Niet zo lang Putin er zit, hopen dat hij snel dood gaatquote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:17 schreef phpmystyle het volgende:
In 2030 weer verkiezingen in Rusland. Misschien stemmen ze dan wel iets anders.
Ben bang dat de volgende niet veel beter gaat worden. Tenzij het volk het zat is. Tenzij het systeem instort.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Niet zo lang Putin er zit, hopen dat hij snel dood gaat
Dankzij de marxistische gekkies met hun woke gekte hebben we nu de MAGA downies als tegenreactie.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:30 schreef RamboDirk het volgende:
Ik ben een beetje in dubio wat ik vervelender vind. De psychose van linkse politieke correctheid of de psychose van het debielenleger van rechts onder aanvoering van bully Trump en zijn meelopers
Het aantal normale mensen lijkt een uitstervend ras in ieder geval.
Dat en hij geeft zijn leger hondenvoer te vreten, zijn staf is te geborneerd om met drones en andere moderne middelen te werken, en de karretjes met goederen moeten nog handmatig getrokken worden of ze gebruiken een ezeltje.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:28 schreef Discombobulate het volgende:
Poetin had toch Parkinson of kanker?![]()
Ik denk dat ie er nog wel meer dan 10 jaar gaat zitten hoor.
En wie weet Trump ook, je weet het nooit wat er gaat gebeuren.
Maakt niet uit wat ze stemmen, Poetin wint sowieso.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:17 schreef phpmystyle het volgende:
In 2030 weer verkiezingen in Rusland. Misschien stemmen ze dan wel iets anders.
Ik voel je pijnquote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat en hij geeft zijn leger hondenvoer te vreten, zijn staf is te geborneerd om met drones en andere moderne middelen te werken, en de karretjes met goederen moeten nog handmatig getrokken worden of ze gebruiken een ezeltje.
En nu doet iedereen het in zijn broek
Hij is bezig een derde mogelijk te maken.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:29 schreef sp3c het volgende:
Trump zit in zijn laatste termijn
Dus die zit nog minder dan vier jaar
Hij is ook bezig deze oorlog te beëindigenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:35 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hij is bezig een derde mogelijk te maken.
Dan is hij 82 toch? Ouder dan Biden president was.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:35 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik kan godverdomme geen duits!quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:35 schreef BlaZ het volgende:
De Duitse versie
Bekijk deze YouTube-video
Afgelopen keer 87% las ik.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:34 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maakt niet uit wat ze stemmen, Poetin wint sowieso.
Daar wordt openlijk verkiezingsfraude gepleegd.
Niet echt. Bovendien kan hij dat helemaal niet beslissen. Daar is een grondwetswijziging voor nodig.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:35 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat maakt niks uit. Biden was ook ondanks zijn leeftijd nog een kwiek mannetje.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:41 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Dan is hij 82 toch? Ouder dan Biden president was.
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:48 schreef phpmystyle het volgende:
Volgens mij is dat ook niet gebeurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |