quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Ik moet hem idd nog drinkenquote:
Die ene van MAFS Jeppe oid die bekend maakte dat t uit was met dat meisje van 'm krijgt tientallen insta berichten zelfs van moeders die hun dochter met 'm willen daten.quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of mensen via insta dan nog na de aflevering reacties krijgen van mensen die wel interesse hebben en dat het dan een succes wordt
mijn insta staat open damesquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:03 schreef RipCity het volgende:
[..]
Die ene van MAFS die bekend maakte dat t uit was met dat meisje van 'm krijgt tientallen insta berichten zelfs van moeders die hun dochter met 'm willen daten.
Is dat die sympathieke rooie zeker. Naam even kwijt. Foppe wopke Boppe.quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:03 schreef RipCity het volgende:
[..]
Die ene van MAFS die bekend maakte dat t uit was met dat meisje van 'm krijgt tientallen insta berichten zelfs van moeders die hun dochter met 'm willen daten.
Jij had geen oproepje meer geplaatst toch?quote:
quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dat die sympathieke rooie zeker. Naam even kwijt. Foppe wopke Boppe.
Jeppe oid heet diequote:Op donderdag 20 februari 2025 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dat die sympathieke rooie zeker. Naam even kwijt. Foppe wopke Boppe.
Ik ga stuk!quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:05 schreef Benny het volgende:
"Wat doe je voor werk?"
"Ik sta achter de kassa"
"Ooooookk? Ik sta ook achter de kassa"
Oh. My. God. Dagboekstory!
Misschien vinden ze het wel leuk, waren ze stiekem bang iemand te krijgen die met een masters bezig is.quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:05 schreef Benny het volgende:
"Wat doe je voor werk?"
"Ik sta achter de kassa"
"Ooooookk? Ik sta ook achter de kassa"
Oh. My. God. Dagboekstory!
Ik had daar na de date niet zo veel zin in meerquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jij had geen oproepje meer geplaatst toch?
Hmm ja, dat is wel begrijpelijk, gezien jouw datequote:Op donderdag 20 februari 2025 20:06 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Ik had daar na de date niet zo veel zin in meer
Als hij die jongen leuk vindt, dan moet deze jongen ook wel lukkenquote:
Trekken was wel een probleem.quote:
Anne? Ze had De Camino op de e-reader staan.quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:14 schreef NoCigar het volgende:
Wat zou de lezen? Thomas Mann, Toergenjev?
Morgen schaatsenquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:16 schreef MizzezAmy het volgende:
Hmm weinig succesvol weer. Fijne avond!
Tot morgen!
Oh geen morgen dus.quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:15 schreef cherrycoke het volgende:
helemaal niks, morgen schaatsen alvast een fijn weekend
Morgen schaatsenquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:16 schreef MizzezAmy het volgende:
Hmm weinig succesvol weer. Fijne avond!
Tot morgen!
Tweede vrijdag. Wat flauw.quote:
Als ze nou gaan shorttracken zijn ze tenminste klaar voordat first dates begintquote:
Hij heeft altijd een ondertoon. Heel leuk.quote:
In principe moet er een mooie overloop zijn maar deze fashion chick snapt het nog niet helemaal. Evenals de zelfgemaakte fit van haar kleding.quote:Op maandag 24 februari 2025 19:35 schreef Sapstengel het volgende:
Die lipliner is echt een van de meest afschuwelijke trends van de laatste tijd.
Dit zie je de laatste tijd overal op tiktok. Bijna net zo'n harde lijn als die Cholas uit Amerika.quote:Op maandag 24 februari 2025 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
In principe moet er een mooie overloop zijn maar deze fashion chick snapt het nog niet helemaal. Evenals de zelfgemaakte fit van haar kleding.
Oh, ik zit dan weer niet op TikTok. Zal er eens op insta op letten.quote:Op maandag 24 februari 2025 19:37 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit zie je de laatste tijd overal op tiktok. Bijna net zo'n harde lijn als die Cholas uit Amerika.
Inb4 waarom zit je op tiktok als iemand van bijna 40
naar minderjarige meisjes loeren dat weten ze bestquote:Op maandag 24 februari 2025 19:37 schreef Sapstengel het volgende:
Inb4 waarom zit je op tiktok als iemand van bijna 40
Je kan me weinig steden opnoemen die ik niet zou kennen van naam in Nederland. Snap niet dat je dat niet automatisch leert dmv. Algemene interesse.quote:Op maandag 24 februari 2025 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
In Utrecht wonen en Muiden niet kennen
GOZER
Ja maar als je het er gewoon niet op kan.quote:Op maandag 24 februari 2025 19:38 schreef DKUp het volgende:
Hij vindt dat ze te kort haar heeft
Wat een loser eisen van deze twee kinderen
Zo kort was het toch niet?quote:
Ik vind het allebei niksquote:Op maandag 24 februari 2025 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar als je het er gewoon niet op kan.
Kale kop
Kort pittig
Fel rood
Je moet er van houden
Nou ja het is een boblijn, je moet er wel van houden. Het is geen leuk lang haar.quote:
Zou het dan niet wat puiker geknipt moeten zijn?quote:
Van import wordt het straatbeeld niet knapper.quote:
Dat wel, maar het is ook weer geen kpk.quote:Op maandag 24 februari 2025 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou ja het is een boblijn, je moet er wel van houden. Het is geen leuk lang haar.
Koud bad genotquote:
Zie het op instagram ook wel. Vooral bij van die mixed girls.quote:Op maandag 24 februari 2025 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh, ik zit dan weer niet op TikTok. Zal er eens op insta op letten.
Heb het vooral voor de vinyl/pop community daar die wel leuk is. En instagram voor de memes en de comments.quote:Op maandag 24 februari 2025 19:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
naar minderjarige meisjes loeren dat weten ze best
Iedereen met een raar gezicht is tegenwoordig model. Of als je die huidziekte hebt met die vlekken.quote:
Dan wordt je maar lekker koequote:Op maandag 24 februari 2025 19:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Of als je die huidziekte hebt met die vlekken.
Kan altijd in dit programmaquote:Op maandag 24 februari 2025 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
Is die HAARMAT niet nog in de kast misschien?
King - Love & Pridequote:Op maandag 24 februari 2025 19:44 schreef Sapstengel het volgende:
Muziek, Hall & Oates? Wel het kapsel iig.
Horen we niet vaak meerquote:
Haar stem is niet zo vrouwelijk. Verder oogt ze toch wel als dertigerquote:
Ze heeft zo’n eerste aanblik van niet. Als je beter kijkt misschien weer wel.quote:Op maandag 24 februari 2025 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Haar stem is niet zo vrouwelijk. Verder oogt ze toch wel als dertiger
Naja voor ieder wat wils he… jij gaat voor ordinair blijkbaar. Je goed rechtquote:Op maandag 24 februari 2025 19:48 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vind haar leuk. Lekker thicc, lekker volksbuurt. Helemaal goed.
Stukje WAOquote:Op maandag 24 februari 2025 19:50 schreef Mortaxx het volgende:
zes dagen per week werken.. en dan straks janken dat die met vervroegd pensioen moet want zware baan
Ik denk dat hij wel lekker aan het cashen isquote:Op maandag 24 februari 2025 19:50 schreef Mortaxx het volgende:
zes dagen per week werken.. en dan straks janken dat die met vervroegd pensioen moet want zware baan
Ik leer hier elke avond weer dingenquote:Op maandag 24 februari 2025 19:51 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat heb je vaker met mensen die weinig eten
Die vind ik niet zo. Beetje teveel randstad volksbuurt, zo'n Volendams uiterlijk.quote:Op maandag 24 februari 2025 19:48 schreef RipCity het volgende:
[..]
Naja voor ieder wat wils he… jij gaat voor ordinair blijkbaar. Je goed recht
Jij vind Monique Hazes ook leuk zeker
oh dat zeker zelf weten hoor maar dan later ook niet janken. En dat doen al die """"""zware"""""" beroepen welquote:Op maandag 24 februari 2025 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij wel lekker aan het cashen is
Ik vind haar heel irritant. Snap het ergens wel.quote:Op maandag 24 februari 2025 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
Die HAARMAT kan echt niet sympathiek naar dat meisje doen, of ik zie het verkeerd
Ze heeft wel een goed Twents accent.quote:Op maandag 24 februari 2025 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vraag me af of ze 100% Nederlands is
Zo donker? Of stukje Enschede zigeuner
Kan ik mij goed voorstellen.quote:
Ja beetje die hoek maar net een andere plaats gok ikquote:Op maandag 24 februari 2025 19:58 schreef RipCity het volgende:
Wat is dit voor Hoorns/purmerends
brrrr zo niet sexy
Heeft z’n haar wel goed geupgrade. 10 10.quote:
haar benen zijn breder dan zijn borstquote:Op maandag 24 februari 2025 20:00 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zij heeft meer testosteron dan hij heeft volgens mij.
Je ziet wel meer lange slungels met dikke taarten lopenquote:Op maandag 24 februari 2025 20:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
haar benen zijn breder dan zijn borst
Red flagquote:Op maandag 24 februari 2025 20:02 schreef DKUp het volgende:
Voor de derde keer proosten weer janken over zeven jaar slechte seks
Ja maar Victor zijn ogenquote:Op maandag 24 februari 2025 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
Waarom hebben we al die jaren Victor gehad
Voor de vrouwen die hem aantrekkelijk vinden
Jammer hoor. Max is zoveel leuker
Stukje compensatiequote:Op maandag 24 februari 2025 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je ziet wel meer lange slungels met dikke taarten lopen
nou nou nouquote:Op maandag 24 februari 2025 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je ziet wel meer lange slungels met dikke taarten lopen
Aldus de jongen die alles behalve XS te stevig bestempeltquote:
Wel even een drankje doenquote:Op maandag 24 februari 2025 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind het gezellig
Zou je niet op straat aanspreken maar ik wil nu wel
huh hoe kom je hierbijquote:Op maandag 24 februari 2025 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Aldus de jongen die alles behalve XS te stevig bestempelt
Ja dit loopt nietquote:Op maandag 24 februari 2025 20:04 schreef Mortaxx het volgende:
ojee ze zijn bij de kaartjes, stop de date
Dit roep je regelmatigquote:
Goed idee!quote:
7 over 8, Bugno.quote:
@Bugno3quote:
Red flag. Dan is ze gewoon te saai. Of stinkt naar vis.quote:
Hij is mega kritischquote:
Die zie ik zelf ook niet het huishouden doen.quote:
Enschede is die redelijk knappe, ietwat gezette vrouw bij neefje van Wes?quote:Op maandag 24 februari 2025 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
Enschede vindt het een opgefokt mannetje
Jaquote:Op maandag 24 februari 2025 20:11 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Enschede is die redelijk knappe, ietwat gezette vrouw bij neefje van Wes?
We zijn nog niet klaarquote:
Helaas hebben ze elkaar niet meer gezien.quote:
Rijden we met grote boog omheenquote:Op maandag 24 februari 2025 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
Even onthouden dat dit het accent van Den Helder is
Had ook Diemen kunnen zijn
Dagelijksquote:
Ik kan het accent bij beide plaatsen niet plotten.quote:Op maandag 24 februari 2025 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
Even onthouden dat dit het accent van Den Helder is
Had ook Diemen kunnen zijn
Nee mijn zus (zou in het hypothetische geval ik er een had) altijd celibatair blijven.quote:Op maandag 24 februari 2025 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
Maar @:bugno3 zou je deze Davy Klaassen aan je zus koppelen?
Stembanden weggelast.quote:Op maandag 24 februari 2025 20:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan het accent bij beide plaatsen niet plotten.
Denk dat ze gewoon een spraakgebrek heeft…
Ziet er niet Enschedees uit.quote:Op maandag 24 februari 2025 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind die vrouw uit Enschede wel echt ook een vrouw uit de zorg
Oogt wel relaxed
Een stuk sympathieker dan de tradman ja.quote:Op maandag 24 februari 2025 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind die vrouw uit Enschede wel echt ook een vrouw uit de zorg
Oogt wel relaxed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |