Het is dan weer het andere uiterste om zoals een Gijp in VI te zeggen dat er helemaal niets aan de hand is en dat er absoluut geen oorlog gaat komen, dat het ondenkbaar is en iedereen zich niet moet aanstellen en lekker in t zwembadje moet gaan liggen. Je kunt je prima op een conflict voorbereiden tot zover dat mogelijk is natuurlijk.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 09:18 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Dat is waar iedereen bang voor is. Maar ten eerste is de kans dat Poetin een bommetje dropt op Nederland al vrij onrealistisch. Poetin weet zelf dondersgoed dat dat bepaalde mechanismen in werking zou zetten die zeer nadelig zijn voor Rusland. Ten tweede, wat heeft heft voor zin om je er druk over te maken? Je kunt het toch niet beïnvloeden en als het dan zover mocht komen dan zien we het dan weer wel. Ik denk dat we binnen een paar dagen de schrik te boven zijn en meer kunnen dan we zelf denken of onszelf in staat achten te kunnen.
Lekker man, met z'n allen in het tuintje zitten. Ja toch, Johan? Is toch fijn eh?quote:Op zondag 9 maart 2025 10:02 schreef Tasmaniak het volgende:
Hoe zou Gijp reageren wanneer de hele buurt bij hem aanbelt voor een glaasje zwembadwater?
Ik denk dat Gijp dan een vergelijkbaar gevoel als die destijds met de van Brienenoord brug die mogelijk open kon staan krijgt: acute depressie en zweet aanvallen met gedachtes van doodgaan. Gijp doet overal in de media altijd geweldig stoer hoe simpel die in het leven staat, en hoe die iedereen alles gunt, maar privé is het emotioneel een extreem fragiel wrak. Waar overigens niks mis mee is natuurlijk, dat is vaak erfelijk/in je karakter en hoe je bent grootgebracht.quote:Op zondag 9 maart 2025 10:02 schreef Tasmaniak het volgende:
Hoe zou Gijp reageren wanneer de hele buurt bij hem aanbelt voor een glaasje zwembadwater?
Voor het eerst eens met jou. Gijp reageert vanuit zijn gevoelige kant, misschien zijn onderbuik of iig emotioneel. Hij kan ook niet tegen conflictgedoe en trekt zich dan terug. Slappe humor over sekses kan ie nog net hebben.quote:Op zondag 9 maart 2025 15:26 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Ik denk dat Gijp dan een vergelijkbaar gevoel als die destijds met de van Brienenoord brug die mogelijk open kon staan krijgt: acute depressie en zweet aanvallen met gedachtes van doodgaan. Gijp doet overal in de media altijd geweldig stoer hoe simpel die in het leven staat, en hoe die iedereen alles gunt, maar privé is het emotioneel een extreem fragiel wrak. Waar overigens niks mis mee is natuurlijk, dat is vaak erfelijk/in je karakter en hoe je bent grootgebracht.
Maar ik zou dan ietsje voorzichtiger/rustiger in de media zijn in plaats van overal roepen dat je het allemaal niet serieus neemt en iedereen in je tuin uitnodigt bij WW3. Al is het ook wel weer de kracht van Gijp en aandoenlijk zulke uitspraken.
Het probleem met dictators met expansiedrift is nu juist dat je ze dus niet op hun woord kunt geloven.quote:
Die zwarte vrouwen achter ‘m snapte ‘m nietquote:Op zondag 9 maart 2025 23:05 schreef ikweethetookniet het volgende:
Rutger tegen Gert na optreden 7 boy band van zwarte mensen
Maar goed dat jij niet zo een band gehad hebt anders kon je nu niet meer lopen![]()
![]()
![]()
Het was natuurlijk ook wel een beetje gek van Gijp.quote:Op maandag 10 maart 2025 14:22 schreef Eagles89 het volgende:
https://www.mediacourant.(...)xit-jack-van-gelder/
Hmm toen ik het hoorde vond ik het echt ongepast en dacht ik “wat een lage trieste opmerking” maar nu ik het artikel lees en hoe die het in de context zei van “ja als je pillen slikt om het allemaal leuker in het leven te maken is het natuurlijk een stuk makkelijker om je minder zorgen te maken” snap ik het ook nog wel een beetje. Je kunt niet op TV iedereen bijna dwingend oproepen je totaal nergens zorgen over te maken als je jezelf elke dag volledig vol met oppepmiddelen stopt die het leven vrolijker en leuker maken natuurlijk. Daarnaast is Gijp ook nog eens multimiljonair, dan hoef je je haast helemaal nul zorgen te maken.
Dat is ook bizar natuurlijk.
Een gezin met kinderen die er net een nieuwe baby bij hebben gekregen in een overgeboden starterswoning op drie hoog in een grote stad met hypotheek op dubbel inkomen denken er toch iets anders over kan ik me zo indenken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |