Er zijn nu al Nederlandse troepen in de Baltische staten. Al weken.quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:35 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Als Poetin de Baltische Staten binnenvalt dan gaan wij als Nederland echt niet ineens direct mobiliseren hoor omdat we NAVO zijn. Ik zie het niet meer gebeuren in deze tijd. Dan wordt gewoon een stukje Estland van Poetin als onze conventionele legers het niet goed meer handelen.
En dit is zonder de VS hé, hypothetisch. Met de VS is de NAVO van een heel andere orde.
Rnf zit er al een tijden en rouleert ook, recent is nog geopperd/uitgevoerd dat er meer personeel die kant op moest.quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:56 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Er zijn nu al Nederlandse troepen in de Baltische staten. Al weken.
Tot over drie maandenquote:
Oké, ik weet dat al weken. En dat is kennelijk langer dan sommige users hier die denken dat de militairen pas op de trein zullen stappen als Rusland Estland of Letland binnenvalt.quote:
Rubio is één van de weinigen in het kabinet Trump die nog een beetje weet waar hij het over heeft en toch ben ik niet verbaasd dat hij tegenvalt.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:02 schreef egayalS het volgende:
Marco Rubio toen hij nog niet onder de plak van Trump was
[ x ]
Als je omringd bent door dwazen en je gedraagt je niet op zijn minst enigszins dwaas, dan is het vrij snel klaar met je positie in team Trump.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:07 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Rubio is één van de weinigen in het kabinet Trump die nog een beetje weet waar hij het over heeft en toch ben ik niet verbaasd dat hij tegenvalt.
In een regering-Trump ben je een ja-knikker of ontslagen. Meer smaken lijken er niet te zijn.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:07 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Rubio is één van de weinigen in het kabinet Trump die nog een beetje weet waar hij het over heeft en toch ben ik niet verbaasd dat hij tegenvalt.
Dit helaas. Je zou toch hopen dat deze man iets van een ruggengraat heeft als hij met Lavrov om tafel durft te zitten.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:09 schreef egayalS het volgende:
[..]
Als je omringd bent door dwazen en je gedraagt je niet op zijn minst enigszins dwaas, dan is het vrij snel klaar met je positie in team Trump.
Misschien was het wel waar wat men in 2022 zei: Dat Rusland de oude troep als eerste opmaakt. Dat kan die verwarring hebben veroorzaakt. En het klopt op een bepaalde manier ook wel. Ik ben er vrij zeker van dat de ezels nieuwer zijn dan de meeste Russische voertuigen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ben ook geen fan van hem.
Maar hij was ook één van die conformisten die riep dat Russen niks konden en dat alles daar uit elkaar valt van ellende.
Met een pauze in St Petersburg.quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vanuit Helsinki over de autobaan met de CV90 of Marder naar Talinn
Panzerschokoladequote:Op donderdag 20 februari 2025 21:00 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Wat chocola en koffie en gaan!
Ik ga toch wel uit van de theorie dat een werkend kanon, een werkend kanon is. Iedereen moest lachen dat de T-62s werden ingezet door Rusland maar zij staan niet aan de ontvangende kant.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:12 schreef Ulx het volgende:
[..]
Misschien was het wel waar wat men in 2022 zei: Dat Rusland de oude troep als eerste opmaakt. Dat kan die verwarring hebben veroorzaakt. En het klopt op een bepaalde manier ook wel. Ik ben er vrij zeker van dat de ezels nieuwer zijn dan de meeste Russische voertuigen.
Waarom niet. Misschien worden wij wel onthaald met bloemen en muziek van de plaatselijke fanfare.quote:
Lavrov is ook een ja-knikker. Misschien zijn ze het beiden intern echt met elkaar eens maar moeten ze toch beiden doen alsof ze het met elkaar eens zijn op de door hun leiders gesanctioneerde manier.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:12 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Dit helaas. Je zou toch hopen dat deze man iets van een ruggengraat heeft als hij met Lavrov om tafel durft te zitten.
Lavrov is een ja-knikkker, maar met overtuiging. Ik kan me niet voorstellen dat Lavrov naar decennia aan dienst stiekem een tegenstander is.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:20 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Lavrov is ook een ja-knikker. Misschien zijn ze het beiden intern echt met elkaar eens maar moeten ze toch beiden doen alsof ze het met elkaar eens zijn op de door hun leiders gesanctioneerde manier.
Rubio omdat hij anders wordt ontslagen, Lavrov omdat hij anders uit een raam valt.
Een Coenradie was al van de Trump tower gemieterd.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:10 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
In een regering-Trump ben je een ja-knikker of ontslagen. Meer smaken lijken er niet te zijn.
Jaja, leiders kiezen mensen op loyaliteit. Youre telling me that fucking now!quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:20 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Lavrov is ook een ja-knikker. Misschien zijn ze het beiden intern echt met elkaar eens maar moeten ze toch beiden doen alsof ze het met elkaar eens zijn op de door hun leiders gesanctioneerde manier.
Rubio omdat hij anders wordt ontslagen, Lavrov omdat hij anders uit een raam valt.
De EU ís een clubje bondgenoten. De EU heeft zelfs een eigen "artikel vijf"... just saying.quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja alles kan.
Eu blijft zonder bondgenoten zitten.
Dan sturen ze von der Leyen die "machen Sie das bitte nicht" komt roepen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:46 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
De EU ís een clubje bondgenoten. De EU heeft zelfs een eigen "artikel vijf"... just saying.
Poetin heeft alleen maar ja-knikkers om zich heen verzameld. Of ze overtuigd zijn of niet maakt niet uit ze worden er goed voor betaald. De kritische adviseurs zitten vast of zijn dood. Als morgen Lavrov zou zeggen het is onzin wat ik zeg maar ik moet het ook maar van Poetin zeggen. Dan valt uit per ongeluk uit het raam of staat 2 dagen later de politie op de stoep vanwege een corruptie schandaal.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:27 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Lavrov is een ja-knikkker, maar met overtuiging. Ik kan me niet voorstellen dat Lavrov naar decennia aan dienst stiekem een tegenstander is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |