Koffiequote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:38 schreef Rob het volgende:
[..]
dan bestaat mijn hele dag uit ochtend
quote:
Moet ook wel, misschien is zoiets wel lekker voor op de zondag ochtendquote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je pakt goed uit met je ontbijt, je brunch
Klaasjequote:
Kom ik bij jou brunchenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Moet ook wel, misschien is zoiets wel lekker voor op de zondag ochtend
Gezelligquote:
Er is genoeg voor iedereenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja dit ziet er goed uit, ik kom ook langs.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Altijdquote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]wat een warm welkom weer
Sintieequote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]wat een warm welkom weer
Het lag er net 10 seconden uit..quote:
Ow.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:45 schreef RedShoe het volgende:
Straks weer down.
En ik voel me al down..
Up and down...quote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ow.
Nou FOK reageert hier in fracties van seconden. Geen last van traagheid.
Yeahquote:
Sterkte..quote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:51 schreef _UserName_ het volgende:
Ik heb sinds gister een prothese of eigenlijk 2 in en praat nu alsof ik 30 liter wijn op heb. Best irritant. Missisippi noemen is een uitdaging.
En hoe gaat dat met eten ? Of is dat wel te doen?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:51 schreef _UserName_ het volgende:
Ik heb sinds gister een prothese of eigenlijk 2 in en praat nu alsof ik 30 liter wijn op heb. Best irritant. Missisippi noemen is een uitdaging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |