GEEEEEEEEEILquote:
Ja nee preciesquote:Op vrijdag 21 februari 2025 00:09 schreef kree het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet, ik vind het helemaal niet leuk dit ook?
Maarre mss tip aan jou dan een keer als alleen die hier mij aan de lopende band gegeven worden?
Enne moet je zelf alllemaal wat over denken, maar niet alles is zo slecht bedoelt denk ik
Komt door jouw moeilijke vragenquote:
VerKreenenquote:
Beter, die gaat morgen weer aan de bak.quote:
Oh, ik dacht dat 'ie vrij was?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 01:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Beter, die gaat morgen weer aan de bak.
Oh weet ik niet hoor, maar meestal vrij is kree showtimequote:
Nou, het was een behoorlijke Kreeshow vanavond.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 01:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh weet ik niet hoor, maar meestal vrij is kree showtime
Niet alleen hier. Echt hoor ik mag hem graag en verdedig hem ook wel maar mijn geduld is ook niet oneindig.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 01:15 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou, het was een behoorlijke Kreeshow vanavond.
Waar was 'ie nog meer aanwezig dan?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 01:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet alleen hier. Echt hoor ik mag hem graag en verdedig hem ook wel maar mijn geduld is ook niet oneindig.
Deurtje verder hier in ONZ en nam zelf het initiatief om zijn topic omhoog te schoppen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 01:22 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Waar was 'ie nog meer aanwezig dan?
Nee.. Ik was er ook wel even klaar meeBeetje pissig geworden ook. Tuurlijk is't niet erg om af en toe goed te spuwen en te discussiëren. Maar als je dat doet zonder enig besef van andere mensen en zonder goed te lezen wat andere doen en je ei-gen-lijk te ver gaat en mensen je wel kunnen schieten? Dat is weer een andere zaak.
Waar ben je het niet mee eens?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 01:35 schreef kree het volgende:
nouja goed laat gaan, hoewel ik het er dan allemaal niet meer zo eens mee was, maar ok. Zo erg is het ook weer niet enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |