Wel even bijzeggen dat het de linkse is.quote:
Hij had toch ook zijn vrouw uit het raam gegooid jaren geleden.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:18 schreef Mylene het volgende:
In het verleden is er volgens mij ook al iets voorgevallen met Victor Reinier. Volgens mij vreemdgaan.
Even opgezocht. Al eerder gebeurde er meer op de set van Flikken Maastricht.
Verslaafde Victor Reinier gaat vreemd: ‘Als de kust veilig is’
Hoewel Victor Reinier en zijn vrouw Aimée nog niet naar buiten hebben gebracht dat ze uit elkaar zijn, is dit wel al het geval. Zij kwam erachter dat Victor haar bedroog met meerdere vrouwen. Victor ging jarenlang vreemd met een schrijfster uit Limburg, terwijl hij nog ‘samen’ was met Aimée. Deze vrouw is zelfs gescheiden voor hem en is hierna speciaal voor Victor in Amsterdam gaan wonen.
Het smerige van dit alles is dat hij haar een oranje hartje stuurde via Whatsapp als ‘de kust veilig was’. Ondanks deze voorzorgsmaatregelen van Victor is hij meermaals betrapt door zijn vrouw. Zij koos voor zichzelf en heeft de ontrouwe Victor verlaten.
Meer vrouwen
Ondanks dat deze schrijfster grootse toekomstplannen heeft met Victor, kijkt hij zelf anders naar de toekomst. Ondanks zijn drukke leven als vader en acteur, gaat hij regelmatig op buitenlandse tripjes met andere vrouwen. Zelfs tijdens deze tripjes gaat hij nog vreemd op de vrouw die dan met hem mee is.
Andere verslavingen
Naast zijn verslaving om vreemd te gaan is Victor ook hevig verslaafd aan verboden middelen. Hij gebruikt dagelijks en houdt dit – logischerwijs – graag geheim voor zijn minnaressen. De stress schiet er bij Victor al in als zijn middelen bijna op zijn. Ook tijdens opnames van Flikken Maastricht maakt Victor gebruik van het witte poeder.
Flikken Maastricht conflict
Naast al deze problematiek zijn de collega’s van Victor ook steeds meer ontevreden over hem. ‘Ze beschrijven hem als arrogant en onaardig.’ Laatst was er zelfs een ruzie ontstaan tussen Victor en Angela Schijf (zijn duopartner in Flikken Maastricht). Hij houdt zijn rol in Flikken Maastricht alleen nog voor het geld, maar hij heeft hier weinig plezier meer in. De spanning op de ‘set‘ in combinatie met zijn privéproblemen zorgen voor een zorgelijke situatie voor Victor.
https://www.roddelpraat.n(...)ls-de-kust-veilig-is
Hij heeft ook echt wel een beetje zo'n Mathijs van Nieuwkerkhoofd.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:18 schreef Mylene het volgende:
In het verleden is er volgens mij ook al iets voorgevallen met Victor Reinier. Volgens mij vreemdgaan.
Even opgezocht. Al eerder gebeurde er meer op de set van Flikken Maastricht.
Verslaafde Victor Reinier gaat vreemd: ‘Als de kust veilig is’
Hoewel Victor Reinier en zijn vrouw Aimée nog niet naar buiten hebben gebracht dat ze uit elkaar zijn, is dit wel al het geval. Zij kwam erachter dat Victor haar bedroog met meerdere vrouwen. Victor ging jarenlang vreemd met een schrijfster uit Limburg, terwijl hij nog ‘samen’ was met Aimée. Deze vrouw is zelfs gescheiden voor hem en is hierna speciaal voor Victor in Amsterdam gaan wonen.
Het smerige van dit alles is dat hij haar een oranje hartje stuurde via Whatsapp als ‘de kust veilig was’. Ondanks deze voorzorgsmaatregelen van Victor is hij meermaals betrapt door zijn vrouw. Zij koos voor zichzelf en heeft de ontrouwe Victor verlaten.
Meer vrouwen
Ondanks dat deze schrijfster grootse toekomstplannen heeft met Victor, kijkt hij zelf anders naar de toekomst. Ondanks zijn drukke leven als vader en acteur, gaat hij regelmatig op buitenlandse tripjes met andere vrouwen. Zelfs tijdens deze tripjes gaat hij nog vreemd op de vrouw die dan met hem mee is.
Andere verslavingen
Naast zijn verslaving om vreemd te gaan is Victor ook hevig verslaafd aan verboden middelen. Hij gebruikt dagelijks en houdt dit – logischerwijs – graag geheim voor zijn minnaressen. De stress schiet er bij Victor al in als zijn middelen bijna op zijn. Ook tijdens opnames van Flikken Maastricht maakt Victor gebruik van het witte poeder.
Flikken Maastricht conflict
Naast al deze problematiek zijn de collega’s van Victor ook steeds meer ontevreden over hem. ‘Ze beschrijven hem als arrogant en onaardig.’ Laatst was er zelfs een ruzie ontstaan tussen Victor en Angela Schijf (zijn duopartner in Flikken Maastricht). Hij houdt zijn rol in Flikken Maastricht alleen nog voor het geld, maar hij heeft hier weinig plezier meer in. De spanning op de ‘set‘ in combinatie met zijn privéproblemen zorgen voor een zorgelijke situatie voor Victor.
https://www.roddelpraat.n(...)ls-de-kust-veilig-is
en z'n schoonmoeder er achteraan neem ik aan?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:19 schreef roos94 het volgende:
[..]
Hij had toch ook zijn vrouw uit het raam gegooid jaren geleden.
Had die rechter niet in Baantjer gespeeld?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:16 schreef XDo het volgende:
[..]
Wel even bijzeggen dat het de linkse is.
Je snapt hem toch wel?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:23 schreef CofyFerkeert het volgende:
Oh fijn kan ik eindelijk weer kijken, met z'n stomme gegeil op Eva. Daarom keek ik niet meer, maar later dus weer wel
Dit goedpratenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:08 schreef halfway het volgende:
Echte man echte jager dus, beter dan die halfzachte niveamietjes tegenwoordig
Lucky Letters! Dat was tof!quote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:23 schreef CofyFerkeert het volgende:
Oh fijn kan ik eindelijk weer kijken, met z'n stomme gegeil op Eva. Daarom keek ik niet meer, maar later dus weer wel
Wie is die kerel links achterin? Daar wil ik feedback van.quote:
Dat is de fotograaf.? Door die camera kan ik zijn gezicht niet zien.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:19 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Wie is die kerel links achterin? Daar wil ik feedback van.
Neeeee achter die fotograaf staat een rare vent, ik bedoel die man aan de andere kant.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:19 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat is de fotograaf.? Door die camera kan ik zijn gezicht niet zien.
Achter de fotograaf, dat is William Rutten, vind hem ook wel raar ja, hij maakt geen foto's lijkt het.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:20 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Neeeee achter die fotograaf staat een rare vent, ik bedoel die man aan de andere kant.
Staat daar raar te wezen en heeft geen indrukwekkende poze. De man achter de evenzo onindrukwekkende Angela heeft wel iets waar ik benieuwd naar ben.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:22 schreef Droopie het volgende:
[..]
Achter de fotograaf, dat is William Rutten, vind hem ook wel raar ja, hij maakt geen foto's lijkt het.
Die ken ik niet.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:25 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Staat daar raar te wezen en heeft geen indrukwekkende poze. De man achter de evenzo onindrukwekkende Angela heeft wel iets waar ik benieuwd naar ben.
Achter in de rij aansluiten maatquote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:25 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..] Angela heeft wel iets waar ik benieuwd naar ben.
Het is een politie/misdaad serie en niet een 'wolfs wil te graag in het broekje van Eva' seriequote:
Willem Bolquote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:20 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Neeeee achter die fotograaf staat een rare vent, ik bedoel die man aan de andere kant.
Victor Reinier.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:04 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Willem Bol
Rob Out
Of bedoel je die andere?
Willem Kan.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 23:04 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Willem Bol
Rob Out
Of bedoel je die andere?
Is dat niet Victor Reinier?quote:Op maandag 24 februari 2025 18:56 schreef Harvest89 het volgende:
Dat is die gast van Lucky Letters, en van die serie met dat wijf zonder tieten.
Heerlijk, dat dit nog steeds een running gag is hierquote:Op maandag 24 februari 2025 20:12 schreef CoExist het volgende:
Moest even terug denken aan dit hilarische topic:
GC / Wie is deze man?
Nee dat was die kerel die Vledder speelt toch?quote:
Die linker. Of de rechter?quote:Op maandag 24 februari 2025 23:50 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nee dat was die kerel die Vledder speelt toch?
Die linker.quote:
Die had toch geen baardquote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:47 schreef Duderinnetje het volgende:
Maar die andere is in elk geval Victor Reinier.
Die gast van Lucky Letters!
Die rechter wel.:quote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:42 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Die linker.
Want die rechter is Victor Reinier.
Was dat die van de mini playbackshow met Snuitje?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:51 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Nee joh. Da's die François Boulanger. Of zo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |