abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 februari 2025 @ 20:48:23 #176
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_216786140
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 20:42 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Nee, Wilders roept op tot het verbieden van de Koran, moskeeën, het deporteren van miljoenen moslims. Hij is ook fan van een belasting op hoofddoeken. Stuk voor stuk zaken die tegen onze rechtsstaat indruisen.
Toen hij te ver daarin ging werd hij veroordeeld en zijn andere plannen moest hij in de koelkast zetten.
pi_216786157
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 20:47 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Je mist het woordje "bevriend". Herzog is geen staatsgevaar want roept niet op tot oorlog tegen het Westen.

Hijab wel. En tegen Joden. En Hindu's. En kinderen. En vrouwen. En Homo's.
Het woord bevriend is totaal irrelevant. Want het gaat om gedragingen en specifieke uitspraken van radicale figuren.

En dat is Herzog. Tegen Palestijnen, Gazanen, tegen kinderen, vrouwen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_216786173
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 20:48 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Toen hij te ver daarin ging werd hij veroordeeld en zijn andere plannen moest hij in de koelkast zetten.
Dat kan ook prima bij deze Hijab op het moment dat hij zulke uitspraken hier doet.
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 21 februari 2025 @ 20:51:57 #179
396550 Richestorags
pi_216786203
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 20:49 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Het woord bevriend is totaal irrelevant. Want het gaat om gedragingen en specifieke uitspraken van radicale figuren.

En dat is Herzog. Tegen Palestijnen, Gazanen, tegen kinderen, vrouwen.
Nee hoor. Er wordt gekeken naar of iemand een gevaar voor de staatsveiligheid vormt. Nederland is geen Palestijnse Staat, die ook niet bestaat momenteel en dat is ook geen bevriende staat.

Herzog kwam hier met het doel om de Holocaust te herdenken voor onze Joodse gemeenschap als vertegenwoordiger van een bevriende staat. Dat het jou om ideologische redenen niet bevalt, maakt het niet hetzelfde als Hijab die oorlog predikt tegen het Westen.
  vrijdag 21 februari 2025 @ 20:52:31 #180
396550 Richestorags
pi_216786212
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 20:50 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Dat kan ook prima bij deze Hijab op het moment dat hij zulke uitspraken hier doet.
Die heeft hij al gedaan en nog veel extremer.
pi_216786257
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 20:51 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Nee hoor. Er wordt gekeken naar of iemand een gevaar voor de staatsveiligheid vormt. Nederland is geen Palestijnse Staat, die ook niet bestaat momenteel en dat is ook geen bevriende staat.

Herzog kwam hier met het doel om de Holocaust te herdenken voor onze Joodse gemeenschap als vertegenwoordiger van een bevriende staat. Dat het jou om ideologische redenen niet bevalt, maakt het niet hetzelfde als Hijab die oorlog predikt tegen het Westen.
Hijab pleit niet voor omverwerpen van de Nederlandse staat. Hij komt hier wat vertellen aan een groep mensen op een publieke bijeenkomst.

Herzog bevalt mij niet om zijn uitspraken en denkwijze - en hetzelfde geldt voor Hijab. Dat je het voor Herzog opneemt, zal te maken hebben met je ideologie.
Allah Al Watan Al Malik
pi_216786272
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 20:52 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Die heeft hij al gedaan en nog veel extremer.
Dan had hij daarvoor destijds hier in Nederland voor vervolgd moeten worden. En anders heb je nu een tweede kans om dat te doen.
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 21 februari 2025 @ 20:58:08 #183
396550 Richestorags
pi_216786329
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 20:54 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Hijab pleit niet voor omverwerpen van de Nederlandse staat. Hij komt hier wat vertellen aan een groep mensen op een publieke bijeenkomst.

Herzog bevalt mij niet om zijn uitspraken en denkwijze - en hetzelfde geldt voor Hijab. Dat je het voor Herzog opneemt, zal te maken hebben met je ideologie.
Ik neem het niet op voor Herzog. Ik geef alleen aan dat hij geen boodschap verspreidt die Nederland in gevaar brengt. Hij komt hier niet om Joden op te zetten tegen onze samenleving.

Hijab pleit voor het omverwerpen van alle niet Moslimstaten totdat ze de Jizya gaan betalen.

https://m.youtube.com/shorts/dvJ7m6_1u1M
  vrijdag 21 februari 2025 @ 20:59:09 #184
396550 Richestorags
pi_216786341
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 20:55 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Dan had hij daarvoor destijds hier in Nederland voor vervolgd moeten worden. En anders heb je nu een tweede kans om dat te doen.
Hij deed die uitspraken niet in Nederland...
pi_216786380
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 19:48 schreef Sabata het volgende:

[..]
Ach het is helder waarom Geert haar daar wil. Kan zelf niet denken zonder poppenspeler
Ik vraag me weleens af hoe de verhoudingen tussen de twee liggen op het moment.

Geert heeft al jaren een speerpunt gemaakt van de islamisering/migratie/asielbeleid.

Nu zit hij eindelijk in het kabinet, samen met rechtse partners, is het een hot topic in Nederland en levert nota bene de minister, om het haar dan op deze manier te zien verkloten.
pi_216786411
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 20:58 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Ik neem het niet op voor Herzog. Ik geef alleen aan dat hij geen boodschap verspreidt die Nederland in gevaar brengt. Hij komt hier niet om Joden op te zetten tegen onze samenleving.

Hijab pleit voor het omverwerpen van alle niet Moslimstaten totdat ze de Jizya gaan betalen.

https://m.youtube.com/shorts/dvJ7m6_1u1M
Ik zie hier alleen shorts van een Joods kanaal. Kom eens met een betrouwbare bron waarin hij stelt de Nederlandse rechtsstaat omver te willen werpen.

Verder heeft Herzog in het buitenland haatdragende boodschappen verkondigd richting andere bevolkingsggroepen. Groepen die zich ook in Nederland bevinden. Als iemand in het buitenland stelt dat er geen Jood onschuldig is en afgeslacht moet worden, dan zal diegene hier ook niet welkom zijn. Het argument 'is geen boodschap die Nederland als staat in gevaar brengt' is dan echt niet steekhoudend.
Allah Al Watan Al Malik
pi_216786439
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 20:59 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Hij deed die uitspraken niet in Nederland...
Nou, laat hem komen - en als hij over de schreef gaat dan pak je 'm op. Allemaal niet zo ingewikkeld lijkt me. Het is geen geheime bijeenkomst waar hij naartoe gaat.

Of laat dat soort troep gewoon buiten, inclusief Herzog. Maar dat meten met twee maten gaat 'm niet worden.
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 21 februari 2025 @ 21:05:23 #188
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216786441
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 21:01 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Ik vraag me weleens af hoe de verhoudingen tussen de twee liggen op het moment.

Geert heeft al jaren een speerpunt gemaakt van de islamisering/migratie/asielbeleid.

Nu zit hij eindelijk in het kabinet, samen met rechtse partners, is het een hot topic in Nederland en levert nota bene de minister, om het haar dan op deze manier te zien verkloten.
Nee, dit is niet verkloten, dit IS Wilders. Dit is precies hoe hij het wil doen, net als Trump. Fuck de wetten, als jij MP is dan moet iedereen naar hem luisteren en krijgen we 'onderbuikbeleid', dat kon je al zien met de btw-kwestie en dat dan De Efteling werd ontzien, want dat vonden ze zelf zo leuk.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_216786474
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 20:51 schreef Richestorags het volgende:
Nederland is geen Palestijnse Staat, die ook niet bestaat
Mee eens.. Nederland is geen Palestijnse staat,
......maar Palestina bestaat wel.

quote:
Palestina wordt door 146 van de 193 lidstaten van de Verenigde Naties erkend (sinds 2024), echter niet door de meeste westerse landen en niet door Israël, dat in de Zesdaagse Oorlog van 1967 een groot deel van het grondgebied van Palestina heeft bezet en sindsdien onder militaire controle houdt.[10]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Palestina_(staat)
De genoemde meeste westerse landen steunen het zionisme en als dat in terreur vervalt dan blijven ze die terroristen steunen. Dat is een van de oorzaken van de hopeloze situatie in Palestina
  vrijdag 21 februari 2025 @ 21:10:55 #190
396550 Richestorags
pi_216786532
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 21:04 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Ik zie hier alleen shorts van een Joods kanaal. Kom eens met een betrouwbare bron waarin hij stelt de Nederlandse rechtsstaat omver te willen werpen.
Met zijn eigen woorden... Hij zegt toch luid en duidelijk dat Christelijke en Joodse staten moeten worden bevochten totdat ze de Jizya betalen? Hij zegt toch luid en duidelijk dat er geen vrede mogelijk is met niet moslims tot dit is gebeurd?

Je maakt trouwens een Joods kanaal zonder reden verdacht. Het enige wat het kanaal doet is zijn eigen audio/video laten zien.

quote:
Verder heeft Herzog in het buitenland haatdragende boodschappen verkondigd richting andere bevolkingsggroepen. Groepen die zich ook in Nederland bevinden. Als iemand in het buitenland stelt dat er geen Jood onschuldig is en afgeslacht moet worden, dan zal diegene hier ook niet welkom zijn. Het argument 'is geen boodschap die Nederland als staat in gevaar brengt' is dan echt niet steekhoudend.
Herzog kwam hier om tijdens de Holocaustherdenking te spreken. Er was geen kans dat daar opeens een vreemde toespraak uit zou komen. Hij richtte zich namelijk tot onze Joodse gemeenschap in het kader van WO2.

I.t.t. Hijab, wat ik hierboven aantoonde, verspreidt Herzog geen anti-Westerse, anti Judeo-Christelijke boodschap. Wij zijn een Westers land, geworteld in de Judeo-Christelijke traditie.

Je probeert wanhopig te doen alsof het hetzelfde is uit solidariteit met je Palestijnse broeders. Wij zijn echter geen Arabische samenleving en Herzog ondermijnt die dus niet, zeker niet met het doel waarvoor die hier was uitgenodigd. Echt een bijzonder zwak argument om die 2 te vergelijken.
pi_216786550
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 21:07 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Mee eens.. Nederland is geen Palestijnse staat,
......maar Palestina bestaat wel.
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Palestina_(staat)
De genoemde meeste westerse landen steunen het zionisme en als dat in terreur vervalt dan blijven ze die terroristen steunen. Dat is een van de oorzaken van de hopeloze situatie in Palestina
Gelukkig zijn er sinds oktober 2023 weer een aantal Westerse landen geweest die Palestina toch hebben erkend. Maar dat zijn natuurlijk ook allemaal vijanden.

Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 21 februari 2025 @ 21:14:20 #192
396550 Richestorags
pi_216786582
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 21:11 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Gelukkig zijn er sinds oktober 2023 weer een aantal Westerse landen geweest die Palestina toch hebben erkend. Maar dat zijn natuurlijk ook allemaal vijanden.

[ afbeelding ]
Wat mij betreft is het geen misdaad om een Palestijnse Staat te erkennen. Je fantasie slaat een beetje op hol.
pi_216786621
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 21:10 schreef Richestorags het volgende:
Met zijn eigen woorden... Hij zegt toch luid en duidelijk dat Christelijke en Joodse staten moeten worden bevochten totdat ze de Jizya betalen? Hij zegt toch luid en duidelijk dat er geen vrede mogelijk is met niet moslims tot dit is gebeurd?
In welke context zegt hij dit, de geschiedenis? Het verloop van de stichting van de oude kalifaten?

quote:
Je maakt trouwens een Joods kanaal zonder reden verdacht. Het enige wat het kanaal doet is zijn eigen audio/video laten zien.
Het is een kanaal met een zeer specifiek perspectief. En het kanaal knipt en plakt. Waar is de context?

quote:
Herzog kwam hier om tijdens de Holocaustherdenking te spreken. Er was geen kans dat daar opeens een vreemde toespraak uit zou komen. Hij richtte zich namelijk tot onze Joodse gemeenschap in het kader van WO2.

I.t.t. Hijab, wat ik hierboven aantoonde, verspreidt Herzog geen anti-Westerse, anti Judeo-Christelijke boodschap. Wij zijn een Westers land, geworteld in de Judeo-Christelijke traditie.
Het signeren van bommen en granaten, het oproepen tot genocide is onderdeel van een Judeo-Christelijke traditie? Volgens mij ben je verblind door je scope: Judeo-Christelijk = onze waarde, dus dan kan en mag alles. Islamitisch = niet onze waarde - dus opzouten. Echter hier in het Westen maken we dat onderscheid niet. Er is hier een set aan regels waar eenieder zich aan dient te houden namelijk.
Allah Al Watan Al Malik
pi_216786678
Hoe populair is die ramadan expo in Utrecht? Hoeveel mensen komen daar op af?

Weet iemand dit? @Mutant01 misschien.
pi_216786725
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 21:22 schreef oblo het volgende:

Weet iemand dit? @:Mutant01 misschien.
Geen idee, de expo bestaat zo te zien uit verschillende dagdelen met verschillende events. Foodcorner, Bazaar etc. Denk dat alleen al dat aardig wat mensen kan trekken. Zal wel een kleine 10.000 per dag trekken.
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 21 februari 2025 @ 21:29:05 #196
396550 Richestorags
pi_216786788
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 21:16 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
In welke context zegt hij dit, de geschiedenis? Het verloop van de stichting van de oude kalifaten?
Hij praat in de tegenwoordige tijd. Het is ook niet de enige keer dat hij hierover praat. Sta je nou Hijab te verdedigen?

Je staat echt bijzonder zwak. Dit is de context:

quote:
Hijab’s commentary on sexual ethics includes disturbing justifications for pedophilia, including suggesting it is better to have sex with minors who have “huge hips and huge breasts and huge body” than with old, frail women.

Hijab’s views on Jews, Christians, Hindus and the LGBTQ+ community align more closely with the rhetoric of jihadist groups than with the principles of a pluralistic society. In 2022, he was accused of exacerbating sectarian violence between Muslims and Hindus in Leicester.

While delivering a fiery speech at a London rally, Hijab issued a chilling threat towards Jews and Israel: “We don’t care about death, we love death” — ominously echoing the words of deceased al-Qaida leader Osama bin Laden, who, following the 9/11 attacks, declared, “We love death as you love life.”

In a video on Hijab’s YouTube channel, titled “A Message to the Jews” he touted “the concept of martyrdom” as a strategic advantage.

He branded the LGBTQ+ community as “a parasite to the western civilization” that destroys the West from within, which he said would benefit Muslims.

Hijab’s framing of Islam as a “warrior religion” focused on conquest rather than coexistence and his portrayal of the West as an irredeemable adversary proves he is not a religious reformer, but a bigoted zealot seeking to push Islamism into mainstream discourse in the West.

Despite these alarm bells, Canadian groups like the i3 Institute continue to offer him a platform, raising questions about their own ideological leanings and commitment to democratic values.
https://nationalpost.com/(...)ist-coming-to-canada
  vrijdag 21 februari 2025 @ 21:33:04 #197
396550 Richestorags
pi_216786857
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 21:16 schreef Mutant01 het volgende:

Het signeren van bommen en granaten, het oproepen tot genocide is onderdeel van een Judeo-Christelijke traditie? Volgens mij ben je verblind door je scope: Judeo-Christelijk = onze waarde, dus dan kan en mag alles. Islamitisch = niet onze waarde - dus opzouten. Echter hier in het Westen maken we dat onderscheid niet. Er is hier een set aan regels waar eenieder zich aan dient te houden namelijk.
Nee, dat zeg ik niet. Ik zeg dat hij niet oproept tot oorlog tegen Judeo-Christelijke landen en daarom geen gevaar is voor onze beschaving.

Hij komt als vertegenwoordiger van een bevriende natie voor de Holocaustherdenking, een specifiek doel. We weten dus wat de thematiek van de speech gaat zijn.

Je stelt je leuk als een slachtoffer op maar ik pleit nergens voor Islamitisch = oprotten. Ik pleit voor Mohammed Hijab = oprotten.

Je probeert wanhopig om mij een scope in te framen die er niet is.
pi_216786880
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 21:29 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Hij praat in de tegenwoordige tijd. Het is ook niet de enige keer dat hij hierover praat. Sta je nou Hijab te verdedigen?

Je staat echt bijzonder zwak. Dit is de context:
[..]
https://nationalpost.com/(...)ist-coming-to-canada
Ik stel vragen, want ik heb niet alle informatie. En jij komt met een halfbakken Youtube filmpje met wat knip en plak werk van een kanaal die bewust zaken vanuit een zeker perspectief belicht. Verder heb ik al meerdere keren aangegeven dat ik niets van hem moet hebben, daar waar jij Herzog hier haast als een soort integraal voorbeeld van Judeo-Christelijk Westers persoon schets.

Verder zie ik ook hier geen concrete aanwijzingen, net als de NCTV, om hem als een bedreiging te zien voor de Nederlandse staat. Dat hij een achterlijke visie heeft op andere minderheden of groepen mensen maakt het niet anders. Althans - niet anders dan een Herzog.

Liever heb ik dit soort figuren niet hier (VVMU heeft grenzen, althans - volgens Vance en co niet), maar zolang we er hier één hebben met de grootste partij van Nederland - dan moeten we misschien wel concluderen dat dit soort hatespeech eigenlijk gemeengoed is geworden in dit land. Het is geaccepteerd.
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 21 februari 2025 @ 21:38:26 #199
396550 Richestorags
pi_216786965
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 21:34 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Ik stel vragen, want ik heb niet alle informatie. En jij komt met een halfbakken Youtube filmpje met wat knip en plak werk van een kanaal die bewust zaken vanuit een zeker perspectief belicht. Verder heb ik al meerdere keren aangegeven dat ik niets van hem moet hebben, daar waar jij Herzog hier haast als een soort integraal voorbeeld van Judeo-Christelijk Westers persoon schets.
Niet liegen Mutant. Ik zeg dat Herzog geen anti Judeo-Christelijke retoriek verkondigt of anti-Westerse en daarom geen gevaar vormt voor onze beschaving. Verder dat de thematiek van zijn speech in Nederland WO2 betrof en geen hedendaagse events. Niet liegen.

quote:
Verder zie ik ook hier geen concrete aanwijzingen, net als de NCTV, om hem als een bedreiging te zien voor de Nederlandse staat. Dat hij een achterlijke visie heeft op andere minderheden of groepen mensen maakt het niet anders. Althans - niet anders dan een Herzog.
Die hier komt om een speech te geven waarvan de thematiek van tevoren is bekend is: WO2.

quote:
Liever heb ik dit soort figuren niet hier (VVMU heeft grenzen, althans - volgens Vance en co niet), maar zolang we er hier één hebben met de grootste partij van Nederland - dan moeten we misschien wel concluderen dat dit soort hatespeech eigenlijk gemeengoed is geworden in dit land. Het is geaccepteerd.
Nee hoor. De leider werd gewoon voor de rechter gesleept.
  vrijdag 21 februari 2025 @ 21:40:24 #200
396550 Richestorags
pi_216787014
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 21:22 schreef oblo het volgende:

Weet iemand dit? @:Mutant01 misschien.
Veel te populair. Het gematigde en vredelievende verhaal is zo niet meer vol te houden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')