SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
likken?quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:43 schreef Moeraskat het volgende:
Ik ga weer het plaats delict likken.
Een van de topics, zegt USquote:Op donderdag 20 februari 2025 22:45 schreef mschol het volgende:
[..]
dan is de vraag, wat is het plaats delict?
quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:43 schreef Moeraskat het volgende:
Ik ga weer het plaats delict likken.
Een lollyquote:Op donderdag 20 februari 2025 22:45 schreef mschol het volgende:
[..]
dan is de vraag, wat is het plaats delict?
Oeh. Salmiak ?quote:
Flinke knotsquote:
ik hou wijselijk m'n mondquote:Op donderdag 20 februari 2025 23:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan er geen traan om laten.
Zie je toch niet bij jou want je bent al natquote:Op donderdag 20 februari 2025 23:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
@ditismijnmeningquote:Op donderdag 20 februari 2025 23:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is geenquote:
alles heeft 2 kanten hequote:Op donderdag 20 februari 2025 23:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is geenwaard. Van wat ik meegekregen heb is het echt triest wat ze gedaan heeft, en dat begon vanacht al met wat flinke aanvallende posts.
Al was die andere kant Elon Musk, boeiend. Puur wat ik gezien heb was al voldoende voor een ban, en dan komt het stukje puntjes verbinden er nog bij.quote:
Dat het stil is, is wel eenquote:Op donderdag 20 februari 2025 23:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is geenwaard. Van wat ik meegekregen heb is het echt triest wat ze gedaan heeft, en dat begon vanacht al met wat flinke aanvallende posts.
Ik snap dat puntjes verbinden nietquote:Op donderdag 20 februari 2025 23:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Al was die andere kant Elon Musk, boeiend. Puur wat ik gezien heb was al voldoende voor een ban, en dan komt het stukje puntjes verbinden er nog bij.
Begon jij er niet mee?quote:Op donderdag 20 februari 2025 23:37 schreef Moeraskat het volgende:
Volgens mij mogen we geen bans bespreken
Hints verspreid door deze reeksquote:Op donderdag 20 februari 2025 23:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik snap dat puntjes verbinden niet
Je mag je eigen onderzoek doen. Maar volgens mij ging ik er in elk geval al niet eens over door. Ik reageer gewoon op dat het stil is hier met een smiley.quote:
Animal Farm hier hequote:Op donderdag 20 februari 2025 23:37 schreef Moeraskat het volgende:
Volgens mij mogen we geen bans bespreken
Ik ga wel een koe melken. Of een geitquote:
Varkensquote:Op donderdag 20 februari 2025 23:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ga wel een koe melken. Of een geit
Er is vast wel iemand die me even wil dm'en.quote:Op donderdag 20 februari 2025 23:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hints verspreid door deze reeks
Alle dieren zijn gelijk, alleen sommige dieren zijn net iets gelijkerquote:
Samenvatting is dat ik iedereen die dimmy nog één keer openlijk zielig vindt van een duin af ga rollen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 23:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er is vast wel iemand die me even wil dm'en.
Daar heb ik al ervaring meequote:Op donderdag 20 februari 2025 23:44 schreef Moeraskat het volgende:
Moet je die mensen eerst op de duin krijgen
Kun je me meteen ook de zee in rollen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 23:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Samenvatting is dat ik iedereen die dimmy nog één keer openlijk zielig vindt van een duin af ga rollen.
quote:Op donderdag 20 februari 2025 23:46 schreef sacha het volgende:
De vakantie van een gebruiker genaamd 'Dimmy' wordt meerdere keren genoemd, met grappige opmerkingen en speculaties over de duur van zijn afwezigheid.
Nee, dat zit niet in het pakketquote:Op donderdag 20 februari 2025 23:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kun je me meteen ook de zee in rollen.
Welke AI zegt dit?quote:Op donderdag 20 februari 2025 23:46 schreef sacha het volgende:
Online Forum Discussie: Plannen voor het Weekend en Vakanties
• Een online forumdiscussie op 20 februari 2025 draait om de weekendplannen van verschillende gebruikers, waarbij een gebruiker aangeeft zijn aardappels te gaan stampen en kool toe te voegen.
• Verschillende gebruikers delen hun plannen: de een ruimt achterstallige zaken op, een ander overweegt een stedentripje, terwijl weer een ander al op vakantie is.
• De discussie breidt zich uit naar vakanties, met meningen over de drukte tijdens schoolvakanties en de voor- en nadelen van korte uitstapjes.
• Er wordt gesproken over de drukte van de Efteling tijdens schoolvakanties en alternatieven zoals een nachtje weg, rekening houdend met kosten en praktische overwegingen.
• De vakantie van een gebruiker genaamd 'Dimmy' wordt meerdere keren genoemd, met grappige opmerkingen en speculaties over de duur van zijn afwezigheid.
• Naast vakantieplannen en opruimwerkzaamheden wordt er ook gesproken over het kijken van Netflix, en de vraag of het komend weekend carnaval is, wordt beantwoord.
• De conversatie eindigt met diverse opmerkingen over carnaval, met meningen over het wel of niet vieren ervan, en de voorkeur voor een rustige omgeving.
Foqueville weer de oase van rust die het hoort te zijnquote:Op vrijdag 21 februari 2025 06:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoop het wel, wil in alle rust van m'n kop thee genieten
Vooruit met die geitquote:Op donderdag 20 februari 2025 23:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ga wel een koe melken. Of een geit
Kun je beginnen met de buitentemperatuur? Met 11 graden schiet het niet op met de winter natuurlijkquote:Op vrijdag 21 februari 2025 07:00 schreef Koen66 het volgende:
ik zal mijn taak als brugwachter eens wat beter oppakken en ongewenste elementen naar de buitenwereld exporteren
Heb je Dimmy verbannen?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 07:00 schreef Koen66 het volgende:
ik zal mijn taak als brugwachter eens wat beter oppakken en ongewenste elementen naar de buitenwereld exporteren
In de Foqueville bergen is het -10, neem gewoon even de kabelbaanquote:Op vrijdag 21 februari 2025 07:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kun je beginnen met de buitentemperatuur? Met 11 graden schiet het niet op met de winter natuurlijk.
Het is wel een gondel he? Ik hou niet van stoeltjesliftenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 07:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In de Foqueville bergen is het -10, neem gewoon even de kabelbaan
Beter dan een voet in je krampje.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 07:56 schreef CherryLips het volgende:
Had vannacht weer kramp in m'n voet
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 07:56 schreef CherryLips het volgende:
Blijf dan ook aan je eigen kant liggen!quote:Op vrijdag 21 februari 2025 07:56 schreef CherryLips het volgende:
Je begint de dag goedquote:
Helloquote:
Waar is je meet?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
We beginnen de dag vandaag met wat Siberische folkmuziek.
Bekijk deze YouTube-video
O lekker, bedenk mij net dat ik nog ontbijtspek heb liggen, maar die is al een week open lijkt mij niet meer lekker.quote:
Je moederrrrrrrrrrquote:
Herhaling is de moeder der wijsheid.quote:
Morguhquote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, tijd voor koffie
KOFFFFIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Ruik, observeer en proefquote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker, bedenk mij net dat ik nog ontbijtspek heb liggen, maar die is al een week open lijkt mij niet meer lekker.
Was het helemaal vergeten
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Herhaling is de moeder der wijsheid.
Volgens mij is LTVDK stuk, jongens.quote:
Herhaling is de moeder der wijsheid.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij is LTVDK stuk, jongens.
Ja zal zo eens ff met de neus er boven gaan hangen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ruik, observeer en proef
Ontbijtspek is bewerkt vlees en als je dat goed opgeborgen + je koelkast staat lekker koud, dan zal dat niet zo'n vaart lopen
Tenzij je een risicogroep bent m.b.t. je weerstand, dan zou ik het lekker weggooien
Lig jij nog in bed te marineren dan?quote:
Ik heb er vannacht tussen 3 en half 4 165 stappen gezet volgens de teller. Dat was een flink loopje naar het toilet en terug. (Toilet zit direct naast de slaapkamer)quote:
Volg je instinctquote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zal zo eens ff met de neus er boven gaan hangen.
Ik ben vaak wel voorzichtig met dit soort dingen.
1897 inmiddels. Toch even een buitenrondje gedaan om van de startlijn af te komen.quote:
Knapquote:
Gaat goedkomen. Denk dat het in de kliko terecht komt helaas.quote:
Good busy, 10.000 vandaag?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
1897 inmiddels. Toch even een buitenrondje gedaan om van de startlijn af te komen.
Geen vriezer beschikbaar?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaat goedkomen. Denk dat het in de kliko terecht komt helaas.
Eigenlijk moeten ze kleinere verpakkingen verkopen voor mensen die alleen wonen en geen grote eters zijn.
Vandaag maar even niet denk ikquote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Good busy, 10.000 vandaag?
Yes. Maar ik moet er wel zo uitquote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lig jij nog in bed te marineren dan?
Dat is ook wel weer zoquote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:37 schreef mschol het volgende:
[..]
nee hoor, bed > wc > pc is niet zover
5000?quote:
Ewl... uit bed komenquote:
ik heb ook geen idee hoever dat exact is, maar geen 100 stappen.. ik kan geen eengezinswoning betalenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer zo![]()
(alsof ik weet hoe ver dat is)
Nee ja, maakt ook verder niet uitquote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:40 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb ook geen idee hoever dat exact is, maar geen 100 stappen.. ik kan geen eengezinswoning betalen
En dan nooit meer uit de douche willen komenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:41 schreef rival het volgende:
[..]
Maar dan is de eerste bestemming de hete douche dus dat is altijd wel
Ja wel joh, maar niet aan gedacht. Moet ook eerlijk zeggen dat ik ingevroren vlees en vleeswaren niet meer zo lekker vindt.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geen vriezer beschikbaar?Vergt wat planning, maar de vriezer biedt vaak uitkomst
niet echt, misschien doe ik gek en ga ik een dagje weg (geen idee waarheen)quote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee ja, maakt ook verder niet uit![]()
Nog enerverende plannen voor het weekend ?
Heb ik ook wel eens ergens gelezen dat dat kon.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Schijnt ook dat je kaas kan invriezen, maar dat is meestal naar binnen geīnhaleerd hier
Vleeswaren invriezen? Zijn er echt mensen die dat doen?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja wel joh, maar niet aan gedacht. Moet ook eerlijk zeggen dat ik ingevroren vlees en vleeswaren niet meer zo lekker vindt.
Ik denk daar vaak ook niet aanquote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja wel joh, maar niet aan gedacht. Moet ook eerlijk zeggen dat ik ingevroren vlees en vleeswaren niet meer zo lekker vindt.
Schol die een keer gek doetquote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:44 schreef mschol het volgende:
[..]
niet echt, misschien doe ik gek en ga ik een dagje weg (geen idee waarheen)
jij zeker weer uit eten?
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens ergens gelezen dat dat kon.
Maar dat krijgt geen kans om te bederven hier.
Waarom niet. Ik heb het ook een of twee keer gedaan als er veel overbleef als ik ontbijters had.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:44 schreef Haags het volgende:
[..]
Vleeswaren invriezen? Zijn er echt mensen die dat doen?
ohja, ik doe altijd gek, das waar..quote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Schol die een keer gek doet![]()
Hopelijk heb je een beetje redelijk dan
quote:Ik ga vanavond weer uit eten
Ja geen idee ik ken echt niemand die dat doet. Lijkt me zoals je zegt ook echt niet lekker.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom niet. Ik heb het ook een of twee keer gedaan als er veel overbleef als ik ontbijters had.
Maar ik vind het niet echt lekker meer daarna
Sinds dat de varkens niet meer gecastreerd mogen worden vind ik vaak aan varkensvlees een hele vieze lucht en smaak zitten. Niet altijd, maar wel regelmatig.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk daar vaak ook niet aan![]()
Hm.. proef je echt het verschil? Het is misschien wel wat droger idd..
Ik heb nu kipfilet in de vriezer liggen, omdat die over datum dreigde te gaan en ik had geen zin in kipfilet.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:44 schreef Haags het volgende:
[..]
Vleeswaren invriezen? Zijn er echt mensen die dat doen?
Joeejoeeequote:
Ik vind kaas van rauwe melk zo Goddelijk. Heb je die wel eens gehad?quote:
Lol. Nou ja ieder zijn ding hequote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb nu kipfilet in de vriezer liggen, omdat die over datum dreigde te gaan en ik had geen zin in kipfilet.
Ik gooi het vaak toch op een wrap met kruidenkaas, dus qua smaak vind ik het dan minder belangrijk![]()
Verder vries ik geen vleeswaren in en is bovenstaand een uitzondering![]()
#fitgirl
Nee, maar zou ik wel een keertje willen proberenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind kaas van rauwe melk zo Goddelijk. Heb je die wel eens gehad?
Ik neem daar altijd de Jong Belegen van. O zoooo lekker
Normale kaas haal ik altijd belegen, maar van die kaas van rauwe melk is dus de JB lekkerder
Kan je even op m’n rug zitten? Hij doet pijn.quote:
Maar het is ook niet iets wat je in een gesprekje aangeeft denk ik.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:47 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja geen idee ik ken echt niemand die dat doet. Lijkt me zoals je zegt ook echt niet lekker.
Yeahhhquote:
Ik gooi nooit vlees in de vriezer.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar het is ook niet iets wat je in een gesprekje aangeeft denk ik.
Maar het is niet raar om te doen. Je gooit je vlees toch ook in de vriezer? En een bevroren pizza heeft ook bevroren vleeswaren.
O is echt zo lekker, het streelt je tong. Echt eens proberenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, maar zou ik wel een keertje willen proberen
Als jij denkt dat dit de zaak beter maakt, wil ik dat best doenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kan je even op m’n rug zitten? Hij doet pijn.
* Moeraskat gaat languit liggen
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik ga weer de hamstermolen in hoor daag
Zo meteen vind ik de normale supermarkt-kaas niet meer lekker danquote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O is echt zo lekker, het streelt je tong. Echt eens proberen
Ja, maar welke hamster is fles dan?quote:
Zijn er zat die dat wel doen.quote:
decline to comment...quote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar welke hamster is fles dan?
wacht, ik blijf nog evenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar welke hamster is fles dan?
Is het foute opmerkingen uurtje al aangebroken? @Wereldgozerquote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet je toch weer gaan werkenquote:
Die kans zit er inquote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo meteen vind ik de normale supermarkt-kaas niet meer lekker dan
Nu heb ik zin in kaasquote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die kans zit er in
Maar die kaas van rauwe melk doe ik ook niet op brood of zo
Gewoon in blokjes s; avonds bij de tv![]()
![]()
bummer.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet je toch weer gaan werken
Ik heb dit heel zorgvuldig uitgekozen. Ik had eerst wat anders getypt maar b ij nader inzien er maar dit van gemaaktquote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:55 schreef Haags het volgende:
[..]
Is het foute opmerkingen uurtje al aangebroken? @:wereldgozer
Want dan hebben we hier de eerste al om ingekopt te worden.
Je hebt vast wel wat in de koelkastquote:
Ja klopt, ga eens uit mijn koelkastquote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt vast wel wat in de koelkast
Ik moet naar zutphen om het te halen, de kaasboer die hier bij het winkelcentrum staat op vrijdag heeft het helaas niet
GGquote:
Nog even op de motor weg vandaag? Het is eindelijk prachtig weer.quote:
Geen tijd voor, moet inpakkenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nog even op de motor weg vandaag? Het is eindelijk prachtig weer.
Ahaquote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Geen tijd voor, moet inpakken
Lekkere kaas ligt daar hoorquote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja klopt, ga eens uit mijn koelkast
Bedankt!quote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als jij denkt dat dit de zaak beter maakt, wil ik dat best doen![]()
*PLOF
Verhuizenquote:
Is het wel kaas?quote:
Hij gaat verhuizenquote:
to late, ik was daar alquote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:17 schreef mschol het volgende:
*gaat snuffelen in de koelkast van @:4EverBlackEyed of daar wat lekkers ligt
*CRACK*quote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als jij denkt dat dit de zaak beter maakt, wil ik dat best doen![]()
*PLOF
Als dat het beter maaktquote:
Verdorie, niet goed genoeg opgelet om te kijken of het niet wat anders wasquote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Verhuizen
[..]
Is het wel kaas?
O ik dacht wintersport.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Verhuizen
[..]
Is het wel kaas?
Je was okayquote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Verdorie, niet goed genoeg opgelet om te kijken of het niet wat anders was
Als je dan nog kan lopen wel.quote:
Kan ik nu ook nietquote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je was okay
[..]
Als je dan nog kan lopen wel.
Wat zou het kunnen zijn?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Verdorie, niet goed genoeg opgelet om te kijken of het niet wat anders was
Wintersport doe ik niet aanquote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O ik dacht wintersport.
Ah, dan heb je wel effe wat te doen ....
Op fok zitten.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nu haal ik mijn vertier uit andere dingen
Vertel, je hebt vast een ideequote:
Zal eens op jou gaan zittenquote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal eens op jou gaan zitten
Zal ik je helpen?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
*maakt melding van 4E mishandeling
Eigen schuldquote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
*maakt melding van 4E mishandeling
Jij kon toch niet lopenquote:
Ik had ze gisteren wat een sjaggie knaapje zeg pppffffffquote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:26 schreef Moeraskat het volgende:
* Moeraskat pakt 4E onder de oksel voor ze de innerlijke waterglijbaan der woede af roetsjt om te kijken wat de plons al dan niet dan weer toch wel, te bieden heeft
Ja, maar even een vraagje.quote:
Met mijn liefde voor jouquote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar even een vraagje.
Hoe ga jij helpen?
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:26 schreef Moeraskat het volgende:
* Moeraskat pakt 4E onder de oksel voor ze de innerlijke waterglijbaan der woede af roetsjt om te kijken wat de plons al dan niet dan weer toch wel, te bieden heeft
quote:
Niets nee idd.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Heb ik hier ook nog niets te zeggen, of dat niet?
Goed om te weten weerquote:
Pfff. Da's niet zo fraai.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had ze gisteren wat een sjaggie knaapje zeg pppffffff
Ik ging mijn pinpas pakken, ondertussen had de hulp het kratje leeg en die leverde ik gelijk in. Doe ik altijd.
Maar deze vent wilde niet het nemen, nemen we de volgende keer wel mee, zegt hij.
Ik zeg, doe het altijd zo.
Ja en ik doe het niet zegt hij.
Ik zeg mooi , dan betaal ik niet en neem je alles maar weer mee![]()
Hij heeft de krat wel meegenomen.
Liep hij weg, zeg ik. Mag ik het bonnentje?
Nou als blikken konden doden pppff wat een sukkel zeg
Wat cryptischquote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:31 schreef Moeraskat het volgende:
Pfff ik heb het al door; Niets is genoeg voor wie genoeg te weinig vindt.
Deze zin moest ik even een paar keer herlezen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:31 schreef Moeraskat het volgende:
Pfff ik heb het al door; Niets is genoeg voor wie genoeg te weinig vindt.
Denk even aan eten, en alles valt op z’n plek.quote:
Enquote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Deze zin moest ik even een paar keer herlezen.
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had ze gisteren wat een sjaggie knaapje zeg pppffffff
Ik ging mijn pinpas pakken, ondertussen had de hulp het kratje leeg en die leverde ik gelijk in. Doe ik altijd.
Maar deze vent wilde niet het nemen, nemen we de volgende keer wel mee, zegt hij.
Ik zeg, doe het altijd zo.
Ja en ik doe het niet zegt hij.
Ik zeg mooi , dan betaal ik niet en neem je alles maar weer mee![]()
Hij heeft de krat wel meegenomen.
Liep hij weg, zeg ik. Mag ik het bonnentje?
Nou als blikken konden doden pppff wat een sukkel zeg
Lang niet gelezenquote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Denk even aan eten, en alles valt op z’n plek.
Ja, gewoon voor eeuwig in bed blijven liggenquote:
Er staat heerlijke koffie voor haar klaar op de keukentafelquote:
Jij snapt hetquote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Er staat heerlijke koffie voor haar klaar op de keukentafel
Bekijk deze YouTube-videoquote:Es lächelt am tiefblauen Himmel so mild
Und hat mir das Auge mit Tränen gefüllt! –
Warum? Warum?
Kunnen we niet beter een infuus aanleggen?quote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kunnen we niet beter een infuus aanleggen?
Nee en weet je ik kan gewoon naar de winkel he, maar ik wil iets hebben wat ze niet meer in de winkel verkopen.quote:
Dat was gisteren.quote:
Voor iemand die genoeg te weinig vindt is ze wel goed wakker, of misschien ook nog te weinig wakker?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Deze zin moest ik even een paar keer herlezen.
Ik zelden, ik haal het liever zelfquote:
Ja je moet gelijk voor 50 euro bestellen. Nu heeft ook niet elke AH winkel hetzelfde assortiment, is me opgevallen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee en weet je ik kan gewoon naar de winkel he, maar ik wil iets hebben wat ze niet meer in de winkel verkopen.
Maar welonline. DUs als dat in de aanbieding is laat ik het bezorgen.
Was in de winkel van de week bijna geen koffie ook de koffie die ik altijd haal was er al dagen niet
Maar online wel te bestellen. Hoe worden we beflikkerd
Als je dit zonder context leest ..quote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lovelyquote:
Poesquote:
Ik kan daar zo van genieten, lekker door zo'n dorpje slenterenquote:
quote:
Ze snurkte behoorlijk.quote:
Al dat wapengekletterquote:
NOu nee in Zutphen hadden ze hem ook niet in de winkel veel lege schappen bij de koffiequote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja je moet gelijk voor 50 euro bestellen. Nu heeft ook niet elke AH winkel hetzelfde assortiment, is me opgevallen.
Misschien is dat toevallig met de koffie in jouw AH het geval...
Niet zo schreeuwenquote:
Dan is het ook lekkerquote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:57 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Als je dit zonder context leest ..
Ken dit dorpje erg goedquote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lovely
[..]
Poes
[..]
Ik kan daar zo van genieten, lekker door zo'n dorpje slenteren
Stigkequote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lovely
[..]
Poes
[..]
Oja dan geef ik teveel geld uitquote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zelden, ik haal het liever zelf
Geld moet rollen!quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oja dan geef ik teveel geld uit
Daar ga je nu maar eens verandering in brengen, Dot.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zelden, ik haal het liever zelf
Hey vriendje!quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:08 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Daar ga je nu maar eens verandering in brengen, Dot.
Zijn dat wel mensen?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:08 schreef Moeraskat het volgende:
Mensen die de afgesneden kaaskorst in de kaasdoos laten zitten
Niet landelijk, nee.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:08 schreef Haags het volgende:
[..]
Hey vriendje!
Mag/ga jij zondag stemmen?
Zal,wel meevallen toch.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oja dan geef ik teveel geld uit
JE VRAAGT HET JE AFquote:
Nou, niet dusquote:
Die gooi ik weg zo goor die korstquote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:08 schreef Moeraskat het volgende:
Mensen die de afgesneden kaaskorst in de kaasdoos laten zitten
Zolang je niet meer uit geeft dan wat je hebt niets aan het handjequote:
Dan maar hopen - tegen beter weten in - dat het AFD tegen een complete afgang aan loopt.quote:
Ja, dat is leukquote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nou, dat is wel onnodigquote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zolang je niet meer uit geeft dan wat je hebt niets aan het handje
Ja, normale mensen gooien dat oranje velletje ook weg. Maar iemand hier, niet.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die gooi ik weg zo goor die korst
Een zetelverschuiving naar het CDU, en de rest gaan de kruimels verdelen denk ik. Dat wordt weer een rukformatie en een volgende wankele regering.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:13 schreef Haags het volgende:
[..]
Dan maar hopen - tegen beter weten in - dat het AFD tegen een complete afgang aan loopt.
Ik ken iemand die is gek op die korsten. Velletje is toch niet te eten. Bah bahquote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, normale mensen gooien dat oranje velletje ook weg. Maar iemand hier, niet.
Net zoals mensen die kiwi's in hun geheel opeten. Schil en al.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ken iemand die is gek op die korsten. Velletje is toch niet te eten. Bah bah
Prachtig woord.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Al dat wapengekletterGeen wonder dat Poetin zich bedreigd voelt
Misschien ben je nog niet klaar met opvoeden?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, normale mensen gooien dat oranje velletje ook weg. Maar iemand hier, niet.
We taggen @GGMMquote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Net zoals mensen die kiwi's in hun geheel opeten. Schil en al.
Schijnen ook mensen te zijn die oliebollen met mayo eten.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik dacht dat deze af was.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien ben je nog niet klaar met opvoeden?
Dat is gewoon normaal.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die komt echt niet helemaal hierheen voor "vast weer gezeik over eten"quote:
...wat.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Schijnen ook mensen te zijn die oliebollen met mayo eten.
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |