SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Heb jij staan glurenquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Owja boek. Het is een serie van 8 boeken dat wist ik niet.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Nijntje!quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:43 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Alleen een vest aan, potloodventer, bruna.. zie de linkZonder te stoken was het 21 bij mij binnen vandaag.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
ben je wel ff bezig denk?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Owja boek. Het is een serie van 8 boeken dat wist ik niet.Do what you love, love what you do!![]()
Mooie jas.Don't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Shit. Kan er niks beters van maken...![]()
![]()
![]()
HUH?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:42 schreef kree het volgende:
[..]
grrrrrrrrrrrrrrr lekker ding in je tuinbroek![]()
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Buiten is het 15 graden, binnen 17 graden.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nijntje!
[..]
Zonder te stoken was het 21 bij mij binnen vandaag.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Dit is het oog op morgenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Buiten is het 15 graden, binnen 17 graden.Well, life can be a riot
![]()
* Moeraskat wacht op het nieuwe boek van Helen Fields.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
![]()
Boekenserie van 8 delen.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Manier waarop je dat zegt is een beetje.... Apartquote:
Snap 't wel, bij Big Brother was ook ooit iemand "naomi" volgens mij. Die droeg dat soort dingen, en dat was een instant crushMaar er is een verschil tussen het denken en hardop uitspreken.
Well, life can be a riot
![]()
* Moeraskat deelt liever geen boekenreeks. Alles blijft bij MK.
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Buiten is het 15 graden, binnen 17 graden.
Buiten 17.
Maar als het zonnetje op mijn woonkamer staat is het al snel een oven daar.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:49 schreef Moeraskat het volgende:
[ afbeelding ] Boekenserie van 8 delen.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
![]()
Buiten is het ineens warm. Jammer dat er zoveel koude harten zijn.
gehehe ja dat dus, ze hebben dan soort X-factor. maar kan er ook niet helemaal de hand op leggen waar het nu in zit ofzoquote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:49 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Manier waarop je dat zegt is een beetje.... Apart
Snap 't wel, bij Big Brother was ook ooit iemand "naomi" volgens mij. Die droeg dat soort dingen, en dat was een instant crushMaar er is een verschil tussen het denken en hardop uitspreken.
of waarom al helemaal niet
Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Er is een diepe kloof tussen hoop en leven. Soms is er geen brug, tussen weten en beleven.
Er stond echt een enorme rij bij de autowasstraat. Het is megadruk daar.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Heb jij dat niet altijd muis?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Noteer ook maar dat ik zin heb in kaas
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
![]()
Het weer is omgeslagen. Zo ook in de hoofden van vele automobilisten. We gaan vandaag massaal naar de wasstraat.
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:52 schreef Moeraskat het volgende:
[ afbeelding ] Het weer is omgeslagen. Zo ook in de hoofden van vele automobilisten. We gaan vandaag massaal naar de wasstraat.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
Paul faalt bij het typen van ‘
‘. Maar je kunt niet alles hebben.
Hier nog geen 17.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nijntje!
[..]
Zonder te stoken was het 21 bij mij binnen vandaag.Don't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
Ik wilde even de pekel en het zout van de auto hebben. En sowieso zag de auto er niet meer uit dus ik ben inderdaad een van de vele autowasstraat bezoekers geweest.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Daar krijg ik ook steeds meer va i huis idd, maar Dick Bruna is wel heel toepasselijk in dezequote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nijntje!
[..]
Zonder te stoken was het 21 bij mij binnen vandaag.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
![]()
Pekel, Pekel, soms heb je jeuk aan je tepel.
* gebrokenglas verslikt zich in de koffiequote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:53 schreef Moeraskat het volgende:
[ afbeelding ] Pekel, Pekel, soms heb je jeuk aan je tepel.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Rustig aanquote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verslikt zich in de koffie
Met de regen volgende week wil ik daar nog niet aan.. Mijn auto moet nog de eerste wasbeurt krijgen eigenlijkquote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:53 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik wilde even de pekel en het zout van de auto hebben. en sowieso zag de auto er niet meer uit dus ik ben inderdaad een van de vele autowasstraat bezoekers geweest.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
quote:
Well, life can be a riot
![]()
Er is nieuwe informatie binnen. Volgende week gaat het regenen.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: