Vooral zonde dat die extreem matige Belgjes wel wonnen, dat is toch een directe concurrent in de COEFFICIENTENSTRIJD.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:00 schreef klaasweetalles het volgende:
Wat een schertsvertoning en de media doet alsof 020 een wereldprestatie heeft geleverd tegen een 3e rangs clubje als ik de berichten zo lees
Vrij beschaafd allemaal als je het mij vraagt.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
Grimmig sfeertje hier op de vrijdagmorgen.
Af en toe een steekje over en weer hoort erbij. @Caland is eigenlijk best een hele lieve jongen voor een Feyenoorder.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:01 schreef Wotte het volgende:
[..]
Vrij beschaafd allemaal als je het mij vraagt.
Kan ook aan mij liggen, ik heb meer koffie nodig om helder te worden.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:01 schreef Wotte het volgende:
[..]
Vrij beschaafd allemaal als je het mij vraagt.
Klaas kwam ook net binnen. Ik gluur even in mijn blik met creatieve verwensingen momentje.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Kan ook aan mij liggen, ik heb meer koffie nodig om helder te worden.
4quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:01 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
nee ik ook niet. Frankrijk kutland
Uiteindelijk nog 5. Jij dan?
De Belgen (en in hun kielzog onze vrienden zoals klaas) zijn ZIEDEND dat ze geen pingel kregen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:05 schreef Bofjijff het volgende:
Is de afkorting knjb al ergens gevallen en zijn er weer wat luitjes boos?
Strijders. Hier ook 5 uurtjes. Maar was het waard. Kut pot, maar wel vermakelijk. En uiteindelijk in de verlenging een lekker sfeertje.quote:
Was vrij weinig aan de hand ja. Gewoon een botsing van twee spelers zoals zo vaak in een duel. Ook nog in het vijf meter gebied van de keeper.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:40 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dit soort situaties gebeuren in vrijwel iedere wedstrijd wel bij een standaardsituatie of voorzetten. Hij raakt 'm nu toevallig eens vervelend op de neus anders kraait er geen haan naar.
Had natuurlijk ook gekund. Daarom zo oliedom om die reuzenkans 30 seconden daarvoor weg te blunderen. Waren dat Fitz-Jim en Godts?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
De Belgen (en in hun kielzog onze vrienden zoals klaas) zijn ZIEDEND dat ze geen pingel kregen.
Dat was idd Fitz-Jim die de bal achter Godts speelde.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:31 schreef manny het volgende:
[..]
Had natuurlijk ook gekund. Daarom zo oliedom om die reuzenkans 30 seconden daarvoor weg te blunderen. Waren dat Fitz-Jim en Godts?
Man man man, wat knudde was dat. En dat kan je zooooo duur komen te staan.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat was idd Fitz-Jim die de bal achter Godts speelde.
nee man, ongelukkige botsingquote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Het was wel apart dat se var uberhaupt niet ging kijken in die laatste minuut. Ik vond het wel een penalty
Beste man was blij dat het afgelopen was. Inpakken wegwezen dacht ie.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Het was wel apart dat se var uberhaupt niet ging kijken in die laatste minuut. Ik vond het wel een penalty
Dat blijft het inconsistente aan de VAR. Voor sommige duidelijke beslissingen blijven ze minutenlang een "check" doen. Maar voor zo'n cruciaal moment als dit niet eens even een check.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Vrijwel alle overtredingen zijn ongelukkige botsingen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:47 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
nee man, ongelukkige botsing
die tussen je moeder en je vader helaas ookquote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Vrijwel alle overtredingen zijn ongelukkige botsingen.
HODEquote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
die tussen je moeder en je vader helaas ook
Dit vat jullie hele seizoen tot dusver aardig samen inderdaad. Statistisch gezien hebben @Dven en ik namelijk gisteren ook weer gezien dat Union recht had op maar liefst 5 doelpunten (xG 4,89).quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:37 schreef Wotte het volgende:
Het was meer geluk dan wijsheid dit maar niet minder mooi.
Als je er dan maar 2 maakt doe je het gewoon slecht. Niveautje Brobbey qua afronding.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:58 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dit vat jullie hele seizoen tot dusver aardig samen inderdaad. Statistisch gezien hebben @:Dven en ik namelijk gisteren ook weer gezien dat Union recht had op maar liefst 5 doelpunten (xG 4,89).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |