Maar een fake Eurovoix heedt een gevalletje 'geplande/gegokte tweet gone wrong' of een expresje. Geen idee. Chaos met al die quotes.quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:04 schreef Momo het volgende:
Nouja wat Greys net zei, het nieuws gaat om tickets voor een nieuwe show
Dat is een nep account he, die doen dat al 2 jaar met "Eurovoiox"quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar Eurovoix heedt een gevalletje 'geplande tweet gone wrong' en nu is het alsnog een bende omdat daar niemand op zit te letten dat iedereen het aan het quoten is enzo.![]()
[ x ]
Ja ik had het net aangepast hierboven.quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat is een nep account he, die doen dat al 2 jaar met "Eurovoiox"
Hahaha ja dat appte ik Cee net toevallig ook. "Als dit weer over een concert gaat bekijken ze het maar"quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Benieuwd of er ook hier shows aangekondigd worden
Ook wel mooie troll actie 'aankondiging om 18:00!' --> '18.00: vanavond eet ik lasagne!'quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahaha ja dat appte ik Cee net toevallig ook. "Als dit weer over een concert gaat bekijken ze het maar"
Hahaha jaquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:27 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ook wel mooie troll actie 'aankondiging om 18:00!' --> '18.00: vanavond eet ik lasagne!'
JA DUSquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Benieuwd of er ook hier shows aangekondigd worden
Ze kunnen het bekijkenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahaha ja dat appte ik Cee net toevallig ook. "Als dit weer over een concert gaat bekijken ze het maar"
BASTAAAAAA FUCKERSquote:
Hm! Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:15 schreef Fred_B het volgende:
Volgens Luca Dondoni in de show van Caterina Balivo gaat Olly niet naar Basel.
Ja die had geloof ik al laten weten dat hij wel wil he? Leuk!quote:Op zaterdag 22 februari 2025 14:41 schreef Momo het volgende:
Dus dan denk ik dat Lucio naar ESF gaat
Ik neem dat ze niet ineens zeggen bij de RAI, we willen dat iemand anders gaat.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 14:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja die had geloof ik al laten weten dat hij wel wil he? Leuk!
Zie een aantal andere sites het wel als feit presenterenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 14:59 schreef Greys het volgende:
[ x ]
Hoe betrouwbaar is dit fanaccount?
Ik zie geen bevestiging van RAI zelf nog toch. Of wel?
Ja maar die gaan zo te lezen uit van 'Olly wil niet dus wordt het Lucio'. Het zal ook wel hoor, maar ik zie die officile bevestiging van RAI dus nergens die in de tweet wordt genoemd. Dus ik durf nog niet. 😅quote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:02 schreef Momo het volgende:
[..]
Zie een aantal andere sites het wel als feit presenteren
https://www.davidemaggio.(...)25-olly-ha-rifiutato
Het lied van Lucio kan ik nog helemaal neurin, het lied van Olly geen idee meer hoe dat ook alweer ging.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:30 schreef NailQueen het volgende:
Lucio zie ik dan weer veel minder scoren dan Olly maar verder is het hem gegund hoor.
Ja en nee. Zonder Eurovisie was Maneskin nog een band geweest puur voor de Italiaanse markt. Nou heeft Olly volgens mij niet de potentie om daarbuiten veel potten te breken, dus voor hem maakt het niet zoveel verschil.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:23 schreef usagi414 het volgende:
In Itali is San Remo zoveel groter dan Eurovisie dat meedoen aan Eurovisie een leuke bonus is.
Ja en nee inderdaad.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:39 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja en nee. Zonder Eurovisie was Maneskin nog een band geweest puur voor de Italiaanse markt. Nou heeft Olly volgens mij niet de potentie om daarbuiten veel potten te breken, dus voor hem maakt het niet zoveel verschil.
En hij schreef erbij dat hij heel graag vrienden met Lucio wil worden op het ESF.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 19:03 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Al een eerste cover door een van de jongens van Ziferblat
Ik merk dat dit samen met Albanie een groeier bij mij is. Het voelt wat meer 'persoonlijker' aan dan de andere inzendingen. Verder weet ik niet hoe demensethuis gaan reageren hierop.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:30 schreef NailQueen het volgende:
Lucio zie ik dan weer veel minder scoren dan Olly maar verder is het hem gegund hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |