Ach dat is helemaal niet waar🤮quote:Op dinsdag 25 februari 2025 21:35 schreef superniger het volgende:
Jordy en Mattie gaan weer eten stelen.
Absoluut. En om te bedenken hoe ze dat kan gebruiken.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 21:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk ook dat Jane dondersgoed in de gaten heeft dat er zeker iets blijft broeien onder Milena's vriendelijke gedrag.
Dat dus, een soort olifantje die een boel slikt maar niks vergeetquote:Op dinsdag 25 februari 2025 21:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Absoluut. En om te bedenken hoe ze dat kan gebruiken.
Al vind ik Jane geen stiekemerd hoor, maar wel eentje met flink wat empathisch vermogen die niet over zich heen laat lopen.
Haar entree (als 'recruiter') was zéér indrukwekkend. Maar ja, daarna moest ze het huis in, en zich staande weten te houden. Wat ze goed en stoer doet hoor, vind ik. Maar dat haast onaantastbare is er dan toch wel snel af. Ach, gelukkig maar.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 21:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik mag Jane wel ergens valt ze ook tegen had meer van haar verwacht.
Ja dat was er al heel snel vanaf. Jammer had er meer van verwacht.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 21:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Haar entree (als 'recruiter') was zéér indrukwekkend. Maar ja, daarna moest ze het huis in, en zich staande weten te houden. Wat ze goed en stoer doet hoor, vind ik. Maar dat haast onaantastbare is er dan toch wel snel af. Ach, gelukkig maar.
Dat horen we morgenquote:
Na haar haast onaantastbare, zelfverzekerde opkomst had ik dat ook wel even ja: wow, wat komt dáár binnen?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 21:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat was er al heel snel vanaf. Jammer had er meer van verwacht.
Ik vind haar de leukste daar. Blijft altijd netjes schreeuwt niet maar zegt het rustig.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 22:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Na haar haast onaantastbare, zelfverzekerde opkomst had ik dat ook wel even ja: wow, wat komt dáár binnen?![]()
![]()
Maar ja, wat is 'meer van verwacht'. In zo'n BB-setting blijkt ook zij natuurlijk al snel een gewoon mens te zijn, met zwaktes en kwetsbaarheden. En trucjes. Toch heeft ze mijn sympathie! En ik kijk gen streams dus morgen zie ik of dat nog steeds terecht is. Oprecht terecht.
Volledig mee eens.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 21:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Haar entree (als 'recruiter') was zéér indrukwekkend. Maar ja, daarna moest ze het huis in, en zich staande weten te houden. Wat ze goed en stoer doet hoor, vind ik. Maar dat haast onaantastbare is er dan toch wel snel af. Ach, gelukkig maar.
Ja flauwquote:Op woensdag 26 februari 2025 20:36 schreef livelink het volgende:
En daar heeft iedereen dus voor betaald, he. Ik word een beetje doodziek van dat kartel-gedoe.
Hoe bedoel je heeft iedereen voor betaald?quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:36 schreef livelink het volgende:
En daar heeft iedereen dus voor betaald, he. Ik word een beetje doodziek van dat kartel-gedoe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |