dat niet om te voorkomen dat mensen vallen en een ander hun vingers kortwiekt door eroverheen te schaatsen? Of mogen het ook van die 2 euro hema handschoentjes zijn?quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, ik wist niet dat je verplicht handschoenen aan moest bij de ijsbaan, als je gaat schaatsen![]()
En als je dat nou niet doen? Krijg je dan te maken met de handschoenen-politie?
Kan je wel schaatsen?quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook niet maar zou ook niet snel naar een ijsbaan zonder handschoenen gaan denk ik (ik ga daar uberhaupt nooit heen).
Ga je binnenkort schaatsen?
Daar zat ik ook aan te denken, maar ik heb van die hele dunne schaatsen die niet echt tegen dat soort gruwelen beschermen en ik ben niet weggestuurdquote:Op donderdag 20 februari 2025 18:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is dat niet om te voorkomen dat mensen vallen en een ander hun vingers kortwiekt door eroverheen te schaatsen? Of mogen het ook van die 2 euro hema handschoentjes zijn?
Ga ieder jaar met mijn jongens.quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ik weet het niet.. maar ik heb daar echt nooit bij stilgestaan
De laatste keer had ik sowieso wel handschoenen aan
quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:17 schreef Crack_ het volgende:
Je kunt ze ook vast huren voor 30 euro per half uur als je ze bent vergeten @:4everblackeyed
Nooit gedaanquote:Op donderdag 20 februari 2025 18:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan je wel schaatsen?
Ja, aankomende zaterdag, die zaterdag daarop en dan die zaterdag daarop, dat is de laatste keer
Daarna sluiten ook al die ijsbanen, want lente ofzo
Oh, dat is wel een streng beleidquote:Op donderdag 20 februari 2025 18:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga ieder jaar met mijn jongens.
Regel is handschoenen aan of niet op de baan. Al een paar jaar.
Maar hoe vaak schaatst de gemiddelde Nederlander nou? Snap dat je het niet weet.
JAAA, vind het echt geweldigquote:Op donderdag 20 februari 2025 18:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nooit gedaan
Ohhhh zoveel! Vind je het zo leuk? Het ziet er altijd heerlijk uit
Pardon ?quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ik dacht zwarte drop met witte kwep erin.
ja alleen die witte kwep dus bij een wit themaquote:Op donderdag 20 februari 2025 18:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ik dacht zwarte drop met witte kwep erin.
quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
JAAA, vind het echt geweldig![]()
![]()
ZOEF ZOEF
We hebben Kwiwi ontmaskerd. Ze is gewoon UitStralingquote:
@kwiwi neemt dan broodballetjes en melk mee.quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja alleen die witte kwep dus bij een wit thema
quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
We hebben Kwiwi ontmaskerd. Ze is gewoon UitStraling
Je bent zelf een vage ditquote:
# rent (in slowmotion) in z'n blootje naar de grootste spiegel in huis.quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je moet maar even niet posts teruglezen, de smerigste recepten komen langsquote:Op donderdag 20 februari 2025 18:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
# rent (in slowmotion) in z'n blootje naar de grootste spiegel in huis.
Ja daar hou ik dus helemaal niet van hequote:Op donderdag 20 februari 2025 18:32 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Je moet maar even niet posts teruglezen, de smerigste recepten komen langs
Nee toch, @kwiwi was met Uitstraling, aka gergUIquote:Op donderdag 20 februari 2025 18:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee hoor, wij hadden er een gang of 6 ofzo meequote:Op donderdag 20 februari 2025 18:10 schreef Ama het volgende:
Zat nog even aan rood te denken maar valt denk ik tegen.
Had Ama al die tijd gelijk?quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
quote:
In den beginne werd Gergi Gargamel genoemdquote:Op donderdag 20 februari 2025 18:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee toch, @:kwiwi was met Uitstraling, aka gergUI
quote:
Eten helptquote:
Is @kwiwi dan Asraël?quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
In den beginne werd Gergi Gargamel genoemd
Onacceptabelquote:
Maar geen Kengelse Kropquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:01 schreef essnhills het volgende:
We hebben ook een jaar de letter K gehad als thema
Toen hadden we dingen als gepofte Knolselderij (met hazelnootpesto), iets met kiep en geroosterde (kool) spruitjes, kabeljauw met een kruim en kaas, iets met karamel bij het dessert..
Is mogelijk. iig niet Agatha, want die is niet leuk itt Kwiwiquote:
Wel krijtdropjes en kattendropquote:
In Wervershoof zit fietsenwinkel André van Duinquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
André van Duin is jarig vandaag.
Jalalalala
en kokindjesquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wel krijtdropjes en kattendrop
Welke variant mag het worden?quote:
quote:
hoeveel stappen heb je al gezet vandaag?quote:
12,5k ofzoquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
hoeveel stappen heb je al gezet vandaag?
Ik vond de La Place vroeger wel altijd fucking chill.quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:54 schreef LTVDK het volgende:
Vanmiddag bij de La Place geweest, fucking 7,50 voor een tosti BBQ pulled chicken
RIP Vroom en Dreesmanquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vond de La Place vroeger wel altijd fucking chill.
Ja ik kan niet zeggen dat ik die winkel mis met de komst van Bol en Amazon.quote:
Vond het vooral schandalig duur voor de sneue hoeveelheid die je krijgt, en er ook nog eens 20 minuten op moeten wachten tot ze die tosti hadden gebakkenquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vond de La Place vroeger wel altijd fucking chill.
Normale prijs tegenwoordig. Heb wel duurdere tosti's gezien.quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vond het vooral schandalig duur voor de sneue hoeveelheid die je krijgt, en er ook nog eens 20 minuten op moeten wachten tot ze die tosti hadden gebakken
Vorige week had ik een broodje van de Kippie, daar zat 3x zoveel vlees op, het broodje was groter en lekkerder en kostte maar 4,50quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Normale prijs tegenwoordig. Heb wel duurdere tosti's gezien.
de 2de is verzondenquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Is die andere LEGO bestelling nou goed gekomen?
Dat is fijn maar alsnog wel jammer dat die andere verkeerd is gegaan.quote:
quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Gegroet mensen van het goede leven
La Place is sinds het niet meer bij V&D hoort ook echt niet meer normaal geweest qua prijzenquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vorige week had ik een broodje van de Kippie, daar zat 3x zoveel vlees op, het broodje was groter en lekkerder en kostte maar 4,50
Ja beetje prijzen alsof je al voorbij de douane op schiphol bent zeg maarquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
La Place is sinds het niet meer bij V&D hoort ook echt niet meer normaal geweest qua prijzen
ja.quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja beetje prijzen alsof je al voorbij de douane op schiphol bent zeg maar
Vroegah was het wel chill.quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja beetje prijzen alsof je al voorbij de douane op schiphol bent zeg maar
klopt. Zelfs boodschappen in de winkel zijn ernstig qua prijzen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Je moet tegenwoordig sowieso een half salaris meebrengen om ergens te kunnen eten toch?
ja daar heb ik ook voor staan te kijken en besloten geen te kopen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind vooral chocoladepaaseitjes nu zo duur
Ja die zijn ook wel prijzig geworden.quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind vooral chocoladepaaseitjes nu zo duur
Ik wacht wel gewoon tot pasen voorbij is en ze weer worden gedumpt voor een grijpstuiverquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja daar heb ik ook voor staan te kijken en besloten geen te kopen.
Ben er niet gek genoeg op om dat bedrag uit te geven
Ook een optie.quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wacht wel gewoon tot pasen voorbij is en ze weer worden gedumpt voor een grijpstuiver
Ik koop ze sowieso zelden, hooguit als er weer een tgtg is bij de chocolatierquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ook een optie.
Ik sla ze volledig over dit jaar
oke zo erg ben ik niet, ik heb gewoon alleen de inkomsten en uitgaven van de bank mn excel..quote:
Is alweer een jaar oud, tijd voor een nieuw lijstje Flesquote:
Ik heb dat allemaal niet, zelfs geen excelquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
oke zo erg ben ik niet, ik heb gewoon alleen de inkomsten en uitgaven van de bank mn excel..
Vroegah had je van de abn een app dat je heel makkelijk kon zien waar wat naar toe ging vanaf de bankquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb dat allemaal niet, zelfs geen excel
drie maanden poepkopquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is alweer een jaar oud, tijd voor een nieuw lijstje Fles
Maak het dan niet zo ingewikkeld, is alsnog achterhaald, want nieuw jaar, nieuwe tarievenquote:
Seizoensgroenten zijn ook lastig om te vergelijken, die fluctueren altijd alle kanten opquote:
Ja heel bijzonder eigenlijk. Want die worden altijd gezaaid in Kenya, geteeld in Vietnam, geoogst in Argentinië, verpakt in Alaska, gelabeld in Kameroen, geprijsd in Pakistan en dan hier verkocht. Gemiddeld hebben die dus altijd dezelfde omstandigheden.quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Seizoensgroenten zijn ook lastig om te vergelijken, die fluctueren altijd alle kanten op
Jup, maar het is maar net wat de markt er op dit moment voor wil betalen. Zo is er momenteel een overschot aan mango en worden die hier nu gedumpt voor een euro per stuk, terwijl die 'buiten' het seizoen gerust naar de 3 euro p/s gaan. Maar zelfs jouw diepvries broccoli, die is nu gewoon weer 1,49 bij de AH https://www.ah.nl/producten/product/wi226367/ah-broccoliroosjes en voor verse zelfs maar 99 cent voor 500 gram https://www.ah.nl/producten/product/wi4177/ah-broccoliquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja heel bijzonder eigenlijk. Want die worden altijd gezaaid in Kenya, geteeld in Vietnam, geoogst in Argentinië, verpakt in Alaska, gelabeld in Kameroen, geprijsd in Pakistan en dan hier verkocht. Gemiddeld hebben die dus altijd dezelfde omstandigheden.
Geen zin?quote:
Vind het knap dat je dat allemaal bij wilt houden, zou mij echt teveel moeite zijnquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Er verdwijnen ook steeds meer producten van het lijstje omdat ze niet meer van merk X geleverd worden of niet meer in een vergelijkbare verpakking. Ik probeer het altijd wel om te rekenen naar even veel maar daar zitten ook grenzen aan.
daarom doe ik het dus ook maar een keer per jaarquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind het knap dat je dat allemaal bij wilt houden, zou mij echt teveel moeite zijn
hoiquote:
doeiquote:
wut, alweerquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
https://forum.fok.nl/user/profile/datismijnmening
Ik ben niet verbaasd....quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb ik iets gemitst?quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben niet verbaasd....
mitsten en maarenquote:
quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben niet verbaasd....
samequote:Op donderdag 20 februari 2025 21:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben niet verbaasd....
volgens mij niet echtquote:
Blijkbaar.quote:
Neuh.quote:
Ik ook niet.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben niet verbaasd....
oja, es ist verbotenquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Blijkbaar.
Bans worden ook niet besproken op het forum...
ik geloof niet dat ik iets gepland heb staan.quote:
Klaarmaken voor de verhuizing maandag.quote:
Eerst nog een dag werken voor het weekend isquote:
die site is erg geschikt voor blinden en slechtziendenquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Concertje zondagmiddag
lekker rustigquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik geloof niet dat ik iets gepland heb staan.
leukquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Concertje zondagmiddag
uhoh, verhuizenquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Klaarmaken voor de verhuizing maandag.
altijd chillquote:
vakantie is hier al begonnenquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eerst nog een dag werken voor het weekend is
I knowquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
die site is erg geschikt voor blinden en slechtzienden
ik moet mn lenzen uit doen om die site te kunnen lezen... zo groot hebben ze die lettersquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
I know![]()
Als ik mijn bril niet op heb, val ik onder die laatste categorie...
quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
Vakantiequote:
Mocht je na dit weekend van oh ik vind het heel jammer dat mijn huis nu zo opgeruimd is terwijl ik nog best nog meer wil opruimen. Dan ben je welkomquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:39 schreef mschol het volgende:
ik ga dit weekend eerst eens rustig beginnen achterstallige zaken in huis op te ruimen
weekje vrijquote:
quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mocht je na dit weekend van oh ik vind het heel jammer dat mijn huis nu zo opgeruimd is terwijl ik nog best nog meer wil opruimen. Dan ben je welkom
moet soms kunnen hoor, even helemaal nietsquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:45 schreef Nizno het volgende:
hier niet, niets persoonlijks maar t bordje op de deur staat op niemand welkom
Qua kosten en drukte dan weer wel wat minder praktisch gezien de schoolvakanties ook bezig zijnquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:45 schreef mschol het volgende:
weekje vrij
ik heb nog geen wegga plannen, misschien 1 of 2 nachtjes een steden tripje ofzo
mja true maar een nachtje ofzo ergens is vaak nog wel te betalen en qua drukte is het erg afhankelijk waar je heen wilt..quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Qua kosten en drukte dan weer wel wat minder praktisch gezien de schoolvakanties ook bezig zijn
Toch nog bijna een halve dag volgehoudenquote:
het is een hele prestatie.....quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toch nog bijna een halve dag volgehouden![]()
Je stapte op en was gelijk vertrokken?quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:48 schreef Haags het volgende:
Ben begonnen aan departure op netflix. Kijkt lekker weg.
Lekker naar de Efteling danquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:48 schreef mschol het volgende:
[..]
mja true maar een nachtje ofzo ergens is vaak nog wel te betalen en qua drukte is het erg afhankelijk waar je heen wilt..
disney zou ik niet doen bv
Hahaatjesquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je stapte op en was gelijk vertrokken?
Buiten schoolvakanties ook.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:51 schreef Ama het volgende:
Efteling tijdens schoolvakantie klinkt als de hel.
de beloning voor een dag hitte morgenquote:
Naar een nieuw huisquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:37 schreef mschol het volgende:
[..]
lekker rustig
[..]
leukhave fun alvast
[..]
uhoh, verhuizen
nieuw huis? of wat anders?
[..]
altijd chill
[..]
vakantie is hier al begonnen
"Hitte"quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
de beloning voor een dag hitte morgen
Joepiequote:
Nee volgende weekquote:
geen idee ik kom daar niet in de buurt de eerste 4 maand van het jaar en hier doen we er niet aanquote:
quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Naar een nieuw huis
hier ook niet, dorp hiernaast welquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
geen idee ik kom daar niet in de buurt de eerste 4 maand van het jaar en hier doen we er niet aan
ik zit hoog en droogquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hier ook niet, dorp hiernaast wel
ik zag het op weg naar collega, daar staat een bordje dat de weg dicht isquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hier ook niet, dorp hiernaast wel
Ik drink geen alcohol. Stoned is het geen kut aan denk ik.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:54 schreef Koen66 het volgende:
ik zou best wel weer eens carnaval willen vieren, is al te lang geleden
1x gedaan met vrienden, week lang nodig gehad om bij te komen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:54 schreef Koen66 het volgende:
ik zou best wel weer eens carnaval willen vieren, is al te lang geleden
Ik heb vorig jaar, na 2 jaar, de laatste doos uitgepaktquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:52 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
ik vind het de hel, verhuizen en die eerste maand ofzo erna wanneer je alles nog aan het uitpakken bent
ging voorheen wel regelmatig naar vriend in Valkenswaard, maar die zijn laatste jaren telkens op vakantiequote:Op donderdag 20 februari 2025 21:55 schreef Haags het volgende:
[..]
1x gedaan met vrienden, week lang nodig gehad om bij te komen.
Zit dat foute café daar nog?quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ging voorheen wel regelmatig naar vriend in Valkenswaard, maar die zijn laatste jaren telkens op vakantie
Was altijd wel tof daar
oh, ik ben 4 jaar na dato uitgepakt qua belangrijkste spullen..quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar, na 2 jaar, de laatste doos uitgepaktDie had eigenlijk gewoon direct naar de stort gekund, zat natuurlijk niks belangrijks in.
een naam zou helpenquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit dat foute café daar nog?
Kan haar geen PM sturen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:54 schreef kwiwi het volgende:
Oh, dimmy alweer wegMoeten we al een herdenking plannen of is het nog geen permban?
Komt er dan een herdenkingstuin in de OP?quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:54 schreef kwiwi het volgende:
Oh, dimmy alweer wegMoeten we al een herdenking plannen of is het nog geen permban?
Geen idee.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:58 schreef mschol het volgende:
[..]
kan dat uberhaupt als iemand een ban heeft?
Ik ben maar 1 keer echt verhuisd, dat vond ik op zich best leuk om te doenquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:52 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
ik vind het de hel, verhuizen en die eerste maand ofzo erna wanneer je alles nog aan het uitpakken bent
hmmmmm komt me zo 1-2-3 niet belend voor. Wel De Bel, regelmatig op terras gezetenquote:
trustequote:Op donderdag 20 februari 2025 22:00 schreef Nizno het volgende:
ja... ik ga een verdieping omhoog...
Gute Nacht Freunde
Schrijft een PM aan alle belangrijke mensenquote:Op donderdag 20 februari 2025 22:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
u heeft de Dimmy taak overgenomen?
Daar sla ik me wel doorheenquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:52 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
Ja De Bel, daar stond ik ooit nog eens op de feestfoto hetgeen een rel veroorzaakte in half Brabantquote:Op donderdag 20 februari 2025 22:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmmmm komt me zo 1-2-3 niet belend voor. Wel De Bel, regelmatig op terras gezeten
Als ik dat ga doen dan moet ik tussen de zonnepanelen bij de duiven en eksters gaan slapenquote:Op donderdag 20 februari 2025 22:00 schreef Nizno het volgende:
Gute Nacht Freunde
Voor de gevallen vrienden en vriendinnenquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Komt er dan een herdenkingstuin in de OP?
quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als ik dat ga doen dan moet ik tussen de zonnepanelen bij de duiven en eksters gaan slapen
quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja De Bel, daar stond ik ooit nog eens op de feestfoto hetgeen een rel veroorzaakte in half Brabant
Ook eentje voor alle ter ziele gegane beestjes?quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Voor de gevallen vrienden en vriendinnen
quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:00 schreef Nizno het volgende:
Gute Nacht Freunde
Toevallig al The Hooligan gezien?quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:48 schreef Haags het volgende:
Ben begonnen aan departure op netflix. Kijkt lekker weg.
Nee blauwquote:Op donderdag 20 februari 2025 17:56 schreef Crack_ het volgende:
Oke zwart is de meest vervelende kleur eten
Zelf volgesmeten bodem met alles wat ik kon vinden in de koelkastquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Welke variant mag het worden?
Nee joh, dat kan niet zomaarquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is een gave, ik vrees nu voor altijd.
Ik dacht dat dat de enige optie wasquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:58 schreef mschol het volgende:
[..]
kan dat uberhaupt als iemand een ban heeft?
Een fietsbelquote:
Ja, maar wel spelen met mensen die van donkere humor houdenquote:Op donderdag 20 februari 2025 22:38 schreef mschol het volgende:
iemand cards against humanity wel eens gespeeld?
ik kwam op werk het pakket Nasty Bundle Expansion tegen en ik was geintrigeerd
wutquote:Op donderdag 20 februari 2025 22:39 schreef Moeraskat het volgende:
Dus eigenlijk zijn us en kwi schuldig aan de ban van dimmy.
Clusterfuck
Ja, de liefdesbrievenquote:
donkere humorquote:Op donderdag 20 februari 2025 22:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja, maar wel spelen met mensen die van donkere humor houden
Verder teruglezen schat, dan tekenen zich de stipjes af die je met een potloodje kunt verbinden tot een hele lange vakantie.quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:39 schreef Moeraskat het volgende:
Dus eigenlijk zijn us en kwi schuldig aan de banvakantie van dimmy.
Clusterfuck
Hoe verquote:Op donderdag 20 februari 2025 22:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Verder teruglezen schat, dan tekenen zich de stipjes af die je met een potloodje kunt verbinden tot een hele lange vakantie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |