Dit verklaart een hoopquote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:17 schreef Tjacka het volgende:
Omdat het geweldige publiek van Ajax er achter bleef staan speelde we eigenlijk 11 tegen 11
Beter publiek dan in Eindhoven.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dit verklaart een hoop
@:rambodirk @:3rr0r @:coco
Die kreeg een zieke poffert op zijn neusquote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:30 schreef Caland het volgende:
[..]
De keeper heeft bijzonder veel privileges in zijn vijf meter, maar volledig de bal missen om vervolgens iemand op zijn gezicht te slaan is bij elke andere scheids wel een penalty natuurlijk.
[ x ]
Wel weer gelachen. Stukje opa![]()
Die Belgen zitten toch vrijwel altijd in de slachtofferrolquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die kreeg een zieke poffert op zijn neus
*Omdat de scheids na de rode kaart besloot alles in het voordeel van ajax te fluiten speelde je eigenlijk gewoon met 11 vs 11quote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:17 schreef Tjacka het volgende:
Omdat het geweldige publiek van Ajax er achter bleef staan speelde we eigenlijk 11 tegen 11
dagbesteding weer voorbij zodat je jezelf weer moet vermaken zie ik?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:12 schreef PSVCL het volgende:
[..]
*Omdat de scheids na de rode kaart besloot alles in het voordeel van ajax te fluiten speelde je eigenlijk gewoon met 11 vs 11
En werd er niet eens nog lelijker van.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die kreeg een zieke poffert op zijn neus
Elkaar slaan is een andere sport he.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:30 schreef Caland het volgende:
[..]
De keeper heeft bijzonder veel privileges in zijn vijf meter, maar volledig de bal missen om vervolgens iemand op zijn gezicht te slaan is bij elke andere scheids wel een penalty natuurlijk.
[ x ]
Wel weer gelachen. Stukje opa![]()
Ben jij een Brabander en ga je carnaval vieren? Dan heb ik nog wel een leuk outfit voor je.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:12 schreef PSVCL het volgende:
[..]
*Omdat de scheids na de rode kaart besloot alles in het voordeel van ajax te fluiten speelde je eigenlijk gewoon met 11 vs 11
Inclusief rode neus?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:54 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ben jij een Brabander en ga je carnaval vieren? Dan heb ik nog wel een leuk outfit voor je.
Gratis tip vanuit mij.
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:54 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ben jij een Brabander en ga je carnaval vieren? Dan heb ik nog wel een leuk outfit voor je.
Gratis tip vanuit mij.
Alleen beschikbaar indien je een vaccin genomen hebt.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:04 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Is het een outfit gerelateerd aan de RaNdStAd MeDiA?
Met 5g signaal direct gelinkt naar het bureau van ome Bil?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Alleen beschikbaar indien je een vaccin genomen hebt.
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:12 schreef PSVCL het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
En werd er niet eens nog lelijker van.
Op die leeftijd hoop ik dan naar thailand te gaan dan maat.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:42 schreef fetX het volgende:
Vond Pasveer verder uitstekend keepen. Sowieso het hele seizoen. Netjes hoor op die leeftijd.
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:54 schreef Houniet het volgende:
[..]
Gratis tip vanuit mij.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:04 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Is het een outfit gerelateerd aan de RaNdStAd MeDiA?
Ik ben even weg en in de tussentijd wordt user @PSVCL hier grandioos gefileerd.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Alleen beschikbaar indien je een vaccin genomen hebt.
Van te voren had niemand Eintracht als derde in de Bundesliga ingeschat. Het is dat Marmoush een fooi van een afkoopsom voor een transfer naar Forest niet zag zitten en goed genoeg ging spelen om naar City te kunnen verkassen. Sinds zijn vertrek is er geen opvallende spits meer, al wil Hugo Ekitiké het wel wordenquote:
Je hoeft niet zoveel te rennen dat scheelt al.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:42 schreef fetX het volgende:
Vond Pasveer verder uitstekend keepen. Sowieso het hele seizoen. Netjes hoor op die leeftijd.
Dit lijkt me wat te optimistischquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:54 schreef GwaiLow het volgende:
Denk dat het op voorhand een beetje 50/50 is met Ajax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |