SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
likken?quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:43 schreef Moeraskat het volgende:
Ik ga weer het plaats delict likken.
Een van de topics, zegt USquote:Op donderdag 20 februari 2025 22:45 schreef mschol het volgende:
[..]
dan is de vraag, wat is het plaats delict?
quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:43 schreef Moeraskat het volgende:
Ik ga weer het plaats delict likken.
Een lollyquote:Op donderdag 20 februari 2025 22:45 schreef mschol het volgende:
[..]
dan is de vraag, wat is het plaats delict?
Oeh. Salmiak ?quote:
Flinke knotsquote:
ik hou wijselijk m'n mondquote:Op donderdag 20 februari 2025 23:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan er geen traan om laten.
Zie je toch niet bij jou want je bent al natquote:Op donderdag 20 februari 2025 23:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
@ditismijnmeningquote:Op donderdag 20 februari 2025 23:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is geenquote:
alles heeft 2 kanten hequote:Op donderdag 20 februari 2025 23:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is geenwaard. Van wat ik meegekregen heb is het echt triest wat ze gedaan heeft, en dat begon vanacht al met wat flinke aanvallende posts.
Al was die andere kant Elon Musk, boeiend. Puur wat ik gezien heb was al voldoende voor een ban, en dan komt het stukje puntjes verbinden er nog bij.quote:
Dat het stil is, is wel eenquote:Op donderdag 20 februari 2025 23:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is geenwaard. Van wat ik meegekregen heb is het echt triest wat ze gedaan heeft, en dat begon vanacht al met wat flinke aanvallende posts.
Ik snap dat puntjes verbinden nietquote:Op donderdag 20 februari 2025 23:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Al was die andere kant Elon Musk, boeiend. Puur wat ik gezien heb was al voldoende voor een ban, en dan komt het stukje puntjes verbinden er nog bij.
Begon jij er niet mee?quote:Op donderdag 20 februari 2025 23:37 schreef Moeraskat het volgende:
Volgens mij mogen we geen bans bespreken
Hints verspreid door deze reeksquote:Op donderdag 20 februari 2025 23:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik snap dat puntjes verbinden niet
Je mag je eigen onderzoek doen. Maar volgens mij ging ik er in elk geval al niet eens over door. Ik reageer gewoon op dat het stil is hier met een smiley.quote:
Animal Farm hier hequote:Op donderdag 20 februari 2025 23:37 schreef Moeraskat het volgende:
Volgens mij mogen we geen bans bespreken
Ik ga wel een koe melken. Of een geitquote:
Varkensquote:Op donderdag 20 februari 2025 23:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ga wel een koe melken. Of een geit
Er is vast wel iemand die me even wil dm'en.quote:Op donderdag 20 februari 2025 23:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hints verspreid door deze reeks
Alle dieren zijn gelijk, alleen sommige dieren zijn net iets gelijkerquote:
Samenvatting is dat ik iedereen die dimmy nog één keer openlijk zielig vindt van een duin af ga rollen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 23:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er is vast wel iemand die me even wil dm'en.
Daar heb ik al ervaring meequote:Op donderdag 20 februari 2025 23:44 schreef Moeraskat het volgende:
Moet je die mensen eerst op de duin krijgen
Kun je me meteen ook de zee in rollen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 23:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Samenvatting is dat ik iedereen die dimmy nog één keer openlijk zielig vindt van een duin af ga rollen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |