Had ook Jane kunnen zijn, maar ze wachten wel het moment af.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:48 schreef spapaars het volgende:
Toevallig weer dat Jordy op het moment dicht bij de telefoon was.
Die telefoon gaat nooit wanneer iedereen een kans maakt.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Had ook Jane kunnen zijn, maar ze wachten wel het moment af.
Ja daarom zijn er camera'squote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die telefoon gaat nooit wanneer iedereen een kans maakt.
Werkelijk Trump?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:55 schreef Gust.F het volgende:
trump was ook zo gelijk Jordy in zijn jeugd
Snap er niets van hoeveel een bewoner de nominaties kan beïnvloeden.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 21:07 schreef Dotteke het volgende:
Gc te winnen in dit spel. Snap helemaal niets meer van de gc
Wel leuk geef hem groot gelijk.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:57 schreef Ireth het volgende:
Dat "stampensvol" was ook ietwat overdreven
Yepquote:
Ze zijn ook nog niet echt vaak ingezet toch 1 x?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 21:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Snap er niets van hoeveel een bewoner de nominaties kan beïnvloeden.
BB mag dat ?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 21:11 schreef Ireth het volgende:
Hé ja, bb gooit er ff zelf een spoiler in...
Dit is tv, maar....quote:Op dinsdag 25 februari 2025 21:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zijn ook nog niet echt vaak ingezet toch 1 x?
Dat klinkt wel heftig, maar ik snap dat wel met die chocolaatjes ik heb dat ook. Dat is een milde vorm en gewoon.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 21:29 schreef DilanoNirvana het volgende:
Obsessieve-compulsieve stoornis (OCD) is een angststoornis die wordt gekenmerkt door terugkerende, ongewenste gedachten (obsessies) en/of herhaalde handelingen (compulsies). De stoornis begint meestal tijdens de jonge volwassenheid en soms al in de kindertijd.
Denk ook dat Jane dondersgoed in de gaten heeft dat er zeker iets blijft broeien onder Milena's vriendelijke gedrag.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 21:33 schreef Gert het volgende:
Je ziet aan Melena's gezichtsuitdrukking dat ze beseft dat Jane meer klasse heeft dan zij en minstens zo slim en misschien wel minstens zo doortrapt is.
Poe,ja, er valt een hoop te lezen hè, uit één gezichtsuitdrukking.
Ja dat heb ik dan ook😁quote:Op dinsdag 25 februari 2025 21:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat klinkt wel heftig, maar ik snap dat wel met die chocolaatjes ik heb dat ook. Dat is een milde vorm en gewoon.
Ik mag Jane wel ergens valt ze ook tegen had meer van haar verwacht.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 21:33 schreef Gert het volgende:
Je ziet aan Melena's gezichtsuitdrukking dat ze beseft dat Jane meer klasse heeft dan zij en minstens zo slim en misschien wel minstens zo doortrapt is.
Poe,ja, er valt een hoop te lezen hè, uit één gezichtsuitdrukking.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |