Geen astma voor zover ik weet.quote:Op donderdag 20 februari 2025 15:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb je astma
of komt het puur door je griep?
Proesten. Kuchen..quote:
vervelend dat je het zo benauwd hebt!quote:Op donderdag 20 februari 2025 15:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Geen astma voor zover ik weet.
Snotquote:
Nee ja, de dingen die je normaal in huis hebt.quote:Op donderdag 20 februari 2025 15:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
vervelend dat je het zo benauwd hebt!
heb je er wel wat voor?
quote:
Waardeloos.quote:
beterschap kittenquote:Op donderdag 20 februari 2025 15:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee ja, de dingen die je normaal in huis hebt.
Ja heel naar. Want ik voel me opgelaten dat ik niet werk nu.quote:Op donderdag 20 februari 2025 15:23 schreef RedShoe het volgende:
[..]
[..]
Waardeloos.
Duurt al een week hier..
gekkiequote:Op donderdag 20 februari 2025 15:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja heel naar. Want ik voel me opgelaten dat ik niet werk nu.
Weet ik wel… maar ja. Voelt gewoon rot.quote:Op donderdag 20 februari 2025 15:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
gekkie
je gezondheid is belangrijker dan je werk hoor
quote:Op donderdag 20 februari 2025 15:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Weet ik wel… maar ja. Voelt gewoon rot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |