SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Godverdomme wat koud.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:06 schreef Dven het volgende: [..] Ben een dag geleden naar een kutdorp gegaan omdat ik er vanuit ging dat het de koudste plek van het land zou gaan worden. Uiteindelijk -21,3°C geworden dus niet teleurgesteld
Record staat op -42°C, en toen sliep ik buiten in een zelfgegraven sneeuwkuil. Dat ga ik niet meer evenaren denk ik.
stinkt die naast je zo ergquote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moeten we bij jou zijn als er iemand flauw is gevallen?
In de heuvels van het Zweedse Jämtland. 2016/2017.quote:
Behoorlijk fris aan de bips.quote:
quote:
Hm, misschien maar weer soep makenquote:
quote:
Oke Opoequote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm, misschien maar weer soep maken
wat voor?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De zogenaamde 7 graden soep?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hmm, dan is die van mij al een jaar of 15 niet meer geldigquote:
Linzensoep met spinazie en kokosmelkquote:
Je moet jaarlijks een herhaing doen .quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Hmm, dan is die van mij al een jaar of 15 niet meer geldig
Kom vechtenquote:
Oehhiiiiee, maaltijdsoepquote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Linzensoep met spinazie en kokosmelk
Als ik met een hartstilstand op de grond lig zal ik eerst de persoon die het uberhaupt aandurft mij te reanimeren eerst om een gelig BHV-certificaat vragen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:13 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
na dat jaar reanimatie gewoon weigeren
Alles went.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:13 schreef Koen66 het volgende:
Ik zie dat in Oymyakon de lente ook aanbreekt, gaat naar de -30 overdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |