Die drama krijg je omdat je door blijft drammenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 01:59 schreef kree het volgende:
[..]
precies of wat ik nog ff had van eerder aan muzikanten, er was niks mee bedoelt.
maarja ok ook hier kun je drama mee krijgen wss op fok.
Ik heb duizend keer gezegd dat ik accordeon speel, maar je slaat mij altijd overquote:Op vrijdag 21 februari 2025 01:59 schreef kree het volgende:
[..]
precies of wat ik nog ff had van eerder aan muzikanten, er was niks mee bedoelt.
maarja ok ook hier kun je drama mee krijgen wss op fok.
Knop of klavier?!quote:Op vrijdag 21 februari 2025 02:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb duizend keer gezegd dat ik accordeon speel, maar je slaat mij altijd over
Klavier en knoppen. Maar als je dat ding nu aan me geeft denk ik dat ik verkeerd om aantrekquote:
Knoppenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 02:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Klavier en knoppen. Maar als je dat ding nu aan me geeft denk ik dat ik verkeerd om aantrek
Klokjequote:
ja echt met accordeon? ik heb keertje geprobeerd maar vond dat toch lastig.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 02:06 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Knoppen![]()
Doet m'n vader ook. Heb dat noooooiit gesnapt.
Speel piano/gitaar/bas/drums en kan redelijk oke zingen. Maar geef mij een accordeon met knoppen om m'n nek (al snap ik de bas kant nog wel) en het gaat echt mis.
Op vrijdag 21 februari 2025 02:06 schreef Grotetijd het volgende:
Misschien ziet 'ie z'n tenen aan als vingers.quote:
Achteraf vind ik het wel zonde dat ik er verder niks mee gedaan heb. Het is best een tof instrument, maar ja als kind werd ik min of meer gedwongen om een instrument te spelen. We hadden een piano thuis staan dus ik dacht slim te zijn en niet voor piano te kiezen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 02:06 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Knoppen![]()
Doet m'n vader ook. Heb dat noooooiit gesnapt.
Speel piano/gitaar/bas/drums en kan redelijk oke zingen. Maar geef mij een accordeon met knoppen om m'n nek (al snap ik de bas kant nog wel) en het gaat echt mis.
Als je ouders je gaan dwingen om een instrument te bespelen is het toch vaak niet zó prettig hequote:Op vrijdag 21 februari 2025 02:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Achteraf vind ik het wel zonde dat ik er verder niks mee gedaan heb. Het is best een tof instrument, maar ja als kind werd ik min of meer gedwongen om een instrument te spelen. We hadden een piano thuis staan dus ik dacht slim te zijn en niet voor piano te kiezen.
Als ik ipv piano kerkorgel had geroepen hadden mijn ouders dat geregeld.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 02:12 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Als je ouders je gaan dwingen om een instrument te bespelen is het toch vaak niet zó prettig heDan ga je 't juist niet doen
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 02:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ik ipv piano kerkorgel had geroepen hadden mijn ouders dat geregeld.
Het is wel een interessante casesquote:Op vrijdag 21 februari 2025 02:15 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Joh ga jij er dan ook niet over door ....
ja maar toen was je pest wel op je p... getrapt door dat "grapje'quote:Op vrijdag 21 februari 2025 02:12 schreef Grotetijd het volgende:
Moest trouwens denken @:Rob aan dat moment dat wij elkaar kort hadden gemeet. Geen idee meer waar dat precies was, volgens mij bij Paradiso in Amsterdam?
Toen zei je "jezus wat ben jij dik in 't echt"Schoot me net te binnen en zit nu half te schaterlachen
App het me maar stiekem dan.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 02:10 schreef kree het volgende:
[..]
maakt niet uit waarom, dat blijft tussen haar en mij. maar laat dit ff gaan aub
Hahaha ik was echt pissig jaquote:Op vrijdag 21 februari 2025 02:18 schreef Rob het volgende:
hehehe
[..]
ja maar toen was je pest wel op je p... getrapt door dat "grapje'
terwijl ik zelf zeker de helft meer lijf had dan jij.
En ja het was bij Paradiso in de buurt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |