Maar dat kan ook op sommige momenten, maar toch niet als het gevaarlijk druk is en je mensen op een grote kruising laat staan met alle gevolgen van dien?quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:06 schreef -Spring het volgende:
Ik heb wel eens op fb gevraagd waarom mensen zoveel ruimte ertussen laten en kreeg van meerdere mensen het antwoord dat dit is vanwege hun aansprakelijkheid wanneer er iemand achterop knalt en zij op hun beurt tegen hun voorganger aan knallen.
Arm kind.quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:19 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Hier weleens gezien op het dagelijkse verkeersinfarct dat de ringweg is: een lul in een stationleasewagen die weigerde weet ik veel hoeveel meter door te rijden, waardoor de vrachtwagen erachter een andere weg blokkeerde. De chauffeur riep eerst uit het raam van "Rij even door, man!".
Dat hoorde de meneer niet, want hij was bezig op zijn telefoon. Daarna (toeter) hoorde hij het wel, maar weigerde door te rijden want ego of weet ik veel. Er verscheen een heel stoer middelvingertje uit het raam.
Vrachtwagenchauffeur klom uit zijn cabine en toen kon meneer ineens wel gas geven. Zat ook nog een kind achterin
En hoe heb jij daar last van dan?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 01:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mensen die ieder eurocent in 2 bijten. Mensen die liever aantal jaren sukkelen met een kapot iets alvorens het nieuw te kopen. Mensen die moeilijk doen om centiemen achter de komma.
Je kan zuinig zijn, maar je kan ook een gierig persoon zijn
Er is een verschil.
Vrienden in de directe omgeving die zo zijn.quote:
Ik heb ooit met een kind op een moment dat het rustig was in een winkel met allemaal kleingeld uit een spaarpotje een speelgoedje laten lopen. Winkel was leeg. Tegen de tijd dat het meisje achter de kassa klaar was met het tellen was de winkel niet meer leeg.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 12:01 schreef Discombobulate het volgende:
Gister zag ik bij de winkel een echtpaar dat iets van 10 euro afrekende met 5 en 10 centjes.
Geeft toch niet, wanneer moet je het dan doen?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:14 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik heb ooit met een kind op een moment dat het rustig was in een winkel met allemaal kleingeld uit een spaarpotje een speelgoedje laten lopen. Winkel was leeg. Tegen de tijd dat het meisje achter de kassa klaar was met het tellen was de winkel niet meer leeg.
Waarschijnlijk is er dan iets mis met de instellingen van je telefoon of laptop, want ik heb nooit verschuivende posts door tweets.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 18:48 schreef Boca_Raton het volgende:
Alle X/Twitter-berichten hier op het forum. Veel te groot en ik lees ze ook nooit. Maar het maakt dat alle berichten er door verschuiven dus scrollen maar. De laatste user die gepost heeft is niet op te vragen als er Twitter-berichten in de tekst zitten want alles verschuift. En zoeken maar weer. Ik begrijp ook niet waarom die Twitterberichten niet kleiner kunnen.
Wat mij betreft een hoop interessantdoenerij met flinke nadelen.
Dank je. Dan zet ik dit een keer op FB. Eerst even zelf kijken maar.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is er dan iets mis met de instellingen van je telefoon of laptop, want ik heb nooit verschuivende posts door tweets.
klagen bij google dat fok van de API is verbannenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:46 schreef Pisces29 het volgende:
Wat ik hier jammer vind, dat je geen titel meer ziet als iemand een Youtube clip plaatst. Nodigt mij veel minder uit om te klikken als ik toch niet weet waar het over gaat.
Ah het interieur van Kim Kardashian:quote:Op maandag 31 maart 2025 07:55 schreef Eightyone het volgende:
Die interieur-trend zoals hier omschreven. Alles in (sad) beige, grijs en aanverwante 'kleuren'.
https://decorrespondent.n(...)11-06b2-6b19e6d279e4
...wat al geruime tijd btw ook voor veel kinderkamers geldt. Lekker verantwoord, doet het goed op 'de socials', enzovoort.
Dat is ook de enige keer dat ze die bank/stoel gebruikt. Voor de foto's.quote:Op maandag 31 maart 2025 08:52 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ah het interieur van Kim Kardashian:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier wordt geleefd. Ha ha ha. Geef mij dan maar Fransje Bauer die een schilderij koos omdat het bij z'n behang paste.quote:Op maandag 31 maart 2025 08:52 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ah het interieur van Kim Kardashian:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat witte boek zonder letters.quote:Op maandag 31 maart 2025 08:54 schreef maily het volgende:
[..]
Dat is ook de enige keer dat ze die bank/stoel gebruikt. Voor de foto's.
Allergisch voor vlekken of sausjes ook.quote:Op maandag 31 maart 2025 11:23 schreef Eightyone het volgende:
Het ziet er iig niet uit alsof er in geleefd mag worden.
Dan moet je juist niet in het wit wonen.quote:Op maandag 31 maart 2025 12:58 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Allergisch voor vlekken of sausjes ook.
Dat is tenminste een boek waarvan ze de inhoud begrijptquote:Op maandag 31 maart 2025 12:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat witte boek zonder letters.Als Silvana die een bril opzette toen ze als kapster verdwaald was in een boekenprogramma dat ze presenteerde.
Klopt, duidelijk geen zwartkijker.quote:Op maandag 31 maart 2025 12:59 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Dat is tenminste een boek waarvan ze de inhoud begrijpt
Alleen mama mag op de bank springenquote:Op maandag 31 maart 2025 11:23 schreef Eightyone het volgende:
Het ziet er iig niet uit alsof er in geleefd mag worden.
Vermoeiend is dat soms ja, mensen die ongeschreven regels niet kennen of respecteren.quote:Op maandag 31 maart 2025 18:57 schreef -Spring het volgende:
Nog even over mensen die zich niet bewust zijn van hun omgeving: ik haalde vanmiddag mijn dochter van school. Net als alle andere ouders had ik mij op het schoolplein zo opgesteld dat ik zicht had op de deur. Ik zat zelf op een bankje.
Iedereen hield (onbewust) rekening met elkaar door niet in elkaars gezichtsveld te gaan staan. Op één moeder na: zij plantte zich met dr dikke billen pontificaal vóór mijn gezicht. Veel te dichtbij ook gezien de beschikbare ruimte. Het voelde alsof er in een verder lege treincoupé iemand precies naast me kwam zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |