SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Had het gister met een aardappelschilmesje. Haalde 'm uit de verpakking en toen was 't zo RATS in m'n vingerquote:Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
1) Nope, ging om wat anders.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 02:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ok resumé: 1 In dat andere topic stuurt Sally een PM naar kree (dat staat er ook) en daar geeft ze haar
telefoonnummer.
2 Kree belt ook gewoon, waarom niet?
3 Sally is pissed of, over iets.
Ik had zn nummer al een keer omdat hij dronken in de auto wilde stappen.
2) kree wilde opheldering, waarom ik pissed was.
3) dat zijn niet jouw zaken.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
laat het gewoon maar ff gaan ik en Sally hadden euh ruzie. of onenigheid over hoe en wat. maargoed of opgelost is weet ik niet, maar kan er ook verder niet veel meer aan doen.Do what you love, love what you do!![]()
Oh duidelijkquote:Op vrijdag 21 februari 2025 02:36 schreef Sally het volgende:
[..]
1) Nope, ging om wat anders.
Ik had zn nummer al een keer omdat hij dronken in de auto wilde stappen.
2) kree wilde opheldering, waarom ik pissed was.
3) dat zijn niet jouw zaken.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
ja hahahah enzo snap je toch? lol maar ja toch boeiend he
Well, life can be a riot
Dat is wel handig voor die meet.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 02:39 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Sally heeft hem opgehaald en thuisgebracht?
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Nee helaasquote:Iedereen is een kutlultrut
Kap, daar. Precies daar.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
I WOULD NEVEEEEEEER FALLLLL IN LOVE AGAIN UNTIL I FOOOUUUUND YYOOUUUUUUUUUUUUUUUU LALALAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWell, life can be a riot
@kree wanneer ga je trouwens eens upgraden qua toetsen?
Bedoel je hebt die S90-es wat een tof ding is. Maar zelfs een Motif ES of XS is nu goed te betalen en heeft veel betere sounds/hogere polyfonie. Ik zeg verkopen die S-90, spaarcentjes erbij gooien en een Motif kopen man.Well, life can be a riot
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 02:44 schreef Grotetijd het volgende:
I WOULD NEVEEEEEEER FALLLLL IN LOVE AGAIN UNTIL I FOOOUUUUND YYOOUUUUUUUUUUUUUUUU LALALAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALaat het los.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
was al klaar mee, maar komt nog wat na enzo. daar kunnen jullie niks aan doen btw.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Sorryquote:Maar dat zie ik nou als mooie karma
(ik ben een beetje een eikel
)
Maar vandaar ook de topic-change met de mention naar Kree. Killem.
Wat doe jij nog wakker trouwens?Well, life can be a riot
dacht even aan Nord ding die nieuwe wel? maargoed voor wat ik doe doet die S90-ES het nog best okquote:Op vrijdag 21 februari 2025 02:45 schreef Grotetijd het volgende:
@:Kree wanneer ga je trouwens eens upgraden qua toetsen?
Bedoel je hebt die S90-es wat een tof ding is. Maar zelfs een Motif ES of XS is nu goed te betalen en heeft veel betere sounds/hogere polyfonie. Ik zeg verkopen die S-90, spaarcentjes erbij gooien en een Motif kopen man.Do what you love, love what you do!![]()
Nadruppelen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 02:47 schreef kree het volgende:
[..]
was al klaar mee, maar komt nog wat na enzo. daar kunnen jullie niks aan doen btw.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik ben altijd wakker.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 02:47 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
SorryMaar dat zie ik nou als mooie karma
(ik ben een beetje een eikel
)
Maar vandaar ook de topic-change met de mention naar Kree. Killem.
Wat doe jij nog wakker trouwens?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Neeeee joh wat heb jij aan een Nord man?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 02:48 schreef kree het volgende:
[..]
dacht even aan Nord ding die nieuwe wel? maargoed voor wat ik doe doet die S90-ES het nog best ok
S90 is een lekker keyboardje wel. Maar jij kan toch nu ook wel aan de slag en kijken voor een Motif reeks 2e hands?
Gooi die ES het net op, gooi er wat geld bij en je hebt een jonger apparaat met betere sounds.
Als ik die kans had ging mijn Casio ook de deur uit voor een Korg Kronos of zo
Well, life can be a riot
I got the world to worry about
Forum Opties Forumhop: Hop naar: