Naar salami-techniek maken ze het steeds duurder. Waar moet ik nu naartoe?quote:Per 1 mei wijzigt het tarief van ASN Betalen & Sparen van ¤ 3,20 naar ¤ 3,65 per maand. De kosten voor een extra betaalpas gaan omlaag naar ¤ 1,35 per maand. Meer informatie over deze wijziging lees je op asnbank.nl/wijzigingen2025.
Misschien wat minder eekhoorn-reclames uitzenden en de tarieven kunnen gelijk blijven.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:57 schreef FrenchDuck het volgende:
Half slokje bier minder drinken en je hebt die 45 centen er weer uit, of vraag een hogere uitkering aan!
Een andere bank waar je grof geld betaalt om je geld te stallen.quote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:14 schreef Jordy-B het volgende:
sns basis is 3,45. Dat scheelt je toch weer 2,40 op jaarbasis.
quote:16 dec 2024
Vandaag maakt de Volksbank bekend dat de huidige consumentenmerken ASN Bank, RegioBank en SNS vanaf 2025 gezamenlijk verder zullen gaan onder de vlag van ASN Bank.
Ai. Nou ja. Bukken dan maar.quote:
Net zo slim aangepakt dus als woningbouw verenigingen waar je huur aan moet betalen en gemeenten die kosten rekenen voor diensten waar je nauwelijks gebruik van maakt. En wat denk je van de supermarkt die het waagt geld te vragen voor eten waar je echt niet zonder kunt.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:56 schreef MisterFox het volgende:
Een bankrekening wordt al door de strot heen geduwd: tegenwoordig moet je verplicht klant zijn bij een bank om überhaupt te kunnen leven. Dat hebben de banken in samenwerking met politici slim aangepakt.
Je zal maar zo pauper zijn dat je je hier druk over maakt.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:56 schreef MisterFox het volgende:
Een bankrekening wordt al door de strot heen geduwd: tegenwoordig moet je verplicht klant zijn bij een bank om überhaupt te kunnen leven. Dat hebben de banken in samenwerking met politici slim aangepakt.
Vervolgens krijg je dit bericht binnen:
[..]
Naar salami-techniek maken ze het steeds duurder. Waar moet ik nu naartoe?
Alles mag zolang ze de prijs maar niet verhogen en Ali Niknam niet de eigenaar is.
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:56 schreef koffiekoekjes het volgende:
Revolut?
Is gratis en je krijgt tegenwoordig een NL IBAN, Pasje betaal je volgens mij alleen voor verzendkosten.
En met Revolut kan je vrij veel, vrij makkelijk. Snel geld omzetten naar andere valuta, eenmalig bruikbare creditcards etc.
Niet aan beginnen. Als je in de problemen komt of gescammed wordt geven ze niet thuis en is er geen klantenservice. Ik zou gewoon naar een fatsoenlijk gereguleerde bank gaan als je per se wilt overstappen voor 2,40 euro per jaar extraquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:56 schreef koffiekoekjes het volgende:
Revolut?
Is gratis en je krijgt tegenwoordig een NL IBAN, Pasje betaal je volgens mij alleen voor verzendkosten.
En met Revolut kan je vrij veel, vrij makkelijk. Snel geld omzetten naar andere valuta, eenmalig bruikbare creditcards etc.
Ik gebruik het nu al een jaar als extra bank en heb er geen gezeik mee. Alles werkt gewoon prima en snel. Aangezien ze NLse IBANs uit mogen geven zal het geen rotzooi organisatie zijnquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
[..]
Niet aan beginnen. Als je in de problemen komt of gescammed wordt geven ze niet thuis en is er geen klantenservice. Ik zou gewoon naar een fatsoenlijk gereguleerde bank gaan als je per se wilt overstappen voor 2,40 euro per jaar extra
Dit zijn adviezen waar ik wat aan heb. Ik probeerde bij Raisin wat te openen, maar dat is me allemaal te onoverzichtelijk en shady. Vooralsnog doet ook OpenBank moeilijk mbt het terugstorten van mijn poen, dus ik ga me daar ook in een later stadium nog druk om maken.quote:
Ik ben ook zelf weg aan het bewegen van de ING. Dat gaat niet zo snel, omdat ook mijn hypotheek daar nog loopt.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:38 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dit zijn adviezen waar ik wat aan heb. Ik probeerde bij Raisin wat te openen, maar dat is me allemaal te onoverzichtelijk en shady. Vooralsnog doet ook OpenBank moeilijk mbt het terugstorten van mijn poen, dus ik ga me daar ook in een later stadium nog druk om maken.
Ik zit alleen nog met mijn betaalrekening bij de ABN en wil daar weg. Ook is de service van Openbank dusdanig slecht dat ik graag beweeg naar een bank die wat meer in lijn is met mijn visie. Wederom dus bedankt voor de tip, ik ga me daar na volgende maand zeker even mee bezighouden. Mijn hypotheek loopt bij Hypotrust en die hebben mij een goed gevoel gegeven, dat ga ik dus niet oversluiten. Het is gunnen en gegund worden.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:29 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik ben ook zelf weg aan het bewegen van de ING. Dat gaat niet zo snel, omdat ook mijn hypotheek daar nog loopt.
Maar inmiddels doe ik bijna alles met gratis banken zoals N26.
Ik gebruik mijn ASN rekening eigenlijk alleen voor het ontvangen van uitkering, loon en toeslagen en voor het betalen van vaste lasten, zoals huur, energie, enz. Ik overweeg om hiervoor over te stappen naar Revolut.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:56 schreef koffiekoekjes het volgende:
Revolut?
Openbank heb ik wat spaargeld gezet. Maar wat een vage Spaanse bedoeling is dat. Ik kan online het actuele rentepercentage niet eens inzien. En heel veel stukken zijn half in het Spaans en opeens krijg je saldo-certificaten.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:36 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik zit alleen nog met mijn betaalrekening bij de ABN en wil daar weg. Ook is de service van Openbank dusdanig slecht dat ik graag beweeg naar een bank die wat meer in lijn is met mijn visie. Wederom dus bedankt voor de tip, ik ga me daar na volgende maand zeker even mee bezighouden. Mijn hypotheek loopt bij Hypotrust en die hebben mij een goed gevoel gegeven, dat ga ik dus niet oversluiten. Het is gunnen en gegund worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |